Zarządzanie potencjałem pracowników oświaty z wykorzystaniem narzędzi rozwoju osobistego
Zarządzanie potencjałem pracowników oświaty z wykorzystaniem narzędzi rozwoju osobistego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze oświaty, które są zainteresowane rozwijaniem kompetencji w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim oraz wspierania rozwoju zawodowego pracowników. Adresatami są w szczególności nauczyciele, kadra kierownicza szkół i placówek edukacyjnych oraz osoby zaangażowane w planowanie i realizację działań rozwojowych w środowisku szkolnym. Szkolenie jest skierowane do tych, którzy chcą wykorzystywać nowoczesne narzędzia rozwoju osobistego, takie jak Reiss Motivation Profile i Gallup CliftonStrengths, w celu lepszego rozumienia motywacji, talentów i możliwości rozwojowych swoich współpracowników i siebie samych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi72
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności zarządzania potencjałem pracowników oświaty z wykorzystaniem narzędzi rozwoju osobistego. Uczestnicy poznają metody identyfikowania motywacji i mocnych stron, co pozwoli im skuteczniej wspierać rozwój zawodowy kadry oraz zwiększać zaangażowanie i efektywność pracy zespołowej w środowisku edukacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje znaczenie rozwoju osobistego w pracy nauczyciela | Kryteria weryfikacji Uczestnik wypowiada się na temat roli autorefleksji i kompetencji miękkich w pracy pedagogicznej | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zależności między potencjałem osobistym a zawodowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy własną definicję potencjału nauczyciela, wskazuje elementy jego rozwoju | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik wykonuje test RMP i interpretuje swój indywidualny profil motywacyjny | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia wnioski z interpretacji wyniku testu i omawia ich znaczenie dla pracy zawodowej | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik wykonuje test Gallup CliftonStrengths i analizuje własne talenty | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia swoje talenty na podstawie raportu i wskazuje ich wpływ na codzienną pracę oraz rozwój | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik przenosi wiedzę z zakresu motywacji i talentów do pracy z uczniami | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy scenariusz działania lub rozwiązania wychowawczego w oparciu o indywidualne zasoby ucznia | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik prezentuje efekty własnego uczenia się i reflektuje nad procesem rozwoju | Kryteria weryfikacji Uczestnik udziela autorefleksji i oceny przydatności poznanych treści i narzędzi | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie, jak funkcjonuje mózg w procesach uczenia się i zapamiętywania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje wiedzę o funkcjonowaniu mózgu w procesie nauczania. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje potencjały uczniów i tworzy sprzyjające środowisko do ich rozwoju. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje talenty uczniów i skutecznie pracować z nimi, aby wspierać ich rozwój. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje plan działań na podstawie zdobytej wiedzy, uwzględniając cele i zasoby w swoim środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy plan działania na podstawie wiedzy zdobytej w trakcie szkolenia, uwzględniając cele zawodowe i edukacyjne. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do narzędzi rozwoju osobistego
- Czym są narzędzia psychometryczne – przegląd testów RMP i Gallup
- Psychometria w praktyce – co mierzą, jak interpretować
- Zasady pracy z wynikami – etyka, poufność, odpowiedzialność
- Możliwości zastosowania narzędzi w edukacji i rozwoju zespołów
- Rola nauczyciela jako osoby rozwijającej siebie i innych
Moduł 2: Wykonanie i analiza testu Gallup CliftonStrengths
- Przeprowadzenie indywidualnego testu Gallupa
- Poznanie kategorii talentów (wykonawcze, wpływu, relacyjne, strategiczne)
- Interpretacja indywidualnych raportów talentowych
- Rozwijanie mocnych stron w pracy zawodowej i zespołowej
- Refleksja: co mówi mój profil o mnie jako nauczycielu?
Moduł 3: Wykonanie i analiza testu Reiss Motivation Profile (RMP)
- Przeprowadzenie indywidualnego badania RMP
- Omówienie 16 motywatorów życiowych
- Znaczenie motywatorów w podejmowaniu decyzji i stylu pracy
- Zrozumienie własnych potrzeb i źródeł energii
Moduł 4: Praca z wynikami RMP – refleksja i zastosowanie
- Jak pracować ze swoim profilem motywacyjnym
- Motywacja nauczyciela a motywacja ucznia – porównania i wnioski
- Budowanie współpracy i zaangażowania w zespole
- Przeniesienie wiedzy o motywatorach na pracę z uczniami
- Ćwiczenia: typowe sytuacje szkolne i różnice motywacyjne
Moduł 5: Budowa i funkcjonowanie mózgu w kontekście edukacji
- Jak działa mózg w procesie uczenia się i zapamiętywania
- Mózg a odbiór komunikatów – co nas angażuje, co ignorujemy
- Znaczenie uwagi, emocji i nagrody w edukacji
- Neuronauka w praktyce – jak planować lekcje z „mózgiem w tle”
Moduł 6: Mózg w stresie, napięciu i relacji – jak wspierać, nie przeciążać
- Jak mózg reaguje na stres, presję i przeciążenie
- Co hamuje a co wspiera zaangażowanie poznawcze
- Wpływ środowiska szkolnego na układ nerwowy ucznia i nauczyciela
- Techniki pracy z klasą i sobą – na bazie wiedzy o neuroplastyczności
Moduł 7: Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego
- Łączenie wyników testów z celami rozwojowymi
- Planowanie ścieżki rozwoju: cele, zasoby, bariery
- Narzędzia wspierające wdrażanie zmiany w codziennej pracy
Moduł 8: Praca z uczniami w oparciu o potencjał i zasoby
- Przeniesienie wiedzy o motywacji i talentach na pracę z uczniami
- Rozpoznawanie indywidualnych potencjałów ucznia – nieformalna diagnoza
- Tworzenie środowiska wzmacniającego naturalną motywację uczniów
- Strategie wspierania rozwoju dziecka w różnych grupach wiekowych
- Praca nad przykładowymi przypadkami uczniów (case study)
- Budowanie klimatu klasy sprzyjającego rozwojowi i relacjom
- Rola nauczyciela jako wspierającego towarzysza w rozwoju młodego człowieka
Moduł 9: Zastosowanie wiedzy w praktyce i przygotowanie do wdrożenia
- Przegląd kluczowych wniosków z całego cyklu szkoleniowego
- Praca metodą design thinking: jak wprowadzać zmianę w szkole
- Opracowanie propozycji działań wdrożeniowych w środowisku szkolnym
- Tworzenie mini-projektów rozwojowych (indywidualnych i zespołowych)
- 9
- Tworzenie planu działania po zakończeniu szkolenia – co, kiedy, z kim i jak?
Moduł 10: Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 39 Moduł 1: Wprowadzenie do narzędzi rozwoju osobistego | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 39 Przerwa - Moduł 1 | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 39 Moduł 1: Wprowadzenie do narzędzi rozwoju osobistego | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 39 Przerwa - Moduł 1 | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 39 Moduł 1: Wprowadzenie do narzędzi rozwoju osobistego | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 17:20 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 39 Moduł 2: Wykonanie i analiza testu Gallup CliftonStrengths | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 39 Przerwa - Moduł 2 | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 39 Moduł 2: Wykonanie i analiza testu Gallup CliftonStrengths | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 39 Przerwa - Moduł 2 | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 39 Moduł 2: Wykonanie i analiza testu Gallup CliftonStrengths | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 17:20 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 39 Moduł 3: Wykonanie i analiza testu Reiss Motivation Profile (RMP) | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 39 Przerwa - Moduł 3 | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 39 Moduł 3: Wykonanie i analiza testu Reiss Motivation Profile (RMP) | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 39 Przerwa - Moduł 3 | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 39 Moduł 3: Wykonanie i analiza testu Reiss Motivation Profile (RMP) | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 18:25 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 39 Moduł 4: Praca z wynikami RMP – refleksja i zastosowanie | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 39 Przerwa - Moduł 4 | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 39 Moduł 4: Praca z wynikami RMP – refleksja i zastosowanie | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 39 Przerwa - Moduł 4 | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 39 Moduł 4: Praca z wynikami RMP – refleksja i zastosowanie | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 18:25 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 39 Moduł 5: Budowa i funkcjonowanie mózgu w kontekście edukacji | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 39 Przerwa - Moduł 5 | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 39 Moduł 5: Budowa i funkcjonowanie mózgu w kontekście edukacji | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 39 Przerwa - Moduł 5 | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 39 Moduł 5: Budowa i funkcjonowanie mózgu w kontekście edukacji | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 18:25 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 39 Moduł 6: Mózg w stresie, napięciu i relacji – jak wspierać, nie przeciążać | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 39 Przerwa - Moduł 6 | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 39 Moduł 6: Mózg w stresie, napięciu i relacji – jak wspierać, nie przeciążać | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 39 Przerwa - Moduł 6 | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 39 Moduł 6: Mózg w stresie, napięciu i relacji – jak wspierać, nie przeciążać | Prowadzący Tomasz Brańka | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 18:25 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 39 Moduł 7: Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 39 Moduł 8: Praca z uczniami w oparciu o potencjał i zasoby | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 39 Przerwa - Moduł 8 | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 39 Moduł 8: Praca z uczniami w oparciu o potencjał i zasoby | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 39 Przerwa - Moduł 8 | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 39 Moduł 8: Praca z uczniami w oparciu o potencjał i zasoby | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 17:20 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 39 Moduł 9: Zastosowanie wiedzy w praktyce i przygotowanie do wdrożenia | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 39 Przerwa - Moduł 9 | Prowadzący Izabela Olszewska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 39 Moduł 10: Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 02:10 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 560,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 560,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 105,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 105,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liliana Kisiel
Swoje umiejętności coacha doskonaliła w Szkole Coachów Biznesu Akademii Grupy SET, a obecnie specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i umiejętności negocjacyjnych. Posiada również Certyfikat trenera kompetencji sprzedażowych oraz trenera programu Spadochron, co pozwala jej skutecznie wspierać osoby poszukujące nowych wyzwań zawodowych w dynamicznie zmieniającej się branży farmaceutycznej.
W pracy z zespołami handlowymi oraz z osobami indywidualnymi najchętniej korzysta z narzędzia Clifton StrengthsFinder® instytutu Gallupa, aby pomóc każdemu odkryć swoje mocne strony i w pełni wykorzystać je w procesie sprzedaży. Uwielbia inspirować i motywować innych do rozwoju swoich kompetencji sprzedażowych oraz budowania ścieżek zawodowych, które przynoszą sukces zarówno indywidualny, jak i zespołowy.
Anna Piekarczyk
Dzięki zdobytemu wykształceniu i doświadczeniu, a także ukończeniu Certyfikacji RMP Master – jedynego w Polsce kursu certyfikacyjnego uprawniającego do stosowania metodologii Reiss Motivation Profile® – Anna stała się specjalistką w tematyce RMP, co umożliwia jej skuteczne wsparcie organizacji w doborze odpowiednich narzędzi motywacyjnych. Kurs ten, skoncentrowany na praktycznych, autorskich ćwiczeniach i bogaty w feedback, przygotował ją do współpracy z klientami indywidualnymi i biznesowymi.
Anna posiada szeroką wiedzę oraz umiejętności praktyczne, które wykorzystuje w projektowaniu zarówno szkoleń jak i walidacyjnych procedur i optymalizowaniu metod stosowania testów RMP w budowaniu zespołów. Jej doświadczenie doradcze oraz umiejętność pracy z grupami czynią ją doskonałą specjalistką do szkoleń RMP. Certyfikacja RMP dodatkowo potwierdza jej kompetencje.
Posiada doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat.
Tomasz Brańka
Specjalizuje się m.in. w praktycznym zarządzaniu projektami. Absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył liczne kursy z zakresu zarządzania projektami oraz rozwoju kompetencji dydaktycznych (m.in. PRINCE2®; PM² Methodology; Agile, Academic Teaching Excellence – British Council; Master Class in “Sustainability Change Agentry” by ISIS Academy AtKisson). Uczestnik ponad 50 projektów, w większości o charakterze międzynarodowym. Koordynator Instytucjonalny programu Erasmus+ dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracownik i wykładowca The Baltic University Programme. Ekspert zewnętrzny Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA).
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte w ciągu 5 ostatnich lat.
Izabela Olszewska
Prowadzi indywidualną i grupową pracę terapeutyczną z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz parami. Jej doświadczenie obejmuje m.in. współpracę z kliniką leczenia nerwic i uzależnień, prowadzenie warsztatów z zakresu analizy transakcyjnej, komunikacji bez przemocy, budowania poczucia własnej wartości, regulowania emocji oraz zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Od lat pracuje również z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, prowadząc programy aktywizacji i wsparcia psychologicznego.
Jest absolwentką licznych szkoleń krajowych i zagranicznych, m.in. z zakresu inteligencji emocjonalnej, terapii DDA, pracy z osobami uzależnionymi oraz coachingu wypalenia zawodowego. Ukończyła Akademię Analizy Transakcyjnej, kurs psychoterapii integratywnej, trening komunikacji opartej na empatii, a także programy rozwojowe dotyczące samoprzywództwa. Posiada również wykształcenie w zakresie zarządzania i marketingu oraz wychowania fizycznego ze specjalizacją gimnastyka korekcyjna.
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte w ciągu 5 ostatnich lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Niezbędne materiały szkoleniowe zostaną udostępnione uczestników.
Informacje dodatkowe
Harmonogram jest zaplanowany w godzinach zegarowych. Przerwy zostały uwzględnione są w harmonogramie. Przerwy wliczają się w czas trwania szkolenia.
Usługi zwolnione z podatku VAT na podstawie par. 3 ust 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. (tekst jednolity Dz.U. 2018 z dnia 10.04.2018 poz 701 z późn. zmianami).
Usługa realizowana jest w dwóch lokalizacjach - na terenie Radomia oraz Sandomierza, które pozbawione są barier architektonicznych.
Zapewniamy uczestnikom możliwość kontaktu z organizatorem oraz instruktorami w formie dostosowanej do ich potrzeb – zrozumiałej i dostępnej.
Deklarujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby każda osoba spełniająca kryteria uczestnictwa miała równy dostęp do naszych usług szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Klimatyzacja