Zielone umiejętności: Szkolenie Animator czasu wolnego z elementami zrównoważonego rozwoju
Zielone umiejętności: Szkolenie Animator czasu wolnego z elementami zrównoważonego rozwoju
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
- Osób planujących rozpocząć karierę w danej branży i poszukujących praktycznych umiejętności oraz wiedzy.
- Osób młodych, które są na etapie wyboru ścieżki zawodowej i chcą zdobyć kompetencje przydatne na rynku pracy.
- Pasjonatów tematyki związanej ze szkoleniem, zainteresowanych poszerzaniem swojej wiedzy i umiejętności.
- Osób z doświadczeniem, które chcą odświeżyć lub zaktualizować swoje kompetencje w oparciu o aktualne trendy i dobre praktyki.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do pracy w roli animatora czasu wolnego z dziećmi i młodzieżą oraz do planowania i realizowania działań animacyjnych promujących zrównoważony rozwój. Uczestnicy nauczą się wdrażać zasady ekologii w praktyce animacyjnej, kształtując u uczestników postawy prośrodowiskowe i ucząc odpowiedzialnego gospodarowania zasobami. Program uwzględnia także wykorzystanie narzędzi cyfrowych wspierających organizację zajęć w duchu zielonych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie animacji czasu wolnego oraz animacji zielonej. | Kryteria weryfikacji Formułuje definicje, rozróżnia oba pojęcia i wskazuje ich funkcje w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy i prowadzi gry, zabawy i animacje edukacyjne promujące ekologię. | Kryteria weryfikacji Projektuje aktywności z elementami recyklingu, zero waste i edukacji klimatycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady BHP i etyczne w animacjach terenowych i plastycznych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje potencjalne zagrożenia, planuje działania zabezpieczające i przestrzega etyki zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje elementy komunikacji interpersonalnej w pracy animatora. | Kryteria weryfikacji Wskazuje rodzaje komunikacji, dobiera odpowiednie formy do grupy uczestników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje etapy rozwoju grupy oraz dobiera odpowiednie strategie animacyjne. | Kryteria weryfikacji Opisuje poszczególne etapy rozwoju zespołu i przypisuje im przykładowe działania animacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia tradycyjne i zielone obszary zatrudnienia animatora. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice i przykłady miejsc pracy oraz przypisuje im elementy zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikuje swoją działalność zawodową jako animator z zielonymi kompetencjami. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje profil, portfolio lub strategię promocji w zgodzie z wartościami środowiskowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje działania animacyjne zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Tworzy scenariusz zajęć zawierający ekologiczne cele, treści i środki dydaktyczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje komunikaty i narzędzia promujące wartości ekologiczne. | Kryteria weryfikacji Wprowadza storytelling i e-komunikację w celu kształtowania postaw prośrodowiskowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Reaguje na trudne sytuacje grupowe, uwzględniając wartości środowiskowe. | Kryteria weryfikacji Przedstawia rozwiązania sytuacji konfliktowych z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planuje ekologiczne zajęcia animacyjne w różnych warunkach (plener, sala). | Kryteria weryfikacji Tworzy harmonogram zajęć zgodny z rytmem przyrody i zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Projektuje działania artystyczne i warsztaty rękodzielnicze z materiałów z odzysku. | Kryteria weryfikacji Tworzy scenariusze i przygotowuje rekwizyty z materiałów ekologicznych lub wtórnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Prowadzi animacje sceniczne i wystąpienia publiczne z przekazem środowiskowym. | Kryteria weryfikacji Prezentuje wystąpienie lub mini-show promujące postawy proekologiczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Organizuje środowisko pracy animatora w sposób przyjazny dla klimatu. | Kryteria weryfikacji Planuje działania ograniczające emisję, wykorzystanie plastiku oraz zużycie energii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uzasadnia potrzebę budowania atmosfery zaufania w grupie. | Kryteria weryfikacji Opisuje metody integracji i współpracy z grupą wokół wspólnych zasad ekologicznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Improwizuje w sytuacjach nieprzewidzianych, stosując zasady zasobooszczędności. | Kryteria weryfikacji Proponuje alternatywy działań w przypadku braku zasobów, energii, sprzętu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kompetencje animatora z elementami zielonych umiejętności. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje konkretne kompetencje (np. planowanie zajęć z materiałów z odzysku, stosowanie e-narzędzi). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Dzień 1:
- 10:00 – 11:30 Moduł 1: Wprowadzenie do pracy animatora czasu wolnego z elementami zielonych umiejętności
- 11:30 – 11:45 PRZERWA
- 11:45 – 13:15 Moduł 2: Komunikacja interpersonalna i praca z grupą z elementami zielonych umiejętności
- 13:15 – 14:45 Moduł 3: Bezpieczeństwo, etyka i odpowiedzialność w pracy animatora z elementami zielonych umiejętności
- 14:45 – 15:00 PRZERWA
- 15:00 – 18:00 Moduł 4: Planowanie i organizacja programu animacyjnego z elementami zielonych umiejętności
Dzień 2:
- 10:00 – 11:30 Moduł 5: Animacje ruchowe i sportowe z elementami zielonych umiejętności
- 11:30 – 11:45 Przerwa
- 11:45 – 13:15 Moduł 6: Animacje kreatywne i artystyczne (DIY) z elementami zielonych umiejętności
- 13:15 – 14:45 Moduł 7: Gry i zabawy tematyczne, konkursy, quizy z elementami zielonych umiejętności
- 14:45 – 15:00 Przerwa
- 15:00 – 18:00 Moduł 8: Animacja sceniczna i wystąpienia publiczne z elementami zielonych umiejętności
Dzień 3:
- 10:00 – 11:30 Moduł 9: Improwizacja i radzenie sobie w trudnych sytuacjach z elementami zielonych umiejętności
- 11:30 – 11:45 Przerwa
- 11:45 – 14:45 Moduł 10: Animator na rynku pracy z elementami zielonych umiejętności
- 14:45 – 15:00 PRZERWA
- 15:00 – 17:00 – Symulacje, powtórki, zadania grupowe i praktyczne
- 17:00 – 18:00 EGZAMIN – WALDIACJA
Zielone umiejętności :
- Zrównoważony rozwój - Uczestnicy poznają, jak planować i prowadzić animacje w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju – m.in. uwzględniając lokalne zasoby, ograniczając zużycie materiałów i energii.
- Zielone miejsca pracy - Szkolenie prezentuje nowe przestrzenie zatrudnienia w sektorze ekologicznej animacji, np. eko-eventy, warsztaty klimatyczne, edukacja przyrodnicza.
- Recykling i upcykling - Animatorzy uczą się wykorzystywać materiały z odzysku w zajęciach plastycznych, scenografii czy grach. Promowane są kreatywne rozwiązania „drugiego życia” przedmiotów.
- Zero waste - Kurs pokazuje, jak prowadzić animacje bez generowania odpadów – bez jednorazowego plastiku, z materiałami wielorazowymi, z minimalnym śladem środowiskowym.
- Gospodarowanie odpadami - W animacjach wdrażane są zasady segregacji, ponownego wykorzystania i edukowania uczestników w tym zakresie (np. „segregacyjne mini-gry”).
- Oszczędzanie zasobów - Program zachęca do oszczędzania wody, materiałów i energii przy organizacji zajęć – np. zabawy bez prądu, z materiałów naturalnych.
- Efektywność energetyczna - Wskazywane są sposoby prowadzenia działań animacyjnych przy minimalnym zużyciu energii – np. wykorzystanie światła dziennego, rezygnacja z nagłośnienia.
- Minimalizacja emisji CO₂ - Zajęcia uczą unikania działań generujących emisje, np. przez wybór lokalnych lokalizacji, rezygnację z transportu zbiorowego czy prowadzenie zajęć na świeżym powietrzu.
- Animacja bez plastiku - Animatorzy tworzą dekoracje, rekwizyty i scenografie bez użycia plastiku – wykorzystując materiały biodegradowalne lub wtórne.
- Wykorzystywanie materiałów naturalnych i z odzysku - Zamiast kupować nowe akcesoria, uczestnicy uczą się tworzyć pomoce dydaktyczne z liści, patyków, kartonu, materiałów domowych.
- Ekologiczne scenariusze i eventy - Projektowanie wydarzeń z przesłaniem klimatycznym – np. „Piknik bez plastiku”, „Dzień drzewa”, „Eko-festiwal”.
- Zajęcia w duchu odpowiedzialnej konsumpcji - Animatorzy uczą dzieci i dorosłych, że „mniej znaczy więcej” – przez praktyczne zajęcia pokazujące alternatywy dla kupowania.
- Ochrona środowiska i przyrody - Uczestnicy poznają dobre praktyki działania w naturze – np. poruszanie się po szlakach, niedokarmianie zwierząt, szacunek dla ciszy i przyrody.
- Świadomość klimatyczna - Poprzez animacje edukacyjne uczestnicy uczą się, czym są zmiany klimatu i jak można na co dzień wspierać klimat – w domu i w pracy.
- Organizacja niskoemisyjnych wydarzeń - Szkolenie pokazuje, jak prowadzić animacje bez prądu, drukowania i generowania śmieci, a jednocześnie w sposób atrakcyjny i angażujący.
- Użycie lokalnych surowców - Promowana jest praca z tym, co lokalne i dostępne – np. wykorzystanie zasobów z otoczenia placówki.
- Działania plenerowe bez zużycia energii - Gry, podchody i spektakle prowadzone są na świeżym powietrzu, z uwzględnieniem energii odnawialnej i naturalnego światła.
- Edukacja klimatyczna poprzez zabawę -Treści o klimacie wplecione są w zabawy tematyczne, konkursy wiedzy i animacje fabularne (np. „Misja: uratuj planetę”).
- Ślad środowiskowy i węglowy - W kursie uczestnicy uczą się identyfikować działania o dużym śladzie środowiskowym i planować je w sposób bardziej przyjazny planecie.
- Animator jako edukator środowiskowy - Animator pełni rolę nie tylko zabawiającego, ale też lidera zielonej zmiany – inspiruje do eko-postaw, przekazuje wiedzę, jest wzorem.
- Używanie energooszczędnego sprzętu - Uczestnicy poznają zasady korzystania z urządzeń w sposób energooszczędny – np. stosowanie oświetlenia LED, ładowarek solarnych, sprzętu z trybem eco. Kurs promuje świadome zarządzanie energią w trakcie wydarzeń animacyjnych oraz ograniczenie zużycia prądu przez elektronikę, nagłośnienie i oświetlenie.
- Technologie gospodarowania odpadami - W szkoleniu pojawiają się nowoczesne podejścia do pracy z odpadami – zarówno edukacyjne, jak i praktyczne. Omawiane są sposoby segregacji, kompostowania, a także wykorzystania dostępnych technologii ułatwiających recykling i ograniczanie produkcji śmieci (np. gry edukacyjne online, systemy znakowania QR dla recyklingu, aplikacje śledzące zużycie surowców).
- Technologie zarządzania środowiskowego - Kurs wprowadza elementy zarządzania środowiskowego w kontekście pracy animatora – np. planowanie działań zgodnie z normami eko-eventów, monitorowanie śladu środowiskowego wydarzenia, korzystanie z narzędzi cyfrowych do planowania „zielonej logistyki”. Uczestnicy uczą się, jak zarządzać animacją w sposób systemowy i przyjazny środowisku, z wykorzystaniem technologii wspierających kontrolę i raportowanie działań proekologicznych.
Cyfrowe kompetencje
- Korzystanie z aplikacji mobilnych (Kahoot!, Canva, Toontastic) - Uczestnicy poznają gotowe narzędzia mobilne, które mogą wykorzystywać podczas animacji, warsztatów kreatywnych, quizów czy scenariuszy edukacyjnych. Aplikacje te ułatwiają prowadzenie zajęć bez konieczności korzystania z materiałów papierowych.
- Użycie QR-kodów zamiast drukowanych materiałów - Animatorzy uczą się, jak zastąpić tradycyjne materiały drukowane (np. instrukcje, plakaty, harmonogramy) wersjami cyfrowymi dostępnymi przez skanowanie kodów QR. To sprzyja redukcji papieru i odpadów.
- Media społecznościowe jako narzędzie promocji - Szkolenie uwzględnia umiejętność świadomego i odpowiedzialnego promowania swojej działalności animacyjnej w Internecie. Poruszane są tematy ekologii cyfrowej: publikowania bez nadmiaru treści, ograniczania emisji danych i promowania eko-postaw online.
- Quizy online zamiast wersji papierowej - Zamiast drukowanych testów i gier edukacyjnych, uczestnicy uczą się prowadzić quizy i zabawy w formie cyfrowej – przy użyciu narzędzi takich jak Kahoot!, Wordwall, Blooket czy Google Forms.
- Cyfrowy obieg dokumentów (umowy, faktury) - Animatorzy poznają zasady przesyłania i zarządzania dokumentami w wersji cyfrowej – podpisywanie umów, wystawianie faktur, obsługa korespondencji bez drukowania, co wpływa na zmniejszenie zużycia papieru.
- Dokumentowanie działań przez zdjęcia i filmiki - W trakcie szkolenia uczestnicy uczą się, jak dokumentować swoje działania animacyjne z pomocą telefonu, aparatu lub tabletu, dbając przy tym o etyczne wykorzystanie wizerunku dzieci oraz ochronę danych osobowych.
- Odpowiedzialne korzystanie z technologii cyfrowych - Szkolenie promuje świadome korzystanie z technologii – np. ograniczanie pracy na pełnej jasności ekranów, unikanie przesyłania dużych plików, korzystanie z trybu oszczędzania energii w urządzeniach mobilnych.
- Edukacja poprzez technologie (gry, storytelling online) - Animatorzy uczą się włączać elementy cyfrowej narracji i edukacyjnych gier do zajęć, np. przez opowiadanie historii z pomocą aplikacji czy wspólne tworzenie fabularnych gier na podstawie tematów przyrodniczych i klimatycznych.
- Ograniczanie zużycia energii przez sprzęt elektroniczny - Podczas planowania animacji uczestnicy uczą się korzystać z energooszczędnych urządzeń (np. LED, powerbanki solarne) oraz wyłączać sprzęt, kiedy nie jest potrzebny – np. w czasie zajęć plenerowych.
- Zarządzanie techniką sceniczną w sposób energooszczędny - W module dotyczącym animacji scenicznej pokazuje się, jak korzystać z mikrofonów, głośników i oświetlenia tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Promowane są alternatywy niskoenergetyczne: występy akustyczne, światło naturalne.
- Wykorzystanie prostych aplikacji w grach i warsztatach - Uczestnicy uczą się wykorzystywać dostępne, intuicyjne aplikacje mobilne i webowe (np. Canva, Toontastic, Draw Your Game, Scratch Junior) jako wsparcie do prowadzenia gier, zadań i warsztatów edukacyjnych, bez konieczności samodzielnego ich projektowania.
-----
- Elastyczność harmonogramu: Ze względu na indywidualne tempo pracy uczestników oraz różnice w czasie wykonywania poszczególnych zabiegów, możliwe są niewielkie modyfikacje w rozkładzie czasowym zajęć.
- Usługa szkoleniowa będzie realizowana wg. przelicznika godzin dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 45 min, przez co możliwe różnice w karcie i harmonogramie (odnośnie liczy godzin)
- Przerwy są wliczonę w czas usługi rozwojowej.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji w zawodzie: "Animator czasu wolnego z elementami zrównoważonego rozwoju"
- Ponad 50% czasu trwania szkolenia to zajęcia praktyczne. 16h teoretyczne, 16h praktyczne.
- Proces walidacji uczestników jest niezależny od procesu szkoleniowego. Osoba prowadząca szkolenie nie bierze udziału w ocenie swoich kursantów w zakresie, którego nauczała. Końcową walidację przeprowadza inna, niezależna osoba.
PRT:
3.3 - GOSPODAROWANIE ODPADAMI
3.6 - ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM
4.1 - TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE
4.2 TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Moduł 1: Wprowadzenie do pracy animatora czasu wolnego z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Moduł 2: Komunikacja interpersonalna i praca z grupą z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 3: Bezpieczeństwo, etyka i odpowiedzialność w pracy animatora z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 PZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 4: Planowanie i organizacja programu animacyjnego z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Moduł 5: Animacje ruchowe i sportowe z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Moduł 6: Animacje kreatywne i artystyczne (DIY) z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Moduł 7: Gry i zabawy tematyczne, konkursy, quizy z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Moduł 8: Animacja sceniczna i wystąpienia publiczne z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 9: Improwizacja i radzenie sobie w trudnych sytuacjach z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł 10: Animator na rynku pracy z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Symulacje, powtórki, zadania grupowe i praktyczne | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 EGZAMIN - WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Milena Sobczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet profesjonalnych materiałów edukacyjnych, które obejmują zarówno materiały teoretyczne, jak i praktyczne. W skład zestawu wchodzą:
- Szczegółowe skrypty szkoleniowe – zawierające wiedzę teoretyczną dotyczącą marketingu internetowego w social mediach
- Certyfikat ukończenia szkolenia – potwierdzający zdobycie nowych kwalifikacji, który może być cennym dodatkiem do CV.
Dzięki temu uczestnicy będą mieli dostęp do kompleksowej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do samodzielnej pracy po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
-
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania usługi szkoleniowej na poziomie conajmniej 70% jest zwolniona z podatku VAT.
Podstawa: art. 43 ust.1 pkt 29 lit.c ustawy o VAT oraz §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015, poz. 736)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi