Executive International MBA
Executive International MBA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Executive International MBA to studia podyplomowe dedykowane dla osób z doświadczeniem na stanowiskach liderskich i zarządczych w różnych branżach i różnego typu organizacjach. Słuchacze programu to osoby, które mają praktyczną, opartą na własnych doświadczeniach wiedzę dotyczącą zarządzania, ale chcą rozwijać zaawansowane kompetencje przywódcze i strategiczne podejmowanie decyzji.
Zapraszamy:
- Osoby na wysokich stanowiskach, którym zależy na doskonaleniu strategicznego zarządzania, które chcą uporządkować lub skonfrontować swoją wiedzę z najnowszymi trendami i doświadczeniami innych dyrektorów,
- Menedżerów, zainteresowanych zainteresowanych poszerzaniem swojej perspektywy biznesowej i budowaniem relacje z przedstawicielami innych firm i sektorów,
- Liderów zespołów lub projektów, którzy przygotowują się do podejmowania strategicznych wyzwań i szukają wsparcia i możliwości budowania networkingu,
- Przedsiębiorców, którzy chcą inspiracji i narzędzi, by efektywnie realizować cele biznesowe.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi540
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest rozwój kompetencji menedżerskich i przedsiębiorczych, wzmocnienie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia i wdrażania strategii oraz zarządzania złożonymi sytuacjami biznesowymi z wykorzystaniem podejścia opartego na doskonaleniu procesów.Misją programu jest dostarczanie edukacji na poziomie Executive, odpowiadającej na potrzeby międzynarodowego biznesu. Naszym celem jest kształtowanie skutecznych liderów, którzy będą mieć realny wpływ na rozwój gospodarki i społeczeństwa.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Ma zaawansowaną wiedzę dotyczącą skutecznego przywództwa, zarządzania kapitałem ludzkim, negocjacji i komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym. | Kryteria weryfikacji Potrafi określić swoje kompetencje liderskie i własne cele rozwojowe.Zna zasady efektywnej komunikacji biznesowej, negocjacji, zarzadzania zespołem i budowania relacji biznesowych. Zna i rozumie znaczenie modeli zarządzania dla efektywności organizacji w globalnym kontekście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Wykorzystuje pogłębioną wiedzę na temat wybranych systemów ekonomicznych, prawnych, finansowych i etycznych i ocenia ich znaczenie dla podejmowania decyzji menedżerskich. | Kryteria weryfikacji Zna uwarunkowania ekonomiczne, prawne, finansowe i etyczne ważne dla działań biznesowych.Podejmując decyzje menedżerskie bierze pod uwagę szeroki kontekst ekonomiczny, finansowy, prawny i społeczny. Rozumie znaczenie zasad i wartości dla efektywnego zarządzania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Rozumie na zaawansowanym poziomie mechanizmy organizacyjne i rynkowe warunkujące strategiczne rozwiązywanie problemów. | Kryteria weryfikacji Rozumie czynniki kształtujące kulturę i efektywność organizacji.Zna metody analizy rynku i rozumie ich wartość dla organizacji. Rozumie cele i zasady zarządzania ryzykiem i zmianą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Na zaawansowanym poziomie definiuje procesy doskonalenia organizacji z perspektywy kadry zarządzającej lub przedsiębiorcy prowadzącego własną działalność gospodarczą. | Kryteria weryfikacji Zna metody optymalizacji procesów i projektów.Rozumie znaczenie procesów doskonalenia z perspektywy rozwoju organizacji i budowania wartości organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Interpretuje prawidłowo i krytycznie analizuje zjawiska związane z innowacyjnym zarządzaniem kapitałem ludzkim, dopasowując swój styl przywództwa do sytuacji społeczno-biznesowej. | Kryteria weryfikacji Koordynuje procesy dotyczące zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.Wykazuje umiejętność kierowania zespołem, podejmowania decyzji i motywowania pracowników. Skutecznie prezentuje pomysły, prowadzi negocjacje i buduje relacje biznesowe. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Samodzielnie ocenia i wykorzystuje wartościowe źródła oraz metody badawcze w podejmowaniu decyzji menedżerskich z uwzględnianiem szerokiego kontekstu współczesnej sytuacji rynkowej i społecznej. | Kryteria weryfikacji Krytycznie ocenia wartość danych i umiejętnie wykorzystuje je w procesie podejmowania decyzji.Potrafi zastosować metody analizy strategicznej do rozwiązywania złożonych problemów. Podejmując decyzję bierze pod uwagę szeroki kontekst organizacyjny, rynkowy i społeczny. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Samodzielnie rozwiązuje strategiczne problemy organizacji, jako lider korzysta z zaawansowanych narzędzi analizy otoczenia organizacji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje misję, wizję i cele strategiczne przedsięwzięcia biznesowego.Potrafi zidentyfikować kluczowe wyzwania strategiczne i zaproponować adekwatne rozwiązania. Samodzielnie podejmuje decyzje, przejmuje odpowiedzialność za strategiczne działania. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Niezależnie kreuje zasady i strategie wspierające wdrażanie innowacji, zarządzanie ryzykiem i wiedzą w organizacji, uwzględniając zasady zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie rozwoju organizacji w oparciu o innowacje, uwzględniając wyniki analizy ryzyka i kapitału intelektualnego organizacji. Ocenia dojrzałość organizacji do wdrażania zmian, przygotowuje plan wdrażania innowacji. Integruje zasady zrównoważonego rozwoju w strategii organizacji i proponowanych innowacjach. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Aktywnie inicjuje usprawnienia procesów w celu maksymalizacji zysków organizacji oraz tworzenia korzyści dla otoczenia społecznego. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy wymagające usprawnień oraz proponuje działania zgodne z długofalowymi celami ekonomicznymi i społecznymi organizacji.Proponuje konkretne przykłady działań usprawniających procesy biznesowe, które prowadzą do mierzalnych korzyści finansowych i/lub społecznych. Opracowuje projekt usprawnienia procesu w organizacji uwzględniający wpływ na wynik finansowy i interesariuszy zewnętrznych. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Proaktywnie tworzy i wybiera optymalne rozwiązania organizacyjne, wspierające zmiany operacyjne w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej poprzez innowacje. | Kryteria weryfikacji Opracowuje i prezentuje rozwiązanie organizacyjne wspierające zmianę operacyjną, z oceną jego wpływu na konkurencyjność.Dokonuje oceny istniejących rozwiązań w organizacji i proponuje zmiany o charakterze innowacyjnym, poparte analizą ryzyka i szans. Proponuje zmiany wskazując na efekty innowacji w kontekście przewagi rynkowej. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Współdziała w zespole pełniąc rolę lidera, prowadząc do realizacji celów organizacyjnych w oparciu o stały rozwój osobistych talentów i kompetencji pracowników. | Kryteria weryfikacji Buduje kulturę zespołową opartą na zaufaniu, otwartości i współodpowiedzialności za wyniki.Inspiruje zespół do wspólnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji strategicznych, angażuje pracowników w procesy zmian. Rozwija własne kompetencje menedżerskie i inicjuje rozwój talentów organizacyjnych w kontekście długoterminowych celów firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Wykazuje wysoki poziom kompetencji strategicznego zarządzania, łącząc zasady prawa, etyki, odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju w podejmowaniu decyzji menedżerskich. | Kryteria weryfikacji Podejmuje decyzje z uwzględnieniem długofalowych skutków biznesowych, społecznych i etycznych dla wszystkich interesariuszy.Promuje w organizacji kulturę etycznego przywództwa i społecznej odpowiedzialności na poziomie strategicznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Wykazuje zaawansowane myślenie strategiczne i przedsiębiorcze podejście przy tworzeniu i wdrażaniu strategii biznesowych, skutecznie integrując podejście ukierunkowane na wpływ społeczny z podstawową działalnością firmy. | Kryteria weryfikacji Kształtuje strategie zgodne z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu i Celami Zrównoważonego Rozwoju. Ocenia skuteczność strategii nie tylko pod kątem wyników finansowych, ale też społecznych i etycznych rezultatów. Proponuje innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby rynku, dbając o ich pozytywny wpływ na otoczenie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Promuje ciągłe doskonalenie procesów i organizacji w oparciu o zaawansowane zasady zarządzania procesami i najlepsze praktyki. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary wymagające optymalizacji i proponuje kierunki doskonalenia.Wspiera organizacyjną kulturę otwartości na zmianę poprzez budowanie zaangażowania i współodpowiedzialności. Inicjuje strategiczne i procesowe zmiany dbając o transparentną komunikację i zaangażowanie wszystkich poziomów organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjeExecutive Master of Business Administration
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęPolitechnika Gdańska
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoAssociation of MBAs
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Program Executive International MBA opiera się na czterech filarach:
1. Fundations – przedmioty, które budują ekonomiczny, prawny i społeczny kontekst decyzji biznesowych, dają merytoryczne podstawy do podejmowania decyzji menedżerskich,
2. People Managment & Self Development – moduły, które skupiają na odkrywaniu i rozwoju talentów menedżerskich studentów MBA, rozwijają kompetencje strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim i relacjami organizacyjnymi,
3. Strategic Thinking – moduły skoncentrowane na metodach analizy strategicznej i podejmowaniu strategicznych decyzji w różnych obszarach biznes oraz kształtujące odpowiedzialne podejście do strategicznej roli lidera,
4. Operational Excellence – przedmioty promujące ciągłe doskonalenie organizacji poprzez usprawnianie procesów i projektów oraz przedsiębiorcze podejście wobec wyzwań biznesowych.
Forma studiów (zajęcia modułowe raz w miesiącu), praktyczna wiedza oraz aktywizujące metody nauczania (case-study, projekty, gry symulacyjne) są dostosowane do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje liderskie. Terminy zjazdów podane w harmonogramie są niezmienne. Natomiast kolejność realizacji modułów może ulec zmianie. Dodatkowo, harmonogram nie obejmuje dat wyjazdu zagranicznego, którego termin i destynacja zostaną ogłoszone po pierwszym semestrze studiów.
Współpraca z otoczeniem gospodarczym i dopasowanie oferty do praktycznych potrzeb uczestników programu to fundament koncepcji programowej Executive International MBA. Już od pierwszych modułów uczestnicy mają możliwość pracy nad rzeczywistymi wyzwaniami biznesowymi, a teoria zarządzania konfrontowana jest z codzienną praktyką liderów z różnych branż. Wymiana doświadczeń z prowadzącymi zajęcia oraz pomiędzy uczestnikami programu to szansa na poszerzanie biznesowej perspektywy i odkrywanie nowych możliwości rozwoju osobistego i profesjonalnego.
Integralnym elementem programu Executive International MBA są wizyty studyjne w przedsiębiorstwach, które odbywają się w ramach wybranych modułów MBA. Studenci odwiedzają firmy działające w branżach takich jak: przemysł, nowe technologie, logistyka czy energetyka. Spotkania z kadrą zarządzającą są okazją do poznania efektywnych modeli zarządzania, strategii operacyjnych oraz innowacji wdrażanych przez liderów rynku.
Program Executive International MBA na Politechnice Gdańskiej obejmuje również wyjazd zagraniczny (koszt 1500€ wliczony w cenę studiów) - MBA Safari. Odwiedzamy różne miasta europejskie (Barcelona, Bruksela, Aarhus), gdzie tropimy innowacyjne rozwiązania biznesowe i inspirujemy się działaniami przedsiębiorców społecznych. Termin i destynacja wyjazdu zagranicznego nie jest zaplanowany w harmonogramie studiów, zostaną podane po pierwszym semestrze studiów.
Capstone Projects
Naukę na studiach EMBA kończy zespołowy Capstone Project, który jest nie tylko praktycznym wykorzystaniem wiedzy zdobytej w trakcie programu, realizacją pasji studentów, ale też stworzeniem rozwiązania, które przynosi wymierne korzyści biznesowe lub społeczne.
Moduły:
- Team Building
- Leadership Talent Insight and Career Design
- Business Communication
- Business Negotiations and Conflict Resolution
- Human Capital Management
- Personal Empowerment and Public Speaking
- Creativity, Innovations & Entrepreneurship
- Operational Leadership
- Operational and Business Excellence
- Elective course (e.g. Portfiolio Management, AI in Business, Business Psychology, or others)
- Agile & Project Leadership Mindset
- Capstone Project: Strategic Innovation and Impact
- Applying Strategy in Practice: Company Immersion Experience
- Business Economics
- Business Research
- Financial Accounting
- Management Accounting for Enhanced Decision-Making and Control
- Faces of Sustainable Management
- Business Law
- Strategic Management
- Marketing and Business Model
- Risk Management
- Strategic Leadership
- Change Management
- Digital Transformation
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 65 375,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 65 375,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 121,06 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 121,06 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Beata Krawczyk-Bryłka
dr Beata Krawczyk-Bryłka, adiunkt Wydziału Zarządzania i Ekonomii PG, psycholog biznesu, doktor nauk o zarządzaniu Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest ekspertem w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim i przedsiębiorczości oraz społecznych aspektów IT.
Jest autorem ponad 80 publikacji z zakresu zarządzania wirtualnymi zespołami, przedsiębiorczości, zaufania w zespole i zarządzania zasobami ludzkimi. Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych, szkoleniowych i rekrutacyjnych dla biznesu.
Kierowała projektem NCN: „Model działania zespołów przedsiębiorczych. Jak działają efektywne zespoły przedsiębiorcze?” (2018-2021), uczestniczyła w projektach badawczych (np. Zespół ds. kapitału naukowego PG, 2017-2020; „Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa”, 2015 PARP i SGH; „Centrum Doskonałości NIWA”, PG, 2013-2015).
Od 2021 roku w projekcie Euro CC pełni rolę Eksperta Biznesowego HPC, w ramach Narodowego Centrum Kompetencji HPC działa na rzecz rozwoju ekosystemu HPC w Polsce poprzez wsparcie użytkowników z instytucji naukowych, przemysłu i administracji publicznej.
W latach 2008-2012 była Prodziekanem ds. kształcenia na Wydziale Zarządzania i Ekonomii, od 2021 roku jest Dyrektorem studiów Executive International MBA Politechniki Gdańskiej.
W programie MBA jest również odpowiedzialna za moduł: Leadership Talent Insight and Career Design, którego celem jest opracowanie osobistego planu rozwoju menedżerskiego w oparciu o diagnozę ta
Paweł Ziemiański
Paweł Ziemiański - adiunkt na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, dr psychologii UG. Jego zainteresowania badawcze dotyczą przedsiębiorczości, zespołów przedsiębiorczych oraz negatywnych aspektów (ciemnej strony) przedsiębiorczości. Prowadził również badania dotyczące psychologicznych aspektów sprawowania władzy w organizacjach.
W działalności dydaktycznej interesuje go praca ze studium przypadku. Brał udział w szkoleniu z nauczania i pisania studiów przypadku na Western University w Ontario w Kanadzie. Otrzymał także stypendium im. Paula R. Lawrence'a przyznawane przez North American Case Research Association.
Paweł Ziemiański jest doświadczonym trenerem biznesu, uczestniczy też w projektach badawczych realizowanych we współpracy z biznesem. Jest certyfikowanym konsultantem Extended DISC.
Prowadzone moduły MBA:
-Business Communication
-Team Building
-Capstone Project
Krzysztof Zięba
Krzysztof Zięba jest Profesorem Politechniki Gdańskiej, jego główne zainteresowania naukowe obejmują przedsiębiorczość w początkowej fazie rozwoju, firmy rodzinne oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Brał udział w wielu projektach naukowych, w tym w Pomorskim Obserwatorium Gospodarczym. Prowadził również część swoich badań za granicą, otrzymując stypendia na University of Glasgow w latach 2000 i 2012.
Zainteresowania dydaktyczne Prof. Krzysztofa Zięby koncentrują się na szeroko pojętej ekonomii, w tym ekonomii behawioralnej i ekonomii menedżerskiej. Był promotorem ponad 100 prac licencjackich i magisterskich, w tym niektórych realizowanych w ramach programów podwójnego dyplomu (FH Stralsund). Kilka lat temu został zakwalifikowany do udziału w programie szkoleniowym dla trenerów z ekonomii (Training of Trainers Program in Economics), prowadzonym przez National Council on Economic Education w USA.
Prowadzi cykliczny podcast: "Off my Desk", który nawiązuje do ważnych bieżących problemów ekonomicznych.
Prowadzone moduły:
-Business Economics
-Capstone Project
Sebastian Wilczewski
Sebastian Wilczewski posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i portfelami projektów. Jego doświadczenie obejmuje zarówno metodyki kaskadowe (PRINCE2, PMBOK, inne), jak i zwinne (w tym Scrum, SAFe). Zdobywał je, pracując i świadcząc usługi doradcze w międzynarodowych firmach z różnych sektorów. Był odpowiedzialny za utworzenie Biura Zarządzania Projektami (PMO) w firmie dostarczającej rozwiązania IT dla jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Aktywnie uczestniczył również w transformacji zwinnej (w tym wdrożeniu Scaled Agile Framework) w jednym z największych banków w Europie. Obecnie odpowiada także za transformację DevOps i wdrażanie nowoczesnych standardów IT w tej organizacji.
Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów w zakresie rozwiązań Microsoft Project i Project Server. Prowadził wdrożenia tych systemów w różnych międzynarodowych firmach, obejmujące tysiące użytkowników. Jest autorem kilku książek na temat tych aplikacji.
Obecnie pełni funkcję Head of Master Data Management (MDM) Tech Requirements Analysis & Quality Assurance w banku Nordea. Kieruje wirtualnym zespołem prawie 50 pracowników zlokalizowanych w różnych krajach na świecie (Dania, Norwegia, Finlandia, Szwecja, Polska i Indie), odpowiedzialnych za zarządzanie wymaganiami w złożonych projektach realizowanych w ramach banku.
Jest również adiunktem na Wydziale Zarządzania i Ekonomii PG.
Praktycy i wykładowcy akademiccy z Polski i zza granicy
Praktycy to właściciele firm, osoby na wysokich stanowiskach zarządczych i eksperci z doświadczeniem doradztwie biznesowym.
Wykładowcy akademiccy to specjaliści w obszarach ściśle związanych z praktyką biznesu, naukowcy doświadczeni w pracy w projektach międzynarodowych i we współpracy z podmiotami gospodarczymi.
Wszyscy wykładowcy mają doświadczenie w działalności międzynarodowej, połowa wykładowców to osoby spoza Polski.
Lista wykładowców dostępna na stronie: https://mba.pg.edu.pl/programme/#lectures
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Słuchacze Executive International MBA korzystają z e-learningowej platformy Politechniki Gdańskiej - eNauczanie. Na platformie dostępne są wszystkie materiały z poszczególnych modułów:
- szczegółowy plan modułu wraz z efektami kształcenia i warunkami zaliczenia
- prezentacje z zajęć przygotowane przez wykładowców
- pre-readings - materiały przygotowawcze udostępnianie przed rozpoczęciem zajęć
- dodatkowe materiały rozwojowe dotyczące modułu
- rekomendowana literatura i źródła internetowe uzupełniające wiedzę z przedmiotu
- ćwiczenia i testy sprawdzające wiedzę.
Dodatkowo w czasie zajęć słuchacze EMBA otrzymują wydrukowane wersje materiałów dydaktycznych - np. case studies, scenariusze symulacji, instrukcje projektów itp.
Słuchacze korzystają również z platformy mojaPG, gdzie dostępne są informacje organizacyjne dotyczące programu orasz o wynikach weryfikacji efektów kształcenia.
Warunki uczestnictwa
Wymagania rekrutacyjne wobec kandydatów na studia Executive International MBA na Politechnice Gdańskiej:
- co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego po ukończeniu studiów (I lub II stopień)
- doświadczenie na stanowiskach liderskich/zarządczych
- znajomość języka angielskiego (min. B2)
Od kandydatów oczekujemy dojrzałości biznesowej, refleksyjnego podejścia do podejmowanych wyzwań biznesowych i otwartości n dzielenie się swoimi doświadczeniami. Przyjmujemy osoby, które mają wysoką motywację do uczenia się, stawiania pytań i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Szczegółowe wymagania i zasady rekrutacji można znaleźć na stronie: https://mba.pg.edu.pl/admission/.
Informacje dodatkowe
Akredytacja
Executive International MBA należy do elitarnego grona 300 programów posiadających międzynarodową akredytację AMBA (Association of MBAs) – jedną z najważniejszych na świecie certyfikacji jakości programów MBA. To potwierdzenie, że spełniamy rygorystyczne kryteria związane m.in. z jakością kadry, profilem uczestników i poziomem nauczania. Nasz program znalazł się również w światowym rankingu MBA: QS Executive MBA Ranking, gdzie jesteśmy jednym z czterech polskich programów.
W czasie studiów realizujemy autorski model edukacji menedżerskiej dla Zrównoważonego Rozwoju: 3I Inform, Inspire, Involve (Informuj, Inspiruj, Zaangażuj), który przedstawia fundamentalne elementy naszego podejścia i działań wobec ZR. Przez dostarczanie wiedzy kształtujemy świadomość CZR, inspirujemy do tworzenia biznesowych rozwiązań, które służą naszej planecie i społeczeństwu, zapraszamy społęczność MBA do udziału w wydarzeniach wspierających Cele Zrównoważonego Rozwoju.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Klimatyzacja