Sięgaj po więcej – Odkryj swoje talenty Gallupa i rozwijaj inteligencję emocjonalną
Sięgaj po więcej – Odkryj swoje talenty Gallupa i rozwijaj inteligencję emocjonalną
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
- osoby dorosłe poszukujące sposobu na bardziej świadome zarządzanie swoją karierą zawodową,
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym w oparciu o swoje naturalne talenty i mocne strony,
- osoby pracujące (lub planujące powrót na rynek pracy), które chcą lepiej zrozumieć swoje zasoby, emocje i sposób działania,
- pracownicy firm i instytucji, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność zawodową i satysfakcję z pracy,
- liderki i liderzy, którzy chcą rozwijać swój styl zarządzania i komunikacji w zgodzie ze sobą,
- kobiety w procesie zmiany (np. zawodowej, po przerwie, po wypaleniu), które chcą zbudować swój plan działania na nowo.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi13
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do świadomego korzystania ze swoich talentów Gallupa w pracy i życiu prywatnymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie koncepcję talentów Gallupa i podejście oparte na mocnych stronach | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia podstawowe założenia psychologii pozytywnej i rozwoju opartego na mocnych stronach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia 4 domeny talentów i opisuje różnicę między talentem a mocną stroną, potrafi wskazać założenia koncepcji rozwoju opartego o mocne strony | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Interpretuje swój raport talentów Gallupa | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje swoje 5 dominujących talentów i omawia, jak przejawiają się w jego codziennym funkcjonowaniu | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje które z jego talentów wymagają rozwoju, a które może natychmiast wykorzystywać zawodowo | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się rozwija talenty i wykorzystuje je w codziennym działaniu | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje działania rozwojowe dla wybranego talentu (np. ćwiczenia, środowisko wsparcia, nawyki) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje swój plan działania na świadome wykorzystanie i rozwijanie swoich talentów | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Wymienia podstawy inteligencji emocjonalnej i stosuje je w praktyce | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje komponenty inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje na czym polegają dobrze rozwinięte kompetencje z zakresu inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tworzy plan rozwoju osobistego i zawodowego w oparciu o talenty i wartości | Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje indywidualne cele rozwojowe w zgodzie z talentami i wartościami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje swój plan działania z uwzględnieniem realnych kroków i potencjalnych barier | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do koncepcji talentów Gallupa i rozwoju opartego o mocne strony
- Założenia psychologii pozytywnej
- Czym jest rozwój oparty o mocne strony (Strengths-Based Development)
- Struktura badania CliftonStrengths (Gallupa) – co mierzy, co pokazuje, czego nie diagnozuje
- Rola talentów w rozwoju osobistym i zawodowym
Moduł 2: Mam raport talentów – i co dalej?
- Jak czytać raport Gallupa:
- Pierwsza reakcja na wynik – co jest naturalne i czego się spodziewać
- Talenty w kontekście domen
- Ostatnie miejsca w raporcie – jak je rozumieć (a nie demonizować!)
- Zrozumienie własnej unikalności – jak talenty działają w kombinacji
- Etapy pracy z talentami – od świadomości do działania
- Od talentu do mocnej strony – proces wzmacniania potencjału
Moduł 3: Jak rozwijać swoje talenty – praktyczne podejście
- Ćwiczenia wzmacniające wybrane talenty
- Codzienne nawyki budujące mocne strony
- Środowisko wspierające rozwój – jak projektować „ekosystem dla talentu”
Moduł 4: Inteligencja emocjonalna w praktyce
- Model IE Roche Martin – 10 kompetenci IE w kontekście mocnych stron
- Autodiagnoza poziomu inteligencji emocjonalnej
- Jak talenty wpływają na nasz sposób odczuwania, reagowania i relacji z innymi
Moduł 5: Budowanie samoświadomości i zarządzanie emocjami
- Obserwowanie siebie w działaniu – mechanizmy reagowania
- Talenty a emocje – czego uczą nas nasze dominujące cechy
- Praktyki wspierające świadome zarządzanie sobą w emocjonalnych sytuacjach
Moduł 6: Komunikacja i współpraca z wykorzystaniem mocnych stron
- Talenty a styl komunikacji – co mnie wspiera, a co przeszkadza
- Jak lepiej współpracować z innymi, znając swój profil
- Różnorodność talentów w zespole – budowanie synergii
Moduł 7: Tworzenie indywidualnego planu rozwoju
- Refleksja nad dotychczasową ścieżką i identyfikacja potrzeb
- Ustalanie celów rozwojowych opartych o mocne strony i IE
- Narzędzia do planowania i monitorowania rozwoju osobistego/zawodowego
Moduł 8: Walidacja
Jedna godzina to godzina zegarowa 60 minut
Przerwy wliczają się do czasu trwania szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Wprowadzenie do koncepcji talentów Gallupa i rozwoju opartego o mocne strony | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Mam raport talentów – i co dalej? Jak czytać, interpretować i wdrażać wyniki | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Przerwa | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Jak rozwijać swoje talenty – praktyczne podejście, ćwiczenia | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Przerwa | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Inteligencja emocjonalna w praktyce – komponenty i autodiagnoza | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Budowanie samoświadomości i zarządzanie emocjami | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Komunikacja i współpraca z wykorzystaniem mocnych stron | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Przerwa | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Tworzenie indywidualnego planu rozwoju | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Przerwa | Prowadzący Malwina Faliszewska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 861,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 66,23 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 53,85 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Malwina Faliszewska
Autorka książek "Sięgaj po więcej" oraz "Uwolnij swój talent", mówczyni TEDxWarsawWomen, autorka kursu pewności siebie online "Sięgaj po więcej z Forbes Women" oraz cyklu podcastów "Sięgaj po więcej" jak również̇ wielu artykułów o tematyce różnorodności i rozwoju pracowników. Regularnie występuję w roli prelegentki lub panelistki na różnych konferencjach m.in.. Impact’21, Impact’22, Europejski Kongres Gospodarczy 2023, Human Focus Learning. Wielokrotnie gościła w programach telewizyjnych jak Dzień Dobry TVN oraz zamkniętych inicjatywach firmowych w roli mówczyni w tematach motywacji, zaangażowania, budowania kultury DEI, pewności siebie.
Doświadczona trenerka rozwoju mocnych stron w oparciu o metodę talentów Gallupa oraz rozwijania inteligencji emocjonalnej. Przeprowadziła kilkaset godzin konsultacji indywidualnych i warsztatów grupowych. Autorka wielu programów rozwojowych wzmacniających pewność siebie oraz wspierających świadomy rozwój kariery.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
E-podrecznik w PDF, arkusze ćwiczeń, materiały video
Warunki uczestnictwa
Wykonane badanie talentów Gallupa – Clifton Strengths w wersji top5 lub w wersji34
Informacje dodatkowe
Usługa została stworzona na podstawie licencji Trenado Edu Soft zakupionej w ramach projektu ,,USŁUGI ROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu nowych technologii” nr FERS.01.03-IP.09-0015/23.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować:
urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet),
zdolnym do odbioru i przekazu dźwięku (głośniki, słuchawki, mikrofon), kamera umożliwiająca identyfikację uczestnika,
oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów: przeglądarka Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Link do szkolenia zostanie wysłany do uczestników mailem, na 4 dni przed pierwszym dniem szkoleniowym
4. Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.