Kurs języka angielskiego na poziomie B2, część 1 z 5
Kurs języka angielskiego na poziomie B2, część 1 z 5
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Osoba chcąca podnieść swoje kwalifikacje językowe i zdobyć nową wiedzę i umiejętności z języka obcego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem pierwszej części kursu B2 jest:budowanie pewności siebie w praktycznym użyciu języka, utrwalenie i stosowanie kluczowych struktur gramatycznych oraz poszerzenie zasobu słownictwa oraz rozwój umiejętności wypowiedzi ustnej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Główne cele:Utrwalenie kluczowych struktur gramatycznych z poziomu B1+ jako fundamentu pod zaawansowane użycie języka. Rozbudowa słownictwa tematycznego (np. praca, edukacja, relacje, podróże) z naciskiem na naturalne użycie w kontekście. Rozwijanie umiejętności rozumienia ze słuchu – poprzez autentyczne materiały audio (dialogi, podcasty, nagrania). Doskonalenie płynności wypowiedzi ustnej – ćwiczenia konwersacyjne, dialogi, mini-prezentacje. Wprowadzenie do bardziej złożonych struktur językowych, takich jak okresy warunkowe (mixed conditionals), mowa zależna, tryb bierny (strona bierna). Zwiększenie pewności siebie w komunikacji, również w sytuacjach formalnych i półformalnych. Ćwiczenie rozumienia tekstów pisanych – artykuły, wpisy blogowe, ogłoszenia, maile. Wprowadzenie do pisania bardziej złożonych form pisemnych, takich jak e-mail formalny, notatka służbowa, krótkie eseje. | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie umiejętności gramatycznych, budowy zdań,Sprawdzenie słownictwa poprzez elementy testu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Materiał gramatyczny (Grammar) | |
Czasownik (Verb) | Czas Present Simple (Teraźniejszy prosty) – zwyczaje, rutyna, codzienne czynności(habits and routines) |
Czas Present Continuous (Teraźniejszy ciągły) – wyrażanie sytuacji teraźniejszych i przyszłych (expressing present and future events) | |
Czas Past Simple (Przeszły prosty) | |
Czas Future Simple (Przyszły prosty) | |
Czas Present Perfect | |
Konstrukcja to be going to + bezokolicznik | |
Konstrukcje typu love/ like/ hate/ mind + -ing | |
Czasownik modalny can | |
Konstrukcja have got | |
Rozkazy – w zdaniach twierdzących oraz przeczących (positive and negative orders) | |
Konstrukcje z użyciem have, get i go | |
Rzeczownik (Noun) | Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (Countable and uncountable nouns), przedimki nieokreślone (articles a/an, some i any) |
Liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników – regularna i nieregularna (singular and plural nouns – regular and irregular) | |
Pytania z użyciem how much i how many | |
Zaimki (Pronouns) | Zaimki osobowe (personal pronouns) |
Zaimki wskazujące (demonstrative pronouns) | |
Zaimki dzierżawcze (possessive pronouns) | |
Zaimki dopełnieniowe (object pronouns) | |
Przymiotnik (Adjective) | Pozycja przymiotnika w zdaniu (position of adjective in a noun phrase) |
Stopniowanie przymiotników – stopień wyższy i najwyższy (comparative and superlative adjectives) | |
Przedimki (Articles) | Podstawowe różnice w użyciu a i the (basic difference between ‘a’ and ‘the’) |
Okoliczniki (Prepositions) | Okoliczniki czasu i miejsca (prepositions of time and prepositions of place) |
Przysłówek (Adverbs) | Przysłówki częstotliwości (adverbs of frequency) |
Tworzenie przysłówków (formation of adverbs) | |
Przysłówki sposobu (basic adverbs of manner) | |
Liczebniki (Numerals) | Liczebniki główne od 1 do 1,000,000 oraz liczebniki porządkowe (cardinals from 1 to 1,000,000 and ordinals) |
Materiał leksykalny (Vocabulary) | |
Słownictwo dotyczące tematów (vocabulary concerning) | Pochodzenia i narodowości (nationalities and countries) Czas: godziny, pory dnia, miesiące, dni tygodnia (time: reading the clock, parts of day, months, days of the week) Zawody (jobs) Sport, zainteresowania, czas wolny (sports, hobbies and leisure activities) Pogoda (weather) Rodzina (family relationships) Ubiory, kolory, materiały (clothes, colours, materials) Wakacje (holiday activities) Środki transportu (means of transport) Wygląd zewnętrzny (physical appearance) Cechy charakteru (features of character) Jedzenie (food) Opis miejsc – w domu, nad morzem, jeziorem, w górach itp. (describing places - inside the house; external world: sea, lake, mountains, etc.) Choroby (illnesses) |
Komunikacja (Speaking skills) | Wymiana informacji (exchanging personal information) Ceny (reading prices) Opis miejsca (describing places ‘there is’/ ‘there are’) Literowanie i alfabet (spelling - alphabet) Codzienne obowiązki (talking about daily routines) Czas wolny (spending free time) Rodzina (talking about family) Opisywanie ludzi (describing people) Porównywanie (making comparisons ‘as + adj. + as’; comparative adj. + than) Przepraszanie za spóźnienia (making excuses for being late) Aranżowanie spotkań (arranging meetings) Zamawianie pokoju w hotelu (booking a room in a hotel) W restauracji (ordering in a restaurant) Akceptowanie i odrzucanie zaproszeń (accepting and refusing offers and invitations) Pytanie o pozwolenie (asking for permission) Kupno ubrań (buying clothes) Pytanie o drogę, opisywanie kierunków (asking about the way; giving directions) |
Pisanie (writing skills) | List nieformalny (informal letter) |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Sprawdzenie poziomu językowego uczestników - konwersacje | Prowadzący MARIUSZ RYNASIEWICZ | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Nr 2 Ćwiczenia na czasach teraźniejszych | Prowadzący MARIUSZ RYNASIEWICZ | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Nr 3 Ćwiczenia na czasach przeszłych | Prowadzący MARIUSZ RYNASIEWICZ | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Nr 4 Ćwiczenia na czasach Przyszłych | Prowadzący MARIUSZ RYNASIEWICZ | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Nr 5 Konwersacja - Tematy codzienne | Prowadzący MARIUSZ RYNASIEWICZ | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Nr 6 Prepositions and Articles | Prowadzący MARIUSZ RYNASIEWICZ | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
MARIUSZ RYNASIEWICZ
Specjalizuję się w:
przygotowaniu do egzaminów (ósmoklasisty, maturalnego, FCE, itp.),
konwersacjach i przełamywaniu bariery językowej,
angielskim ogólnym i biznesowym.
W pracy stawiam na przyjazną atmosferę, praktyczne podejście i systematyczny rozwój umiejętności językowych. Korzystam z nowoczesnych materiałów i sprawdzonych metod, które skutecznie motywują do nauki.
📍 Lekcje dostępne online lub w [miasto/miejscowość]
📅 Terminy dostosowane do ucznia
📈 Darmowa konsultacja przed rozpoczęciem współpracy
Zapraszam do kontaktu i pierwszej lekcji próbnej!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas kursu uczestnik otrzyma pakiet, który zawiera:
- materiały dydaktyczne od lektora
- dostęp do platformy e-learningowej
- dostęp do materiałów dydaktycznych online, np.filmy, słuchowiska, quizy online
Warunki uczestnictwa
- Zgłoszenie chęci wzięcia udziału w kursie telefonicznie lub mailowo office@openmind4zero.com
- Rozmowa kwalifikacyjna z lektorem i/lub test pisemny.
- Podpisanie umowy z TRANSFORMACJE określającej warunki realizacji szkolenia.
- Podpisanie zgody na przetwarzanie danych osobowych, potrzebnej do realizacji usługi rozwojowej.
- Podpisanie zgody na nagrywanie usługi na potrzeby monitoringu, kontroli oraz utrwalenia efektów kształcenia.
- Podpisanie zgody na przeprowadzanie audytu funkcjonowania podmiotu w Bazie Usług Rozwojowych.
- Podpisanie zgody na hospitacje metodyka.
Informacje dodatkowe
Kurs jest częścią kursu docelowego (1/4 kursu)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Serwis kawowy