Wirtualny Asystent AI w Małym Biznesie –Automatyzuj, Oszczędzaj, Zarabiaj”
Wirtualny Asystent AI w Małym Biznesie –Automatyzuj, Oszczędzaj, Zarabiaj”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe w wieku aktywności zawodowej (18–65 lat), niezależnie odstatusu zatrudnienia, które chcą zdobyć nowe, praktyczne kompetencjecyfrowe i nauczyć się wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji (AI)w celu zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku pracy, rozwojuzawodowego, zmiany ścieżki kariery lub usprawnienia działalnościgospodarczej. Grupa obejmuje zarówno osoby pracujące, jak ibezrobotne, powracające na rynek pracy, młodzież wchodzącą na rynekpracy, kobiety, freelancerów oraz kadrę zarządzającą z sektora MŚP.
Szkolenia są dostosowane do poziomu początkującego – nie wymagają wcześniejszej wiedzy technicznej, a nacisk położony jest na praktyczne zastosowanie AI w różnych obszarach życia zawodowego.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik rozwija kompetencje w zakresie praktycznego wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji (w szczególności Chat GPT i aplikacji wspierających), aby usprawniać operacyjne procesy biznesowe, automatyzować powtarzalne za dania oraz zwiększać efektywność i konkurencyjność mikro i małych przedsiębiorstw.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik:• rozpoznaje możliwości wykorzystanianarzędzi AI (w tym ChatGPT) wcodziennej pracy mikro i małegoprzedsiębiorstwa, • korzysta z ChatGPT i innychogólnodostępnych narzędzi AI dotworzenia ofert, wiadomości, postów iharmonogramów, • automatyzuje procesy komunikacji zklientami (e-mail, Messenger,formularze), • organizuje pracę biurową i zadaniowąz pomocą AI (kalendarze,przypomnienia, CRM, faktury), • tworzy kampanie sprzedażowe imarketingowe z wykorzystaniem AI(teksty, grafi ki, landingi), • wdraża narzędzia AI do obsługiklienta, odpowiadając automatycznie napytania i zapytania ofertowe, • buduje własnego wirtualnegoasystenta wspierającego codziennezadania operacyjne, • wykorzystuje narzędzia automatyzacji(np. Zapier) do połączenia AI zużywanymi aplikacjami, • planuje wdrożenie AI w swoim modelubiznesowym z uwzględnieniem realnychpotrzeb, • ocenia efektywność zastosowania AIw swojej fi rmie i przygotowuje własnysystem usprawnień. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• tworzy przykładową ofertę lub e-mailsprzedażowy z użyciem ChatGPT, • konfi guruje wirtualnego asystenta AIdo wsparcia w komunikacji z klientem, • przygotowuje plan automatyzacjiprocesów w swojej fi rmie, • łączy wybrane narzędzia AI zaplikacjami do zarządzania zadaniamilub obsługi klienta, • prezentuje sposób wykorzystania AI wkonkretnych działaniach operacyjnychlub marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Podstawy AI w małym biznesie + ChatGPT jako asystent 24/7
Czym naprawdę jest AI (zero teorii, maksimum praktyki)
Jakie zadania można automatyzować w małej fi rmie
Konto ChatGPT (Darmowe vs. Plus – co się opłaca)
Ćwiczenia: pisanie ofert, tworzenie e-maili, harmonogramów, Q&A z klientami
Tworzenie własnych promptów pod branżę uczestników
Narzędziownik: PromptHero, AIPRM, ChatGPT Prompt Genius
🔵 Dzień 2: AI w komunikacji z klientem + budowa automatycznych asystentów
Tworzenie szablonów rozmów: e-mail, Messenger, formularze
AI w reklamie – pisanie tekstów na social media, postów, reklam, ofert
AI w zarządzaniu klientami – przypomnienia, wiadomości follow-up, CRM
Wprowadzenie do narzędzi: Tidio AI, Intercom, Manychat z ChatGPT
Mini-projekt: stworzenie własnego asystenta klienta z ChatGPT API
🔵 Dzień 3: AI w biurze – organizacja, kalendarz, raporty, faktury
AI w kalendarzu Google – automatyczne spotkania i przypomnienia
Narzędzia do zarządzania zadaniami: Notion, ClickUp, Trello z AI
Obsługa prostych spraw księgowych – faktury, koszty, proformy
AI w tworzeniu zestawień, raportów, analiz
Ćwiczenie: stworzenie własnego systemu pracy biurowej z AI
🔵 Dzień 4: AI w sprzedaży i marketingu
Generowanie treści do sklepu internetowego / oferty usług
AI w analizie konkurencji i trendów rynkowych (Google Trends, Surfer SEO)
E-maile sprzedażowe, lejki, landingi – jak je pisać z AI
Narzędzia: Copy.ai, Jasper, Writesonic, Canva z MagicWrite
Projekt: stworzenie własnej mini-kampanii AI (social media + landing page
Podsumowanie: którymi obszarami w fi rmie może zarządzać AI
Warsztat: budowa gotowego systemu AI dla swojej fi rmy
Gotowe szablony promptów, automatyzacji, narzędzi
Plan wdrożenia – krok po kroku
Mini-prezentacje uczestników: "Mój Wirtualny Asystent AI"
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 171,88 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 171,88 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Szymon Kapturkiewicz
Znajomość mechanizmów HR i efektywnej współpracy pozwala mi wdrażać w strategie, które nie tylko przynoszą rezultaty, ale też wnoszą nową jakość, idealnie wpisując się w nasze wizję i cele. Moją motywacją jest ciągłe poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju biznesu, budowanie partnerskich relacji oraz świadczenie usług, które realnie odpowiadają na potrzeby klientów. ✔
Technologie to moja pasja — stale śledzę rynkowe trendy, adaptując je do praktyki biznesowej. Dzięki umiejętnościom komunikacyjnym potrafię integrować różne perspektywy i tworzyć wspólny kierunek działania. To podejście pozwala nie tylko reagować na zmiany w branży IT, ale aktywnie je kształtować — szczególnie w obszarze wsparcia dla małych i średnich firm (MŚP).
Naszym celem jest pomaganie MŚP w skutecznym wejściu na drogę cyfrowej transformacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje dodatkowe
Godzina szkoleniowa wyrażona jest w jednostkach dydaktycznych i trwa 45minut.
Usługa zakończy się walidacją wyników nauki, która będzie przeprowadzona poprzez test teoretyczny oraz praktyczne zadanie, mającenacelu ocenę nabytych umiejętności. Aby zaliczyć kurs, uczestnik musi uzyskać co najmniej 75% poprawnych odpowiedzi. Walidacjawyników jest przeprowadzana przez osobę niezwiązaną bezpośrednio z procesem nauczania, co zapewnia obiektywność oceny.
Wymagania:
Wymagane jest obowiązkowe uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć, co zapewnia pełne przyswojenie materiału oraz umożliwia zdobycieniezbędnych umiejętności.
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi Zgodnie z zakresem tematycznym usługi uczestnik będzie posiadał: dostęp do literaturyfachowej (skrypty, strony internetowe, prezentacje multimedialne) zapewniony dostęp do ćwiczeń, które otrzyma w formie elektronicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Link umożliwiający udział w szkoleniu będzie ważny w czasie trwania szkolenia. Szkolenie będzie przeprowadzone na platformie WebToLearn. Jest to platforma webinarowa doprezentacji szkoleń, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji. Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) - 2- 5 Mbps, Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps; Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera; Minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym,
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi