Zielony Social Media: Tworzenie profesjonalnych treści wideo do social mediów Instagram/Tiktok/Youtube - Budowanie marki osobistej (Kwalifikacje)
Zielony Social Media: Tworzenie profesjonalnych treści wideo do social mediów Instagram/Tiktok/Youtube - Budowanie marki osobistej (Kwalifikacje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób indywidualnych, które z własnej inicjatywy chcą rozwijać swoje umiejętności i kompetencje zawodowe oraz cyfrowe, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki. Obejmuje ono obszary komunikacji, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane pracą w sektorze zielonej gospodarki, pracownicy firm ekologicznych i branż związanych ze zrównoważonym rozwojem, specjaliści ds. CSR, osoby zaangażowane w edukację ekologiczną oraz te, które planują otworzyć własną działalność w tej dziedzinie. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie marketingu w mediach społecznościowych, niezbędne do efektywnego promowania ekologicznych produktów i inicjatyw.
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuję do samodzielnego tworzenia profesjonalnych treści wideo, zgodnych z obecnymi standardami. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat skutecznego budowania marki osobistej w mediach społecznościowych, wykorzystując wideomarketing, tworzenia treści oraz rozwijania zielonych kompetencji. Nabyte umiejętności pozwolą im wspierać zieloną gospodarkę, przyczyniając się do tworzenia ekologicznych miejsc pracy i promowania zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Pracuje ze storybordem podczas tworzenia filmu reklamowego- wykorzystywać swiatło z lamp filmowych podczas pracy komercyjnej | Kryteria weryfikacji Tworzy storyboard filmu reklamowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Ustawia kamerę oraz światło na poziomie zaawansowanym do odpowiedniej scenerii wykorzystaniem kompetencji zielonych w zielonych miejscach pracy. | Kryteria weryfikacji Ustawia parametry kameryProjektuje światło danej scenerii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Nagrywa profesjonalny film przy pomocy telefonu/aparatu/kamery | Kryteria weryfikacji Ustawia odpowiednie parametry kamery w celu uzyskania porządanego efektu | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Pracuje z mikrofonami | Kryteria weryfikacji Rozróżnia mikrofony, Dobiera odpowiedni mikrofon do warunków | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Nagrywa film reklamowy znając zasady oraz wymagania rynku komercyjnego | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady tworzenia filmu komercyjnego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Nagrywa lektora, dobiera muzykę | Kryteria weryfikacji Nagrywa dzwięk lektoraDokonuje postprodukcji dzwięku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje znaczenie komunikacji interpersonalnej, prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy, rozwiązuje problemy związane z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych I zielonych w zielonych miejscach pracy. | Kryteria weryfikacji Dysponuje dostępem do zasobów i ośrodków świadczących doradztwo techniczne oraz umożliwiających zdobycie praktycznego doświadczenia w rozwiązywaniu wyzwań związanych z funkcjonowaniem zielonych miejsc pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Tworzy kanał na YT | Kryteria weryfikacji Projektuje treści wizualne, które mogą propagować ekologiczne produkty i zielone inicjatywy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Komunikuje się z innymi członkami uczestniczącymi na planie filmowym, w celu optymalizowania procesów powodując mniejsze zużycie energii. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią moc lamp oraz parametry wykorzystywanych akumulatorów na planie filmowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjePlanowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Omówienie kluczowych kompetencji zielonych i cyfrowych podczas tworzenia treści wideo w celu budowania social mediów oraz marki osobistej. Część teoretyczna będzie trwała około 2h, część praktyczna 10h. Szkolenie prowadzone jest w godzinach zegarowych, przerwy nie są wliczone w czas trwania szkolenia. Szkoleniem jest skonstruowane w taki sposób, że od uczestników nie wymaga się żadnego doświadczenia, prowadzący przekaże całą niezbędną wiedzę podczas szkolenia.
Dzień 1
- Wprowadzenie i preprodukcja
- Program oparty na realnym doświadczeniu z klientem
- Typowe rozmowy z klientem i wycena projektów
- Praca w grupach nad planem i dokumentacją (wizja lokalna, notatki)
- Praca nad koncepcją i scenariuszem
- Analiza przykładu filmu komercyjnego: kluczowy punkt i struktura narracji
- Indywidualne opracowanie wstępnych koncepcji i scenariuszy dla trzech formatów:
- Film korporacyjny
- Film wertykalny (vertical video)
- Reklama w stylu lifestyle
- Budżetowanie i rozwój kompetencji miękkich
- Przygotowanie kosztorysu i przekazanie zwrotnej informacji dla klienta
- Negocjacje, komunikacja i współpraca jako kluczowe kompetencje cyfrowe i zielone
Dzień 2
- Praca na planie w studio
- Obsługa kamery, aparatu i telefonu
- Realizacja dwóch nagrań w sposób minimalizujący zużycie energii (wykorzystanie jedynie światła dziennego i energooszczędnych praktyk)
- Praca ze światłem i mikrofonami oraz współpraca z klientem przy tworzeniu ujęć
- Digitalizacja i postprodukcja
- Organizacja materiałów, montaż i przygotowanie projektu
- Nagranie lektora, dobór muzyki, ułożenie ścieżki dźwiękowej, koloryzacja i eksport finalnych klipów
- Uruchomienie kanału YouTube oraz omówienie kluczowych kompetencji zielonych i cyfrowych wspierających zrównoważony rozwój
- Podsumowanie- Omówienie kluczowych kompetencji cyfrowych i zielonych wspierających zrównoważony rozwój
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
- Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych w kontekście promowania zielonej gospodarki.
- Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem zasad wideomarketingu.
- Tworzenie treści oraz materiałów wizualnych wspierających ideę ekologii i zrównoważonego rozwoju.
- Świadomość ekologiczna i szacunek dla środowiska naturalnego.
- Zbieranie, przechowywanie i analiza danych dotyczących efektywności energetycznej, redukcji odpadów i ograniczania emisji gazów cieplarnianych.
- Wdrażanie strategii zwiększających efektywność energetyczną.
- Redukcja, zarządzanie i optymalizacja procesów związanych z odpadami.
- Planowanie działań i ocena efektywności pracowniczej w kontekście zrównoważonego rozwoju.
- Umiejętność pracy w zespole z naciskiem na ekologiczne cele i wartości.
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne niezbędne w promowaniu zielonych idei.
- Planowanie oparte na logicznym myśleniu i zrównoważonych zasadach zarządzania.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi im dostosowanie swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Uczestnicy będą mieć do dyspozycji w pełni wyposażone studio wideofilmowe oraz podcastowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie i preprodukcja – Program oparty na realnym doświadczeniu z klientem – Typowe rozmowy z klientem, wycena projektów – Praca w grupach | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Planowanie i koncepcja – Przygotowanie planu (preprodukcja) – Praca indywidualna na przykładzie filmu komercyjnego: scenariusz, punkt kluczowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Scenariusze projektów – Przygotowanie wstępnej koncepcji i scenariuszy do 3 formatów: • Film korporacyjny • Film wertykalny • Reklama lifestyle – Dokumentacja: wizja lokalna i notatki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Budżetowanie i umiejętności miękkie – Dobudżetowanie i przekazanie informacji zwrotnej do klienta po dokumentacji – Negocjacje, komunikacja i współpraca jako kluczowe kompetencje cyfrowe i zielone | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Nagrania w studio – Praca z kamerą/aparatem/telefonem – Realizacja dwóch nagrań z minimalizacją zużycia zasobów energetycznych (tylko światło dzienne) – Praca ze światłem i mikrofonami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Postprodukcja i publikacja – Digitalizacja i organizacja montażu – Nagranie lektora, dobór muzyki, montaż, koloryzacja i eksport – Uruchomienie kanału YouTube | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja - Test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 384,62 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 384,62 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Wojtasiński
Wordpress, Getresponse, Chatfuel, SEO
Pakiet Adobe: Illustrator, Photoshop, Indesign, Premiere Pro, Lightroom, Acrobat DC
Copywrting, Google Adwords, Analytics, Facebook
Fotografia - produktowa, portretowa, architektury
Postprodukcja, grafika zdjęć
Współtworzenie i tworzenie kampanii wizerunkowych dla znanych na polskim i zagranicznym rynku marek. Obsługa w zakresie wizerunku. Współpraca z agencjami reklamowymi.
Od 2014 roku współzałożyciel studia kreatywnego/fotograficznego K8 w Gliwicach, gdzie zajmuje się dbaniem i kreowaniem wizerunku klientów. Ponadto jest odpowiedzialny za postprodukcję fotografii, reklamę w Internecie i graficzne aspekty.
Magister - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, specjalizacja Zarządzenie
Licencjat - Politechnika Śląska w Gliwicach, specjalizacja Socjologia
Doświadczenie w świadczeniu usług doradczych na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, osób indywidualnych w zakresie budowania wizerunku, kreowania własnej marki, tworzenia strategii marketingowej, reklamy, fotografii wizerunkowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja w formie pdf
Informacje dodatkowe
Szkolenie zwolnione z podatku VAT na podstawie Par.3 ust.1 pkt.14 rozporządzeniu MF z dnia 20.12.2013r
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi