ContentBOSS. Kompleksowe szkolenie z produkcji i postprodukcji video, produkcji i postprodukcji graficznej oraz budowania strategii marketingowej i optymalizacji kampanii reklamowych pod twoich klientów w internecie.
ContentBOSS. Kompleksowe szkolenie z produkcji i postprodukcji video, produkcji i postprodukcji graficznej oraz budowania strategii marketingowej i optymalizacji kampanii reklamowych pod twoich klientów w internecie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- specjalistów SEO/SEM, marketingu, PR i e-commerce,
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni socjalnych, podmiotów ekonomii społecznej itd.
- Osób indywidualnych chcących podnieść swoje kompetencje w zakresie marketingu online i treści wizualnych.
Nie są wymagane specjalistyczne umiejętności techniczne – wystarczy podstawowa znajomość obsługi urządzeń mobilnych i komputera.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia marketingu mikro i/lub małego przedsiębiorstwa poprzez opanowanie umiejętności produkcji video mobile, budowę strategii marketingowej oraz dobór i wykorzystanie narzędzi digital marketingu, umożliwiających planowanie i realizację działań promocyjnych online, w tym optymalizację reklam w internecie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe zasady fotografii i wideo realizowanych smartfonem do celów marketingowych. | Kryteria weryfikacji • definiuje zasady kompozycji, kadrowania, oświetlenia i ekspozycji – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji • rozróżnia funkcje aparatu w smartfonie, takie jak HDR, tryb manualny, panorama – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji • dobiera ustawienia aparatu (ISO, balans bieli, czas naświetlania) do warunków nagrywania – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy treści wizualne za pomocą smartfona z zastosowaniem zasad jakości i estetyki. | Kryteria weryfikacji • dostosowuje techniki fotograficzne i filmowe do rodzaju treści (np. vlog, produkt, portret) – Analiza dowodów i deklaracji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji • dostosowuje treści wizualne do wymagań konkretnych platform społecznościowych – Analiza dowodów i deklaracji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji • określa warunki tworzenia zdjęć i filmów zgodnych ze standardami marketingowymi – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Organizuje zasoby multimedialne na potrzeby pracy z materiałem foto-wideo. | Kryteria weryfikacji • określa sposób tworzenia systemu katalogowania materiałów – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji • określa zasady przechowywania danych na urządzeniach mobilnych i w chmurze – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji • uzasadnia potrzebę wykonywania backupów w pracy z treściami marketingowymi – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje treści wizualne w działaniach marketingowych online. | Kryteria weryfikacji • definiuje sposoby zastosowania materiałów wizualnych w kampaniach marketingowych – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji • wskazuje, jak zwiększyć widoczność i atrakcyjność produktu za pomocą zdjęć i filmów – Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji • uzasadnia dobór kanałów komunikacji dla publikacji treści – Analiza dowodów i deklaracji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie z zespołem i klientem w procesie tworzenia treści marketingowych. | Kryteria weryfikacji • omawia założenia projektowe i ustala zakres treści z klientem – Analiza dowodów i deklaracji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji • dostosowuje swoją komunikację do odbiorcy, uwzględniając jego potrzeby i poziom wiedzy – Analiza dowodów i deklaracji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji • ocenia poziom własnych umiejętności w zakresie tworzenia treści i planuje ich dalszy rozwój – Analiza dowodów i deklaracji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki osiągnięcia celu edukacyjnego
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego szkolenia uczestnik powinien zaangażować się w realizację wszystkich bloków szkoleniowych i aktywnie brać udział w proponowanych ćwiczeniach praktycznych, analizach przypadków oraz pracy warsztatowej. Nie są wymagane specjalistyczne umiejętności techniczne – wystarczy podstawowa znajomość obsługi urządzeń mobilnych i komputera.
Zakres tematyczny
Dzień 1 (piątek, 8.08): Rola video marketingu w kreowaniu wizerunku marki i realizacji celów marketingowych
Dzień 2 (sobota, 9.08): Blok II i Blok III - Produkcja graficzna i video od A do Z (narzędzia, sprzęt, realizacja nagrań)
Dzień 3 (niedziela, 10.08): Blok IV i V - Postprodukcja graficzna i video od A do Z (narzędzia, sprzęt, realizacja montażu)
Dzień 4 (piątek, 29.08): Blok VI - Rola promocji contentu video oraz graficznego w budowie marki
Dzień 5 (sobota, 30.08): Blok VII - Narzędzia i sposoby optymalizacji kampanii reklamowych cz. 1
Dzień 6 (niedziela, 31.08): Blok VIII - Narzędzia i sposoby optymalizacji kampanii reklamowych cz. 2 Blok IX - Posumowanie szkolenia
Liczba godzin praktycznych: 32
Liczba godzin teoretycznych: 8
Warunki organizacyjne
· Szkolenie grupowe stacjonarne w klimatyzowanej sali konferencyjnej z serwisem kawowym
· Czas: 40h lekcyjnych (30h zegarowych)
· Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych
· Przerwy są wliczone w czas trwania usługi
· Każdy uczestnik pracuje na własnych urządzeniach (smartfon z aparatem fotograficznym, laptop)
· Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, warsztaty z produkcji i postprodukcji video
Walidacja zaplanowana na koniec szkolenia: test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji.
Materiały
Szkolenie w formule warsztatowej. Organizator nie zapewnia materiałów szkoleniowych. Uczestnicy robią notatki we własnym zakresie.
Dostawa Usług zapewni osobie ze szczególnymi potrzebami na jej wniosek materiały dydaktyczne dostosowane do jej potrzeb.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Gołos
Joanna ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie 🎯. Pracowała m.in. w Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie oraz TVL Sp. z o.o., gdzie zajmowała się tworzeniem treści, grafik i materiałów wideo 🎬.
Świetnie zna narzędzia Meta Ads (Menedżer Reklam, Business Suite), a także Canva i CapCut 🎨📱. Tworzy skuteczne kampanie, przyciągające rolki i angażujące grafiki. Na szkoleniach dzieli się praktyczną wiedzą – konkretnie, prosto i z przykładami 💡
Kuba Wodziczko
Na co dzień tworzy obrazy – zdjęcia i filmy, które przyciągają uwagę, opowiadają historię i zostają w głowie. Specjalizuje się w treściach wizualnych, które pomagają budować markę, emocje i klimat – od szybkich, minimalistycznych ujęć, po bardziej rozbudowane formy.
W projekcie szkoleniowym poprowadzi część poświęconą fotografii i wideo. Pokaże, jak skutecznie wykorzystywać dostępne narzędzia – bez względu na budżet – i jak myśleć obrazem, zamiast skupiać się na sprzęcie. Będzie konkretnie, praktycznie i z nastawieniem na efekt.
Na co dzień pracuje jako freelancer, realizując projekty foto i wideo dla różnych branż i formatów. Współpracuję też jako operator filmowy z wrocławską ekipą OMI Media House. Ma na koncie zarówno większe kampanie i produkcje – m.in. dla Blum, 7R czy Travel Planet – jak i regularny content wizerunkowy i marketingowy dla firm takich jak CDT Medicus, Medicus Uroda czy Audi Lubin. Tworzy również materiały w obszarze muzyki i rozrywki – teledyski, koncerty – współpracując m.in. z IMI, DJ Soiną oraz lokalnymi artystami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Konspekt szkolenia w formie papierowej z najważniejszymi pojęciami.
Informacje dodatkowe
· Podstawa zwolnienia z VAT art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.)
· Przerwy są elastyczne i dostosowane do potrzeb uczestników
· Warsztaty rozwijają kompetencje cyfrowe
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień, przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Catering, kawa, herbata, słodki poczęstunek dla Uczestników