Kurs z Agatą Zborałą. Odkryj siebie na zielono. Talenty wg Gallupa.
Kurs z Agatą Zborałą. Odkryj siebie na zielono. Talenty wg Gallupa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne zainteresowane samorozwojem
Pracownicy chcący lepiej zrozumieć swoje talenty
Liderzy i menedżerowie, którzy chcą rozwijać zespół
Organizacje wdrażające kulturę oparcia na mocnych stronach
Działy HR i rozwoju personalnego
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik potrafi zidentyfikować i nazwać swoje 5 dominujących talentów według metodologii CliftonStrengths oraz określić ich wpływ na swoje działania zawodowe i osobiste.Uczestnik potrafi wskazać i opisać minimum 3 kluczowe wartości, którymi kieruje się w życiu i pracy, oraz wyjaśnić, w jaki sposób wpływają one na podejmowane decyzje.
Uczestnik rozpoznaje co najmniej 2 przekonania wspierające i 2 przekonania ograniczające jego rozwój oraz formułuje strategie ich wzmacniania lub zmiany.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestniczka potrafi zidentyfikować i nazwać swoje dominujące talenty zgodnie z metodologią Gallupa. | Kryteria weryfikacji Wskazuje i omawia swoje 5 lub 10 talentów na podstawie raportu CliftonStrengths. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestniczka rozumie, w jaki sposób jej talenty przejawiają się w codziennym działaniu. | Kryteria weryfikacji Podaje konkretne przykłady sytuacji, w których dany talent się ujawnił. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestniczka rozwija umiejętność autorefleksji. | Kryteria weryfikacji Udziela odpowiedzi na pytania pomocnicze i dzieli się refleksjami w pracy w parach lub na forum grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestniczka potrafi wybrać i uzasadnić swoje kluczowe wartości. | Kryteria weryfikacji Wybiera z zestawu i nazywa co najmniej 3 wartości oraz opisuje ich znaczenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestniczka potrafi wskazać źródła przekonań. | Kryteria weryfikacji Opisuje, skąd zna dane przekonanie (np. z rodziny, szkoły, doświadczeń). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestniczka określa pierwszy krok rozwojowy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretną czynność do wykonania w ciągu 7 dni zgodną z pracą warsztatową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
STRUKTURA DNIA:
I BLOK: POZNAJ SIEBIE OD NOWA
Powitanie i wprowadzenie
– Agenda dnia, zasady pracy
– Krótkie przedstawienie się uczestniczek: „Z czym dziś przychodzę?”
Ćwiczenie: Moje talenty – moje DNA działania
– Krótkie przypomnienie czym są talenty Gallupa
– Praca indywidualna: analiza własnych TOP 5 lub 10 (uczestniczki pracują z raportem + pomocniczymi pytaniami)
– W parach: „Jak te talenty pokazują się w moim życiu?”
– Zbiórka refleksji – co mnie zaskoczyło?
– Czy żyję zgodnie z naturą? Czy jestem eko?
II BLOK: WARTOŚCI – CO JEST DLA MNIE WAŻNE? Ćwiczenie: Mapa moich wartości
– Uczestniczki wybierają kluczowe wartości z zestawu kart lub listy
– Refleksja: które wartości są rzeczywiście moje, a które „odziedziczone”?
– W parach: „Jak moje talenty wspierają moje wartości?”
Mini-wykład: Zgodność talentów i wartości jako źródło wewnętrznej siły
– Co się dzieje, gdy działam przeciwko swoim wartościom
– Zrównoważone nawyki
Krótka runda: Co odkryłam?
III BLOK: PRZEKONANIA – UKRYTE PROGRAMY W NASZEJ GŁOWIE
Ćwiczenie: Moje blokujące przekonania
– Praca indywidualna: jakie zdania najczęściej słyszę w swojej głowie (np. „Nie wypada...”, „Nie jestem dość...”)
– Skąd je znam? Czy są moje?
Ćwiczenie transformujące: „Od przekonania do siły”
– Zmiana języka – jak mówić do siebie inaczej
– Przeformułowanie 1 kluczowego przekonania
Mini-krąg: „Co chcę zostawić za sobą?
– Przestrzeń na podzielenie się zmianą
⏰ IV BLOK: INTEGRACJA – MÓJ UNIKALNY POTENCJAŁ
Ćwiczenie: Mój potencjał na jednej kartce
– Uczestniczki tworzą osobistą „mapę potencjału”: talenty + wartości + wspierające przekonanie
– Hasło przewodnie / motto
Zakończenie i podsumowanie
– Co zabieram ze sobą?
– Co chcę zrobić w ciągu 7 dni?
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 POZNAJ SIEBIE OD NOWA | Prowadzący Agata Zborała | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 WARTOŚCI – CO JEST DLA MNIE WAŻNE? | Prowadzący Agata Zborała | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 PRZEKONANIA – UKRYTE PROGRAMY W NASZEJ GŁOWIE | Prowadzący Agata Zborała | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 INTEGRACJA – MÓJ UNIKALNY POTENCJAŁ | Prowadzący Agata Zborała | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 PODSUMOWANIE | Prowadzący Agata Zborała | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 400,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agata Zborała
Doświadczona ekspertka w zakresie zarządzania talentami, sprzedaży oraz komunikacji, z 25-letnim doświadczeniem w biznesie.
Jako certyfikowany coach Instytutu Gallupa, pomaga organizacjom, zespołom i liderom odkrywać oraz rozwijać ich naturalne predyspozycje, przekuwając talenty w realne wyniki biznesowe.
Specjalizuje się w budowaniu wysokowydajnych zespołów i wspieraniu firm w kształtowaniu kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach pracowników. Przeprowadziła ponad 400 godzin szkoleń dla biznesu i administracji publicznej oraz ponad 1000 sesji rozwojowych w oparciu o metodologię Gallupa, w tym około 200 sesji coachingowych dla managerów, pomagając im rozwijać kluczowe kompetencje przywódcze.
W swojej karierze pełniła funkcje managerskie w obszarze zakupów, sprzedaży eksportowej oraz shared service center, zdobywając praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami i procesami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
– Praca na stojąco (np. linia życia, wartości w ruchu)
– Krótka medytacja na koniec (np. wizualizacja swojego potencjału)
Adres
Adres
dostęp do projektora multimedialnego, ekranu i flipcharta,
dostęp do Internetu,
zaplecze sanitarne.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi