Specjalista ds. administracji i rozliczania szkoleń BUR z wykorzystaniem narzędzi AI
Specjalista ds. administracji i rozliczania szkoleń BUR z wykorzystaniem narzędzi AI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli i pracowników firm szkoleniowych, osób odpowiedzialnych za sprzedaż usług rozwojowych oraz kandydatów do pracy na stanowisku d.s obsługi szkoleń zgodnie z wytycznymi Bazy Usług Rozwojowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Skorzystają z niego także specjaliści zajmujący się pozyskiwaniem i rozliczaniem dotacji usług rozwojowych, a także osoby początkujące w organizacji szkoleń z dofinansowaniem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji26-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi44
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego planowania, realizowania i rozliczania usług rozwojowych w ramach dostępnych programów dofinansowań. Szkolenie prowadzi do praktycznego wykorzystania narzędzi AL i umiejętności organizacji pracy procesu edukacyjnego i formalnego szkoleń z dofinasowaniem poprzez tworzenia dokumentacji w BUR oraz wdrażania procedur i audytów wewnętrznych w instytucji szkoleniowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna strukturę i cele działania systemu BUR | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, czym jest BUR oraz wskazać role głównych interesariuszy (operator, instytucja, uczestnik). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, czym jest regulamin BUR oraz wskazać główne załączniki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza proces rejestracji konta oraz uzupełnia profil instytucji | Kryteria weryfikacji Potrafi założyć i skonfigurować konto w systemie BUR | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Potrafi przygotować kompletną Kartę Usługi zgodnie z regulaminem i przy wsparciu AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy zgodną z regulaminem Kartę Usługi w BUR, z użyciem języka korzyści i zasad AI copywritingu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Zna i stosuje zasady kompletowania i archiwizacji dokumentacji uczestników szkolenia | Kryteria weryfikacji Potrafi rozróżnić wymagane dokumenty, przygotować pełny pakiet oraz sprawdzić jego zgodność z regulaminem. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Potrafi przeprowadzić rozliczenie usługi w systemie Operatora | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przygotować rozliczenie z Operatorami (faktury, listy obecności, załączniki). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Zna zasady kontroli jakości i ewaluacji usług rozwojowych (PARP) | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać, jakie dokumenty i elementy oferty są sprawdzane podczas audytu PARP | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi zastosować narzędzia AI (ChatGPT, Canva, Miro) do tworzenia ofert i materiałów szkoleniowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wygenerować content (opis szkolenia, post promujący, efekty uczenia się) z pomocą AI. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa skierowana jest do pracowników i właścicieli MŚP z sektora usług rozwojowych zainteresowanych podniesieniem kompetencji z zakresu przygotowania i realizacji usług rozwojowych.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: brak wymagań.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia będzie przygotowany do samodzielnej pracy w obsłudze procesu realizacji usług rozwojowych zgodnie z regulaminem BUR. Dzięki szkoleniu Uczestnik rozszerzy umiejętności organizacyjne w zakresie rozpoznawania możliwości obsługi klienta i sprzedaży szkoleń z dofinansowaniem.
Forma prowadzenia: online (na żywo) w czasie rzeczywistym.
Forma prowadzenia
- Online (na żywo) w czasie rzeczywistym
- Platforma: Zoom / Teams + dostęp do Google Workspace, Canva, BUR, MIRO, CHATGpt
- Metody: wykład interaktywny, symulacje, warsztaty, burze mózgów, testy, sesje Q&A, feedback
OBSŁUGA I ROZLICZANIE SZKOLEŃ Z BUR z WYKORZYSTANIEM AL (6 DNI) - PROWADZĄCY ELŻBIETA MAZUR
- DZIEŃ 1 – WPROWADZENIE DO SYSTEMU
- Tematy:
- Czym jest BUR, cele i struktura systemu
- Konta i role: operator, instytucja, uczestnik
- Regulaminy i wymagania systemowe
- Rola specjalisty ds. obsługi szkoleń
- Walidacja wiedzy
- Formy pracy online:
- Interaktywny wykład z prezentacją multimedialną
- Pokaz na żywo logowania do BUR
- Praca na przykładowych dokumentach u klienta
- Formy angażujące:
- Mini-dyskusja
- Pytania
- Zadania grupowe - odp. na czat ZOOM
- Tematy:
- DZIEŃ 2 – OBSŁUGA FORMALNA, PROCEDURY, ARCHIWIZACJA, KOMUNIKACJA Z OPERATOREM
- Tematy:
- Weryfikacja REGULAMINÓW BUR I ZAŁĄCZNIKÓW
- Umowy, formularze, dokumenty uczestnika
- Procedura rozlicznie usług klienta
- Rodzaje współpracy z Operatorem
- Faktury, załączniki, listy obecności
- Rodzaje walidacji
- Systemy Operatorów i rozliczenia
- Warsztat: kompletowanie dokumentacji
- Walidacja
- Formy pracy online:
- Przegląd wzorów dokumentów (PDF na ekranie)
- Pokaz edycji dokumentów współdzielenie ekranu
- Tematy:
- DZIEŃ 3 – USŁUGI ROZWOJOWE Z WYKORZYSTANIEM DOFINANSOWAŃ
- Tematy:
- Rodzaje dofinansowań --programy regionalne, ogólnokrajowe oraz środki krajowe
- Proces przygotowania oferty pod sprzedaż usług z dofinansowaniem - krok po kroku
- Przepływ środków z BUR, PUP, KFS
- Warsztat: symulacja sprzedaży usługi z BUR z dofinansowaniem
- Formy pracy online:
- Prezentacja
- Dyskusja, wywiad
- Praca na dokumentach
- Formy angażujące:
- Symulacja rozmowy sprzedażowej – ćwiczenia z prowadzącym
- Tworzenie wspólnej mapy dofinansowania usług dla klienta
- Tematy:
- DZIEŃ 4 – TWORZENIE OFERTY W SYSTEMIE BUR z wykorzystaniem AL
- Tematy:
- Zakładanie konta i profilu w BUR
- Tworzenie Karty Usługi – krok po kroku z wykorzystaniem AL oraz zgodnie z zał. nr 2 do regulaminu BUR
- Język korzyści, rezultaty, harmonogramy
- Dobre i złe praktyki + analiza przykładów
- Ćwiczenia praktyczne + walidacja
- Formy pracy online:
- Prezentacja ekranowa krok po kroku (demo platformy BUR)
- Praca na rzeczywistej lub testowej karcie usługi
- Formy angażujące:
- Warsztat: uzupełnienie własnej karty usługi w parach
- Wspólne analizowanie 2 kart (dobrze i źle napisana) – dyskusja
- Konsultacje 1:1
- Tematy:
- DZIEŃ 5 – TWORZENIE I ANALIZA OFERTY i REALIZACJA USŁUG ZDANYCH W BUR - zgodnie z regulaminem BUR
- Tematy:
- Tworzenie kompletnej oferty krok po kroku - dla usługi zdalnej zgodnie z SUZ - z wykorzystaniem AL
- Weryfikacja wybranych usług pod katem zgodności z Regulaminem BUR i Kartą Jakości oraz arkuszem samooceny według rodzaju usługi rozwojowej
- Generowanie przykładowych efektów uczenia się zgodnych z kompetencjami z wykorzystaniem AL
- Rekomendacje narzędzi i szablonów do dalszej pracy przy usługach zdalnych, mieszanych i stacjonarnych z wykorzystaniem ChatGPT
- Formy pracy online:
- Demo narzędzi AI (ChatGPT)
- Praca warsztatowa z gotowymi promptami
- Analiza dokumentacji kart usług rozwojowych
- Praca na platformie BUR
- Formy angażujące:
- Tworzenie postów i komunikatów reklamowych z użyciem AI
- Warsztat: negocjacje w parach – role
- Kolaż wartości marki w Canva – praca indywidualna
- Praca samodzielna kompletowanie arkuszy wg scenariusza- chat
- Gra: znajdź błąd w dokumentach (checklista z pułapkami)
- Zadanie: uzupełnij pakiet dokumentów do konkretnego szkolenia
- Tematy:
- DZIEŃ 6 – KONTROLA JAKOŚCI PARP
- Tematy:
- Zasady kontroli jakości przez Parp
- Jak wygląda Audyt i ewaluacja usług przez Parp
- Podsumowanie
- Walidacja
- Formy pracy online:
- Interaktywna karta rozliczeń (Excel / Arkusze Google)
- Rozmowa: jak wygląda kontrola z PARP
- Wspólna lista kontrolna – tworzona z trenerem
- Formy angażujące:
- Warsztat: rozliczenie szkolenia na podstawie studium przypadku
- Symulacja audytu – ćwiczenie z checklistą
- Dyskusja, wywiad, współdzielenie ekranu
- Tematy:
Liczba godzin dydaktycznych (45 min) - 44 h
Liczba godzin teoretycznych: 20
Liczba godzin praktycznych: 24
Czas trwania szkolenia 33 h zegarowe.
Walidacja i przerwy wliczone w czas trwania szkolenia.
Trener włączy test w formie elektronicznej, przy zastrzeżeniu, że nie będzie ingerować w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Trener zbierze od uczestników dowody i deklaracje w wersji elektronicznej (udostępnione mu na e-maila lub czat), które zostaną udostępnione walidatorowi, celem ich walidacji. Z kolei osoba walidująca będzie włączona dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników, wraz z analizą dowodów i deklaracji. Nie bierze bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Dokonanie weryfikacji testów oraz analiza zebranych dowodów i deklaracji - walidacja prowadzona stacjonarnie pod adresem: Michałowo 32a, 14-240 Susz.
Zaliczenie testu - minimum 70% poprawnych odpowiedzi.
Analiza dowodów i deklaracji:
- przygotowanie KARTY USŁUGI BUR
- przygotowanie dokumentacji rozliczającej usługę w BUR z dofinansowaniem
Zachowana została rozdzielność funkcji.
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy, praca w małych grupach, zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy zoom.
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: dyskusja, warsztaty, praca własna, pogadanka, casy indywidualne i grupowe, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach
Forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielenie i udostępnianie ekranu oraz efektów prac, praca na dok.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 159,09 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 159,09 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Mazur
unijnymi, a także koordynacji projektów edukacyjnych i społecznych - 20 lat doświadczenia.
Wykształcenie - wyższe magisterskie w zakresie Zarządzania i Marketingu, Uniwersytecie Mikołaja
Kopernika w Toruniu, ze specjalizacją w inwestycjach i nieruchomościach. Studia podyplomowe z
Organizacji i Zarządzania Oświatą oraz Przygotowania Pedagogicznego z edukacją spersonalizowaną.
W latach 2013–2019 Dyrektor ds. programowych i edukacji w Fundacji Rozwoju Warmii i Mazur w Iławie, gdzie odpowiadałam za zarządzanie placówkami edukacyjnymi, realizację projektów społecznych i obywatelskich oraz pozyskiwanie funduszy ze środków RPO na lata 2014-2020,POKL2007-2013, PROW 2014-2020, EFS na lata 2014-2020 i innych programów operacyjnych t.j
Polska Wschodnia, Innowacyjna Gospodarka.
W kolejnych latach 2019-2024, współpracowałam z wieloma instytucjami jako koordynator projektów, doradca biznesowy i trener. Świadczy, koordynuje i realizuje całościowe projekty usług rozwojowych. Zrealizowała ponad 2500h doradczych z zakresu potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w ciągu ostatnich 2-ch lat od daty usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje prezentacje i przykładowe wzory dokumentów.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik ma zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu.
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia, w przypadku usług zdalnych co najmniej 4 dni przed.
Obecność każdego uczestnika - wymagane co najmniej 80% obecności
Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usługi
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi złość Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożl
Informacje dodatkowe
Podany termin szkolenia ma charakter orientacyjny. Po zapisie termin zostanie uzgodniony, aby jak najlepiej dopasować go do potrzeb Uczestnika.
EGESTA zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w EGESTA jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%. Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym: - Komputer stacjonarny, notebook lub telefon wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5 - Monitor o rozdzielczości FullHD - Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. - Platforma komunikacji – ZOOM - Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM ZOOM: Wymagania systemowe: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE) Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub: Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP System operacyjny: System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej. Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany