General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie B1/B2 (moduł II)
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie B1/B2 (moduł II)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie B1/B2 (moduł II) to kurs skierowany do dorosłych, którzy znają podstawy języka angielskiego i potrafią się nim posługiwać w stopniu komunikatywnym w codziennych sytuacjach, ale chcą mówić bardziej poprawnie lub płynnie. Podczas kursu uczestnik znacząco poszerzy swoje słownictwo i nauczy się wykorzystywać średniozaawansowane konstrukcje gramatyczne w wystąpieniach publicznych i prezentacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim w sposób, który pozwoli na swobodne i efektywne porozumiewanie się w różnych kontekstach. Kurs koncentruje się na kilku kluczowych obszarach: wzmacnianie umiejętności mówienia, rozwój umiejętności słuchania, zwiększenie zasobu słownictwa, rozwiązywanie problemów komunikacyjnych oraz doskonalenie umiejętności prezentacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest posługiwanie się słownictwem w języku angielskim oraz średniozaawansowanymi konstrukcjami gramatycznymi na poziomie B1/B2 wg klasyfikacji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ/CEFR). WIEDZA: Uczestnik posiada średniozaawansowaną wiedzę na temat różnych stylów komunikacji i ich zastosowania w różnych kontekstach, zna terminy związane z komunikacją interpersonalną/biznesową oraz zasady tworzenia skutecznych prezentacji w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Znajomość słownictwa i średniozaawansowanych struktur gramatycznych w zakresie języka angielskiego na poziomie B1/B2 (zgodnie z CEFR i efektami uczenia się) w 3 obszarach: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych z elementami poprawności językowej, wypowiedź pisemna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik posługuje się słownictwem ogólnym oraz średniozaawansowanymi konstrukcjami gramatycznymi na poziomie B1/B2. Dysponuje odpowiednim zasobem środków językowych, aby wypowiadać się na znany mu temat, formułować i uzasadniać opinie, wyjaśniać swoje stanowisko, przedstawiać wady i zalety kilku rozwiązań. Rozwinął podstawowe umiejętności efektywnego prowadzenia prezentacji z danego zagadnienia, przedstawiania danych, argumentów za i przeciw, przedstawiania zmian, opisywania produktów, faktów i usług, porównywania, przedstawiania dowodów i podawania przykładów. | Kryteria weryfikacji Po kursie Uczestnik:- wzmocnił pewności siebie w komunikacji; - formułuje swoje wypowiedzi, dostosowując je do kontekstu i odbiorcy; - wykorzystuje techniki aktywnego słuchania; - prezentuje własne stanowisko, wątpliwości i sugestie, popierając je argumentacją, radzi sobie z problemami i pytaniami; - rozwinął umiejętność tworzenia logicznych, konkretnych i klarownych wypowiedzi; - potrafi efektywnie prezentować znane mu materiały, np. audio-wizualne, wykresy, liczby, dane, raporty wykorzystywane podczas prezentacji; - prowadzi swobodną rozmowę w sytuacjach komunikacyjnych dnia codziennego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Wraz ze wzrostem wiedzy i umiejętności językowych uczestnik wzmocnił pewność siebie. Potrafi budować relacje i wiarygodność w celu przekonania słuchaczy i pozyskania ich zaangażowania. | Kryteria weryfikacji Posiada świadomość językową, dostosowuje się do potrzeb różnych grup odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie B1/B2 (moduł II) ma na celu doskonalenie mówienia. Pakiet godzin konwersacyjnych realizuje program na poziomie B1/B2, zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, kładąc główny nacisk na praktyczny język angielski, używany w codziennych sytuacjach życiowych. Dzięki temu uczestnik rozwija umiejętności rozumienia i komunikacji w języku angielskim w kontekście realnych sytuacji. Kurs ma na celu poszerzenie słownictwa oraz poprawę płynności wypowiedzi w codziennych rozmowach oraz podczas wystąpień publicznych. Trener motywuje uczestnika do wieloaspektowej komunikacji (inspiring communication), a na zajęciach kładzie się nacisk na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych i prezentację języka obcego w jego naturalnym kontekście.
Tematyka i słownictwo na poziomie B1/B2:
- Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych;
- Praca w środowisku anglojęzycznym i zatrudnienie, nowe technologie wykorzystywane w pracy;
- Uczenie się/praca: (nadmierne) kwalifikacje, a szanse na rynku pracy, edukacja trwająca przez całe życie, znajdywanie pracy, mobilność;
- Ścieżki kariery, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
- Kompendium praktycznych porad i zwrotów w wystąpieniach publicznych w języku angielskim;
- Kluczowe elementy skutecznej prezentacji;
- Aktywne słuchanie i zadawanie pytań;
- Wyrażanie opinii i argumentacja;
- Użycie języka w różnych kontekstach;
- Small Talk, przydatne słownictwo angielskie;
- Social networks w pracy;
- Kultura i zwyczaje w krajach anglojęzycznych;
- Praktyczne zwroty ułatwiające komunikację i unikanie nieporozumień;
- Ćwiczenia poszerzające słownictwo.
Gramatyka:
Powtórzenie i utrwalenie czasów Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous, Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Future Simple, wprowadzenie czasów Past Perfect Continuous, Future Continuous, Future Perfect, formy used to do/be used to doing/get used to doing, wprowadzenie do rodzajników, zasady układania zdań pytających i tworzenia przeczeń, powtórzenie i utrwalenie rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych, budowa słowotwórcza rzeczownika, tworzenie przysłówków od przymiotników, stopniowanie przymiotników (powtórzenie i utrwalenie stopnia wyższego i najwyższego, formy nieregularnej oraz formy modyfikujące stopień wyższy) i przysłówków, tryb warunkowy 1 i 2, tryb rozkazujący, podstawowe zasady zamiany mowy niezależnej w mowę zależną, sposoby wyrażania przyszłości, strona bierna – konstrukcje w poznanych czasach, wprowadzenie wyrażeń idiomatycznych.
Założenia organizacyjne kursu:
- kurs indywidualny
- profesjonalne dopasowanie do grupy i uwzględnianie preferencji w uczeniu się;
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza.
- RAZEM: 40 godzin dydaktycznych, czyli 30 godzin zegarowych
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
UWAGA: wszystkie kursy poprzedza krótki, ustny i pisemny test diagnozujący, który umożliwia wybór kursu oraz precyzyjne dobranie poziomu zaawansowania grupy dla uczestnika.
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem/uczestnikami i Trenerem prowadzącym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Omówienie kursu, założenia organizacyjne | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Praca w środowisku anglojęzycznym i zatrudnienie, nowe technologie wykorzystywane w pracy | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Praca w środowisku anglojęzycznym i zatrudnienie, nowe technologie wykorzystywane w pracy | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Uczenie się/praca: (nadmierne) kwalifikacje, a szanse na rynku pracy, edukacja trwająca przez całe życie, znajdywanie pracy, mobilność | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Uczenie się/praca: (nadmierne) kwalifikacje, a szanse na rynku pracy, edukacja trwająca przez całe życie, znajdywanie pracy, mobilność | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Ścieżki kariery, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji zawodowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Ścieżki kariery, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji zawodowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Kompendium praktycznych porad i zwrotów w wystąpieniach publicznych w języku angielskim | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Kompendium praktycznych porad i zwrotów w wystąpieniach publicznych w języku angielskim | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Kluczowe elementy skutecznej prezentacji | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Kluczowe elementy skutecznej prezentacji | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Aktywne słuchanie i zadawanie pytań | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Aktywne słuchanie i zadawanie pytań | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Wyrażanie opinii i argumentacja | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Wyrażanie opinii i argumentacja | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Użycie języka w różnych kontekstach | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 Użycie języka w różnych kontekstach | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Small Talk, przydatne słownictwo angielskie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 Small Talk, przydatne słownictwo angielskie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 Kultura i zwyczaje w krajach anglojęzycznych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Kultura i zwyczaje w krajach anglojęzycznych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Praktyczne zwroty ułatwiające komunikację i unikanie nieporozumień | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Praktyczne zwroty ułatwiające komunikację i unikanie nieporozumień | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Ćwiczenia poszerzające słownictwo | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 Ćwiczenia poszerzające słownictwo | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Omówienie materiału zgłoszonego przez uczestnika | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 01-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Omówienie materiału zgłoszonego przez uczestnika | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Płachta-Adamek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały edukacyjne (mapy myśli, inteligentne notatki, dostęp do aplikacji Quizlet), indywidualne konwersacje
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs konieczna jest weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego! Skontaktuj się z nami!
Kurs poprzedza profesjonalny audyt językowy, który zweryfikuje umiejętności językowe uczestników i pozwoli na precyzyjne dopasowanie go do grupy. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie pisemnego testu online sprawdzającego poziom biegłości językowej oraz rozmowa z Trenerem Językowym.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się jest posiadanie przez uczestników wiedzy z języka angielskiego na poziomie B1 wg CEFR i/lub ukończenie kursu: General English - Odważ się mówić: kurs angielskiego na poziomie B1/B2.
Aby uczestniczyć w zajęciach online, konieczne jest udzielenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań z trenerem w celu rozliczenia usługi z Operatorem.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikami i Trenerem prowadzącym.
Kurs obejmuje 40 godzin dydaktycznych, czyli 30 godzin zegarowych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi