INTENSYWNY ANGIELSKI KONWERSACJE/General English na poziomie B1
INTENSYWNY ANGIELSKI KONWERSACJE/General English na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do kariery
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest utrwalenie podstawowych umiejętności użycia języka (speaking, listening)w różnych sytuacjach w pracy, podróży, czasie wolnymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie wypowiedzi i często używane wyrażenia związane z życiem codziennym (np. podstawowe informacje dotyczące osoby rozmówcy i jego rodziny, zakupów, otoczenia, pracy). Potrafi porozumiewać się w prostych, rutynowych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie prostej, bezpośredniej wymiany informacji na tematy znane i typowe. Potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie, otoczenie, a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia codziennego. | Kryteria weryfikacji weryfikacja w praktycznym zastosowaniu umiejętności językowych w języku mówionym, rozumianym, czytanym i pisanym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Present simple and present continuous, state verbs, personality adjectives
Verb patterns, jobs/work vocabulary
How to start and end a conversation, how to keep a conversation going, conversation topics
Modifiers, interviews, writing a blog post
Narrative tenses, adjectives for feelings
Past simple and present perfect, story words, types of film
How to apologise and give reasons, collocations with get and make
Prepositions of time, speaking about place that is important to you
Question forms, knowledge, verbs and nouns, writing an email asking for information
Future plans and intentions, decisions, reading about making decisions
How to make polite inquiries, facilities, places in a city, giving a friend advice
Phrasal verbs, a conversation about what is important to you
Modals for rules and advice, success, pronouncing silent letters
Articles, technology collocations, word building, suffixes
How to explain rules and procedures, sports and games, giving a presentation
Present perfect + superlative, talking about a memorable journey
Relative clauses, news and social media, reading about real and fake news
Reported speech, social issues, the environment vocabulary
How to give and respond to personal news, events and occasions, mediation skills
Will, might and be going to for predictions, writing a webpage about a news app
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Present simple and present continuous, state verbs, personality adjectives | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Verb patterns, jobs/work vocabulary | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 How to start and end a conversation, how to keep a conversation going, conversation topics | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Modifiers, interviews, writing a blog post | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Narrative tenses, adjectives for feelings | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Past simple and present perfect, story words, types of film | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 How to apologise and give reasons, collocations with get and make | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Prepositions of time, speaking about place that is important to you | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Question forms, knowledge, verbs and nouns, writing an email asking for information | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Future plans and intentions, decisions, reading about making decisions | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 How to make polite inquiries, facilities, places in a city, giving a friend advice | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Phrasal verbs, a conversation about what is important to you | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Modals for rules and advice, success, pronouncing silent letters | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Articles, technology collocations, word building, suffixes | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 How to explain rules and procedures, sports and games, giving a presentation | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Present perfect + superlative, talking about a memorable journey | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Relative clauses, news and social media, reading about real and fake news | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Reported speech, social issues, the environment vocabulary | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 How to give and respond to personal news, events and occasions, mediation skills | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Will, might and be going to for predictions, writing a webpage about a news app | Prowadzący Alexandra Mocroft | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Alexandra Mocroft
Elena Derkach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręczniki nie są zawarte w cenie kursu, pozostałe materiały gratis.
Warunki uczestnictwa
Udział w kursie poprzedzony jest:
obowiązkowym testem kwalifikacyjnym na stronie Yorku
https://york.edu.pl/bezplatne-testy-jezykowe/
rozmową kwalifikacyjną z metodykiem
Obowiązkowe przystąpienie do walidacji
Informacje dodatkowe
INFORMACJE DODATKOWE
W cenie kursu jest biblioteka, audioteka
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WYMAGANIA TECHNICZNE/SPRZĘTOWE w wypadku gdy zajęcia zdalne odbywają się na platformie zoom
- każdy słuchacz otrzymuje indywidualnie na adres mailowy link do zalogowania się na platformie. Link będzie aktywny do zakończenia kursu
Wymagania:
Komputer, laptop lub telefon
Słuchawki, mikrofon
Stabilne połączenie z Internetem
Link będzie aktywny do zakończenia kursu
Konieczna jest zgoda słuchacza na nagrywanie zajęć.