Budowanie marki osobistej i jak zarządzać wizerunkiem w sieci - szkolenie
Budowanie marki osobistej i jak zarządzać wizerunkiem w sieci - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Odbiorcami szkolenia są specjaliści ds. marketingu, sprzedaży, przedsiębiorcy, a także osoby zajmujące się budowaniem marki osobistej i firmowej. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie content marketingu, zwiększenia zasięgu i zaangażowania oraz efektywnego korzystania z LinkedIn w celach sprzedażowych
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa „Budowanie marki osobistej i jak zarządzać wizerunkiem w sieci - szkolenie” przygotowuje do skutecznego planowania i realizowania działań content marketingowych. Uczestnik nabędzie umiejętności tworzenia wartościowych treści przyciągających klientów, budowania wizerunku eksperta, a także wykorzystywania LinkedIn do generowania leadów sprzedażowych, rozwijania relacji biznesowych i wzmacniania marki osobistej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje cechy marki eksperckiej oraz zasady jej budowania, które przyciągają klientów i partnerów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy charakterystyczne dla marki eksperckiej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby budowania markieksperckiej w content marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia i opisuje strategie contentmarketingu przyciągające uwagę klientów. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje trzy popularne strategiecontent marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje wpływ wybranych strategii nazaangażowanie odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia zasady przygotowania iprowadzenia webinarów angażujących odbiorców. | Kryteria weryfikacji Wybiera elementy skutecznegowebinaru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki zwiększającezaangażowanie uczestników podczas webinaru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia zasady tworzeniawartościowych artykułów na bloga, które wyróżniają się na tle innych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy wartościowegoartykułu blogowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby zwiększaniaatrakcyjności artykułów dla czytelników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje kroki nagrywania i dystrybucjipodcastów, które przyciągają i angażują słuchaczy. | Kryteria weryfikacji Wybiera etapy tworzenia podcastu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kanały dystrybucjipodcastów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia, jak zastosować contentmarketing do sprzedaży produktów i usług. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby zastosowaniacontent marketingu w sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady kampaniisprzedażowych wykorzystujących content marketing. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia metody tworzenia treści,które budują wizerunek i angażują odbiorców. | Kryteria weryfikacji Wskazuje wpływ jakości treści nawizerunek marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera metody zwiększającelojalność odbiorców poprzez treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia kluczowe elementy stronyosobistej lub firmowej, które wpływają na jej skuteczność. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy, które powinnazawierać skuteczna strona firmowa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposób, w jaki poszczególneelementy strony wpływają na zaangażowanie klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia narzędzia i platformy domarketingu online, w tym te, które stosują AI. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje narzędzia AI wykorzystywanew marketingu online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zastosowania wybranychnarzędzi w zwiększaniu zasięgu i konwersji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę LinkedIn w budowaniumarki osobistej i nawiązywaniu kontaktów biznesowych. | Kryteria weryfikacji Wybiera korzyści płynące zbudowania marki osobistej na LinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje funkcje LinkedIn wspierającenetworking. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje kluczowe elementyprofilu LinkedIn, które budują zaufanie i przyciągają uwagę. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy profilu wpływającena budowanie zaufania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby optymalizacji profilu wcelu przyciągnięcia uwagi odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady budowania izarządzania siecią kontaktów na LinkedIn. | Kryteria weryfikacji Wybiera metody nawiązywaniakontaktów na LinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby zarządzania kontaktami w celu maksymalizacji wartościsieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia zasady tworzenia ipublikowania angażujących treści na LinkedIn. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje rodzaje treści, które budująmarkę na LinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje metody mierzeniaskuteczności treści na LinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia narzędzia i technikigenerowania leadów oraz nawiązywania kontaktu z klientami na LinkedIn. | Kryteria weryfikacji Podaje sposoby generowania leadów naLinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia wspierającesprzedaż B2B na LinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje techniki monitorowania rynku ianalizowania działań konkurencji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje metody analizy rynku naLinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje wpływ monitorowaniakonkurencji na strategie marketingowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wskazuje zaawansowane funkcjeLinkedIn i ich zastosowania w budowaniu marki i sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zastosowanie funkcji, takie jak LinkedInSales Navigator i Analytics. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zastosowanie LinkedIn Ads wkampaniach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Liczba godzin usługi jest liczona wg godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych) – łącznie 17 godzin. Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi. Część teoretyczna szkolenia potrwa 10 godzin dydaktycznych, część praktyczna 6 godzin dydaktycznych, walidacja 1 godzinę dydaktyczną.
FORMA REALIZACJI ZAJĘĆ: Forma realizacji zajęć w ramach szkolenia będzie obejmowała różnorodne metody dydaktyczne, które zapewnią uczestnikom wszechstronne zrozumienie omawianych tematów oraz umożliwią praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy i umiejętności.
Szczegóły formy realizacji są następujące:
1. Wykłady interaktywne: Każdy moduł będzie rozpoczynał się interaktywnym wykładem, podczas którego trener wprowadzą teoretyczne podstawy tematu, używając prezentacji multimedialnych, studiów przypadków i przykładów z praktyki. Wykłady będą angażować uczestników poprzez pytania retoryczne, mini-dyskusje.
2. Sesje pytań i odpowiedzi: Po każdym wykładzie zaplanowane będą sesje pytań i odpowiedzi, w trakcie których uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań dotyczących prezentowanych treści. Trener będzie odpowiadać na pytania, wyjaśniać wątpliwości i omawiać dodatkowe aspekty tematów.
3. Ćwiczenia grupowe i indywidualne: W trakcie zajęć uczestnicy będą brać udział w ćwiczeniach zarówno grupowych, jak i indywidualnych. Zadania te pozwolą na praktyczne zastosowanie wiedzy poprzez analizę przypadków, opracowywanie strategii i rozwiązywanie problemów. Uczestnicy będą mieli możliwość wymiany doświadczeń w grupach oraz refleksji nad zdobytą wiedzą podczas pracy indywidualnej.
4. Wspólne dyskusje: Przewidziane są regularne wspólne dyskusje, gdzie uczestnicy będą mieli okazję dzielić się swoimi spostrzeżeniami i refleksjami na temat omawianych zagadnień. Dyskusje te będą moderowane przez trenerów, co zapewni ich efektywność i merytoryczność.
5. Test końcowy: Na zakończenie szkolenia, uczestnicy przystąpią do testu teoretycznego, który będzie miał formę testu z pytaniami zamkniętymi. Egzamin ten posłuży do oceny przyswojonej wiedzy i umiejętności, a także weryfikacji osiągniętych efektów kształcenia.
Te różnorodne metody dydaktyczne zapewnią aktywny udział uczestników w szkoleniu, umożliwią wymianę doświadczeń oraz zwiększą efektywność nauki poprzez praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Program szkolenia:
Moduł 1. Strategie i narzędzia content marketingu.
Moduł 1 część 1
-Tworzenie silnej marki eksperckiej, która przyciąga klientów i partnerów.
-Strategie content marketingu, czyli jak tworzyć treści, które przyciągają.
Teoria: 2 godziny
Moduł 1 część 2
-Przygotowanie i prowadzenie webinarów, które angażują i edukują uczestników.
-Pisanie i publikowanie artykułów na blogu, które wyróżniają się i przekonują czytelników.
Teoria: 2 godziny
Moduł 1 część 3
-Nagrywanie i dystrybuowanie podcastów, które informują i bawią słuchaczy.
-Sprzedawanie produktów i usług z wykorzystaniem content marketingu .
Teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina
Moduł 1 część 4
-Tworzenie i udostępnianie treści, które budują wizerunek, pokazują ekspertyzę i wartość dodaną dla słuchaczy, zwiększając zaangażowanie i lojalność.
-Tworzenie i zarządzanie stroną osobistą lub firmową, która prezentuje ofertę i zachęca do kontaktu, stanowiącą podstawę marketingu i sprzedaży online.
Praktyka: 2 godziny
Moduł 1 część 5
-Przegląd narzędzi i platform do marketingu i sprzedaży online, w tym te, które wykorzystują AI, dając możliwość zwiększenia zasięgu i konwersji.
Praktyka: 1 godzina
Moduł 2. LinkedIn w sprzedaży B2B i budowaniu marki.
Moduł 2 część 1
-Znaczenie i korzyści z korzystania z LinkedIn jako narzędzia do budowania marki osobistej, nawiązywania kontaktów i generowania wartości dla biznesu.
-Optymalizacja profilu LinkedIn – tworzenie profilu, który przyciąga uwagę, prezentuje kompetencje i buduje zaufanie.
Teoria: 2 godziny
Moduł 2 część 2
-Budowanie i zarządzanie siecią kontaktów, korzystanie z grup, wydarzeń i innych funkcji LinkedIn do nawiązywania kontaktów.
-Content marketing na LinkedIn – tworzenie, publikowanie i mierzenie skuteczności treści. które angażują odbiorców i budują markę.
Teoria: 2 godziny
Moduł 2 część 3
-LinkedIn w sprzedaży B2B – generowanie leadów, kwalifikowanie i nawiązywania kontaktu z potencjalnymi klientami, najlepsze praktyki i narzędzia sprzedaży B2B na LinkedIn.
Teoria: 1 godzina
Moduł 2 część 4
-Monitorowanie i analizowanie rynku i konkurencji na LinkedIn.
Praktyka: 1 godzina
Moduł 2 część 5
-Zaawansowane funkcjonalności i zastosowania LinkedIn: LinkedIn Learning, LinkedIn Sales Navigator, LinkedIn Ads, LinkedIn Analytics i inne narzędzia.
Praktyka: 1 godzina
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł 1 część 1 - rozmowa na żywo (teoria) | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Moduł 1 część 2 - rozmowa na żywo (teoria) | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Moduł 1 część 3 - rozmowa na żywo (1h teoria, 1h praktyka) | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Moduł 1 część 4 - ćwiczenia (praktyka | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Moduł 1 część 5 - ćwiczenia (praktyka) | Prowadzący Agnieszka Czupryn | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Moduł 2 część 1 - rozmowa na żywo (teoria) | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Moduł 2 część 2 - rozmowa na żywo (teoria) | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Przerwa | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Moduł 2 część 3 - rozmowa na żywo (teoria) | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Moduł 2 część 4 - ćwiczenia (praktyka) | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Moduł 2 część 5 - ćwiczenia (praktyka) | Prowadzący Monika Wiertel-Kamińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja - test teoretyczny (teoria) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 055,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 055,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 179,71 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 179,71 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Wiertel-Kamińska
Trener w Akademii Menadżera HR (przez BUR)
Wykładowca na studiach podyplomowych dla kierunków Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
Od 5 lat własna firma rekrutacyjno-szkoleniowa.
Doświadczony HR Busines Partner, Headnunter, Rekruter, Expert ds.HR. Specjalista Employer Branding.
Profil własny na Linkedin ma ponad 10 tyś kontaktów biznesowych.
Wykształcenie:
03.2022 ukończona Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego Kierunek: doradztwo społeczne i zawodowe Specjalizacja: Instytucje Rynku Pracy
Poziom wykształcenia: studia podyplomowe
09.2009 ukończona Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki TWP Olsztyn
Kierunek: socjologia
Specjalizacja: Administracja Publiczna, Komunikacja Społeczna i Dziennikarstwo
Poziom wykształcenia: licencjat
Kursy z ostatnich 5 lat:
ukończenie następujących kursów w 2025 r.:
- Nowoczesna komunikacja w HR
- Automatyzacja w HR
- Cyberbezpieczeństwo w HR
- Sztuczna inteligencja w HR.
2021 - Licencjonowany Trener Odporności Psychicznej/ MTQ Plus, Organizator: AQR International
Trenerka przeprowadziła ponad 100 godzin szkoleń w ramach stosowania LinkedIn w sprzedaży B2B i budowaniu marki, w tym w zakresie: optymalizacji profilu LinkedIn, budowania i zarządzania siecią kontaktów, content marketingu na LinkedIn, sprzedaży B2B, analizowania rynku i konkurencji oraz korzystania z zaawansowanych narzędzi, takich jak Sales Navigator, LinkedIn Ads czy Analytics.
Agnieszka Czupryn
Ukończone 2 letnie studia podyplomowe w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L.Schillera w Łodzi - Produkcja
Mediów Cyfrowych. Ukończone studium przy Teatrze Jaracza w Olsztynie - Warsztat reżysera. Ponad 20 lat doświadczenia w tworzeniu strategii, promowaniu i monetyzowaniu marek i produktów
Ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu social mediów dla klientów z
Polski i zagranicy. Prowadzenie marek osobistych w Luksemburgu (ok. 4 lata pracy i życia w tym kraju).
Doświadczenie w prowadzeniu marek osobistych dla klientów z różnych
branż (m.in. HR, nieruchomości, ubezpieczenia, technologie, sprzedaż
detaliczna, kursy online).
Doświadczenie w tworzeniu treści do mediów online i tradycyjnych (była
dziennikarka Gazety Wyborczej, Super Expressu i Gazety Olsztyńskiej).
Doświadczenie w prowadzeniu PR dla dużej firmy medialnej.
Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów graficznych, video (rolki,
firmy brandingowe, od scenariusza do realizacji) i spotów radiowych dla
klientów z różnych branż.
Obecnie prowadzi agencję marketingową Acedora specjalizująca się w
promocji marek osobistych i marek firm. Współpracuje z firmami szkoleniowym w zakresie przeprowadzania dedykowanych szkoleń z zakresu marek osobistych i marketingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowo - dydaktyczne w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest stworzenie przez uczestnika szkolenia konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz wywiązanie się z warunków, które są przedstawione przez konkretnego Operatora, do którego przekazywane są dokumenty o dofinansowanie do danej usługi rozwojowej.
Przedsiębiorca jest zobowiązany do założenia konta uczestnika instytucjonalnego w BUR. Pracownik przewidziany do udziału w Projekcie jest zobowiązany do założenia konta uczestnika indywidualnego w BUR, na stronie www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl oraz przypisania się do profilu instytucjonalnego przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy powinni spełniać warunki przedstawione przez danego Operatora, do którego zostały złożone dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma stosowne zaświadczenie lub certyfikat po zakończeniu usługi, pod warunkiem spełnienia kryterium obecności na minimum 80% zajęć. Obecność będzie odnotowywana na listach obecności prowadzonych każdego dnia szkolenia.
Informacje dodatkowe
- 1 godzina szkoleniowa = 45 minut
- Przerwy nie wliczają się w czas usługi
- 10 godzin teoretycznych, 6 godzin praktycznych zajęć, 1 godzina walidacji
- Szkolenie prowadzone jest na platformie Zoom.
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Zwolnienie z VAT Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. ze zmianami w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień oraz warunków stosowania tych zwolnień (par.3 ust.1 pkt.14).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymaganie sprzętowe:
komputer wyposażony w kamerę, mikrofon i głośnik z aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM
Parametry łącza sieciowego:
szybkość pobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s.
Minimalne parametry potrzebne do obsługi komunikatora dla:
a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64- i 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej
b) komputery Mac system Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego).
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).
Szkolenie prowadzone będzie na platformie Zoom.