MARKETING W SOCIAL MEDIA
MARKETING W SOCIAL MEDIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób, które świadomie planują wykorzystać social media w pracy zawodowej, zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Szkolenie jest skierowane do:
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w social media i pozyskać nowych klientów.
- Specjalistów ds. marketingu i osób odpowiedzialnych za promocję firmy w social media.
- Przedsiębiorców w branży usługowej, takich jak fryzjerzy, barberzy, kosmetolodzy, trenerzy personalni, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi online.
- Osób, które planują rozpocząć działalność online i chcą budować swoją obecność w social mediach
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do praktycznych umiejętności tworzenia treści reklamowych i promocyjnych z szeroko pojętych mediów społecznościowych. Począwszy od przygotowania treści (grafik, zdjęć, tekstów), poprzez odpowiednie planowanie kampanii, po techniczną obsługę najważniejszych social mediów oraz programów pomocnych w tworzeniu treści. Nabyta wiedza i umiejętności kursant będzie potrafił wykorzystać podczas codziennej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza – charakteryzuje niezbędne social media oraz właściwe dla nich formy promocji. | Kryteria weryfikacji Definiuje istotne w danym medium narzędzia do tworzenia akcji promocyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności – dobiera właściwe kadry do fotografii i filmowania, dobiera i buduje odpowiedni obraz do promowanej usługi/produktu. | Kryteria weryfikacji Odpowiednio dobiera właściwe zdjęcia, właściwe medium, jak również terminy akcji promocyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne – ustala sobie cele i priorytety działania | Kryteria weryfikacji Każdemu działaniu przypisuje priorytet, aby uzyskać założony cel. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CZĘŚĆ 1. 6h
- Wprowadzenie do multimediów w social mediach
- co to są multimedia w kontekście social media?
- jakie są różnice między zdjęciami, grafikami, rolkami, a filmami wideo?
- jakie platformy warto brać pod uwagę w zależności od typu treści?
- Prawa autorskie i ochrona wizerunku
- co oznacza ochrona wizerunku i jak możemy się zabezpieczyć przed niepożądanymi konsekwencjami
- co jest objęte prawami autorskimi, a co nie?
- w jaki sposób zadbać o to, by materiały, które publikujemy, tworzymy, nie naruszały praw autorskich innych osób
- Kompozycja – siła obrazu
- zasady kompozycji
- jak kadrować
- uspokajanie i dynamizowanie obrazu
- przedstawianie ruchu
- Praca z telefonem – przygotowanie treści
- jak wykorzystać dostępne narzędzia (aplikacje) do produkcji zdjęć i wideo?
- omówienie najpopularniejszych aplikacji do edycji zdjęć i filmów na telefonie.
- praktyczne ćwiczenia: robienie zdjęć, kręcenie filmów, tworzenie grafik.
CZĘŚĆ 2. 6h
- Edytowanie filmów i zdjęć na potrzeby social media
- podstawy montażu wideo
- aplikacje mobilne vs. desktopowe narzędzia
- techniki edytowania i przycinania filmów, dodawanie efektów
- korekcja kolorów, dodawanie napisów i grafiki
- Strategia contentowa w social mediach
- jak budować plan publikacji?
- jakie są najlepsze praktyki tworzenia angażujących treści?
- co to jest storytelling i jak go wykorzystać w marketingu?
CZĘŚĆ 3. 3h
- Tworzymy treści bezpośrednio w multimediach
- jak to się robi na Facebooku, Tik-Toku, Instagramie
- wrzucamy przygotowane podczas szkolenia treści ćwicząc różnorodność możliwości jakie dają social media
- planowanie publikacji do przodu – czy tak się da
- łączenie mediów czyli jak zaoszczędzić czas
CZĘŚĆ 4. 3h
- Marketing własnej marki
- jak promować siebie i swoją markę w social mediach?
- wykorzystanie algorytmów i narzędzi do promocji postów.
- analiza wyników działań i optymalizacja kampanii.
- Najczęstsze błędy w tworzeniu treści.
- Sesja Q&A – rozwiązywanie indywidualnych problemów uczestników.
Usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 min. Przerwy i walidacja wliczają się w czas trwania usługi. Uczestnikowi przysługuje przerwa na każde 4 godzin – 15 minut. Przerwa realizowana jest na prośbę uczestnika.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 MARKETING W SOCIAL MEDIA cz.1 | Prowadzący Kamil Jurczyński | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 MARKETING W SOCIAL MEDIA cz.2 | Prowadzący Kamil Jurczyński | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 MARKETING W SOCIAL MEDIA cz. 3 i 4 | Prowadzący Kamil Jurczyński | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Kamil Jurczyński | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 79,17 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 79,17 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Jurczyński
Technik fotografii
Specjalizacja:
Portret charakterystyczny, fotografia modowa, reportażowa i ślubna. Grafika rastrowa - Photoshop oraz Lightroom
Prowadzi zajęcia:
Kurs ogólny fotografii cyfrowej, warsztaty tematyczne
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
filmy instruktażowe
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania terminów zajęć.
filmy instruktażowe przesyłane po każdych zajęciach
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagany jest komputer z stabilnym łączem internetowym. Dodatkowo, wskazane jest, by uczestnik szkolenia miał dostęp do mikrofonu oraz głośników, by móc swobodnie komunikować się z prowadzącym zajęcia. Szkolenie będzie realizowane za pomocą google meets.