Sztuka prezentacji pracowników i wystąpienia publiczne z umiejętnością kodowania postrzegania marki
Sztuka prezentacji pracowników i wystąpienia publiczne z umiejętnością kodowania postrzegania marki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracodawców i pracowników odpowiedzialnych za prezentowanie firmy, jej produktów i usług w kontaktach z klientami, partnerami biznesowymi lub podczas wystąpień publicznych. Szkolenie dostarczy potrzebną wiedzę w zakresie skutecznej komunikacji i budowania wizerunku firmy, rozwijania kompetencji w przekazywaniu informacji oraz świadomym reprezentowaniu organizacji, zarówno osobom początkującym, jak i posiadającym doświadczenie w wystąpieniach publicznych.
Doświadczenie z zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu nie jest wymagane od uczestników przed rozpoczęciem szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwijanie przez uczestników kompetencji skutecznego prezentowania informacji i produktów. Uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania umysłu słuchaczy, nauczą się efektywnie stosować storytelling, wykorzystywać metaprogramy oraz techniki lingwistyczne, co pozwoli na skuteczne przekazywanie komunikatów biznesowych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Opisuje znaczenie sztuki prezentacji pracowników dla firmy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści biznesowe dobrej prezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Charakteryzuje kluczowe cechy skutecznego prezentera. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe cechy dobrego mówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Analizuje mechanizmy funkcjonowania umysłu klienta podczas prezentacji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje mechanizmy percepcji prezentacji przez klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Opisuje efekt pierwszeństwa i efekt świeżości w komunikacji. | Kryteria weryfikacji Definiuje i rozróżnia efekty pierwszeństwa i świeżości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Wyjaśnia zastosowanie lingwistyki według badań E. Lots. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje lingwistyczne techniki według E. Lots. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Prezentuje produkty/usługi w sposób spójny i przekonujący. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe elementy skutecznej prezentacji produktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 7. Stosuje storytelling w wystąpieniach. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy skutecznego storytellingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 8. Wykorzystuje metaprogramy w celu zwiększenia efektywności prezentacji. | Kryteria weryfikacji Opisuje jak metaprogramy wpływają na skuteczność przekazu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 9. Podsumowuje najważniejsze techniki prezentacji oraz wystąpień publicznych. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe techniki i metody wystąpień. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CEL USŁUGI:
Celem szkolenia jest rozwijanie przez uczestników kompetencji skutecznego prezentowania informacji i produktów. Uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania umysłu słuchaczy, nauczą się efektywnie stosować storytelling, wykorzystywać metaprogramy oraz techniki lingwistyczne, co pozwoli na skuteczne przekazywanie komunikatów biznesowych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Szkolenie będzie trwało 28 godzin. Jedna godzina trwania usługi jest rozumiana jako pełna godzina zegarowa (60 minut). Usługa będzie realizowana w formie wykładu, prezentacji, warsztatów i ćwiczeń z uczestnikami oraz studium przypadku (case study).
Ramowy program usługi:
- Walidacja.
- Rola sztuki prezentacji pracowników dla firmy.
- Kluczowe cechy dobrego prezentera. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Mechanizm umysłu klienta w sztuce prezentacji. Teoria i zastosowania praktyczne.
- Efekt pierwszeństwa i efekt świeżości.
- Lingwistyka badanie E. Lots. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Jak mówić o produktach/usługach w sposób spójny z marką. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Storytelling. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Metaprogramy w wystąpieniach i sztuce prezentacji. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Techniki wywierania wpływu - ciekawe mówienie. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Dobór języka komunikacji zgodnego z tonem marki (brand voice). Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Wizerunek osobisty a reputacja marki - jak je ze sobą łączyć. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Spójność przekazu pracownika z identyfikacją wizualną i misją firmy.
- Mowa ciała. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Praca głosem. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Mapa i autoprezentacja jako narzędzie wzmacniania marki organizacji. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Pracownik jako lider opinii - jak budować swój ekspercki wizerunek. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Jak komunikować o firmie w mediach i na spotkaniach branżowych. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Wystąpienia na targach i eventach - prezentowanie oferty z klasą. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Kiedy milczeć - etyka komunikacji pracownika reprezentującego markę. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Błędy w reprezentacji firmy - jak je naprawić i odzyskać wizerunek. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Spójność komunikatów w zespołach reprezentacyjnych. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Planowanie wystąpień. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Stres i radzenie sobie ze stresem. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Planowanie wystąpień indywidualnych. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Wystąpienia. Praca indywidualna.
- Podsumowanie szkolenia.
- Walidacja.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do pracodawców i pracowników odpowiedzialnych za prezentowanie firmy, jej produktów i usług w kontaktach z klientami, partnerami biznesowymi lub podczas wystąpień publicznych. Szkolenie dostarczy potrzebną wiedzę w zakresie skutecznej komunikacji i budowania wizerunku firmy, rozwijania kompetencji w przekazywaniu informacji oraz świadomym reprezentowaniu organizacji, zarówno osobom początkującym, jak i posiadającym doświadczenie w wystąpieniach publicznych.
Doświadczenie z zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu nie jest wymagane od uczestników przed rozpoczęciem szkolenia.
Usługa będzie realizowana za pomocą: omawiania prezentacji w części teoretycznej, ćwiczeń praktycznych, wyciągania wniosków własnych, swobodnej komunikacji, dyskusji moderowanej, testów oraz ankiet.
Uczestnik może przed rozpoczęciem usługi uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, aby lepiej przyswoić program szkolenia, korzystając z poniżej opisanych narzędzi i metod. Może również sprawdzić, czy program został dobrany adekwatnie do tematyki usługi.
Zapoznanie z materiałem: przed rozpoczęciem omawiania danego zagadnienia (zgodnie z harmonogramem) uczestnik może obejrzeć lub przeczytać materiały udostępnione - najlepiej w źródłach takich jak ośrodki akademickie, prasa specjalistyczna - aby szybciej i lepiej zrozumieć treści prezentowane podczas zajęć.
Testy kompetencyjne: zachęcamy do skorzystania z bezpłatnych testów kompetencyjnych związanych z tematyką szkolenia. Umożliwią one lepsze określenie poziomu startowego oraz wybór odpowiednich obszarów do rozwoju.
CZAS USŁUGI:
- Walidacja jest wliczana w proces kształcenia, a tym samym czasu trwania usługi rozwojowej (60 minut = 1 godzina szkoleniowa).
- Zgodnie ze stanowiskiem PARP z dnia 30.09.2024 r., w czas jednej godziny szkoleniowej wliczane są również przerwy.
- Przerwy w ciągu dnia szkoleniowego trwającego 8 godzin nie mogą przekroczyć, zgodnie ze stanowiskiem PARP - łącznie 1 godziny zegarowej danego dnia.
- Jeśli dzień szkoleniowy trwa krócej niż 8 godzin, długość przerwy jest wyliczana proporcjonalnie krócej.
- Zajęcia teoretyczne obejmują 13 godzin i zawierają: testy, walidację oraz omawianie prezentacji teoretycznej.
- Zajęcia praktyczne obejmują 15 godzin i zawierają: ćwiczenia praktyczne, wyciąganie własnych wniosków, swobodną komunikację oraz dyskusję moderowaną.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 253,57 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 253,57 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Zagłoba
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku: Nowoczesne Systemy Zarządzania Firmą, a także certyfikowanym trenerem z ponad 20 uprawnieniami, w tym z zakresu HR, zarządzania zespołami oraz komunikacji biznesowej. W latach 2019-2024 zrealizował ponad 200 godzin szkoleniowych dla zespołów HR, koncentrując się na tematach rekrutacji, zarządzania talentami, rozwoju kompetencji oraz strategii HR. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z różnymi branżami, m.in. farmaceutyczną i FMCG, gdzie przeprowadzał liczne warsztaty i treningi dotyczące zarządzania różnorodnością i rozwoju talentów w organizacjach. Od 1999 roku prowadził tematyczne szkolenia grupowe związane z Psychologią Biznesu. Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych, wyszkolił ponad 234 trenerów, uzyskując wysokie opinie po szkoleniowe, od 2023 roku przeprowadził ponad 200h szkoleniowych dla zespołów HR. Szkolił branże farmaceutyczne, B2B, FMCG. Realizował szkolenia dla przedstawicieli, kierowników, dyrektorów, Contry Managerów, trenerów wewnętrznych, Produkt Managerów wielu marek, wzmacniając wzrost sprzedaży wielu produktów. Pracował między innymi dla: Cyfra+, Nesspresso, Colgate, Polfa, Zentiva.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dla uczestników szkolenia przygotowano prezentacje opracowywane na flipcharcie oraz zestaw ćwiczeń praktycznych wykonywanych w czasie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, udzielającego dofinansowanie.
Informacje dodatkowe
Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest minimum 80% obecności w usłudze. Uczestnik po szkoleniu otrzyma zaświadczenie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi