"Wirtualna Asystentka 2.0 – codzienna praca, budowanie marki oraz rozwój z pomocą AI i nowoczesnych narzędzi”
"Wirtualna Asystentka 2.0 – codzienna praca, budowanie marki oraz rozwój z pomocą AI i nowoczesnych narzędzi”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- osób chcących rozpocząć karierę jako wirtualna asystentka,
- freelancerów i osób planujących pracę zdalną w modelu B2B,
- kobiet wracających na rynek pracy i poszukujących elastycznych form zatrudnienia,
- pracowników administracyjnych, którzy chcą poszerzyć zakres kompetencji,
- wszystkich zainteresowanych rozwojem w obszarze usług online, organizacji pracy oraz marketingu internetowego.
Oferta skierowana jest również dla uczestników projektów:
- Kierunek – Rozwój,
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1,
- Nowy start w Małopolsce z EURESem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji04-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy jako wirtualna asystentka poprzez rozwój umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych i technicznych. Uczestnicy poznają narzędzia do pracy zdalnej, zasady obsługi klienta, podstawy marketingu, tworzenia ofert oraz wykorzystania sztucznej inteligencji. Szkolenie wspiera rozwój zawodowy i ułatwia wejście na rynek usług online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę wirtualnej asystentki i możliwe modele współpracy | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między B2B, freelance, umową zlecenie oraz opisuje zadania WA | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwe ścieżki rozwoju i specjalizacje w zawodzie WA | Kryteria weryfikacji Opisuje możliwe specjalizacje i kierunki rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wyjaśnia podstawy wyceny usług i tworzenia oferty | Kryteria weryfikacji Definiuje elementy oferty i zasady ustalania stawek | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zna zasady skutecznej komunikacji z klientem | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy kontaktu, wskazuje dobre praktyki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje narzędzia niezbędne w pracy WA | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i charakteryzuje narzędzia jak Trello, Asana, Google Workspace | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje zastosowania AI w pracy WA | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia AI i ich zastosowania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy i przedstawia ofertę usług | Kryteria weryfikacji Przygotowuje własną ofertę z wykorzystaniem języka korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia do zarządzania zadaniami | Kryteria weryfikacji Tworzy harmonogramy, checklisty, zarządza kalendarzem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy treści marketingowe i projektuje grafiki | Kryteria weryfikacji Opracowuje posty, grafiki w Canva, harmonogramy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Wykorzystuje AI do wsparcia w pisaniu treści | Kryteria weryfikacji Stosuje prompty do generowania tekstów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje dokumenty (umowy, raporty, faktury) | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne formalnie i merytorycznie dokumenty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Wykonuje podstawowe operacje w Excelu | Kryteria weryfikacji Stosuje formuły, tabele, wykresy, przygotowuje raport | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Promuje swoją markę osobistą i ofertę | Kryteria weryfikacji Tworzy spójny profil, stosuje storytelling | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Radzi sobie ze stresem i wykazuje odporność psychiczną | Kryteria weryfikacji Identyfikuje źródła stresu i wdraża strategie zarządzania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku wirtualnej asystentki poprzez rozwój kompetencji organizacyjnych, komunikacyjnych i technicznych niezbędnych do świadczenia usług zdalnych. Szkolenie ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu obsługi klienta, planowania pracy, marketingu osobistego oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi, w tym rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Uczestnicy nauczą się efektywnej organizacji współpracy z klientami, tworzenia oferty usług, prowadzenia działań w mediach społecznościowych oraz pracy z dokumentami i danymi. Szkolenie wspiera rozwój zawodowy, budowanie marki osobistej i przygotowanie do samodzielnego funkcjonowania na rynku usług online.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie wiedzy o realiach pracy wirtualnej asystentki i możliwościach rozwoju zawodowego,
- praktyczne umiejętności z zakresu obsługi klienta, organizacji zadań i komunikacji online,
- gotowe narzędzia i materiały do wykorzystania w pracy (oferty, harmonogramy, szablony dokumentów),
- znajomość skutecznych metod promocji i pozyskiwania zleceń,
- umiejętność tworzenia profesjonalnego wizerunku i marki osobistej,
- podstawy pracy z narzędziami AI, które usprawniają codzienne obowiązki,
- zwiększenie pewności siebie i gotowości do wejścia na rynek usług online.
Aktywna nauka w formule online:
Szkolenie realizowane jest zdalnie w czasie rzeczywistym, na platformie Zoom. Interaktywna sesja z prowadzącym, możliwość współdzielenia ekranu oraz ćwiczenia grupowe i indywidualne zapewniają wysoki poziom zaangażowania i komfort nauki z dowolnego miejsca.
Godziny realizacji szkolenia:
- Szkolenie obejmuje 40 godzin edukacyjnych tj. 30 godzin zegarowych
- Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut.
- Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy
Zajęcia w ramach kursu realizowane są w formie interaktywnych wykładów z elementami prezentacji na żywo oraz współdzielenia ekranu. Uczestnicy biorą aktywny udział zarówno w pracy indywidualnej, jak i zespołowej, wykonując ćwiczenia praktyczne oparte na rzeczywistych przypadkach projektowych. Istotnym elementem procesu dydaktycznego jest uczestnictwo w dyskusjach oraz samodzielna analiza materiałów, co umożliwia skuteczne przyswojenie wiedzy i rozwój praktycznych umiejętności.
Dostosowanie kursu do potrzeb osób ze szczególnymi wymaganiami
- Pomoc techniczna: Uczestnicy, którzy napotykają trudności z korzystaniem z platformy szkoleniowej lub dostępem do materiałów, mogą liczyć na wsparcie techniczne.
- Interaktywne sesje pytań i odpowiedzi: Organizujemy spotkania Q&A, w trakcie których uczestnicy mogą zadawać pytania na żywo – również za pośrednictwem czatu tekstowego, co jest szczególnie przydatne dla osób mających trudności z komunikacją werbalną.
- Szkolenie na platformie ZOOM: Szkolenie odbywa się na platformie ZOOM, która spełnia międzynarodowe standardy dostępności, w tym wytyczne WCAG 2.1.
- Indywidualne tempo nauki: Program szkolenia uwzględnia elastyczny harmonogram, co pozwala dostosować tempo pracy do indywidualnych potrzeb uczestników.
Certyfikat ukończenia:
Certyfikat ukończenia kursu - Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Weryfikacja efektów uczenia się:
Ocena efektów uczenia się odbywa się poprzez test wiedzy przeprowadzany dwukrotnie – na początku oraz na zakończenie szkolenia. Umożliwia to zmierzenie postępów uczestników oraz sprawdzenie stopnia przyswojenia wiedzy i umiejętności. Taka forma weryfikacji potwierdza gotowość do praktycznego wykorzystania zdobytych kompetencji. Dodatkowo, podczas ostatnich zajęć uczestnicy prezentują osobie walidującej wyniki wykonanych zadań praktycznych.
Ramowy program szkolenia:
Rola, kompetencje i kierunki rozwoju
- Kim jest wirtualna asystentka i czym się zajmuje?
- Modele współpracy: B2B, freelance, umowa zlecenie
- Zakres obowiązków i przykładowe zadania
- Ścieżki rozwoju zawodowego i specjalizacje WA
- Jak znaleźć swoją specjalizację?
- Jak wycenić swoją pracę?
- Tworzenie oferty usług
- Pozyskiwanie klientów: gdzie szukać, jak się promować, błędy początkujących
- Zarządzanie sobą w czasie: planowanie, organizacja pracy, priorytetyzacja
Umiejętności miękkie i profesjonalizm
- Komunikacja interpersonalna i asertywność
- Budowanie relacji z klientami
- Zarządzanie stresem i odporność psychiczna
- Profesjonalizm i etykieta biznesowa
Klient i sprzedaż – pozyskiwanie, obsługa, negocjacje
- Gdzie szukać klientów: portale, grupy, LinkedIn
- Jak przygotować swoją ofertę i prezentować się skutecznie?
- Pierwszy kontakt z klientem: zasady i błędy
- Profesjonalna obsługa klienta (mail, social media, komunikatory)
- Automatyzacja komunikacji i przypomnienia
- Negocjacje, wycena, modele rozliczeń
Narzędzia i technologie w pracy WA
- Przegląd niezbędnych narzędzi: Google Workspace, Asana, Trello
- Kalendarze, checklisty, zarządzanie zadaniami
- Efektywne planowanie dnia/tygodnia
- Komunikacja z klientem: e-mail, Slack, Zoom, MS Teams
- Organizacja współpracy z kilkoma klientami równocześnie
Marketing osobisty i marka WA
- Tworzenie profesjonalnego profilu (CV, portfolio, LinkedIn)
- Budowanie marki osobistej: wartości, storytelling, spójność wizerunku
- Gdzie i jak się promować (grupy, portale, social media, networking)
- Prezentowanie usług: język korzyści, storytelling, propozycja wartości
Praktyczne zadania WA
- Planowanie i koordynacja kalendarza spotkań klienta
- Prowadzenie skrzynki mailowej i zarządzanie korespondencją
- Tworzenie ofert, faktur, umów, briefów, dokumentacji, raportów i podsumowań
- Obsługa dokumentacji i organizacja plików w chmurze (OneDrive, Google Drive)
Marketing i komunikacja w social media
- Prowadzenie profili firmowych (Instagram, Facebook, LinkedIn, YouTube)
- Tworzenie strategii contentowej i harmonogramów publikacji
- Canva: projektowanie grafik do postów, ofert i prezentacji
- Copywriting: tworzenie opisów, ogłoszeń, treści sprzedażowych
- ChatGPT jako wsparcie w pisaniu treści marketingowych
- Analiza efektów i raportowanie działań
- Angażowanie społeczności i publikacje eksperckie
Excel
- Tabele, formuły, filtrowanie, zestawienia
- Harmonogramy, budżety, raporty
- Praca z danymi: podsumowania, wykresy
AI w zawodzie WA
- Wprowadzenie do AI: czym jest, jak działa
- Porównanie narzędzi: ChatGPT, Copilot, Claude, Gemini
- Zastosowanie AI w pracy WA: organizacja, tworzenie treści, komunikacja
- Jak pisać skuteczne prompty - typowe błędy i ich jak ich uniknąć
