Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Motywowanie i budowanie zaangażowania
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Motywowanie i budowanie zaangażowania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Odbiorcami usługi są właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich przed., którzy potrzebują wsparcia w rozwijaniu komp. związanych motywowaniem i budowaniem zaangażowania w środowisku pracy. Szk.jest skierowane do pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych, szczególnie do osób pracujących w zespołach. Uczestnicy szkolenia potrzebują poszerzenia wiedzy i komp. na temat zaangażowania w pracy zdalnej, samopoczucia pracowników oraz poczucia pracy zespołowej w przypadku pracy zdalnej.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat kluczowych teorii motywacji (Maslow, Herzberg, Pink) oraz umiejętności praktycznego motywowania pracowników na różnych poziomach dojrzałości i w różnych trybach pracy (f2f, remote). Nauczą się dobierać techniki motywacyjne do indywidualnych potrzeb i generacji pracowników oraz kreować zaangażowanie i motywację wewnętrzną poprzez empowerment i narzędzia psychologiczne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje teorie motywacji Maslowa, Herzberga, Pinka, Deciego i Ryana oraz model RMP | Kryteria weryfikacji Uzasadnia odrębność każdej teorii poprzez wskazanie jej kluczowych elementów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozróżnia czynniki higieny i motywatory oraz ich wpływ na efektywność zespołu | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wpływ wybranego czynnika na motywację pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje potrzeby psychologiczne w kontekście motywacji pracowników różnych generacji | Kryteria weryfikacji Uzasadnia potrzeby psychologiczne charakterystyczne dla poszczególnych grup pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje koncepcję Empowerment i znaczenie zaangażowania dla funkcjonowania zespołu | Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie zaangażowania dla skuteczności zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się planuje działania wspierające motywację wewnętrzną na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym | Kryteria weryfikacji Rozróżnia działania przypisane do poziomów strategicznego, taktycznego i operacyjnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się organizuje proces wzmacniania pożądanych zachowań w zespole (f2f i zdalnie) | Kryteria weryfikacji Dopasowuje techniki wzmacniania do formy pracy (stacjonarnej lub zdalnej) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ocenia dominujące potrzeby psychologiczne pracowników na podstawie narzędzi (RMP, 3E) | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe narzędzie diagnostyczne do charakterystyki pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się projektuje motywujące środowisko pracy oparte na autonomii, sensie i przynależności | Kryteria weryfikacji Weryfikuje kompletność środowiska pod kątem obecności elementów wspierających autonomię, sens i przynależność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się buduje relacje oparte na zaufaniu, uznaniu i zrozumieniu indywidualnych motywatorów | Kryteria weryfikacji Rozróżnia sposoby komunikacji adekwatne do zidentyfikowanych motywatorów pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się inicjuje działania wspierające rozwój zespołu i promujące odpowiedzialność za wspólne cele | Kryteria weryfikacji Rozróżnia przykłady postaw pracowniczych wspierających lub osłabiających realizację wspólnych celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
21.08.2025
1.Potrzeby psychologiczne w zarządzaniu i motywowaniu.
-Piramida Maslowa
-Hierarchiczność potrzeb
-Wynikowość potrzeb
-Formuła Herzberga
-Czynniki higieny – ich brak obniża motywację
-Motywatory-ich obecność podnosi motywację
-Teoria potrzeb psychologicznych pracowników: zysk, bezpieczeństwo, wygoda i prestiż
2.Motywowanie kierunkowe, czyli motywowanie na poziomie codziennych rozmów. Zarówno f2f jak i w trybie remote.
-Wzmacnianie pożądanych zachowań
-Dopasowanie wzmacniania do dojrzałości pracowników
-R1 – wzmacnianie uczenia
-R2 – wzmacnianie odporności na porażki
-R3 – wzmacnianie samodzielności
-R4 –wzmacnianie dzielenia się wiedzą
3.Motywacja 3.0, czyli wszystko, co menedżer powinien wiedzieć w zakresie kreowania motywacji wewnętrznej.
Pink 3.0 – co motywuje w XXI wieku?
Jak się ma Herzberg i Maslow do dzisiejszych oczekiwań pracowników?
-Motywacja 3.0
-Poczucie sensu
-Samodzielność
-Duma z przynależności do zespołu, organizacji
-Rozwój
-Jak motywować z wykorzystaniem koncepcji Pinka?
-Strategicznie – zarządzanie rozwojem
-Taktycznie – wiązanie zadań firmowych z indywidualnymi
-Operacyjnie – delegowanie odpowiedzialności
22.08.2025
4.Dobór technik motywacyjnych do potrzeb i priorytetów pracowników.
-RMP, czyli 16 motywatorów w profilu motywacyjnym Reissa
-Model Deciego i Ryana, czyli trzy poziomy osiągania motywacji wewnętrznej
-Formuła Herzberga, czyli menedżer może mieć w zespole pracownika zadowolonego i zdemotywowanego, albo niezadowolonego i zmotywowanego. Jak ich rozpoznać?
-Dostosowanie motywatorów do generacji pracownika oraz wiodących potrzeb psychologicznych
5.Empowerment – w jaki sposób kreować zaangażowanie?
-Kwestionariusz Q12 Galupa w celu budowania zaangażowania
-Kreowanie zaangażowania poprzez 6. Pytań M. Pantalona
-Model 3E – czyli komunikowanie skoncentrowane na zaangażowaniu
Walidacja
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Potrzeby psychologiczne w zarządzaniu i motywowaniu | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Motywowanie kierunkowe, czyli motywowanie na poziomie codziennych rozmów. Zarówno f2f jak i w trybie remote | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Motywacja 3.0, czyli wszystko, co menedżer powinien wiedzieć w zakresie kreowania motywacji wewnętrznej | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Motywacja 3.0, czyli wszystko, co menedżer powinien wiedzieć w zakresie kreowania motywacji wewnętrznej c.d | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Dobór technik motywacyjnych do potrzeb i priorytetów pracowników | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Dobór technik motywacyjnych do potrzeb i priorytetów pracowników c.d | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Empowerment – w jaki sposób kreować zaangażowanie? | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Empowerment – w jaki sposób kreować zaangażowanie c.d.? | Prowadzący Magdalena Trus- Urbańska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 924,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 924,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 182,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 182,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Trus- Urbańska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik z odpowiednim wyprzedzeniem otrzyma link do spotkania oraz identyfikator i kod dostępu. Zgodnie z wymaganiami, uczestnik szkolenia zobowiązany jest podać pełne imię i nazwisko podczas dołączania do szkolenia online. Hasło dostępu: Każda sesja Zoom powinna być zabezpieczona hasłem, które zostanie przekazane uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Ciche i dobrze oświetlone miejsce do udziału w szkoleniu. Miejsce, w którym uczestnik będzie uczestniczył w szkoleniu, powinno być dobrze oświetlone, aby zapewnić odpowiednią widoczność wideo. Zasilanie (pełna bateria lub dostęp do źródła prądu, aby uniknąć przerwania połączenia).
Test połączenia: Zaleca się przeprowadzenie krótkiej sesji testowej na dzień przed szkoleniem, aby upewnić się, że wszystkie urządzenia i oprogramowanie działają poprawnie.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania. Szkolenie jest prowadzone w formie zdalnej.
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us.
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1,
Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).