Kurs brandingowy - DNA, social media oraz komunikacja marki oraz budowanie długofalowego planu strategicznego z wykorzystaniem kompetencji miękkich
Kurs brandingowy - DNA, social media oraz komunikacja marki oraz budowanie długofalowego planu strategicznego z wykorzystaniem kompetencji miękkich
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest polecane przede wszystkim dla:
- Przedsiębiorców i właścicieli małych oraz średnich firm
- Freelancerów i specjalistów, rozwijających markę osobistą
- Brand managerów, marketingowców i PR-owców
- Osób w procesie rebrandingu lub zakładania nowego biznesu
- Liderów i menedżerów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi43
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest kompleksowe wsparcie uczestników w budowie spójnej i autentycznej marki poprzez analizę punktów styku z klientem, trendy rynkowe, opracowanie DNA marki, strategii działania oraz rozwój kompetencji liderskich i kreatywnych. Efektem będzie gotowa koncepcja marki wraz z planem wdrożenia i narzędziami komunikacyjnymi online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik - zna proces budowania strategii marki- zna kluczowe elementy DNA marki - zna podstawy komunikacji strategicznej i digital brandingu | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie USP, misji, wizji, wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje elementy strategii marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia kanały komunikacji i ich funkcje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi przeprowadzić analizę marki i rynku.Potrafi zdefiniować DNA marki i zaprojektować strategię. Potrafi przygotować plan komunikacji marki (online/offline) | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje model Canvas lub Lean | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Projektuje zmiany w kanałach digital | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efektywnie pracuje w grupie nad zadaniami strategicznymi. Rozwija kompetencje liderskie i kreatywne. Świadomie komunikuje się w kontekście marki. | Kryteria weryfikacji Prezentuje propozycje w sposób klarowny i inspirujący. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki komunikacji i storytellingu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program:
Dzień pierwszy:
- Dokładna analiza obecnych punktów styku z klientem
- Analiza rynku oraz trendów i kierunków zmian w obrębie branży
- Główne cele i kierunki działań
Dzień drugi:
4. Stworzenie DNA marki:
- analiza USP
- wartości marki
- misja i wizja
- określenie "dlaczego" marki na bazie metodologii Sinka
- cele i priorytety
- zasoby
Dzień trzeci:
5. Ugruntowanie modelu biznesowego
6. Określenie strategii działania uwzględniając wszystkie punktu styku z klientem
7. Omówienie propozycji działań kreatywny i wizerunkowych marki
Dzień czwarty:
8. Badanie Mindsonar wraz z omówieniem oraz budowanie wizerunku marki przez kompetencje liderskie
9. Warsztat z kompetencji miękkich - myślenie kreatywne i narzędzia oraz metody pracy w kontekście rozwoju marki
Dzień piąty:
10. Propozycja zmian, strategia działania oraz elementy techniczne związane z:
- social media - instagram
- strona www wraz z newsletterem
- blog
Liczba godzin teorii - 20 godziny dydaktyczne, praktyki 20 godzin dydaktycznych.
Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
Liczba godzin uwzględniona jest w godzinach dydaktycznych - po 45 min.
Warunki organizacyjne: Za 1 uczestnika przypada jedno stanowisko pracy, na którym kursant ma do dyspozycji wszelkie materiały szkoleniowe.
Walidacja w formie testu z pytaniami otwartymi. Dodatkowo w trakcie szkolenia wykonywane są zadania praktyczne, które później oceniane są jako obserwacje w warunkach symulowanych przez walidatora.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 232,56 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 232,56 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Linda Parys
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje autorski skrypt. W cenę szkolenia wliczone są wszystkie materiały oraz akcesoria
Informacje dodatkowe
Osoby które otrzymały dofinansowanie w wysokości 70% i wyżej obowiązuje cena netto zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z2013r. Nr 73, poz. 1722) - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. b Ustawa o podatku od towarów i usług.
Nasze szkolenia są przeprowadzane zgodnie z reżimem sanitarnym.
Przed złożeniem wniosku bardzo prosimy o kontakt w celu zarezerwowania miejsca na szkolenie pod nr: +48 535 946 820.