- Narzędzia pracy wirtualnej asystentki: Word, Canva, Excel wspierane przez Sztuczną Inteligencję
- Research z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji - szybkie wyszukiwanie danych, filtrowanie informacji, przygotowanie zestawień
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 PreTest; Rola, kompetencje i kierunki rozwoju | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Umiejętności miękkie i profesjonalizm | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Klient i sprzedaż – pozyskiwanie, obsługa, negocjacje | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Marketing osobisty i marka WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Narzędzia i technologie w pracy WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Narzędzia i technologie w pracy WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Narzędzia i technologie w pracy WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Praktyczne zadania WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Praktyczne zadania WA; AI w zawodzie WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 AI w zawodzie WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 AI w zawodzie WA | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Marketing i komunikacja w social media | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Marketing i komunikacja w social media | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Marketing i komunikacja w social media | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Excel | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Excel | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Excel | Prowadzący Adrianna Latała | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja - POST TEST | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Latała
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach przygotowania do szkolenia uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne w formie elektronicznej. Zostaną one przesłane w postaci plików i dokumentów (np. PDF, prezentacje, arkusze informacyjne) przed rozpoczęciem szkolenia, aby umożliwić wcześniejsze zapoznanie się z treściami.
Celem udostępnienia materiałów przed szkoleniem jest:
- ułatwienie wstępnego zrozumienia omawianych zagadnień,
- zwiększenie efektywności udziału w szkoleniu,
- umożliwienie uczestnikom przygotowania ewentualnych pytań lub refleksji,
- zapewnienie dostępu do niezbędnych materiałów również po zakończeniu spotkania.
Materiały będą wysyłane na podane wcześniej adresy e-mail uczestników. Prosimy o upewnienie się, że wiadomości nie trafiają do folderu SPAM oraz o zapisanie plików na własnych urządzeniach przed szkoleniem.
Warunki uczestnictwa
Umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym.
Informacje dodatkowe
Kluczowe elementy organizacyjne oraz etapy uczestnictwa w kursie:
- Dostęp do platformy e-learningowej – każdy uczestnik otrzyma indywidualny dostęp do zasobów szkoleniowych dostępnych online.
- Test wstępny – szkolenie rozpocznie się od krótkiego testu diagnozującego poziom wiedzy uczestników, co umożliwi lepsze dostosowanie treści i tempa nauki.
- Prezentacje na żywo – trener prowadzi interaktywne sesje online, w trakcie których omawia kluczowe zagadnienia i odpowiada na pytania uczestników.
- Zadania praktyczne – uczestnicy realizują ćwiczenia związane z tematyką szkolenia; każde zadanie jest oceniane przez prowadzącego.
- Egzamin końcowy – po zakończeniu wszystkich modułów uczestnicy przystępują do testu końcowego weryfikującego poziom opanowania materiału.
Oferta dostępna również dla uczestników projektów:
- Kierunek – Rozwój,
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1,
- Nowy start w Małopolsce z EURESem.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platforma zoom.
Warunki techniczne szkolenia na platformie Zoom:
- Sprzęt komputerowy:
- Wymagany komputer z dostępem do internetu wraz z kamerą oraz kamerą.
- Przeglądarka internetowa
- Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
- Stabilne połączenie internetowe:
- Platforma Zoom:
- Konieczne pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji Zoom przed szkoleniem.
- Aktywne konto Zoom (możliwość utworzenia bezpłatnego konta).
- Dźwięk i słuchawki:
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku.
- Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia.
- Przygotowanie przed sesją:
- Testowanie sprzętu i połączenia przed planowanym szkoleniem.
- Zapewnienie cichego miejsca pracy dla minimalizacji zakłóceń.
Zapewnienie powyższych warunków technicznych umożliwi płynny przebieg szkolenia na platformie Zoom, zminimalizuje zakłócenia i zagwarantuje efektywną interakcję między prowadzącym a uczestnikiem.