⏰ SILNE BIURO RACHUNKOWE - KOMUNIKACJA, ODPORNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ 📊 Rozwojowy program dla biur rachunkowych: obsługa klienta, komunikacja, organizacja pracy 🧠, odporność psychiczna 💪, asertywność 🗣️ i zapobieganie wypaleniu 🔥. Rozwój kompetencji miękkich i zawodowych - podwyższenie jakości pracy.
⏰ SILNE BIURO RACHUNKOWE - KOMUNIKACJA, ODPORNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ 📊 Rozwojowy program dla biur rachunkowych: obsługa klienta, komunikacja, organizacja pracy 🧠, odporność psychiczna 💪, asertywność 🗣️ i zapobieganie wypaleniu 🔥. Rozwój kompetencji miękkich i zawodowych - podwyższenie jakości pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
KORZYŚCI Z PROGRAMU:
12-dniowy program rozwojowy dla biur rachunkowych to kompleksowe wsparcie w codziennych wyzwaniach pracy księgowego i pracownika biura.
Uczestnicy zyskają konkretne narzędzia z obszaru obsługi klienta, organizacji pracy, komunikacji, odporności psychicznej, asertywności oraz równowagi między życiem zawodowym a osobistym.
Szkolenie łączy teorię z praktyką – ćwiczenia, case’y, testy i warsztaty bazują na realiach pracy w biurze rachunkowym.
Uczestnicy wypracują własne strategie działania, komunikacji i regeneracji.
Efektem jest większa skuteczność, pewność siebie i odporność na wypalenie zawodowe.
🔹 Dla kogo:
Dla właścicieli i pracowników biur rachunkowych, którzy chcą wzmocnić kompetencje osobiste, poprawić jakość obsługi klienta i lepiej radzić sobie z presją, komunikacją i organizacją pracy.
🔹 Praktyczna nauka: wykłady, ćwiczenia, warsztaty, case’y, testy
🔹 Ekspercka kadra: trener z 25-letnim doświadczeniem w biznesie, coach, trener zmiany i efektywności
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi84
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
* Rozwiniesz umiejętność jasnej i uprzejmej komunikacji z klientem.* Nauczysz się organizować czas i zadania z użyciem nowoczesnych narzędzi.
* Wzmocnisz odporność psychiczną i pewność siebie.
* Nauczysz się skutecznie komunikować poprzez budowanie dobrych relacji w zespole i z klientami.
* Opracujesz plan rozwoju zawodowego i zadbasz o równowagę życiową.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje profesjonalny wizerunek biura rachunkowego | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy wpływające na wizerunek biura. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje właściwy styl komunikacji w zależności od typu klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zasady jasnej i uprzejmej korespondencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi efektywną komunikację z klientem i zespołem | Kryteria weryfikacji Wskazuje skuteczne strategie rozmowy z trudnym klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia poprawnie i błędnie sformułowane wiadomości e-mail. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Zna zasady obsługi reklamacji zgodne z profesjonalnym standardem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza czasem i organizuje pracę z użyciem narzędzi cyfrowych | Kryteria weryfikacji Zna zasady planowania zadań i tygodnia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia techniki priorytetyzacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje funkcje narzędzi takich jak Outlook, Gmail, Google Workspace. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wspiera dobrą atmosferę i integrację zespołu | Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki wpływające na zdrową kulturę pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje cechy konstruktywnego feedbacku. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna przykłady mini-rytuałów zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się asertywnie w relacji z klientem i współpracownikiem | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje cechy komunikatu asertywnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje różnicę między asertywnością a agresją/uległością. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje skuteczne techniki radzenia sobie z krytyką i odmową. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza sobą w czasie i zwiększa swoją efektywność | Kryteria weryfikacji Zna różnicę między efektywnością a zajętością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy pracy głębokiej i mikro-nawyków. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje zasady planowania dnia z uwzględnieniem regeneracji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija odporność psychiczną i radzi sobie ze stresem | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje definicję i cechy odporności psychicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia techniki radzenia sobie ze stresem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna sposoby reagowania na presję zawodową. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje swoje mocne strony i buduje na nich pewność siebie | Kryteria weryfikacji Zna metody identyfikowania swoich zasobów i kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje cechy wspierającej autoprezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby pracy z wewnętrznym krytykiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dba o higienę cyfrową i ogranicza przeciążenie informacyjne | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje symptomy przeciążenia cyfrowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia i praktyki higieny cyfrowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zachowania powodujące rozproszenie i stres. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Utrzymuje równowagę między pracą a życiem osobistym | Kryteria weryfikacji Zna model 4 obszarów życia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje mikrozmiany wpływające na balans. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje objawy braku równowagi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i przełamuje blokady mentalne | Kryteria weryfikacji Zna rodzaje wewnętrznych ograniczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przykłady wspierających i ograniczających przekonań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki pracy z sabotującymi myślami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy plan rozwoju zawodowego i osobistego | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy planu rozwoju zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje rolę wartości i celów w ścieżce kariery. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna zasady autocoachingu i autorefleksji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
- Kurs prowadzony jest online w czasie rzeczywistym i obejmuje 84 godziny zegarowe, realizowane w 12 dni.
Każdy dzień szkolenia trwa 7 godz. (09:00–16:00), co odpowiada:
✅ 6h dydaktycznym
(1 h dydaktyczna = 45 minut, więc 6 godz. dydaktycznych = 270 minut = 4,5 godz. zegarowej nauki)
✅ 3 przerwom dziennie:
- Przerwa krótka – ok. 10:15–10:30 (15 min)
- Przerwa obiadowa – ok. 12:00–13:00 (60 min)
- Przerwa popołudniowa / refleksja – 15:30–16:00 (30 min na podsumowanie, pytania, dyskusję)
PROGRAM SZKOLENIA
1: Skuteczna obsługa klienta – wizerunek, komunikacja, wiadomości, pisma
- Budowanie profesjonalnego wizerunku biura
- Styl komunikacji dopasowany do klienta
- Trudne rozmowy i obsługa reklamacji
- Zasady jasnej, zwięzłej i uprzejmej korespondencji
- Komunikacja formalna i nieformalna – pisma, e-maile
- Analiza przykładowych wiadomości i scenek z życia biura
2: Organizacja pracy i zarządzanie czasem (Office / Google Workspace)
- Planowanie dnia i tygodnia – narzędzia i podejścia
- Techniki priorytetyzacji i eliminowania chaosu
- Współpraca zespołowa online – dokumenty, kalendarze, maile
- Efektywne korzystanie z Outlook, Gmail, Kalendarzy Google
- Praca bez przeciążenia – ograniczanie rozpraszaczy
- Praktyczne ćwiczenia: planowanie, Inbox Zero, automatyzacja
3: Wsparcie zespołu, integracja, atmosfera
- Co buduje zdrową i wspierającą kulturę pracy?
- Jak tworzyć relacje oparte na zaufaniu i szacunku
- Współpraca w małym zespole – wyzwania i szanse
- Feedback pozytywny i korygujący – techniki i przykłady
- Mini-rytuały integrujące zespół
- Ćwiczenia praktyczne: diagnoza zespołu, mini-retrospekcje
4: Warsztaty asertywności
- Asertywność w pracy biurowej – praktyczne zastosowanie
- Komunikowanie granic i potrzeb w relacji z klientem i współpracownikiem
- Odmowa, krytyka, wyrażanie opinii bez konfliktu
- Praca z przekonaniami „nie wypada” vs „muszę być miły”
- Ćwiczenia: casy z życia biura
5: Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
- Różnica między efektywnością a zajętością
- Jak pracować z głową, nie tylko z kalendarzem
- Praca głęboka i regeneracja uwagi
- Mikro-nawyki i rytuały organizujące dzień
- Ćwiczenia: własna mapa efektywności
6: Wewnętrzna siła i budowanie odporności psychicznej
- Co to jest odporność psychiczna – profil osobisty
- Strategie reagowania na stres i presję
- Budowanie odporności w codziennych sytuacjach zawodowych
- Techniki obniżania napięcia emocjonalnego
- Ćwiczenia: indywidualny plan wzmacniania odporności
7: Pewność siebie na mocnych stronach
- Jak odkryć swoje zasoby i talenty
- Budowanie pewności siebie w oparciu o fakty i kompetencje
- Autoprezentacja i mówienie o swojej wartości
- Praca z wewnętrznym głosem krytyka
- Ćwiczenia: identyfikacja mocnych stron i komunikowanie ich
8: Równowaga w życiu cyfrowym
- Przeciążenie informacyjne i cyfrowe zmęczenie – jak temu zapobiegać
- Zarządzanie czasem online – praktyki higieny cyfrowej
- Odłączanie się po pracy – budowanie zdrowych granic
- Organizacja pracy zdalnej i hybrydowej w sposób wspierający
- Ćwiczenia: indywidualny plan ograniczania przeciążeń cyfrowych
9: Jak osiągać równowagę w życiu – praktyczny model codziennego balansu
- Model 4 obszarów życia – praca, relacje, rozwój, odpoczynek
- Diagnoza własnego balansu – koło życia
- Wdrażanie mikrozmian i świadomych rytuałów
- Zarządzanie sobą w kontekście całości życia, nie tylko zawodowego
- Ćwiczenia: plan na tydzień, urealnianie oczekiwań
10: Pokonywanie blokad mentalnych
- Wewnętrzne ograniczenia – skąd się biorą i jak je rozpoznawać
- Perfekcjonizm, lęk przed błędem, "muszę być niezastąpiony"
- Praca z przekonaniami i myślami sabotującymi, transformacja krzywdzących wzorców myślowych z dzieciństwa
- Wzmacnianie wspierających narracji
- Ćwiczenia: dialog z blokadą, transformacja przekonań
11: Planowanie rozwoju zawodowego + Rozwój osobisty i autocoaching
- Rola rozwoju w pracy specjalisty – nawet w małym zespole
- Tworzenie ścieżki zawodowej: cele, kompetencje, wartości
- Rozmowy rozwojowe z przełożonym/właścicielem
- Autocoaching – jak prowadzić siebie i nie czekać na impuls z zewnątrz
- Samodzielne narzędzia do analizy postępów i autorefleksji
- Ćwiczenia: mapa rozwoju zawodowego i plan działań
12: Wypalenie zawodowe – rozpoznawanie, przeciwdziałanie, regeneracja
- Czym jest wypalenie i jak się objawia (fizycznie, emocjonalnie, poznawczo)
- Etapy wypalenia – kiedy reagować i jak
- Czynniki ryzyka w pracy księgowego: odpowiedzialność, rutyna, presja klienta
- Strategie ochronne – granice, odpoczynek, wsparcie
- Regeneracja i powrót do zaangażowania
- Ćwiczenia: test autodiagnozy, plan działań przeciwwypaleniowych
WALIDACJA - WEWNĘTRZNY TEST CERTYFIKUJĄCY
Osoba biorąca udział w kursie przystępuje egzaminu wewnętrznego (test online), który sprawdza nabytą wiedzę i umiejętności oraz uzyskane kompetencje. Walidacja odbywa się z wykorzystaniem testu teoretycznego.
Po zaliczeniu testu wydawany jest certyfikat.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ POSZCZEGÓLNYCH DNI SZKOLENIOWYCH
Dzień 1 – 11.09.2025 – Skuteczna obsługa klienta
- 09:00–09:30 – Budowanie profesjonalnego wizerunku biura
- 09:30–10:15 – Styl komunikacji dopasowany do klienta
- 10:15–10:30 – Przerwa
- 10:30–11:15 – Trudne rozmowy i obsługa reklamacji
- 11:15–12:00 – Zasady jasnej, zwięzłej i uprzejmej korespondencji
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:00 – Komunikacja formalna i nieformalna – pisma, e-maile
- 14:00–15:30 – Analiza przykładowych wiadomości i scenek z życia biura
- 15:30–16:00 – Podsumowanie i refleksja
Dzień 2 – 18.09.2025 – Organizacja pracy i zarządzanie czasem
- 09:00–09:45 – Planowanie dnia i tygodnia – narzędzia i podejścia
- 09:45–10:30 – Techniki priorytetyzacji i eliminowania chaosu
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:45 – Współpraca zespołowa online – dokumenty, kalendarze, maile
- 11:45–12:00 – Inbox Zero i automatyzacja
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:00 – Efektywne korzystanie z Outlook, Gmail, Kalendarzy
- 14:00–15:30 – Praktyczne ćwiczenia z planowania i zarządzania czasem
- 15:30–16:00 – Refleksja i omówienie nawyków
Dzień 3 – 25.09.2025 – Wsparcie zespołu, integracja, atmosfera
- 09:00–09:30 – Co buduje zdrową kulturę pracy?
