TOR TRENING OSOBOWOŚCIOWEGO ROZWOJU budowanie pewności siebie
TOR TRENING OSOBOWOŚCIOWEGO ROZWOJU budowanie pewności siebie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm oraz ich pracowników. Szkolenie dedykowane jest osobom, pragnącym zwiększyć efektywność działań poprzez rozwój umiejętności osobistych - takich jak budowanie pewności siebie, lepsze rozumienie własnych emocji i sposobów przetwarzania informacji. Szkolenie odpowiada na potrzeby organizacji, oraz wspiera uczestników w podnoszeniu efektywności działania oraz jakości codziennej komunikacji w środowisku pracy.
Doświadczenie z zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu nie jest wymagane od uczestników przed rozpoczęciem szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu rozwoju osobistego, regulacji emocji, samodyscypliny oraz efektywnego budowania nawyków. Uczestnicy nauczą się świadomie planować rozwój osobisty, stosować techniki pamięciowe, zarządzać własnymi emocjami oraz budować wewnętrzną równowagę i odporność psychiczną.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Charakteryzuje wpływ rozwoju osobistego na efektywność zawodową. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje korzyści wynikające z rozwoju osobistego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Wyjaśnia mechanizmy działania mózgu podczas zmiany nawyków. | Kryteria weryfikacji Wskazuje struktury mózgu odpowiedzialne za nawyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Stosuje mnemotechniki w zapamiętywaniu informacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki zwiększające efektywność pamięci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Rozpoznaje i stosuje techniki regulacji emocji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje skuteczne techniki regulacji emocjonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Wykorzystuje submodalności w technikach wizualizacyjnych. | Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowanie submodalności w wizualizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Wyjaśnia rolę samodyscypliny w rozwoju osobistym. | Kryteria weryfikacji Definiuje samodyscyplinę w kontekście celów osobistych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 7. Planuje wprowadzenie nowego nawyku osobistego. | Kryteria weryfikacji Określa elementy skutecznego planu wdrażania nawyków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 8. Analizuje wpływ słów na systemy reprezentacji informacji. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia typy reprezentacji informacji w zależności od używanych słów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 9. Opisuje znaczenie pasji dla równowagi wewnętrznej. | Kryteria weryfikacji Wskazuje, jak pasja wpływa na równowagę psychiczną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CEL USŁUGI:
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu rozwoju osobistego, regulacji emocji, samodyscypliny oraz efektywnego budowania nawyków. Uczestnicy nauczą się świadomie planować rozwój osobisty, stosować techniki pamięciowe, zarządzać własnymi emocjami oraz budować wewnętrzną równowagę i odporność psychiczną.
Szkolenie będzie trwało 28 godzin. Jedna godzina trwania usługi jest rozumiana jako pełna godzina zegarowa (60 minut). Usługa będzie realizowana w formie wykładu, prezentacji, warsztatów i ćwiczeń z uczestnikami oraz studium przypadku (case study).
Ramowy program usługi:
- Walidacja.
- Rozwój osobisty wpływający na efektywność w środowisku zawodowym.
- Wprowadzenie do tematu rozwoju osobistego i kodowania osobowości. Efektywność zawodowa plus planowanie.
- Autoanaliza w planowaniu i wdrażaniu Treningu Osobowościowego Rozwoju. Teoria i praca indywidualna.
- Strategie planowania rozwoju - wprowadzenie.
- Mózg - mechanizmy działania w procesach zmian osobowościowych. Teoria i zastosowania praktyczne.
- Mechanizmy kodowania postrzegania. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Hipokamp (mnemotechniki + kotwice) - ćwiczenia.
- Rozpoznawanie i nazywanie emocji. Regulacja emocji plus ćwiczenia na planowanie.
- Submodalność i praca na obrazach. Wprowadzenie i ćwiczenia.
- Odporność psychiczna.
- Praca z krytykiem wewnętrznym. Teoria i ćwiczenia praktyczne.
- Słowa a systemy reprezentacji. Wprowadzenie teoretyczne i zastosowania praktyczne.
- Metaprogramy i decyzje. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Znaczenie pasji do równowagi wewnętrznej.
- Postawa ciała a budowanie pewności siebie. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Tworzenie skutecznych nawyków. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Samodyscyplina kluczem rozwoju osobowości. Teoria i zastosowania praktyczne - praca indywidualna.
- Kalibracja linii czasu i ustawienia pod wgrywanie zmian. Teoria i ćwiczenia indywidualne.
- Planowanie wgrywania zmian rozwojowych. Praca indywidualna.
