Szkolenie: Trening umiejętności społecznych i terapia ręki - zielone podejście do rozwoju dziecka
Szkolenie: Trening umiejętności społecznych i terapia ręki - zielone podejście do rozwoju dziecka
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest psychologom, pedagogom, terapeutom, nauczycielom oraz innym specjalistom pracującym z dziećmi, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie terapii umiejętności społecznych (TUS) oraz terapii ręki. Program szczególnie adresowany jest do osób zainteresowanych wdrażaniem zielonych kompetencji oraz proekologicznych praktyk w pracy terapeutycznej i edukacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia dzieci z trudnościami rozwojowymi, w tym z ASD i SPE.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi69
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie u uczestników wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego prowadzenia terapii umiejętności społecznych (TUS) oraz terapii ręki, z uwzględnieniem specyfiki pracy z dziećmi z ASD i SPE. Uczestnicy zdobędą kompetencje do planowania i realizacji programów terapeutycznych opartych na modelach teoretycznych i praktycznych narzędziach, wzbogaconych o elementy zielonych kompetencji oraz proekologicznych działań wspierających rozwój dzieci i ich otoczenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje i opisuje podstawowe założenia terapii umiejętności społecznych (TUS) oraz jej znaczenie w pracy z dziećmi | Kryteria weryfikacji wskazuje cele terapii TUS w kontekście rozwoju dziecka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje strukturę zajęć TUS i stosowane strategie pracy z grupą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia rolę terapeuty w procesie TUS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje elementy terapii ręki oraz projektuje proste ćwiczenia terapeutyczne z wykorzystaniem materiałów naturalnych i recyklingowych | Kryteria weryfikacji wymienia podstawowe zasady rozwoju psychomotorycznego dziecka związane z terapią ręki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje zastosowanie materiałów ekologicznych w ćwiczeniach terapeutycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opracowuje przykładowe ćwiczenie wspierające rozwój chwytu i manipulacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia i modyfikuje program terapeutyczny, uwzględniając aspekty ekologiczne i indywidualne potrzeby dzieci | Kryteria weryfikacji analizuje obserwacje zdolności motorycznych dzieci | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje dobre praktyki oraz błędy w prowadzeniu terapii ręki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uwzględnia elementy zielonych kompetencji w planie terapii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dedykowane jest psychologom, pedagogom, terapeutom, nauczycielom oraz innym specjalistom pracującym z dziećmi, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie terapii umiejętności społecznych (TUS) oraz terapii ręki.
BLOK 1: TUS – podstawy i teoria
- Wprowadzenie do TUS: cele, odbiorcy, rola terapeuty
- Teoria A. Goldsteina: model uczenia społecznego
- Struktura zajęć TUS: otwarcie, modelowanie, feedback
- Strategie TUS: drama, burza mózgów, odgrywanie ról
- Praca z grupa i indywidualne wsparcie
- Zielone kompetencje w TUS: współpraca, empatia, troska o otoczenie
- Praktyczne przykłady modelowania zachowań proekologicznych w pracy z grupa dzieci (np. segregacja śmieci, podlewanie roślin, oszczędzanie zasobów)
BLOK 2: TUS – narzędzia, praktyka, planowanie
- Funkcjonowanie dzieci z ASD i SPE w kontekście TUS
- Praca nad zachowaniami trudnymi – strategie proaktywne
- Tworzenie systemów motywacyjnych (zielone punkty, eko-tablice)
- Współpraca z rodzicami, wywiad kwalifikujący do TUS
- Tablica emocji – praca z emocjami i emocjami w obliczu zmian klimatycznych (np. leku ekologicznego)
- Umiejętności wg Emmana i Plasmeijer – schematyzacja
- Roczny plan TUS z uwzględnieniem sezonowości, lokalnych inicjatyw ekologicznych, wydarzeń (np. Dzień Ziemi, Sprzątanie Świata, Dzień Drzewa)
BLOK 3: Terapia ręki – teoria i diagnoza
- Rozwój psychomotoryczny dziecka – norma a trudności
- OUN i przetwarzanie sensoryczne
- Anatomia i fizjologia ręki i stopy
- Postawa, napięcie mięśniowe, SI a sprawność ręki
- Rozwój chwytu i manipulacji – normy i nieprawidłowości
- Prezentacja ćwiczeń – manipulacja naturalnymi materiałami (kamyki, liście, kora, glina, pestki, woda)
- Projektowanie narzędzi terapeutycznych z wykorzystaniem materiałów recyklingowych (np. tkaniny, butelki, pudelka)
BLOK 4: Terapia ręki – praktyka i ewaluacja
- Budowa programu terapii dostosowanego do potrzeb dziecka i zasobów lokalnych
- Tworzenie ćwiczeń terapeutycznych (masy, drewno, szyszki, piasek, produkty biodegradowalne)
- Metody, zabawy, zielone ścieżki sensoryczne (np. sensoryczne ogrody, ścieżki z elementów natury)
- Arkusz obserwacji zdolności motorycznych – analiza
- Prawidłowy przebieg terapii – błędy i dobre praktyki
- Umiejętności samoobsługowe i nawyki ekologiczne (oszczędzanie wody, sortowanie odpadów, dbanie o przestrzeń wokół siebie)
- Prezentacja i omówienie autorskich planów uczestników – uwzględnienie elementów zrównoważonego rozwoju
WALIDACJA: test teoretyczny
W trakcie szkolenia wykorzystywane będą zróżnicowane metody aktywizujące, sprzyjające przyswajaniu wiedzy oraz kształtowaniu umiejętności praktycznych i zielonych kompetencji: prezentacja, burza mózgów, mapa myśli, dyskusja.
Liczba godzin usługi jest liczona wg. godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych) - łącznie 69 godziny dydaktyczne, w tym zajęcia teoretyczne 29 godz., zajęcia praktyczne 40 godz.
Przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 46 Wprowadzenie do TUS: cele, odbiorcy, rola terapeuty (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 46 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 46 Teoria A. Goldsteina: model uczenia społecznego (prezentacja, mapa myśli) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 46 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 46 Struktura zajęć TUS: otwarcie, modelowanie, feedback (prezentacja, burza mózgów) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 46 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 46 Strategie TUS: drama, burza mózgów, odgrywanie ról (burza mózgów, prezentacja) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 46 Praca z grupa i indywidualne wsparcie (dyskusja, prezentacja) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 46 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 46 Zielone kompetencje w TUS: współpraca, empatia, troska o otoczenie (dyskusja, burza mózgów) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 46 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 46 Praktyczne przykłady modelowania zachowań proekologicznych w pracy z grupa dzieci (np. segregacja śmieci, podlewanie roślin, oszczędzanie zasobów) (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 46 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 46 Funkcjonowanie dzieci z ASD i SPE w kontekście TUS (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 46 Praca nad zachowaniami trudnymi – strategie proaktywne (burza mózgów, prezentacja) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 46 Tworzenie systemów motywacyjnych (zielone punkty, eko-tablice) (prezentacja, mapa myśli) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 46 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 46 Współpraca z rodzicami, wywiad kwalifikujący do TUS (dyskusja, prezentacja) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 46 Tablica emocji – praca z emocjami i emocjami w obliczu zmian klimatycznych (np. leku ekologicznego) (prezentacja, burza mózgów) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 46 Umiejętności wg Emmana i Plasmeijer – schematyzacja (prezentacja, mapa myśli) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 46 Przerwa | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 46 Roczny plan TUS z uwzględnieniem sezonowości, lokalnych inicjatyw ekologicznych, wydarzeń (np. Dzień Ziemi, Sprzątanie Świata, Dzień Drzewa) (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 46 Rozwój psychomotoryczny dziecka – norma a trudności (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 46 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 46 OUN i przetwarzanie sensoryczne (prezentacja, mapa myśli) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 46 Anatomia i fizjologia ręki i stopy (prezentacja, mapa myśli) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 46 Postawa, napięcie mięśniowe, SI a sprawność ręki (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 46 Przerwa | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 46 Rozwój chwytu i manipulacji – normy i nieprawidłowości (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 46 Prezentacja ćwiczeń – manipulacja naturalnymi materiałami (kamyki, liście, kora, glina, pestki, woda) (prezentacja, burza mózgów) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 46 Przerwa | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 46 Projektowanie narzędzi terapeutycznych z wykorzystaniem materiałów recyklingowych (np. tkaniny, butelki, pudelka) | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 46 Budowa programu terapii dostosowanego do potrzeb dziecka i zasobów lokalnych (burza mózgów, prezentacja) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 46 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 46 Tworzenie ćwiczeń terapeutycznych (masy, drewno, szyszki, piasek, produkty biodegradowalne) (prezentacja, burza mózgów) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 46 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 46 Metody, zabawy, zielone ścieżki sensoryczne (np. sensoryczne ogrody, ścieżki z elementów natury) (prezentacja, mapa myśli) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 46 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 46 Arkusz obserwacji zdolności motorycznych – analiza (dyskusja, prezentacja) | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 46 Prawidłowy przebieg terapii – błędy i dobre praktyki (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 46 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 46 Umiejętności samoobsługowe i nawyki ekologiczne (oszczędzanie wody, sortowanie odpadów, dbanie o przestrzeń wokół siebie) (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 46 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 46 Prezentacja i omówienie autorskich planów uczestników – uwzględnienie elementów zrównoważonego rozwoju (prezentacja, dyskusja) | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 02:35 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 46 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:05 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 46 Walidacja: test teoretyczny | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 115,22 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 115,22 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Kowalska
Anna Wójcik
Justyna Maciejewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia uczestnik otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych w formie prezentacji.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest założenie przez uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków operatora dofinansowania.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
Zwolnienie z VAT art.43 ust.1 pkt29 lit.a i c. Ust. o podatku od towarów i usług
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik szkolenia musi posiadać komputer osobisty (laptop). Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: ZOOM
b) minimalne wymagania sprzętowe:
KOMPUTER Głośniki i mikrofon - wbudowane lub zewnętrzne
Kamera internetowa - wbudowana lub zewnętrzna
Procesor dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy
4GB pamięci RAM
c) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego:
KOMPUTER Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 3 Mbps
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
KOMPUTER Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa
Przeglądarka internetowa:
Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi zdalnie (termin rozpoczęcia usługi do termin zakończenia)