Akademia Świadomego Lidera
Akademia Świadomego Lidera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla liderów, którzy:
- są na początku swojej drogi lub niedawno awansowali,
- prowadzą małe i średnie zespoły, firmy, NGO lub projekty,
- utknęli w miejscu, są w kryzysie lub odczuwają wypalenie,
- chcą wzmocnić swoje przywództwo z większą świadomością i spokojem.
To nie jest program dla CEO korporacyjnych, lecz dla tych, którzy realnie działają, często w pojedynkę — i chcą świadomie rozwijać siebie oraz swój zespół.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji05-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem programu jest wsparcie liderów, którzy: są na początku swojej drogi przywódczej i szukają kierunku, utknęli w rozwoju, potrzebują na nowo wyznaczyć cele i odzyskać motywację, doświadczają kryzysu lub wypalenia zawodowego i chcą działać z większą samoświadomością i skutecznością. Poprzez cykl sesji uczestnik zyskuje praktyczne kompetencje liderskie, które pozwolą mu skuteczniej prowadzić zespół, budować lepsze relacje i osiągać cele w dynamicznym otoczeniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozwija samoświadomość, analizuje własne zasoby, ograniczenia i styl zarządzania | Kryteria weryfikacji Przedstawia autoanalizę stylów zarządzania z identyfikacją mocnych stron i obszarów do rozwoju | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Formułuje cele zgodnie z metodą SMART oraz planuje działania w celu ich realizacji | Kryteria weryfikacji Opisuje co najmniej jeden cel SMART wraz z planem działań i wskaźnikami realizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje strategiczną komunikację oraz techniki aktywnego słuchania w sytuacjach zawodowych | Kryteria weryfikacji Prezentuje przykłady rozmów lub działań z zastosowaniem technik komunikacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje zaangażowane i zmotywowane zespoły, deleguje zadania i wspiera rozwój członków zespołu | Kryteria weryfikacji Opracowuje plan delegowania zadań z uwzględnieniem wsparcia rozwojowego pracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Wdraża działania z zakresu zarządzania zmianą oraz adaptuje własne działania do nowych warunków | Kryteria weryfikacji Przygotowuje plan wdrożenia zmiany z opisem działań adaptacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje strategie zwiększania odporności na stres oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje czynniki stresogenne oraz wskazuje metody ich redukcji w swojej pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy i aktualizuje indywidualny plan rozwoju liderskiego | Kryteria weryfikacji Prezentuje dokument z opisem celów, działań i harmonogramem rozwoju | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Spotkanie 1. Samoświadomość (06.11.2025)
Cel sesji: styl, diagnoza
Prowadząca: Klaudia Szajdecka
Spotkanie 2. Talenty: poznanie narzędzi takich jak DISC3 i Gallup (20.11.2025)
Cel sesji: talenty a liderstwo
Prowadząca: Katarzyna Pachocka
Spotkanie od 3-4. Komunikacja (04.12.2025)
Cel sesji: feedback, słuchanie, emocje
Prowadząca: Klaudia Szajdecka
Sotkanie od 5-6. Zespół i motywacja (18.12.2025)
Cel sesji: zaufanie, motywatory, delegowanie, zaangażowanie
Prowadząca: Katarzyna Pachocka
Spotkanie 7. Zmiana (15.01.2025)
Cel sesji: modele, opór, odporność zespołu
Prowadząca: Klaudia Szajdecka
Spotkanie 8. Dobrostan (29.01.2025)
Cel sesji: zarządzanie sobą, przeciwdziałanie wypaleniu
Prowadząca: Klaudia Szajdecka
Spotkanie 9. Case study (12.02.2025)
Cel: rozwój kompetencji kompleksowego rozwiązywania problemów na bazie przykładu z życia
Prowadząca: Klaudia Szajdecka
Spotkanie 10. Case study (26.02.2025)
Cel: rozwój kompetencji kompleksowego rozwiązywania problemów na bazie przykładu z życia
Prowadząca: Katarzyna Pachocka-Nowok
Spotkanie 11. Podsumowanie (12.03.2025)
Cel sesji: ewaluacja, plan rozwoju
Prowadzący: obie trenerki
Spotkanie 12. Indywidualne na własny temat (30.03.2026 - 17.04.2026: zapisy indywidualne)
Cel: pogłębienie wybranego przez uczestnika tematu
Prowadzący: dobór trenerki w zależności od tematu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Spotkanie 1. Samoświadomość | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Spotkanie 2. Talenty: poznanie narzędzi takich jak DISC3 i Gallup | Prowadzący Katarzyna Pachocka-Nowok | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Spotkanie od 3-4. Komunikacja | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Sotkanie od 5-6. Zespół i motywacja | Prowadzący Katarzyna Pachocka-Nowok | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Spotkanie 7. Zmiana | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Spotkanie 8. Dobrostan | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Spotkanie 9. Case study | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Spotkanie 10. Case study | Prowadzący Katarzyna Pachocka-Nowok | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Spotkanie 11. Podsumowanie | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Spotkanie 12. Indywidualne na własny temat (30.03.2026 - 17.04.2026: zapisy indywidualne) | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 888,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 574,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 466,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Pachocka-Nowok
https://www.linkedin.com/in/katarzyna-pachocka-nowok/
Klaudia Szajdecka
https://www.linkedin.com/in/klaudiaszajdecka/
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają:
• Profesjonalny ebook: zbiór materiałów merytorycznych do każdego cyklu spotkań.
• Certyfikat ukończenia szkolenia
Warunki uczestnictwa
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej. Zostanie zachowana rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia a walidacją.
Informacje dodatkowe
Usługa Szkoleniowa została stworzona na podstawie licencji GetResponse zakupionej z dofinansowaniem projektu "USŁUGIROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu nowych technologii" nr FERS.01.03-IP.09-0015/23.
Podstawy prawne zwolnienia z VAT: Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe urządzenia uczestnika:
- Komputer stacjonarny lub laptop (zalecane) z systemem:
- Windows 10 lub nowszy / macOS 10.15 lub nowszy / Linux z aktualnym środowiskiem graficznym.
- Kamera internetowa (wbudowana lub zewnętrzna), umożliwiająca udział w wideokonferencji.
- Mikrofon i głośniki lub słuchawki z mikrofonem – zapewniające dobrą jakość dźwięku bez zakłóceń.
Minimalne parametry sprzętowe:
- Procesor: Intel i3 (lub odpowiednik AMD) lub lepszy.
- Pamięć RAM: min. 4 GB (zalecane 8 GB).
- Karta sieciowa zgodna z Wi-Fi lub połączeniem Ethernet.
- Monitor o rozdzielczości min. 1024×768 px (zalecane: HD 1920×1080 px).
Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie internetowe o przepustowości:
- Minimum 2 Mbps (download) i 1 Mbps (upload) – dla połączeń audio-wideo.
- Zalecane łącze szerokopasmowe o prędkości min. 10 Mbps / 5 Mbps dla komfortowego odbioru materiałów oraz udziału w sesjach online.
- Połączenie powinno być stabilne, nieobciążone innymi aplikacjami (np. transmisjami wideo, aktualizacjami systemu w tle).
Oprogramowanie i narzędzia niezbędne do uczestnictwa:
- Platforma wideokonferencyjna:
- Rekomendowana: Microsoft Teams
Materiały przekazywane będą za pośrednictwem:
- platformy szkoleniowej
- poczty e-mail lub wbudowanego czatu Teams.
Wymagane oprogramowanie:
- Przeglądarka internetowa: Google Chrome (zalecane), Mozilla Firefox, Microsoft Edge (aktualna wersja).
- Program do otwierania plików PDF (np. Adobe Acrobat Reader).
- Microsoft Office lub bezpłatny pakiet biurowy (np. LibreOffice lub Google Docs – dostęp online).
Uczestnik powinien:
- mieć dostęp do spokojnego, cichego miejsca z odpowiednim oświetleniem,
- zapewnić sobie możliwość nieprzerwanego udziału w czasie rzeczywistym
- zainstalować niezbędne aplikacje przed rozpoczęciem szkolenia (linki instalacyjne zostaną udostępnione).