Kurs angielskiego indywidualny - poziom B1+ 35h - Sądeckie Bony szkoleniowe II
Kurs angielskiego indywidualny - poziom B1+ 35h - Sądeckie Bony szkoleniowe II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- pracodawców, mikro, małych i średnich przedsiębiorców, posiadających siedzibę, filię, delegaturę, oddział lub inną formę działalności na terenie podregionu sądeckiego tj. powiatu limanowskiego, gorlickiego, nowosądeckiego lub miasta Nowego Sącza
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów skontaktuj się z nami!
tel: 12 372 28 95
e-mail: info@mcgregor.home.pl
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Sądeckie bony szkoleniowe II "
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B1+ zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu podane informacje w języku standardowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Śledzi wywód który dotyczy tematu wcześniej poznanego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe znaczenie średniej długości wypowiedzi lub wykładu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje zawarte w artykułach i tekstach opisujących współczesna problematykę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski z czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa główna myśl współczesnego tekstu zredagowanego w języku codziennym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuję wypowiedzi ustne na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Bierze udział w marę swobodnej i spontanicznej rozmowie w taki sposób, ze integrację z rdzennym użytkownikiem języka stają się możliwe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Czynnie bierze udział w rozmowie na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się jasno i szczegółowo o swoich doświadczeniach, marzeniach i celach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swój pogląd na aktualny temat i wyraża opnienie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Pisze teksty jasne i szczegółowe na znany mu lub interesujący go temat | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze listy lub email opisujący jego uczucia przypisywane danym wydarzeniom i doświadczeniom | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A2 i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia indywidualne prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do indywidualnych potrzeb kursanta. Zakres materiału jest realizowany zgodnie z przedstawionym programem, jednak tematyka poszczególnych zajęć jest dostosowana indywidualnie do czasu pracy uczestnika szkolenia. Harmonogram usługi: Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio, prezentacje, „tablica”
Ramowy program kursu:
Gramatyka
Zdania warunkowe
Typ 0
Typ 1
Typ 2
Zdania warunkowe mieszany
Czasy teraźniejsze
Czas present perfect z: for, since, yet, already, never, ever, just, recently, itp.
Czas present perfect simple
Czasy przeszłe
Czas pastsimple
Czas past continuous
Czas past perfect simple
Czas past perfect continuous
Zdania z used to
Czasy przeszłe używane w narracji
Wszystkie czasowniki nieregularne
Przyszłe formy
will i going to do przewidywania
Czas future perfect
Czasowniki modalne
can, could na uprzejmą prośbę
must vs have to
Have got to
need, needn’t have done
mustn’t jako obowiązek
shall jako uprzejmą prośbę
Przyimki
Wyrażenia przyimkowe z: in, for, from, to, at, to, in, about, with, from, of, among, until, on, at, in, in case, by, of, with, about, to, for, about, from, out of
Słownictwo
ludzie,
wyzwania,
wydawanie i otrzymywanie instrukcji,
dawanie rady,
dawanie i otrzymywanie komplementów,
zasugerować,
rozmowa o zasadach,
opisywanie zdjęć,
stawianie hipotez,
zwroty zawierające: make, face, up, as, side
Lekcje prowadzone są w systemie 45 min, w przypadku rozliczeń jedna lekcja jest brana pod uwagę jako 45 min,
Podana liczba godzin zawiera rownież proces walidacji,
Podana liczba godzin zawiera tylko zajęcia praktyczne,
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Randy Samlal
Anna Kurzyńska
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat.
"
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Projekt pn. „Sądeckie Bony Szkoleniowe II” realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie zawartej pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Miastem Nowy Sącz- Centrum Pozyskiwania Funduszy i Przedsiębiorczości (wcześniej Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
platforma: ZOOM (https://zoom.us) minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Single Core 1 Ghz lub wyżej RAM:
nie dotyczy c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 3G / 4G / LTE lub internet szerokopasmowy 800 kbps / 1.0mbps (up/down)
d) niezbędne oprogramowanie: Windows XP SP3 luv nowsze mac OS X 10.7 lub nowsze Ubuntu 12.04 lub nowsze Mint 17.1 lub nowsze Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze Oracle Linux 6.4 lub nowsze Cent OS 6.4 lub nowsze Fedora 21 lub nowsze OpenSUSE 13.2 lub nowsze ArchLinux (tylko 64-bit)
Harmonogram usługi: Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio, prezentacje, „tablica”. Dane dostępowe do konta szkolnego zostaną wysłane uczestnikowi mailowo przed rozpoczęciem usługi. Informacja o zbliżających się zajęciach wraz z linkiem do szkolenia zostanie każdorazowo wysłana na maila uczestnika na godzinę przed zajęciami (przypomnienie o lekcji).