Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.
Numer usługi 2025/07/31/11879/2914318
2 400,00 PLN
brutto
2 400,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
- właściciele firm,
- pracownicy zatrudnieni na stanowiskach menadżerskich, liderzy zespołów,
- osoby planowane do objęcia roli menadżera, lidera,
- pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, pracownicy zespołu HR,
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji menedżerskich w zakresie skutecznego zarządzania zmianami wynikającymi z dynamicznych przeobrażeń na rynku pracy, w tym identyfikowania trendów, rozumienia reakcji pracowników, planowania działań wdrożeniowych oraz efektywnej komunikacji i angażowania zespołów w proces zmiany.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wskazuje i opisuje kluczowe trendy wpływające na rynek pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej trzy aktualne zmiany społeczno-gospodarcze i wyjaśnia ich konsekwencje dla zarządzania zasobami ludzkimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia psychologiczne mechanizmy reagowania pracowników na zmiany. | Kryteria weryfikacji Poprawnie przyporządkowuje etapy krzywej zmiany i opisuje min. 2 typowe reakcje pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje gotowość zespołu lub organizacji do wdrożenia zmiany. | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawnie czynniki wpływające na gotowość do zmiany i rozpoznaje je w krótkim studium przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera adekwatny model zarządzania zmianą do kontekstu organizacyjnego. | Kryteria weryfikacji Poprawnie wybiera i krótko uzasadnia zastosowanie jednego z modeli do przedstawionej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna elementy skutecznej komunikacji zmiany i rozpoznaje błędy komunikacyjne. | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawne i niepoprawne przykłady komunikatów w pytaniach testowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje źródła oporu wobec zmiany i potrafi dobrać odpowiednią reakcję menedżerską. | Kryteria weryfikacji Trafnie analizuje krótką sytuację (case) i wybiera odpowiednią reakcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy wstępny plan działania wdrożeniowego w swoim zespole. | Kryteria weryfikacji Formułuje min. 2 konkretne działania zgodne z założeniami modelu zmiany i komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
W obliczu dynamicznych zmian na rynku pracy – takich jak automatyzacja, cyfryzacja, praca hybrydowa czy zmiany demograficzne – organizacje muszą elastycznie dostosowywać się do nowych realiów. Szkolenie ma na celu przygotowanie menedżerów do świadomego i skutecznego zarządzania zmianą poprzez rozwój kompetencji analitycznych, komunikacyjnych i przywódczych niezbędnych w procesie transformacji.
Dzień 1: Przygotowanie do zmiany
- Trendy na rynku pracy i ich wpływ na organizacje.
- Reakcje ludzi na zmianę – psychologia zmiany w praktyce.
- Diagnozowanie gotowości do zmiany w zespole i organizacji.
- Komunikacja zmiany – narzędzia, strategie, dobre praktyki.
Dzień 2: Wdrażanie i utrwalanie zmiany
- Modele zarządzania zmianą i planowanie działań.
- Angażowanie zespołu i pokonywanie oporu.
- Kompetencje przyszłości i rola menedżera w ich rozwoju.
- Praca z case studies i opracowanie planów wdrożeniowych.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Józef Smoleń
Współwłaściciel i Członek Zarządu Training Partners.
Od ponad 12 lat prowadzi szkolenia dla specjalistów i kadry menedżerskiej z zakresu skutecznej komunikacji, asertywności, budowania zespołu, udzielanie informacji zwrotnej, delegowania zadań, motywowania pozafinansowego, zarządzania zmianą oraz zarządzania projektem.
Tworzy zespołowe gry szkoleniowe, które wykorzystuje w trakcie prowadzonych warsztatów rozwojowych.
Zrealizował szkolenia dla ponad 250 firm z różnych branż.
W latach 2024-2025 zrealizował ponad 40 dni (x8 godzin) z zakresu zarządzania zmianą dla kadry menedżerskiej.
Od ponad 12 lat prowadzi szkolenia dla specjalistów i kadry menedżerskiej z zakresu skutecznej komunikacji, asertywności, budowania zespołu, udzielanie informacji zwrotnej, delegowania zadań, motywowania pozafinansowego, zarządzania zmianą oraz zarządzania projektem.
Tworzy zespołowe gry szkoleniowe, które wykorzystuje w trakcie prowadzonych warsztatów rozwojowych.
Zrealizował szkolenia dla ponad 250 firm z różnych branż.
W latach 2024-2025 zrealizował ponad 40 dni (x8 godzin) z zakresu zarządzania zmianą dla kadry menedżerskiej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma drukowane materiały szkoleniowe wraz z zeszytem ćwiczeń oraz długopis.
Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe:
- Jedna godzina szkolenia wynosi 60 minut zegarowych.
- Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Adres
Adres
Zegrze
Zegrze
woj. mazowieckie
Sala szkoleniowa z pełnym wyposażeniem konferencyjnym.
Sala spełnia warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami (parter, podjazd, toaleta).
Bezpłatny parking dla uczestników szkolenia.
Sala spełnia warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami (parter, podjazd, toaleta).
Bezpłatny parking dla uczestników szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Józef Smoleń
E-mail
jozef.smolen@trenerzy.pl
Telefon
(+48) 784 468 596