Szkolenie AI dla liderów biznesu: strategia i zastosowania
Szkolenie AI dla liderów biznesu: strategia i zastosowania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
- Liderzy odpowiedzialni za innowacje i rozwój produktów
- Product managerowie rozwijający produkty i usługi skoncentrowane na użytkowniku
- Service designerzy i profesjonaliści UX w rolach przywódczych
- Managerowie ds. innowacji prowadzący design sprints i warsztaty kreatywne
- Przedsiębiorcy i założyciele startupów walidujący pomysły biznesowe
- Konsultanci ds. strategii wykorzystujący podejścia skoncentrowane na człowieku
- Menedżerowie marketingu odpowiedzialni za doświadczenia klientów
- Project managerowie prowadzący inicjatywy innowacyjne
- Osoby zainteresowane poszerzeniem kompetencji w tym zakresie
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wprowadza liderów biznesu w świat sztucznej inteligencji z perspektywy strategicznej i praktycznej. Warsztaty łączą teoretyczne podstawy AI z konkretnymi zastosowaniami biznesowymi, umożliwiając uczestnikom zrozumienie potencjału technologii bez zagłębiania się w aspekty techniczne. Program obejmuje analizę przypadków użycia AI w różnych branżach oraz praktyczne narzędzia do budowania strategii wdrożenia w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia i terminy związane ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie dopasowuje definicje pojęć AI, ML, Deep Learning i automatyzacji w teście wyboru | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje różnice między AI, uczeniem maszynowym, głębokim uczeniem oraz automatyzacją | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje cechy charakterystyczne każdej technologii w pytaniu otwartym lub zestawianiu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje aktualne trendy i prognozy rozwoju technologii AI na podstawie dostarczonych danych | Kryteria weryfikacji Uczestnik interpretuje wykresy lub raporty dotyczące AI i wyciąga prawidłowe wnioski w teście lub dyskusji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje możliwości zastosowania AI w wybranych obszarach biznesowych, takich jak marketing, logistyka, HR i finanse | Kryteria weryfikacji Uczestnik przyporządkowuje przykłady zastosowań AI do odpowiednich działów w pytaniu wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje kluczowe elementy strategii AI i proces budowy mapy drogowej implementacji rozwiązań AI w organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia w formie schematu lub opisu etapy tworzenia strategii AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje podstawową mapę procesów biznesowych odpowiednich do automatyzacji i wykorzystania AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i klasyfikuje procesy pod kątem automatyzacji w zadaniu praktycznym lub quizie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje modele biznesowe i ocenia ROI (zwrot z inwestycji) w kontekście wdrożeń AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwiązuje zadanie kalkulacyjne lub opisuje podejście do analizy ROI na podstawie case study. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje specyfikę zarządzania projektami AI, uwzględniając cykl życia projektu oraz rolę zespołów interdyscyplinarnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzupełnia schemat cyklu życia projektu AI lub przyporządkowuje zadania do ról zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi …) i dopisać jakiego rodzaju metody będą użyte podczas realizacji zajęć (np. ćwiczenia, burza mózgów, obserwacja, dyskusja panelowa, metoda problemowa, studium przypadku itp.)
Przerwy są wliczane do czasu trwania usługi
ilość godzin 16 godziny zegarowych. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Zaświadczenie otrzymuje uczestnik, który będzie miał co najmniej 80% obecności podczas szkolenia oraz uzyska pozytywną ocenę z walidacji.
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu online. Uczestnik powinien posiadać dostęp do Internetu. Test zostanie przesłany w formie linku na indywidualnego maila uczestnika szkolenia. Testy zostaną sprawdzone bez udziału człowieka (automatycznie przez system informatyczny) Uczestnicy otrzymają mailowo powiadomienie o % poprawnych odpowiedzi. Dostawca Usługi przeprowadzi rejestr wyników + rejestr wydanych zaświadczeń w ramach projektu/ szkolenia. Rozdzielność funkcji jest zachowana.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu oraz wywiadu swobodnego
PROGRAM SZKOLENIA:
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego * Kluczowe pojęcia i terminologia AI/ML w kontekście biznesowym * Przegląd typów sztucznej inteligencji i ich zastosowań * Różnice między AI, ML, Deep Learning i automatyzacją * Aktualne trendy i prognozy rozwoju technologii AI Strategiczne zastosowania AI w różnych sektorach biznesu * Identyfikacja możliwości AI w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta * Wykorzystanie AI w operacjach, logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw * AI w finansach, HR i zarządzaniu ryzykiem * Studia przypadków wdrożeń AI w różnych branżach Budowanie strategii AI i identyfikacja możliwości w organizacji * Metodyka oceny gotowości organizacji do wdrożenia AI * Identyfikacja procesów biznesowych odpowiednich do automatyzacji * Budowanie mapy drogowej implementacji rozwiązań AI * Analiza ROI i modeli biznesowych opartych na AI Zarządzanie projektami AI i wdrażanie zmian technologicznych * Specyfika zarządzania projektami AI i ich cykl życia * Budowanie zespołów AI i współpraca między działami * Zarządzanie zmianą organizacyjną przy wdrażaniu AI * Przezwyciężanie barier i oporu wobec nowych technologii Etyczne i społeczne aspekty AI – odpowiedzialne przywództwo * Etyczne wyzwania związane z wykorzystaniem AI w biznesie * Zarządzanie ryzykiem i transparentność algorytmów * Wpływ AI na zatrudnienie i przyszłość pracy * Budowanie zaufania klientów i interesariuszy do rozwiązań AI
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %
walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills)”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 153,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 153,13 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
JAN BLEW
Politechnika Wrocławska - Master of Science, Electrical, Electronics and Communications Engineering (1992-1997)
Doświadczenie zawodowe: Doświadczony Chief Innovation Officer z ponad 25-letnim stażem w branży IT i e-commerce. Chairman of the Board w Daltra Sp. z o.o. (2018-2025), wcześniej CEO (2013-2018). Business Intelligence Analyst & CIO w MediaAmbassador (2011-2023), gdzie był współtwórcą platformy answear.com i nadzorował rozwój produktów e-commerce. Executive Operations Manager w ifirma.pl (2023-2024), gdzie zwiększył sprzedaż o 70% poprzez wdrożenie metodyki 4DX i AI. Realizował projekty dla IBM (system dla KGP), PwC (system zarządzania ryzykami) oraz MG4. Specjalizuje się w strategii danych, AI/ML/NLP, business intelligence i transformacji cyfrowej.
Szkolenia 2024-2025: Przeprowadził około 480 godzin szkoleń z zakresu strategii AI, business intelligence, transformacji cyfrowej oraz zarządzania projektami e-commerce dla kadry zarządzającej i zespołów biznesowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Informacje dodatkowe
Dostawca usługi oświadcza, że:
cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu,
że karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług
że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
klaudia.janecka@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%.
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowa
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.
Link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej jest dostępny przez cały okres jej trwania.
usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi : Microsoft Teams
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;-
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)