- 09:30–10:15 – Relacje oparte na zaufaniu i szacunku
- 10:15–10:30 – Przerwa
- 10:30–11:30 – Współpraca w małym zespole – szanse i trudności
- 11:30–12:00 – Feedback pozytywny i korygujący
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Mini-rytuały integrujące zespół
- 14:30–15:30 – Ćwiczenia: diagnoza zespołu, retrospekcja
- 15:30–16:00 – Podsumowanie
Dzień 4 – 08.10.2025 – Warsztaty asertywności
- 09:00–09:45 – Czym jest asertywność w pracy biurowej
- 09:45–10:30 – Komunikowanie granic i potrzeb
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:30 – Odmowa, krytyka, wyrażanie opinii bez konfliktu
- 11:30–12:00 – Praca z przekonaniami „muszę być miły”
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Ćwiczenia: case study z życia biura
- 14:30–15:30 – Scenki i symulacje
- 15:30–16:00 – Podsumowanie i plan wdrożenia
Dzień 5 – 22.10.2025 – Efektywność osobista
- 09:00–09:30 – Efektywność vs zajętość
- 09:30–10:15 – Praca z głową, nie tylko z kalendarzem
- 10:15–10:30 – Przerwa
- 10:30–11:30 – Praca głęboka i regeneracja uwagi
- 11:30–12:00 – Mikro-nawyki i rytuały
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Ćwiczenia: mapa efektywności
- 14:30–15:30 – Planowanie dnia bez chaosu
- 15:30–16:00 – Refleksja i wnioski
Dzień 6 – 28.10.2025 – Odporność psychiczna
- 09:00–09:45 – Co to jest odporność psychiczna – profil osobisty
- 09:45–10:30 – Strategie radzenia sobie ze stresem
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:45 – Techniki obniżania napięcia emocjonalnego
- 11:45–12:00 – Codzienne sytuacje i praktyki
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Ćwiczenia
- 14:30–15:30 – Dzielenie się i wymiana doświadczeń
- 15:30–16:00 – Podsumowanie i refleksja
Dzień 7 – 05.11.2025 – Pewność siebie na mocnych stronach
- 09:00–09:30 – Odkrywanie zasobów i talentów
- 09:30–10:15 – Autoprezentacja i mówienie o swojej wartości
- 10:15–10:30 – Przerwa
- 10:30–11:30 – Praca z wewnętrznym głosem krytyka
- 11:30–12:00 – Praktyka: identyfikacja mocnych stron
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Komunikowanie mocnych stron
- 14:30–15:30 – Ćwiczenia
- 15:30–16:00 – Refleksja
Dzień 8 – 17.11.2025 – Równowaga w życiu cyfrowym
- 09:00–09:45 – Przeciążenie informacyjne i cyfrowe zmęczenie
- 09:45–10:30 – Praktyki higieny cyfrowej
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:30 – Odłączanie się po pracy
- 11:30–12:00 – Praca zdalna/hybrydowa w sposób wspierający
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Ćwiczenia
- 14:30–15:30 – Podsumowanie i wdrożenie zmian
- 15:30–16:00 – Plan tygodnia offline
Dzień 9 – 24.11.2025 – Jak osiągać równowagę w życiu
- 09:00–09:45 – Model 4 obszarów życia
- 09:45–10:30 – Diagnoza własnego balansu (koło życia)
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:45 – Mikrozmiany i rytuały
- 11:45–12:00 – Zarządzanie sobą całościowo
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Ćwiczenia
- 14:30–15:30 – Urealnianie oczekiwań
- 15:30–16:00 – Dyskusja i dzielenie się
Dzień 10 – 04.12.2025 – Pokonywanie blokad mentalnych
- 09:00–09:45 – Wewnętrzne ograniczenia – rozpoznawanie
- 09:45–10:30 – Perfekcjonizm i lęk przed błędem
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:30 – Praca z przekonaniami sabotującymi
- 11:30–12:00 – Transformacja wzorców z dzieciństwa
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Ćwiczenia
- 14:30–15:30 – Nowe wspierające narracje
- 15:30–16:00 – Refleksja i plan zmiany
Dzień 11 – 08.12.2025 – Rozwój zawodowy + autocoaching
- 09:00–09:45 – Rola rozwoju w pracy specjalisty
- 09:45–10:30 – Ścieżka zawodowa – cele, wartości
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:30 – Rozmowy rozwojowe z przełożonym
- 11:30–12:00 – Autocoaching i narzędzia autorefleksji
- 12:00–13:00 – Przerwa
- 13:00–14:30 – Ćwiczenia
- 14:30–15:30 – Samoocena i planowanie postępów
- 15:30–16:00 – Podsumowanie dnia
Dzień 12 – 15.12.2025 – Wypalenie zawodowe
- 09:00–09:45 – Czym jest wypalenie – objawy i etapy
- 09:45–10:30 – Czynniki ryzyka w pracy księgowego
- 10:30–10:45 – Przerwa
- 10:45–11:30 – Strategie ochronne – granice i odpoczynek
- 11:30–12:00 – Regeneracja i powrót do zaangażowania
- 12:00–13:00 – Przerwa
13:00–14:30 – Ćwiczenia: test autodiagnozy
14:30–15:30 – Plan działań przeciwwypaleniowych
15:30–16:00 – Podsumowanie całego cyklu szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 57,14 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 57,14 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
IZABELA WOJTACHNIK
Jestem certyfikowanym coachem, trenerem zmiany, trenerem biznesu i menedżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuje 23 letnie doświadczenie w biznesie w pracy z ludźmi.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Jestem entuzjastką psychologii pozytywnej i jazdy na rowerze.
W swojej pracy realizuję doskonalenie kompetencji innych z zakresu rozwoju potencjału, asertywności, pewności siebie, zarządzania sobą w czasie, równowagi na sesjach indywidualnych, konsultacjach, programach rozwojowych w organizacjach.
Pomogłam kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych. Rocznie szkolę i prowadzę 1200 osób na warsztatach oraz na szkoleniach i w kursach online. Jestem autorką Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Z moich ebooków i poradników skorzystało już tysiące osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują w trakcie szkolenia materiały w wersji elektronicznej:
✅ Karty pracy z miejscem na notatki w pdf
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
- Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń, który jest dostępny pod adresem https://platforma.digitalpassion.pl/regulamin-szkolen/
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc:
www.digitalpassion.pl
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu:
www.digitalpassion.pl
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb jak również zrealizować w formie zamkniętej - dedykowanej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby zapewnić komfortowe i efektywne uczestnictwo w szkoleniach online prowadzonych za pośrednictwem platformy Zoom, uczestnik powinien spełnić następujące wymagania techniczne:
1. Sprzęt:
- Komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu (zalecane)
- Alternatywnie: tablet lub smartfon (z ograniczoną funkcjonalnością)
- Sprawna kamera internetowa – zalecane włączenie w czasie szkolenia
- Mikrofon i głośniki/słuchawki – dla aktywnego udziału w dyskusjach i ćwiczeniach
2. Oprogramowanie:
- Zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Zoom (https://www.zoom.com/pl)
3. Połączenie internetowe:
- Stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości: Download 5 Mbps / Upload 2 Mbps
- Zalecane połączenie przewodowe lub silne Wi-Fi
- Uczestnik powinien unikać równoczesnego korzystania z łącza przez inne aplikacje (np. YouTube, Netflix)
4. Środowisko pracy:
- Ciche, spokojne miejsce sprzyjające koncentracji i aktywnej pracy
- Możliwość udziału w pełnym czasie trwania szkolenia bez zakłóceń
- Zalecane: słuchawki z mikrofonem (headset) dla lepszej jakości dźwięku
5. Logowanie, obecność, nagrywanie szkolenia:
- Logowanie do Zoom min. 5 minut przed rozpoczęciem spotkania
- Uczestnik powinien logować się imieniem i nazwiskiem, by umożliwić identyfikację (sprawdzenie listy obecności) przez prowadzącego - "Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemy raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników"
- Aktywne uczestnictwo i obecność z włączoną kamerą są mile widziane i wpływają na jakość współpracy w grupie
- Usługa jest nagrywana w celach archiwalnych oraz ewentualnej kontroli. Prosimy o włączenie kamery podczas uczestnictwa w zajęciach.
UWAGA! W celu zachowania wszystkich niezbędnych funkcji programu, prosimy o zainstalowanie aplikacji ZOOM. Nie rekomendujemy korzystania z telefonów komórkowych czy też tabletów.