BrandCraft w Canvie – Kreowanie Profesjonalnego Wizerunku Marki w Biznesie i Social Mediach - szkolenie
BrandCraft w Canvie – Kreowanie Profesjonalnego Wizerunku Marki w Biznesie i Social Mediach - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą tworzyć spójny, estetyczny i profesjonalny wizerunek swojej marki w mediach społecznościowych i materiałach biznesowych, bez konieczności korzystania z usług grafika.
W szczególności do:
- właścicieli mikro, małych i średnich firm, którzy chcą samodzielnie projektować identyfikację wizualną swojej marki,
- osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i freelancerów budujących markę osobistą,
- twórców internetowych, edukatorów, trenerów i ekspertów, którzy chcą zadbać o spójność wizualną swojej komunikacji,
- początkujących specjalistów ds. marketingu i social mediów, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności tworzenia materiałów graficznych,
- osób odpowiedzialnych za komunikację wizualną w organizacjach, które chcą tworzyć atrakcyjne grafiki promocyjne, prezentacje i treści do druku.
Uczestnicy nie muszą posiadać doświadczenia graficznego – szkolenie zakłada pracę z intuicyjnym, dostępem do darmowego narzędzia Canva.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania spójnych i estetycznych materiałów graficznych na potrzeby biznesu i komunikacji online, z wykorzystaniem narzędzia Canva.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu brandingu | Kryteria weryfikacji rozumie podstawowe pojęcia związane z brandingiem, identyfikacją wizualną i systemem marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady kompozycji graficznej oraz psychologię kolorów i typografii w kontekście budowania wizerunku marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje formaty plików graficznych, tryby kolorystyczne (RGB, CMYK, Pantone) oraz techniki przygotowania plików do druk | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje rolę spójnej komunikacji wizualnej w budowaniu rozpoznawalności i zaufania do marki w mediach tradycyjnych i cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozumie znaczenie strategii wizualnej w marketingu internetowym i kampaniach reklamowych w social media. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje branding w budowie własnej marki | Kryteria weryfikacji projektuje spójny zestaw materiałów identyfikacyjnych (np. wizytówka, baner, grafika promocyjna) z użyciem właściwych kolorów, fontów i kompozycji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy moodboardy i definiuje styl wizualny marki dostosowany do grupy docelowej i celów komunikacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dostosowuje projekt graficzny do różnych nośników: druk, social media, kampanie reklamowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo przygotowuje materiały do druku z uwzględnieniem wymagań technicznych (m.in. spady, formaty, rozdzielczość). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji planuje i wykonuje prostą kampanię graficzną na potrzeby social media z uwzględnieniem CTA i brandingowych elementów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą z zakresu obsługi narzędzia Canva | Kryteria weryfikacji Definiuje elementy identyfikacji wizualnej marki, takie jak logo, paleta kolorów, typografia czy layouty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady projektowania estetycznych materiałów graficznych, w tym podstawy kompozycji, kolorystyki i hierarchii wizualnej w kontekście marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice w zastosowaniu grafik dla druku i Internetu, zna podstawowe formaty plików (JPG, PNG, PDF, SVG) i rozdzielczości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowanie Canvy jako narzędzia do tworzenia materiałów firmowych, social mediów, prezentacji i contentu reklamowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje skuteczne strategie wizualnej komunikacji marki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia dobre praktyki w tworzeniu animacji i krótkich materiałów wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzie Canva | Kryteria weryfikacji Tworzy spójne materiały graficzne w Canvie, uwzględniając kluczowe zasady identyfikacji wizualnej (kolory, fonty, układ). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Projektuje logo, wizytówki, prezentacje i oferty, dostosowane do konkretnego stylu marki i odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy treści graficzne dopasowane do formatów social media (Instagram, Facebook, LinkedIn, Stories), z wykorzystaniem szablonów i własnych układów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Personalizuje szablony Canvy zgodnie z własną koncepcją wizerunkową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy grafiki animowane oraz proste wideo promocyjne, wykorzystując funkcje Canvy: przejścia, ruch, tekst dynamiczny, muzykę i montaż. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Eksportuje materiały graficzne do różnych zastosowań (druk, PDF, publikacje online) oraz organizować swoje projekty w przestrzeni roboczej Canvy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje relacje zewnętrzne i wewnętrzne | Kryteria weryfikacji Rozumie znaczenie spójności marki i potrafi ją budować w zespole lub z partnerami zewnętrznymi (np. grafik, fotograf, agencja) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uzasadnia swoje decyzje projektowe i wizualne w oparciu o strategię komunikacyjną marki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Współpracuje przy tworzeniu projektów wizerunkowych, otwarcie korzystając z informacji zwrotnych i uwzględniając potrzeby odbiorcy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uczestnicy nauczą się tworzyć identyfikację wizualną marki, dobierać kolory, fonty i układy graficzne, a także projektować treści do social mediów, ofert, wizytówek czy prezentacji w sposób zgodny z zasadami marketingu wizualnego. Szkolenie rozwija kompetencje cyfrowe i umożliwia świadome budowanie profesjonalnego wizerunku marki bez konieczności korzystania z usług grafika. Ponadto Uczestnicy rozwijają umiejętność planowania strategii wizerunkowej, projektowania kampanii graficznych oraz dostosowywania komunikatów do różnych kanałów promocji – zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Szkolenie wzmacnia kompetencje wizualne, kreatywność oraz zdolność do budowania rozpoznawalnej i autentycznej marki.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy uwzględniono w harmonogramie i zostały wliczone w godziny szkolenia.
Dzień 1 – Fundamenty identyfikacji wizualnej i projektowania w Canvie (10 godz. dydaktycznych)
Moduł I: Wprowadzenie do identyfikacji wizualnej marki (teoria - 2 godz.)
- Czym jest identyfikacja wizualna i dlaczego jest kluczowa dla marki?
- Elementy identyfikacji wizualnej: logo, kolory, typografia, styl graficzny
- Przykłady spójnych i niespójnych marek – analiza wizerunku
Moduł II: Canva jako narzędzie budowania wizerunku (praktyka - 2 godz.)
- Tworzenie i zarządzanie kontem Canva (bezpłatnym i Pro)
- Przegląd funkcji Canvy: szablony, grafiki, czcionki, wideo, animacje
- Praca z przestrzenią roboczą i organizacja projektu
Moduł III: Tworzenie estetycznego contentu graficznego (praktyka -2 godz.)
- Zasady kompozycji: siatki, marginesy, balans wizualny
- Teoria koloru i dobór palety barw marki
- Dobór czcionek – hierarchia typograficzna i czytelność
Moduł IV: Projektowanie materiałów marki (praktyka - 2 godz.)
- Tworzenie logo w Canvie
- Projektowanie wizytówki, papieru firmowego, stopki mailowej
- Zasady przygotowania plików do druku i publikacji online
Moduł V: Praktyczne ćwiczenia i konsultacje indywidualne (praktyka - 2 godz.)
- Samodzielna praca nad elementami identyfikacji wizualnej marki
- Feedback od trenera i analiza projektów
Dzień 2 – Content marketing wizualny i promocja marki w social mediach (10 godz. dydaktycznych)
Moduł VI: Canva w social mediach – tworzenie contentu wizualnego (praktyka - 2 godz.)
- Formatowanie grafik pod konkretne platformy: Instagram, Facebook, LinkedIn, Stories
- Praca z szablonami: jak je personalizować zgodnie z marką
- Tworzenie zestawów brandowych i zestandaryzowanych grafik
Moduł VII: Kampanie promocyjne i angażujące treści (praktyka - 2 godz.)
- Tworzenie postów informacyjnych, sprzedażowych i edukacyjnych
- Projektowanie reklam, zaproszeń, grafik eventowych
- Tworzenie sekwencji wizualnej (np. seria postów lub karuzela)
Moduł VIII: Wideo, animacje i reelsy w Canvie (praktyka - 2 godz.)
- Tworzenie animowanych grafik i video stories
- Wstawianie dźwięków, przejść i efektów
- Przygotowanie prostego wideo promującego markę
Moduł IX: Canva do prezentacji i ofert (praktyka - 2 godz.)
- Tworzenie estetycznych prezentacji zgodnych z brandingiem
- Oferty dla klientów – spójność wizualna i przejrzystość treści
- Eksport i prezentowanie w Canvie
Moduł X: Praktyczne projektowanie + podsumowanie (praktyka - 2 godz.)
- Tworzenie mini-kampanii graficznej dla własnej marki
- Feedback od trenera i analiza spójności wizualnej
- Konsultacje końcowe i omówienie dalszego rozwoju umiejętności
walidacja (30min)
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę przed i po szkoleniu, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Usługa prowadzona jest w formie ćwiczeń, zajęć praktycznych, wykładu oraz dyskusji z uczestnikami szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Moduł I: Wprowadzenie do identyfikacji wizualnej marki | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Moduł II: Canva jako narzędzie budowania wizerunku | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Moduł III: Tworzenie estetycznego contentu graficznego | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 przerwa | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Moduł IV: Projektowanie materiałów marki | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Moduł V: Praktyczne ćwiczenia i konsultacje indywidualne | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Moduł VI: Canva w social mediach – tworzenie contentu wizualnego | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Moduł VII: Kampanie promocyjne i angażujące treści | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Moduł VIII: Wideo, animacje i reelsy w Canvie | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 przerwa | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Moduł IX: Canva do prezentacji i ofert | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Moduł X: Praktyczne projektowanie + podsumowanie | Prowadzący Agnieszka Tańska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 236,36 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 236,36 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Tańska
Z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży graficznej Agnieszka Tańska to specjalistka od kreowania wizerunku marek. Jako właścicielka 2kropek Studio, łączy kreatywność z precyzyjną strategią, pomagając firmom wyróżnić się na rynku i budować silne, spójne identyfikacje wizualne.
Specjalizuje się w projektowaniu logotypów, brandingach, publikacjach wielostronicowych oraz kampaniach reklamowych. Tworzy spójne i przemyślane grafiki, które nie tylko zachwycają estetyką, ale przede wszystkim skutecznie komunikują wartości marki.
Pracowała zarówno z małymi firmami, jak i dużymi korporacjami, zdobywając zaufanie klientów z różnych branż.
Jako trenerka i wykładowczyni, prowadzi szkolenia z zakresu grafiki komputerowej oraz budowania wizerunku firmy. W swoich warsztatach łączy praktyczną wiedzę z inspirującymi przykładami, ucząc, jak świadomie budować markę i skutecznie komunikować się wizualnie.
Jej podejście opiera się na wnikliwej obserwacji i umiejętności słuchania klienta – bo dobry projekt zaczyna się od zrozumienia historii, wartości i charakteru marki. Z pasją dzieli się swoją wiedzą, pomagając uczestnikom szkoleń odkryć moc dobrze zaprojektowanego
wizerunku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptu zostaną udostępnione uczestnikom podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi