Marketing na Instagramie, TikToku i Facebooku –Tworzenie strategii firmy i treści w social media
Marketing na Instagramie, TikToku i Facebooku –Tworzenie strategii firmy i treści w social media
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:
- osób chcących poznać najnowsze trendy oraz sposoby pozyskiwania klientów w sieci;
- specjalistów ds. marketingu, public relations, mediów społecznościowych;
- informatyków, którzy zajmują się tworzeniem zawartości witryn internetowych mediów społecznościowych;
- osób zajmujących się tworzeniem blogów internetowych;
- Webdeweloperów;
- administratorów stron i serwisów WWW;
- fotografów, operatorów filmowych;
- tłumaczy, lingwistów;
- specjalistów do spraw eksportu;
- specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej (pracownicy działówHR);
- copywriterów;
- osób powracających na rynek pracy, które mogą świadczyć pracę zdalną;
- redaktorów, dziennikarzy, reporterów.;
- osób chcących poznać tajniki socialmediów;
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Małopolskie Bony rozwojowe Plus" i "Małopolski Pociąg do Kariery” .
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Osoba po odbyciu szkolenia jest gotowa do samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych. Analizuje potrzeby i preferencje odbiorców treści marketingowych, przygotowuje i dystrybuuje treści marketingowe. Jest przygotowana do prowadzenia projektów content marketingowych. W ramach podejmowanych zadań projektowych planuje i deleguje zadania zespołu oraz dostawców.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje strategię marketingową przedsiębiorstwa. | Kryteria weryfikacji -omawia dostępne działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;-analizuje narzędzia marketingowe stosowane w przedsiębiorstwie (strona internetowa, media społecznościowe, blogi, fora internetowe, grupy dyskusyjne, portale internetowe, artykuły prasowe, materiały drukowane) pod kątem treści marketingowej; -charakteryzuje działania marketingowe podejmowane w przedsiębiorstwach o zbliżonym profilu działalności; -sporządza prezentację dotyczącą strategii marketingowej przedsiębiorstwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Planuje działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych. | Kryteria weryfikacji -rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby przedsiębiorstwa np. na podstawie przeprowadzonego wywiadu;-identyfikuje docelowe grupy odbiorców treści marketingowych; -określa cele działań w zakresie treści marketingowych i wskaźniki ich realizacji; -charakteryzuje kanały dystrybucji treści marketingowych; -dobiera kanały dystrybucji do grup odbiorców oraz rodzaju treści marketingowych; -wyszukuje tematy do tworzenia treści marketingowych; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Redaguje tekst dostosowany do kanału dystrybucji. | Kryteria weryfikacji -rozróżnia rodzaje/gatunki tekstów tworzonych dla wybranych kanałów dystrybucji;-sporządza tekst odpowiedni do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego; -optymalizuje treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach (SEM, SEO, PPC); -omawia zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały graficzne. | Kryteria weryfikacji -rozróżnia rodzaje materiałów graficznych;-wymienia źródła materiałów graficznych; -charakteryzuje formaty plików graficznych; -tworzy scenariusz sesji zdjęciowej; -wykonuje zdjęcia zgodnie z zasadami kompozycji; -stosuje programy i aplikacje do obróbki zdjęć (kadruje, dodaje napisy, stosuje filtry graficzne); -dostosowuje plik graficzny do kanału dystrybucji; -przygotowuje wytyczne dla grafika komputerowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały audiowizualne. | Kryteria weryfikacji -rozróżnia rodzaje/gatunki materiałów audiowizualnych;-określa cel materiału audiowizualnego; -tworzy scenariusz materiału audiowizualnego; -przygotowuje wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego; -omawia zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie z obowiązującym standardem WCAG. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Publikuje treści marketingowe. | Kryteria weryfikacji -tworzy proste strony internetowe (w tym tzw. landing pages);-omawia znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C; -wymienia systemy zarządzania treścią (CMS) oraz sprzedażowe (e-commerce); -wprowadza treści do systemów zarządzania treścią (CMS) oraz sprzedażowych (e-commerce); -omawia proces automatyzacji marketingu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Monitoruje efekty wdrożenia treści marketingowych. | Kryteria weryfikacji rozróżnia programy do monitorowania ruchu w interneciedobiera narzędzie do monitorowania ruchu w internecie do kanału dystrybucji charakteryzuje narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych analizuje i ocenia treści pod kątem zaangażowania użytkowników omawia sposoby optymalizacji treści marketingowych (dobór narzędzi dystrybucji, zmiana treści, grafik, materiałów audiowizualnych) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 Skuteczny marketing na Instagramie, Tik Toku i Facebooku – Od strategii po tworzenie treści w social media
- Budowanie rozpoznawalnej marki w branżach takich jak: zdrowie i uroda, nieruchomości, gastronomia oraz wielu innych.
- Obsługa konkretnych narzędzi służących do pozyskiwania klientów.
- Montowanie filmów reklamowych i tworzenie relacji z wykorzystaniem smartfona.
- Kreartwne prowadzenie profili na Facebooku, Instagramie i Tik Toku oraz tworzenie angażujących postów.
- Tworzenie reklamy - dysponując przy tym większym, jak i mniejszym budżetem.
- Robienie idealnie oświetlonych zdjęć i filmów reklamowych.
- Projektowanie grafiki pod reklamy i inne materiały spójnie z konkretną marką.
Dzień 1 cz.2 Myśl i twórz strategicznie
- Budowa i analiza strategii marketingowej.
- Narzędzia marketingowe stosowane w przedsiębiorstwie.
- Priorytety tematyczne - o czym mówić i co pokazywać, aby zyskać klientów?
- Opracowanie i dystrybucja contentu - jak tworzyć treści w marketingu internetowym?
- Cele i wskaźniki - jak mierzyć realizację i efekty swoich działań?
- Analiza działań konkurencji i firm o podobnym profilu działalności.
- Kanały dystrybucji treści.
- Harmonogram i budżet opracowania i dystrybucji contentu.
- Przepisy prawa autorskiego - co warto wiedzieć?
- Tworzymy grupy docelowe i szukamy idealnego klienta.
- Planowanie i tworzenie harmonogramu treści.
- Wskaźniki zaangażowanie - jak Twoi odbiorcy reagują na Twój content?
Dzień 2 Wykorzystaj Social Media i zyskaj klientów
- Które Social Media wybrać? Do czego służą i jak z nich skorzystać w swojej firmie?
- Jak działają algorytmy w Social Mediach?
- Zakładanie i konfiguracja profesjonalnego profilu firmowego.
- Menedżer Firmy i Meta Business Suite. Omówienie elementów.
- Poznawanie dostępnych formatów publikowania treści w mediach społecznościowych.
- Tworzenie angażujących postów - co powinny zawierać?
- Moderacja treści i utrzymywanie kontaktu ze społecznością.
- Statystyki w Social Mediach- jak generować i czytać?
Dzień 2 cz. 2 Reklama od podstaw i tworzenie treści audiowizualnych
- Menedżer Reklam. Omówienie konstrukcji oraz najważniejszych elementów.
- Dobór celów reklamowych. Ich podobieństwa, różnice, wady oraz zalety.
- Jak nie przepalać budżetu na reklamy - złe i dobre praktyki w działaniach PPC.
- Targetowanie reklam.
- Dostępne umiejscowienia reklamowe w serwisach Facebook, Instagram, TikTok.
- Tworzenie pełnej kreacji reklamowej od A do Z.
- Jakie materiały reklamowe wybierać do reklam? (zdjęcia, grafika czy filmy).
- Opis reklamy i podstawy copywritingu - tworzymy teksty, które sprzedają.
- CTA - jak sformułować dobre wezwanie do działania.
- Systemy sprzedażowe.
- Automatyzacja marketingu - jak wdrożyć i jakie daje korzyści?
- Optymalizacja treści marketingowych.
- Narzędzia i aplikacje przydatne do tworzenia treści.
- Projektowanie atrakcyjnych materiałów graficznych: postów, relacji, tła na wydarzenie oraz innych.
- Rodzaje materiałów graficznych przydatnych w firmie: cenniki, plakaty, identyfikacja wizualna.
- Jak zaprojektować i opublikować reklamę w formacie karuzeli.
- Prawidłowe formaty grafik, zdjęć i filmów w mediach społecznościowych.
Dzień 3 Tworzenie przykuwających oko filmów i zdjęć spójnych z Twoją marką
- Jak ustawić aparat w telefonie by robił świetne zdjęcia.
- Który obiektyw w telefonie sprawdzi się najlepiej. Czy wybierać obiektyw szeroki?
- Scenariusz filmu reklamowego dla Twojej branży. Tworzenie angażujących filmów do reklam.
- Najlepsze aplikacje do montażu, dodawania napisów i obróbki fotografii.
- Oświetlenie i warsztat pracy z telefonem. Kiedy model wygląda najkorzystniej?
- Jak pozbyć się cieni z twarzy i dobrać odpowiednią lampę?
- Jak się poruszać przy nagrywaniu filmów by obraz był stabilny? Warsztat praktyczny.
- Edycja fotografii za pomocą telefonu - wszystko co musisz wiedzieć, żeby Twoje zdjęcie wyglądało obłędnie!
- Montaż filmów z użyciem telefonu. Pokażemy jak szybko zmontować gotowy film, dodać do niego efekty, napisy oraz wiele więcej.
Dzień 3 cz. 2 Dodatkowe narzędzia do sprzedaży i analiza ruchu
- Własna marka na YouTube. Podstawy poruszania się po platformie i dobre praktyki.
- Prowadzenie transmisji na żywo w platformach Social Media. Na co uważać i po co to robić?
- Sprawdź kto jest Twoim klientem. Analiza ruchu w internecie.
- Pobudzanie pożądanej reakcji u odbiorców reklam.
- Jak wykorzystać w sprzedaży strony internetowe i jak zarządzać w nich treścią?
- Od czego zależą stawki reklamowe i efektywność kampanii?
- Optymalizacja reklam. Na co zwrócić uwagę, gdy chcemy poprawić wyniki?
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Szkolenie trwa 24 godzin dydaktycznych (45 min.) = 18 godzin zegarowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 dzień 1 | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 dzień 2 | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 dzień 4 | Prowadzący Julia Nowaczek | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Julia Nowaczek
Od 2022 roku Julia skutecznie rozwija media społecznościowe firm, w tym od podstaw zarządzała profilami na Instagramie i TikToku, osiągając znaczny wzrost zaangażowania odbiorców. Swoje umiejętności trenerskie potwierdziła, prowadząc szkolenia z zakresu mediów społecznościowych dla wielu firm na terenie całego kraju.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt w wersji elektronicznej
Informacje dodatkowe
Możliwość ustalenia innych terminów- również weekendowo- prosimy o kontakt
"zaakceptowano Regulamin dla instytucji szkoleniowych"
1 godzina= 45 min zajęć dydaktycznych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe