Wpływ nowych regulacji z zakresu raportowania ESG na strategię zrównoważonej komunikacji marketingowej - szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Wpływ nowych regulacji z zakresu raportowania ESG na strategię zrównoważonej komunikacji marketingowej - szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy/menedżerowie działów marketingu.
Usługa skierowana jest również do uczestników projektu "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I".
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poznanie sposobu na budowanie transparentnych, popartych dowodami, a jednocześnie kreatywnych komunikatów marketingowych bez narażania wizerunku marki.Poznanie podstawowych elementów budowania zrównoważonej strategii komunikacji; zdobycie wiedzy na temat odpowiedzialnego tworzenia brand purpose, haseł reklamowych, treści, kampanii, etc.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnik posiada wiedzę dot. zrównoważonej i transparentnej komunikacji marketingowej bazującej na zapisach regulacji UE. | Kryteria weryfikacji Osiągnięcie minimum 75% łącznej punktacji w teście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Uczestnik potrafi tworzyć komunikaty poparte dowodami bez maskowania rzeczywistych działań firmy i odnoszenia się do nieuczciwych praktyk marketingowych prezentujących selektywne i nieprawdziwe informacje. | Kryteria weryfikacji Osiągnięcie minimum 75% łącznej punktacji w teście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Uczestnik potrafi zidentyfikować zagrożenia związane z budowaniem fałszywego wizerunku marki w oczach odbiorców. | Kryteria weryfikacji Osiągnięcie minimum 75% łącznej punktacji w teście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Uczestnik posiada umiejętność tworzenia zrównoważonej strategii marketingowej uwzględniającej potrzeby, wartości i oczekiwania interesariuszy, a także wpływ działań przedsiębiorstwa na środowisko, społeczeństwo i gospodarkę. | Kryteria weryfikacji Osiągnięcie minimum 75% łącznej punktacji w teście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Uczestnik ma świadomość wyzwań stojących przed marketerami w procesie transformacji ESG. | Kryteria weryfikacji Osiągnięcie minimum 75% łącznej punktacji w teście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program szkolenia:
- Etymologia pojęcia ESG – wybrane przełomowe daty/ momenty
- Marketing i aspekty ESG jako elementy procesu zarządzania przedsiębiorstwem
- Czy będąc marketerem można nie zainteresować się ESG?
- Przykłady GREENWASHINGU i wyjaśnienie pozostałych rodzajów “washingów”
- Obawa przedsiębiorstw zrównoważonych przed zrównoważoną komunikacją
- Wytyczne odnoszące się do odpowiedzialnych praktyk marketingowych zapisane w unijnych regulacjach z zakresu zrównoważonego rozwoju
- Transparentne i odpowiedzialne działania na rzecz świadomych konsumentów
- Zrównoważona strategia komunikacji marketingowej bazująca na regulacjach z zakresu zrównoważonego rozwoju
- Budowanie komunikacji ESG wewnątrz firmy, tworzenie zespołu ds. zrównoważonego rozwoju wewnątrz firmy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 225,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 225,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wioleta Grzybowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników: 6.
Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie umowy z WSTiE.
Szkolenie może być rejestrowane/ nagrywane w celu kontroli/audytu.
Szkolenie zdalne prowadzone jest w czasie rzeczywistymi i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu WEBEX CISCO, który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z uczestnikami przebywającymi w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony w wiadomości mailowej z informacjami dotyczącymi szkolenia zdalnego. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest ważny do momentu zakończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Liczba godzin szkolenia podana w godzinach dydaktycznych (45 minut).
8 godz. dydaktycznych = 6 godz. zegarowych.
Zaakceptowano regulamin projektu "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I" dla Instytucji Szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zdalne prowadzone jest w czasie rzeczywistymi i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu WEBEX CISCO, który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z uczestnikami przebywającymi w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony w wiadomości mailowej z informacjami dotyczącymi szkolenia zdalnego. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest ważny do momentu zakończenia szkolenia.
Wymagania techniczne:
komputer / laptop ze stałym dostępem do Internetu (Szybkość pobierania/przesyłania: minimalna 2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
przeglądarka internetowa – zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox słuchawki lub dobrej jakości głośniki mikrofon zalecane: kamera (w przypadku komputerów stacjonarnych) spokojne miejsce, odizolowane od zewnętrznych czynników rozpraszających