Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Akademia Menedżera HR.
Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Akademia Menedżera HR.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem /staż em, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest przygotowanie uczestników do Tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”. Wdrażanie rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności: Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi jeprzełożyć na grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Wybiera najważniejsze potrzeby rozwojowe organizacji oraz odpowiadana najważniejsze z nich | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje odpowiednie czynniki mające wpływ na dane sytuacje zmian na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfi kuje potrzebyrozwojowe organizacji i przekłada je nastrategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje pojęciezrównoważonego rozwoju jak i jego główne założenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń„zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Wymienia najważniejsze wyzwaniapolityki personalnej, wskazując jak można im sprostać w kontekście "zielonej gospodarki" | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje, jak wykorzystaćaktualnąsytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Przedstawia aktualne trendy narynku pracy, omawiając ich wpływ na kształtowanie nowoczesnej polityki personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia najczęściej popełniane błędy w firmie w obliczu zmian na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wykonuje pełną diagnozę potrzebróżnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Dokonuje diagnozypotrzeb poszczególnych interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfi kuje poziom satysfakcjipracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Określa główne czynniki wpływające nasatysfakcję pracowników i wyjaśniają, jak zrównoważony rozwój wpływa na te czynniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Przygotowujekompleksową strategięprocesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Wdraża wybrane elementy strategii HR wzwiększeniu zaangażowania pracowników w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Monitoruje wdrażaniestrategii HR w oparciu o precyzyjnewskaźniki.Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Ocenia kluczowe wskaźniki sukcesu, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia efekty działań podjętych wramach strategii hr oraz sposobu ich dostosowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Właściwie objaśnia planowaneiwdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników | Kryteria weryfikacji Określa plan i sposób wdrażaniaprocesów rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża rozwiązania ukierunkowane nałączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników | Kryteria weryfikacji Implementuje najważniejszerozwiązaniaukierunkowane na łączenie efektywności organizacji a konkretnymi korzyściami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Przygotowuje fi rmowykodeks etyczny,formułujący wartości ważne dla kultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Wyodrębnia i uzasadnia kluczoweelementy firmowego kodeksu etycznego oraz zaprojektują program kształcenia etycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności społeczne: Kształtujepartnerskie relacje międzyHR a głównymi grupami współpracowników w firmie- w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Wdraża różne style komunikacji oraz udziela feed backu zgodnie z zasadami jej udzielania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności społeczne: Rozwija w firmie poczucie wrażliwościproekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Wdraża przykłady inicjatywyzwiększających wrażliwość proekologiczną i odpowiedzialność za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności społeczne: Tłumaczy zasady zrównoważonegorozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Interpretuje i wyjaśnia zasadyzrównoważonego rozwoju, szczególnie w kontekście ich zastosowania w procesach HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji w zakresie : Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Celem usługi szkoleniowej jest przygotowanie uczestnika do Tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”. Wdrażanie rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.
Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Szkolenie w formie stacjonarnej i walidacja w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Jedna godzina to 45 minut. Walidacja wlicza się do czasu usługi.
Szkolenie obejmuje 20 godzin i składa się z części teoretycznej 7,5 godziny
(w oparciu o prezentację multimedialną ) i praktycznej w liczbie11 godzin
tj. samodzielne oraz grupowe wykonywanie ćwiczeń w oparciu o WorkBook przekazany uczestnikom w wersji papierowej, case study, ćwiczenia grupowe w grupach 2-4 osobowych, ćwiczenia indywidualne, dyskusje oraz przerwy w liczbie 1,5 godz. Jedna godzina trwa 45 minut i jest godziną dydaktyczną.
Program:
1. Rozpoczęcie szkolenia. Powitanie uczestników i przedstawienie i okreś lenie celów szkolenia.
2. Wyzwania i zmiany na rynku pracy.
3. Czynniki determinują ce zmiany na rynku pracy.
4. Mocne i słabe strony wprowadzania zmian w organizacjach wynikających z potrzeb rynku pracy.
5. Definicja i znaczenie zrównoważonego rozwoju w kontekście biznesowym.
6. Omówienie korzyści wynikających z wdrażania zrównoważonego rozwoju w firmie.
7. Zastosowanie założeń zrównoważ onego rozwoju w polityce personalnej.
8. Identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji w tym potrzeb różnych grup pracowników, w tym kadry zarządzającej, menedżerskiej, pracowników oraz przedstawicieli różnych grup społecznych, kulturowych i wiekowych.
9. Proces identyfikacji kluczowych potrzeb rozwojowych organizacji oraz poziomu satysfakcji pracowników z procesów HR. Analiza i przekształcenie potrzeb strategię HR. Włączanie interesariuszy
10.Diagnoza potrzeb interesariuszy w kontekście strategii HR w stosunku do różnych grup interesariuszy
11.Czym jest Strategia HR i wdrażanie zrównoważ onego rozwoju. Opracowanie strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój
12.Przygotowanie kompleksowej strategii procesów HR, z naciskiem na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego. (teoria)
13.Nowoczesne podejście do rynku pracy i kształtowanie polityki personalnej
14.Analiza aktualnej sytuacji na rynku pracy oraz identyfikacja kluczowych trendów.
16.Wykorzystanie trendów rynkowych do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej, w kontekście zrównoważonego rozwoju.
17.Praktyczne podejście do wdrażania elastycznych modeli zatrudnienia i nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych.
18.Wdrażanie rozwiązań łączących efektywność organizacji z korzyściami dla pracowników i celó w firmy.
19. Metody rozwijania w firmie postaw proekologicznych i odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy.
20. Diagnozowanie zagrożeń wynikających z wspierania zrównoważ onego rozwoju organizacji zgodnie z zasadami „zielonej gospodarki,”.
21.Różnorodność stylów pracy, zachowań na zagrożenia . Metody badania satysfakcji z pracy.
22.Rozwiązywanie nieporozumień w organizacji. Trudne rozmowy z pracownikami.
23.Partnerstwo, etyka i długofalowe planowanie. Kształtowanie partnerskich relacji w organizacji ( praktyka)
24.Wspieranie Zarządu w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju.
25.Budowanie zaufania i szacunku w relacjach z różnymi interesariuszami.
26.Tworzenie firmowego kodeksu etycznego definiującego wartości kluczowe dla kultury organizacyjnej.
27. Zbieranie opinii od pracowników na temat polityki HR i poprawa zrównoważ onego rozwoju. 2. Przygotowanie planu wdrażania i monitorowania wdrażanych strategii.
28.Współpraca w kontekście przygotowania organizacji do opracowania i wdrażania strategii HR, która wspiera zrównoważony rozwój organizacji zgodnie z zasadami „zielonej gospodarki"
29.Promowanie zrównoważ onego rozwoju jako elementu kultury organizacyjnej, z uwzględnieniem potrzeb pracowników i dzielenia się wiedzą i umiejętnościami.
30.Omówienie metod monitorowania wdrażania strategii HR, w tym identyfikacja precyzyjnych wskaźników efektywności. (teoria)
31. Ochrona danych osobowych kandydatów do pracy na gruncie RODO
32. Projektowanie długofalowego programu kształcenia etycznego w organizacji.
33. Ćwiczenia praktyczne w opracowywaniu i dostosowywaniu strategii HR do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy.
34. Walidacja. Test wiedzy oraz wywiad swobodny
Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 10 osób.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ: walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o test kompetencyjny (wykonany elektronicznie poprzez platformę FORMS Microsoft Office 365 gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi) oraz wywiad swobodny. Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy oraz udzielenie właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80% uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się . Walidacja została przygotowana w taki sposób, ż e podczas procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
Walidacja prowadzona jest przez Panią Monikę XYZ i jest przez nią oceniana.
Informacje dodatkowe:
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystają cym z usług rozwojowych o zbliż onej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, któ rej obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzają ce kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy). Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliż onej tematyce przez Dostawcó w usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a nastę pnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczą cym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zaję ć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zaję ć w formie testu wiedzy oraz wywiadu swobodnego na poziomie co najmniej80%.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Rozpoczęcie szkolenia. Powitanie uczestników i przedstawienie i określenie celów szkolenia. Wyzwania i zmiany na rynku pracy. Czynniki determinujące zmiany na rynku pracy. | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Mocne i słabe strony wprowadzania zmian w organizacji wynik. z potrzeb rynku pracy. Definicja i znaczenie zrównoważonego rozwoju w kontekście biznesowym. | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Omówienie korzyści wynikających z wdrażania zrównoważonego rozwoju w firmie. Zastosowanie założeń zrównoważonego rozwoju w polityce personalnej | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 przerwa | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Identyfikacja potrzeb rozwoju organizacji, w tym potrzeb różnych grup pracowników, w tym kadry zarządzającej, menedżerskiej, pracowników oraz przedstawicieli różnych grup | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Proces identyfikacji kluczowych potrzeb rozwojowych organizacji oraz poziomu satysfakcji pracowników z procesów HR. Analiza przekształcenia potrzeb w strategię HR. | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 przerwa | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Czym jest strategia HR i wdrażanie zrównoważonego rozwoju. Opracowanie strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Przygotowanie kompleksowej strategii procesów HR, z naciskiem na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Nowoczesne podejście do rynku pracy i kształtowania polityki personalnej. Analiza aktualnej sytuacji na rynku pracy oraz identyfikacja kluczowych trendów. | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Wykorzystanie trendów rynkowych do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej, w kontekście zrównoważonego rozwoju. Praktyczne podejście do wdrażania elastycznych modeli zatrudnienia | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Praktyczne podejście do wdrażania elastycznych modeli zatrudnienia i nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Diagnozowanie zagrożeń wynikających ze wspierania zrównoważonego rozwoju organizacji zgodnie z zasadami „zielonej gospodarki”. Różnorodność stylów pracy... | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 przerwa | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Metody badania satysfakcji z pracy. Rozwiązywanie nieporozumień w organizacji. Trudne rozmowy z pracownikami. | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Partnerstwo, etyka i długofalowe planowanie. Kształtowanie partnerskich relacji w organizacji. Wspieranie Zarządu w realizacji strategii | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 przerwa | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Budowanie zaufania i szacunku w relacjach z różnymi interesariuszami. Tworzenie firmowego kodeksu etycznego definiującego wartości kluczowe | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Współpraca w kontekście przygotowania organizacji do opracowania i wdrażania strategii HR, która wspiera zrównoważony rozwój organizacji | Prowadzący Urszula Wiszowata-Pilic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 640,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 640,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 182,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 182,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Wiszowata-Pilic
Doświadczona liderka biznesowa z ponad 15-letnim stażem w zarządzaniu ekspansją międzynarodową i strategii biznesowej w branży mody oraz dóbr luksusowych. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii (kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy), specjalizuje się w budowaniu mostów między rynkami lokalnymi a globalnymi.
Współzałożycielka Agencji B2B Hub oraz była Regional Sales Lead CEE w Zalando, posiada unikalne doświadczenie w skalowaniu biznesów na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Międzynarodowe doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, Country Manager skandynawskiego marketplace Miinto oraz
w roli kierowniczej w Showroom.pl.
Jako konsultantka i wykładowczyni akademicka, łączy praktyczne doświadczenie biznesowe z edukacją. Twórczyni i kierowniczka studiów podyplomowych „Prawo i zarządzanie w sektorze mody" oraz „Prawo i zarządzanie w sektorze dóbr luksusowych" na Uczelni Łazarskiego, wykładowca w Hudson County Community College w USA. Założycielka i pomysłodawczyni FashionBiznes.pl, sprzedanego w 2023 r.
Na co dzień doradza firmom w ekspansji zagranicznej, doborze asortymentu i strategii go-to-market.
Międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery - od pracy z korporacjami międzynarodowymi, przez tworzenie programów edukacyjnych, po mentoring młodych profesjonalistów w branży mody i biznesu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W pierwszym dniu szkolenia uczestnicy otrzymają Workbook w formie papierowej, po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja w postaci testu wiedzy w formie elektronicznej poprzez Microsoft Office Forms oraz wywiadu swobodnego. Szkolenie będzie prowadzone w oparciu o udostępnioną prezentację multimedialną.
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, mniejszych grup dwu–czteroosobowych i ćwiczenia indywidualne.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności, tj.: prezentacja, Workbook w wersji papierowej, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe w grupach 2–4-osobowych, dyskusje, miniwarsztaty.
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności, jak i kompetencji społecznych (postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie teoretycznego testu wiedzy oraz udzielenie właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80%. Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%. Minimalny poziom właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego to 80%, zgodnie z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Metody walidacji, które zostaną wybrane:
- teoretyczny test wiedzy w formie online na platformie Microsoft Office 365 Forms
- wywiad swobodny
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych, tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Warunki uczestnictwa
- Szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej .
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem ani stażem, aby wziąć udział w usłudze rozwojowej.
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzany przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście – w przypadku szkolenia stacjonarnego – oraz poprzez wygenerowany raport udziału w usłudze zdalnej w czasie rzeczywistym – w przypadku szkolenia zdalnego.
- Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami (w tym również osób ze szczególnymi potrzebami), zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021–2027.
- Zapisując się na usługę, wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu i kontroli.
- Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR.
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową , w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, ż e usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi