Likwidacja barier komunikacyjnych, budowanie kultury pracy i zaangażowania pracowników w samodzielne podejmowanie decyzji w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi oraz przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Likwidacja barier komunikacyjnych, budowanie kultury pracy i zaangażowania pracowników w samodzielne podejmowanie decyzji w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi oraz przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupe docelową stanowią właściciele, kierownicy, pracownicy usług, sprzedawcy, osoby, które posiadają bezpośredni kontakt z klientem docelowym. Nie jest wymagane doświadczenie.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Absolwent kształcenia zdobędzie umiejętności zarządzania zespołami i procesami w organizacji, a także rozwinie kompetencje interpersonalne, umożliwiające skuteczną komunikację. Nabędzie wiedzę na temat przeciwdziałania dyskryminacji oraz psychicznej samoobrony przed mobbingiem. Ponadto, pozna efektywne strategie partycypacji i integracji w miejscu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wymienia rodzaje barier komunikacyjnych (indywidualnych, zespołowych, organizacyjnych, technologicznych). | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje co najmniej 3 rodzaje barier. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia poszczególne bariery komunikacyjne oraz podaje przykłady barier występujące w różnych środowiskach pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia i charakteryzuje modele komunikacyjne. | Kryteria weryfikacji Omawia modele komunikacji w oparciu o poznane style komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prezentuje zasady komunikacji zespołowej, które wspierają współpracę. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady komunikacji zespołowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia role emocji i uprzedzeń w tworzeniu barier emocjonalnych i psychologicznych. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki radzenia sobie z emocjami w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje, które emocje mają największy wpływ na tworzenie barier. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje feedback i kulturę otwartości jako narzędzie eliminujące bariery komunikacyjne. | Kryteria weryfikacji Tworzy zasady komunikacji w zespołach opartych na feedbacku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest skierowana do właścicieli, kierowników, pracowników usług, sprzedawców, osób, które posiadają bezpośredni kontakt z klientem docelowym.
- Powitanie i wprowadzenie
- Test wiedzy
- Kultura pracy oparta na szacunku i współpracy
- Przykłady tworzenia atmosfery otwartości i wsparcia
- Bariery komunikacyjne w miejscu pracy i ich likwidacja
- Przykłady barier komunikacyjnych i sposoby ich likwidacji
- Skuteczna komunikacja i rozwój dialogu społecznego
- Przykłady technik wzmacniania pozytywnej komunikacji i współpracy zespołowej: listy onboardingowe, skrzynki sugestii
- Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy: polityka „zero tolerancji” dla dyskryminacji i mobbingu
- Obowiązki pracodawcy i pracownika oraz konsekwencje prawne
- Techniki samoobrony psychicznej
- Przykładowe techniki reagowania na niepożądane zachowania
- Partycypacja pracownicza i motywowanie zespołu
- Przykłady angażowania, motywowania i nagradzania pracowników
- Wspieranie integracji i różnorodności w miejscu pracy
- Rola lidera, spotkania integracyjne, teambuilding, dostosowanie stanowisk pracy
- Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Profil pracownika analiza potrzeb
- Rozpoznawanie objawów wypalenia zawodowego
- Jak przeciwdziałać wypaleniu
- Techniki i strategie zapobiegania wypaleniu.
- Tworzenie programu, pulityk i procedur przeciwdziałających wypaleniu.
- Nowa Wiedza Rola liderów w zapobieganiu wypaleniu.
- Warsztat kulturowy, mediacje i komunikacja
- 25. Planowanie działań rozwojowych
- Case studies i przykłady najlepszych praktyk.
- Planowanie działań rozwojowych
- Podsumowanie szkolenia
- Walidacja. Test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 187,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 187,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Mieczyńska
do30.09.2022. Kierownikiem promocji i kontaktów z otoczeniem od 01.10.2022 do 31.12.2023.W ciągu ostatnich 5 lat prowadziła szkolenia i projekty coachingowe dla rm z różnych sektorów,koncentrując się na integracji pracowników, komunikacji w zespole i budowaniu zespołów
międzygeneracyjnych. Iwona Mieczyńska posiada kwalikacje i doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat liczone przed datą rozpoczęcia usługi rozwojowej w wymiarze minimum 120h
w zakresie tematycznym usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik usługi otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie PDF, przygotowany przez prowadzącego tj. ( prezentacja pdf.)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zoom.us
b) minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki Processor and RAM requirements Minimum Processor Single Core 1Ghz or Higher RAM 2GB Recommended Dual Core 2Ghz or Higher (i3/i5/i7 or AMD equivalent) RAM 4GB Przewodowy lub bezprzewodowy (3G or 4G/LTE). Minimum bandwidth is 600kbps (up/down) and recommended is 1.5 Mbps
c) minimalne wymagania dotyczące łącza sieciowego: minimum 70 kb/s downloadu
d) niezbędne oprogramowanie: minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia) e) okres ważności linku do zakończenia szkolenia ( wg harmonogramu)
Kody dostępowe do platformy ZOOM.US, za której pomocą realizowana będzie usługa zdalna w czasie rzeczywistym, tj. link do logowania, ID spotkania oraz kody dostępu zostaną przesłane drogą mailową do Uczestników szkolenia oraz Administratorów Regionalnych po zakończonym procesie rekrutacji.