Motywacja i skuteczne zarządzanie zespołem – forma zdalna w czasie rzeczywistym
Motywacja i skuteczne zarządzanie zespołem – forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób na stanowiskach menedżerskich oraz starających się o awans na tego typu stanowiska. Dodatkowo szkolenie doskonale sprawdzi się w wypadku osób zarządzających i właścicieli firm z sektora MŚP.
Szkolenie skierowane również do uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji24-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy poznają znaczenie motywacji dla zarządzania zespołem pracowników, zapoznają się z teoriami na temat motywacji i sposobami na kreowanie motywacji własnej i współpracowników. Dowiedzą się, w jaki sposób korzystać z modeli komunikacyjnych, w jaki sposób właściwie udzielać informacji zwrotnej, zrozumieją zasady umiejętnego i dopasowanego do pracownika delegowania zadań. Uczestnicy będą umieli wykorzystać narzędzia motywacyjne, będą potrafili rozpoznać typy interpersonalne u pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Zapoznanie z rolą motywacji w zarządzaniu zespołem pracowników oraz teoriami na temat motywacji i sposobami na kreowanie motywacji własnej i współpracowników, nabycie umiejętności korzystania z modeli komunikacyjnych, w tym udzielania informacji zwrotnej, poznanie zasad delegowania zadań, nabycie umiejętności wykorzystania narzędzi motywacyjnych oraz rozpoznawania typów interpersonalnych u pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia narzędzia, metody i procesy związane z motywacją i skutecznym zarządzaniem zespołem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje narzędzia, metody i procesy związane z motywacją i skutecznym zarządzaniem zespołem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest zapewnienie menedżerom skutecznego zestawu umiejętności oraz wiedzy zapewniającej kreowanie zespołów, które skutecznie realizują powierzone im zadania. Kluczowym elementem szkolenia jest wykształcenie umiejętności przywódczych, które zapewniają maksymalizację wydajności zespołu przy zachowaniu pozytywnej atmosfery w firmie.Efekt usługi
Poprawa wewnętrznych procesów firmy i efektywności operacyjnej poprzez skuteczne zarządzanie operacyjne niezbędne do utrzymania pozycji firmy. Uczestnik opracowuje zasady kreowania zespołu skutecznie realizującego powierzone mu zadania.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Opracowanie strategii służącej maksymalizacji wydajności zespołu skutecznie realizującego powierzone mu zadania, przy zachowaniu pozytywnej atmosfery w firmie.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
|
LP |
Przedmiot / Temat zajęć |
|
1 |
Podstawowe teorie motywacji i ich znaczenie dla skutecznego zarządzania zespołem. |
|
2 |
Wpływ właściwej motywacji na funkcjonowanie zespołu i rozwój kompetencji pracowników. |
|
3 |
Zarządzanie przez cele – dobór metod i narzędzi motywacyjnych. |
|
4 |
Świadoma komunikacja w zespole i jej wpływ na zarządzanie zespołem. |
|
5 |
Trzy typy interpersonalne – determinanty działań pracownika. |
|
6 |
Płaszczyzny porozumienia Friedricha von Thuna. |
|
7 |
Motywująca informacja zwrotna. |
|
8 |
Delegowanie zadań w zespole. |
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych.
Program obejmuje zajęcia teoretyczne i ćwiczenia praktyczne realizowane w formie warsztatowej, gdzie uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy 2-3-osobowe.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Mażewski
komunikacji, zarządzania sobą w czasie,
asertywności, radzenia sobie ze stresem,
współpracy w zespole, kreatywności.
2. Sprzedaży - profesjonalnej obsługi klientów,
pracy z trudnym klientem, budowania i
zarządzania relacjami z klientami zewnętrznymi i
wewnętrznymi, radzenie sobie z trudnym
klientem przez telefon. 3. Zarządzania - zarządzania zespołem,
zarządzania sytuacyjnego, budowania zespołu,
rozwiązywania konfliktów w zespole, zarządzania
przez cele, zwinne metodyki zarządzania
projektami (AGILE, SCRUM), Komunikacja z
pracownikami, Przekazywanie informacji zwrotnej,
Prowadzenie rozmów oceniających, Zarządzania
zmianą w organizacji, Problem solving,
Motywowanie pracowników.
4. HR - prowadzenie projektów Assessment i
Development Center, projektów badawczych przez działy HR, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie kompetencjami,
Badanie potrzeb rozwojowych i szkoleniowych,
Ocena działań realizowanych przez działy HR
(metoda ROI). 5. Statystki i prowadzenia projektów badawczych - Statystyka, Wykorzystanie Excela w statystyce, Analiza rynku,
Badania marketingowe, Badania społeczne,
Badania rynku, Tworzenie narzędzi badawczych.
Ekspert w realizacji projektów doradczych dot.
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Posiada wyższe wykształcenie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej - materiały multimedialne ze szkolenia, kwestionariusze, materiały ćwiczeniowe (prezentacje, konspekty, zestawy zadań).
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie umowy z WSTiE.
Szkolenie jest nagrywane /rejestrowane w celu kontroli/audytu.
Wymagania techniczne:
komputer / laptop ze stałym dostępem do Internetu (Szybkość pobierania/przesyłania: minimalna
2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
przeglądarka internetowa – zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox
słuchawki lub dobrej jakości głośniki
mikrofon
zalecane: kamera (w przypadku komputerów stacjonarnych)
spokojne miejsce, odizolowane od zewnętrznych czynników rozpraszających
Informacje dodatkowe
Minimalna liczba uczestników szkolenia to 10 osób.
Zaakceptowano regulamin projektu Małopolski Pociąg do Kariery dla Instytucji Szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zdalne prowadzone jest w czasie rzeczywistymi i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu WEBEX CISCO, który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z uczestnikami przebywającymi w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony w wiadomości mailowej z informacjami dotyczącymi szkolenia zdalnego. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest ważny do momentu zakończenia szkolenia.
Wymagania techniczne:
komputer / laptop ze stałym dostępem do Internetu (Szybkość pobierania/przesyłania: minimalna 2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
przeglądarka internetowa – zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox słuchawki lub dobrej jakości głośniki mikrofon zalecane: kamera (w przypadku komputerów stacjonarnych) spokojne miejsce, odizolowane od zewnętrznych czynników rozpraszających