- Time line - wgrywanie zmian postrzegania. Praca indywidualna.
- Ćwiczenie: wzmacnianie pewności siebie.
- Podsumowanie szkolenia.
- Walidacja.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm oraz ich pracowników. Szkolenie dedykowane jest osobom, pragnącym zwiększyć efektywność działań poprzez rozwój umiejętności osobistych - takich jak budowanie pewności siebie, lepsze rozumienie własnych emocji i sposobów przetwarzania informacji. Szkolenie odpowiada na potrzeby organizacji, oraz wspiera uczestników w podnoszeniu efektywności działania oraz jakości codziennej komunikacji w środowisku pracy.
Doświadczenie z zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu nie jest wymagane od uczestników przed rozpoczęciem szkolenia.
Usługa będzie realizowana za pomocą: omawiania prezentacji w części teoretycznej, ćwiczeń praktycznych, wyciągania wniosków własnych, swobodnej komunikacji, dyskusji moderowanej, testów oraz ankiet.
Uczestnik może przed rozpoczęciem usługi uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, aby lepiej przyswoić program szkolenia, korzystając z poniżej opisanych narzędzi i metod. Może również sprawdzić, czy program został dobrany adekwatnie do tematyki usługi.
Zapoznanie z materiałem: przed rozpoczęciem omawiania danego zagadnienia (zgodnie z harmonogramem) uczestnik może obejrzeć lub przeczytać materiały udostępnione - najlepiej w źródłach takich jak ośrodki akademickie czy prasa specjalistyczna - aby szybciej i lepiej zrozumieć treści prezentowane podczas zajęć.
Testy kompetencyjne: zachęcamy do skorzystania z bezpłatnych testów kompetencyjnych związanych z tematyką szkolenia. Umożliwią one lepsze określenie poziomu startowego oraz wybór odpowiednich obszarów do rozwoju.
CZAS USŁUGI:
- Walidacja jest wliczana w proces kształcenia, a tym samym czasu trwania usługi rozwojowej (60 minut = 1 godzina szkoleniowa).
- Zgodnie ze stanowiskiem PARP z dnia 30.09.2024 r., w czas jednej godziny szkoleniowej wliczane są również przerwy.
- Przerwy w ciągu dnia szkoleniowego trwającego 8 godzin nie mogą przekroczyć, zgodnie ze stanowiskiem PARP - łącznie 1 godziny zegarowej danego dnia.
- Jeśli dzień szkoleniowy trwa krócej niż 8 godzin, długość przerwy jest wyliczana proporcjonalnie krócej.
- Zajęcia teoretyczne obejmują 13 godzin i zawierają: testy, walidację oraz omawianie prezentacji teoretycznej.
- Zajęcia praktyczne obejmują 15 godzin i zawierają: ćwiczenia praktyczne, wyciąganie własnych wniosków, swobodną komunikację oraz dyskusję moderowaną.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 253,57 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 253,57 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Zagłoba
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku: Nowoczesne Systemy Zarządzania Firmą, a także certyfikowanym trenerem z ponad 20 uprawnieniami, w tym z zakresu HR, zarządzania zespołami oraz komunikacji biznesowej. W latach 2019-2024 zrealizował ponad 200 godzin szkoleniowych dla zespołów HR, koncentrując się na tematach rekrutacji, zarządzania talentami, rozwoju kompetencji oraz strategii HR. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z różnymi branżami, m.in. farmaceutyczną i FMCG, gdzie przeprowadzał liczne warsztaty i treningi dotyczące zarządzania różnorodnością i rozwoju talentów w organizacjach. Od 1999 roku prowadził tematyczne szkolenia grupowe związane z Psychologią Biznesu. Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych, wyszkolił ponad 234 trenerów, uzyskując wysokie opinie po szkoleniowe, od 2023 roku przeprowadził ponad 200h szkoleniowych dla zespołów HR. Szkolił branże farmaceutyczne, B2B, FMCG. Realizował szkolenia dla przedstawicieli, kierowników, dyrektorów, Contry Managerów, trenerów wewnętrznych, Produkt Managerów wielu marek, wzmacniając wzrost sprzedaży wielu produktów. Pracował między innymi dla: Cyfra+, Nesspresso, Colgate, Polfa, Zentiva.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dla uczestników szkolenia przygotowano prezentacje opracowywane na flipcharcie oraz zestaw ćwiczeń praktycznych wykonywanych w czasie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, udzielającego dofinansowanie.
Informacje dodatkowe
Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest minimum 80% obecności na usłudze. Uczestnik po szkoleniu otrzyma zaświadczenie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi