Marketing od strony praktycznej
Marketing od strony praktycznej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do osób które chcą rozpocząć prace w obrębie reklamy, marketingu i promocji sprzedażowej. Grupą docelową do którego jest skierowane szkolenie może być każda osoba która nie miała z tym tematem dotychczas kontaktu lub osoby które już w tym obszarze pracowały lub pracują. Szkolenie zostało programowo tak przygotowane aby zarówno osoby początkujące jak również osoby z doświadczeniem mogły pozyskać lub poszerzyć stosowną wiedzę w zakresie marketingu i content marketingu. Szkolenie jest w związku z tym kierowane do:
- osób początkujących w tym zakresie;
- informatyków, którzy zajmują się tworzeniem zawartości witryn internetowych mediów społecznościowych;
- osób zajmujących się tworzeniem blogów internetowych;
- Webdeweloperów;
- administratorów stron i serwisów WWW;
- fotografów, operatorów filmowych;
- tłumaczy, lingwistów;
- specjalistów do spraw sprzedażowych;
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po szkoleniu potrafi:1. Samodzielnie podejmuje działania związane z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych.
2. Analizuje potrzeby i preferencje odbiorców treści marketingowych.
3. Przygotowuje i dystrybuuje treści marketingowe: tekstowe i multimedialne (zdjęcia, grafiki, filmy, poradniki, artykuły).
4. Jest przygotowany do prowadzenia projektów content marketingowych.
5. Podejmuje zadania projektowe i deleguje te zadania zespołowi oraz dostawcom.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WYKORZYSTANIE TREŚCI MARKETINGOWYCH W STRATEGII MARKETINGOWEJPRZEDSIĘBIORSTWA | Kryteria weryfikacji Planuje działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych:- rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby przedsiębiorstwa np. na podstawie przeprowadzonego wywiadu; - identyfikuje docelowe grupy odbiorców treści marketingowych; - określa cele działań w zakresie treści marketingowych i wskaźniki ich realizacji; - charakteryzuje kanały dystrybucji treści marketingowych; - dobiera kanały dystrybucji do grup odbiorców oraz rodzaju treści marketingowych; - wyszukuje tematy do tworzenia treści marketingowych; - omawia zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej (z uwzględnieniem słów kluczowych, rodzajów treści multimedialnych, atrakcyjności i perswazyjności przekazu); - omawia przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu; - planuje wykorzystanie innych zasobów do tworzenia treści marketingowych (z zewnątrz i wewnątrz przedsiębiorstwa); - tworzy harmonogram oraz określa zadania zespołu; - tworzy budżet opracowania i dystrybucji treści marketingowych; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PRZYGOTOWYWANIE TREŚCI MARKETINGOWYCH | Kryteria weryfikacji 1. Redaguje tekst dostosowany do kanału dystrybucji:- rozróżnia rodzaje/gatunki tekstów tworzonych dla wybranych kanałów dystrybucji; - sporządza tekst odpowiedni do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego; - optymalizuje treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach (SEM, SEO, PPC); - omawia zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG. 2. Opracowuje materiały audiowizualne: - rozróżnia rodzaje/gatunki materiałów audiowizualnych; - określa cel materiału audiowizualnego; -tworzy scenariusz materiału audiowizualnego; - przygotowuje wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego; - omawia zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie z obowiązującym standardem WCAG. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się DYSTRYBUOWANIE TREŚCI MARKETINGOWYCH | Kryteria weryfikacji Publikuje treści marketingowe:- tworzy proste strony internetowe (w tym tzw. landing pages); - omawia znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C; - wymienia systemy zarządzania treścią (CMS) oraz sprzedażowe (e-commerce); - wprowadza treści do systemów zarządzania treścią (CMS) oraz sprzedażowych (e-commerce); | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji u osób, które chcą rozpocząć prace w obrębie reklamy, marketingu i promocji sprzedażowej. Program szkolenia jest opracowany w taki sposób aby każda osoba, która nie miała z tym tematem dotychczas kontaktu lub osoby, które już w tym obszarze pracowały lub pracują mogły w/w kompetencje pozyskać lub rozszerzyć o elementy objęte poniższym programem szkolenia. Szkolenie zostało programowo tak przygotowane aby każdy osoba biorąca udział w szkoleniu mogła pozyskać lub poszerzyć stosowną wiedzę w zakresie marketingu i content marketingu oraz marketingu internetowego.
Czas trwania całego szkolenia: 40 h (dydaktycznych czyli 1 godzina szkoleniowa trwa 45 min.). Przerwy zostały wliczone w czas trwania szkolenia.
Test wewnętrzny: Na zakończenie szkolenia jest zaplanowany egzamin wewnętrzny na bazie, którego uczestnicy szkoleń otrzymają zaświadczenie o udziale w szkoleniu na bazie wzoru MEN.
Program szkolenia
- Działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych.
- Narzędzia marketingowe stosowane w przedsiębiorstwie.
- Analiza działań marketingowych podejmowanych w przedsiębiorstwach o zbliżonym profilu działalności.
- Prezentacja strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
- Harmonogram działań.
- Działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych.
- Charakterystyka potrzeb klienta na podstawie przeprowadzonego wywiadu.
- Kanały dystrybucji treści marketingowych.
- Identyfikacja docelowej grupy odbiorców treści marketingowych.
- Dobór kanału dystrybucji do grupy odbiorców oraz rodzaju treści marketingowych.
- Tematy do tworzenia treści marketingowych.
- Zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej.
- Przepisy prawa autorskiego w zakresie korzystania z utworu.
- Planowanie wykorzystania innych zasobów do realizacji contentu.
- Cele działań w zakresie treści marketingowych i wskaźniki ich realizacji.
- Harmonogram i budżet opracowania i dystrybucji treści marketingowych.
- Sporządzanie planu działania związanego z treściami marketingowymi.
- Redakcja tekstu dostosowana do kanału dystrybucji.
- Sporządzanie tekstu odpowiedniego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego.
- Rodzaje i gatunki tekstów tworzonych dla wybranych kanałów dystrybucji.
- Opracowywanie materiałów graficznych.
- Rodzaje materiałów graficznych.
- Formaty plików graficznych.
- Publikowanie treści marketingowych.
- Tworzenie stron internetowych – html 5 i css 3.
- Systemy zarządzania treścią.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych | Prowadzący Filip Ciepałowicz | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych | Prowadzący Filip Ciepałowicz | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Redaguje tekst dostosowany do kanału dystrybucji | Prowadzący Filip Ciepałowicz | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Opracowuje materiały graficzne | Prowadzący Filip Ciepałowicz | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Publikuje treści marketingowe | Prowadzący Filip Ciepałowicz | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 123,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 123,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Filip Ciepałowicz
- Grafika komputerowy;
- Programy biurowe w administracji;
- Systemy prezentacji informacji w biznesie;
- Techniki sprzedaży;
- Outsourcing i offshoring w kontekście pozyskiwania inwestorów do gmin;
- Kompetencje społeczne;
- Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing) kurs zakończony certyfikacją zgodnie z Zintegrowanym Systemem Kwalifikacji (ZSK);
- Doradzanie w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
Posiada stosowne certyfikaty z systemu VCC potwierdzające nabyte kwalifikacje trenerskie do następujących tematów szkoleniowych:
- Systemy prezentacji informacji
- Obsługa kas fiskalnych
- Grafika komputerowa
- Administrator sieci CISCO
- Inżynieria projektowania komputerowego CAD 2D i 3D
- Negocjace z elementami NLP
- Programy biurowe w administracji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Realizacja szkolenia obędzie się online w trybie rzeczywistym za pomocą platformy Teams. Uczestnicy wcześniej 2 dni przed szkoleniem otrzymają drogą e-mail link do platformy w celu sprawdzenia połączenia z platformą. Z uczestnikami skontaktuje się osoba techniczna ze strony realizatora szkolenia w celu przeprowadzenie w/w testów. Uczestnik szkolenia po swojej stronie musi zapewnić jedynie standardowe łącze internetowe oraz komputer z systemem Windows. Pozostałe elementy techniczne zapewnia realizator szkolenia.