Sandler Negotiating Mastery
Sandler Negotiating Mastery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Grupa docelowa usługi
- Handlowcy, którzy chcą zdobyć umiejętności pozwalające skutecznie dopinać transakcje na satysfakcjonującym poziomie.
- Właściciele firm którzy pragną odzyskać kontrolę nad kluczowymi rozmowami biznesowymi, bez kosztownych kompromisów.
- Liderzy zespołu, którzy na co dzień prowadzą kluczowe negocjacje z klientami, partnerami i wewnątrz organizacji.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie porządkuje negocjacje i pomaga lepiej prowadzić trudne rozmowy poprzez naukę zaawansowanych technikach psychologii biznesowej, strategicznym planowaniu rozmów i budowaniu partnerskich relacji zamiast siłowych konfrontacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1) Uczestnik rozumie psychologiczne aspekty negocjacji | Kryteria weryfikacji - Uczestnik rozumie podstawowe założenia negocjacji wg Sandler Negotiating Mastery;- Uczestnik rozpoznaje psychologiczne gry klientów w negocjacjach oraz trójkąt sukcesu negocjacyjnego - Uczestnik wie jak komunikować się z innymi, aby zbudować możliwie najlepszą relację z klientem, czyli opanowuje sztukę dostrojenia. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 2) Uczestnik opanowuje kluczowe elementy związane z przygotowaniem się do negocjacji | Kryteria weryfikacji - Uczestnik poznaje najważniejsze terminy negocjacyjne – BATNA, ZOPA, DGO, MNO- Uczestnik przechodzi badanie stylu prowadzenia negocjacji - Uczestnik umie zdefiniować kim jest jego dominujący styl i jakie inne style warto wykorzystywać; | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 3) Uczestnik umie otwierać i prowadzić negocjacje utrzymując kontrolę nad spotkaniem z klientem | Kryteria weryfikacji - Uczestnik zachowuje kontrolę nad przebiegiem spotkania negocjacyjnego i panowanie nad efektem rozmów z wykorzystaniem tzw. „Kontraktowania”- Uczestnik wie jak stosować żelazne zasady negocjacyjne oraz techniki obronne – „Odwracanie”, „Elastyczna obrona”, „Ustępowanie z głową” | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Sandler Negotiating Mastery to praktyczny system, który porządkuje negocjacje i pomaga lepiej prowadzić trudne rozmowy. Program opiera się na zaawansowanych technikach psychologii biznesowej, strategicznym planowaniu rozmów i budowaniu partnerskich relacji zamiast siłowych konfrontacji. Odchodzimy od tradycyjnego "przeciągania liny" i transformujemy sposób myślenia o negocjacjach. Analizujemy rzeczywiste wyzwania negocjacyjne Twojej firmy i pokazujemy, jak przekształcać potencjalne konflikty w trwałe partnerstwa. Rezultat? Menedżerowie, którzy nie walczą z klientami, tylko prowadzą z nimi skuteczne rozmowy.
Dzięki szkoleniu poznasz techniki, które pomogą przełamać obiekcje i skutecznie prowadzić negocjacje do zamknięcia transakcji – bez zbędnych przeciągnięć.
Co zyskasz?
- poznasz strategie negocjacyjne dopasowane do realnych sytuacji biznesowych,
- odkryjesz najczęstsze błędy, takie jak efekt utopionych kosztów czy założenia niepoparte faktami,
- zidentyfikujesz techniki manipulacyjne i zrozumiesz, jak skutecznie je neutralizować,
- dowiesz się, jak wyjść z roli „ofiary” lub „ratownika” i przejąć kontrolę nad rozmową biznesową.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Strategie negocjacyjne, psychologiczne aspekty negocjacji | Prowadzący Mariusz Rachlewicz | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Przygotowanie, otwieranie i prowadzenie negocjacji | Prowadzący Mariusz Rachlewicz | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 936,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 246,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Rachlewicz
Jest praktykiem sprzedaży, a swoją wiedzą dzieli się jako guest speaker na studiach MBA WSB we Wrocławiu oraz jako wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Szczecińskim. Na co dzień doradza jak sprzedawać mądrzej (zamiast ciężej), uczy, jak negocjować skuteczniej oraz pomaga pracować efektywniej.
Absolwent Executive MBA – Dominican University Brennan School of Business.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik licencyjny zawierającym materiał merytoryczny poruszany podczas szkolenia.