Skuteczna sprzedaż II – negocjacje, trudne rozmowy, radzenie sobie z emocjami
Skuteczna sprzedaż II – negocjacje, trudne rozmowy, radzenie sobie z emocjami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowanie dla osób, które w swojej codziennej pracy mają kontakt telefoniczny, zdalny lub bezpośredni z klientem.
Jest to usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie rozwija kompetencje uczestników w zakresie prowadzenia trudnych rozmów z klientami, skutecznych negocjacji oraz zarządzania emocjami w sytuacjach napięcia i presji. Uczestnicy zyskają praktyczne narzędzia do pracy, nauczą się reagować na trudne zachowania oraz budować relacje oparte na zaufaniu, zrozumieniu i profesjonalizmie – także w warunkach stresu czy konfliktu interesów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje techniki zarządzania emocjami w kontekście sprzedaży i trudnych rozmów | Kryteria weryfikacji opisuje na czym polega model Bodziec–Reakcja i jak można go zastosować w relacji z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia metody etykietowania emocji klienta od technik ignorowania emocji lub ich tłumienia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady prowadzenia skutecznych negocjacji oraz rozpoznaje mechanizmy manipulacyjne | Kryteria weryfikacji wybiera właściwe techniki oddzielania interesów od stanowiska klienta w sytuacjach konfliktowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje techniki manipulacji w opisie sytuacyjnym i wskazuje odpowiednią reakcję obronną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje asertywną komunikację w sytuacjach napięcia i presji sprzedażowej | Kryteria weryfikacji wybiera odpowiednią strategię reakcji na klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje, jaką postawę (spośród czterech: agresywna, uległa, lekceważąca, asertywna) reprezentuje dana wypowiedź w rozmowie z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia to 1 dzień szkoleniowy - godz. 9:00 - 16:00 - 7 h zegarowych (8 h dydaktycznych + przerwy).
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I
Trudne sytuacje i wymagający klienci – wprowadzenie
- Kiedy i dlaczego sami czasem stajemy się trudnym klientem?
- Burza mózgów - co frustruje klienta w sprzedaży?
- Co robić, gdy klient krzyczy, przerywa, narzuca wolę?
- Identyfikacja "Bólu klienta".
Ćwiczenie: Design Thinking - mapa empatii trudnego klienta.
MODUŁ II
Radzenie sobie z emocjami w sprzedaży
- Paradoks sprzedaży - dlaczego w sprzedaży bardziej chodzi o rozumienie klienta niż o „sprzedawanie”
- Model myślenia szybkiego i wolnego. D. Kahneman – emocje w sprzedaży
- Techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami klienta
- Bodziec vs Reakcja – model przestrzeni świadomego wyboru reakcji V. Frankla.
- Empatia taktyczna – słuchanie jako sztuka walki – model Chrissa Vossa.
Ćwiczenie: technika etykietowania emocji klienta w praktyce
MODUŁ III
Negocjacje i konflikt
- Wysłuchanie – jako najtańsze ustępstwo
- Techniki aktywnego słuchania i utożsamiania się z perspektywą klienta
- Diagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktu
- Zasady prowadzenia negocjacji.
- Technika oddzielania interesów od stanowiska klienta.
Ćwiczenie: Symulacje rozmów z trudnym klientem
MODUŁ IV
Zmylenia i manipulacje
- Jak zachować spokój w napiętej sytuacji
- Komunikat WPROST
- Odróżnianie faktów od interpretacji
- Czym jest zdrowy dystans oraz nadmierne zaangażowanie w obsłudze klienta?
Ćwiczenie: Techniki przejmowania kontroli nad rozmową w praktyce
MODUŁ V
Asertywna komunikacja
- Jak zachować partnerską relację w trudnej sytuacji?
- Jak radzić sobie z agresją klienta
- 4 postawy w relacjach: agresywna, lekceważąca, uległa, asertywna
- Obrona granic, asertywna odmowa.
Ćwiczenie: Smulacje rozmów i obrona granic w praktyce
MODUŁ VI
Zarządzanie stresem i frustracją
- Przebieg reakcji stresowej - zmiany w zachowaniach i fizjologii
- Jak nie brać problemów klientów do siebie i chronić się przed wypaleniem w pracy handlowca
- Techniki zmiany nastawienia – myślenie pytaniami model Marilee Adams
- Techniki oddechowe. Rola przerw. Przekąski ruchowe w pracy
- Budowanie dobrej rutyny dnia handlowego
- Rytuały kończenia dnia pracy.
Ćwiczenie: Techniki szybkiego resetu do zastosowania w pracy handlowca
MODUŁ VII
Case study
- analiza konkretnych sytuacji pojawiających się w pracy z klientem,
- ćwiczenie umiejętności potrzebnych w rozmowie z klientem - sposób formułowania wypowiedzi, zbierania potrzeb, zadawania pytań, udzielania informacji,
- pytania w analizie potrzeb klienta – jak dobrze zacząć i jak się dowiedzieć, czego klient naprawdę chce,
- inicjatywa własna – jak możemy pomóc klientowi, efekt WOW
- w obsłudze klienta,
- typologia klientów - jak rozpoznawać i właściwie reagować na różne style zachowań i komunikacji,
- analiza błędów, jakie popełniamy w rozmowach z klientami.
WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I, II i III | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł IV, V | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Lunch | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł VI, VII | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 168,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 166,93 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 135,71 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Kukorowski
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta, popartych ponad 10-letnią praktyką. Doświadczenie zdobywał jako handlowiec, konsultant, telemarketer, koordynator grupy trenerów, kierownik działu handlowego. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził około 100 szkoleń z tematyki sprzedaży.
Prowadził szkolenia m.in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, informatycznej, spożywczej, finansowej. Budował od podstaw działy szkoleń i organizował procesy wdrożeń dla wielu organizacji. W szkoleniach wykorzystuje autorskie programy z naciskiem na warsztatowe podejście, oparte o własną, bogatą praktykę. Autor programów e-learningowych i podręczników szkoleniowych dotyczących obsługi klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu: sprzedaży telefonicznej, bezpośredniej, obsługi klienta, autoprezentacji / mowy ciała, negocjacji, „train the trainer”.
Realizował projekty dla takich firm jak:
Play P4, Netia S.A., Cyfrowy Polsat, Inotel, LG Electronics, Plus GSM, Manager Magazin,Subway, Ikano Bank, Alior Bank, Cyfra+, Energa, Communication One Consulting, Suasor, Webnovik, Akademia Telemarketingu, Blue Sky System, Data System Group.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
PROSIMY O KONTAKT PRZED ZŁOŻENIEM WNIOSKU O DOFINANSOWANIE, W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI TERMINU.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarnie i zdalnie. Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 881 036 989.
Tematyka:
Coaching menedżerski, Zarządzanie zespołem, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Motywowanie, Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, Feedback, Organizacja czasu pracy, Komunikacja, Asertywność, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Odporność psychiczna, Employer Branding, Rekrutacja, Wypalenie zawodowe, Wystąpienia publiczne i autoprezentacja, Train the trainers, Mentoring, Współpraca, Mediacje w konflikcie.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek–Rozwój.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi