Szkolenie: Komunikacja - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Szkolenie: Komunikacja - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
1. właściciele firm z sektora MŚP
2. kierownicy i osoby przeznaczone do awansu na stanowisko kierownicze
3. wszyscy pracownicy MŚP
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi "Szkolenie: Komunikacja - usługa zdalna w czasie rzeczywistym" jest zdobycie wiedzy, umiejętności, kompetencji w obrębie procesu komunikacji, przekazywania informacji, co bezpośrednio ma prowadzić do zwiększenia efektywności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje kwadrat wypowiedzi | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje koncepcjękwadratu wypowiedzi oraz cztery rodzaje ust i uszu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Omawia metodę LORAC | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje metodę aktywnegosłuchania LORAC | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje style komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje różne stylekomunikacyjne, w tym styl szakala i żyrafy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Omawia komunikację w dobie zdalnegozarządzania | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje narzędziakomunikacyjne, takie jak komunikatory i media społecznościowe, wykorzystywane w zdalnym zarządzaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Aktywnie słucha | Kryteria weryfikacji Uczestnik aktywnie słucha rozmówców,stosując metodę LORAC. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Schemat komunikacji
- Proces komunikacji
- Rola nadawcy, odbiorcy
- Komunikat ,,JA”
2. Kwadrat wypowiedzi
- Percepcja
- 4 rodzaje ust i uszu
3. Aktywne słuchanie
- Metoda LORAC
4. Empatia w komunikacji
- Komunikacja według Marshalla Rosenberga
5. Asertywna komunikacja
- Techniki asertywności
6. Komunikacja w dobie zdalnego zarządzania
- Komunikatory
- Media społecznościowe
7. Style Komunikacyjne
- Szakal i żyrafa
8. Podsumowanie
9. Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie - walidacja
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut.
W ciągu dnia zostały uwzględnione 2 przerwy po 30 minut które nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumiany
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Wstęp do szkolenia | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Proces komunikacji | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Rola nadawcy, odbiorcy | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Komunikat ,,JA” | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Percepcja | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 4 rodzaje ust i uszu | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Metoda LORAC | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Komunikacja według Marshalla Rosenberga | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Techniki asertywności | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Komunikacja w dobie zdalnego zarządzania | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Style Komunikacyjne | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Podsumowanie | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie - walidacja | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Skorupska
Łączę wiedzę psychologiczną z praktycznym doświadczeniem, co pozwala mi trafnie diagnozować potrzeby organizacji i projektować dopasowane programy rozwojowe. Moje podejście opiera się na budowaniu zaangażowania, wzmacnianiu współpracy i rozwijaniu kompetencji niezbędnych do skutecznego działania w dynamicznym środowisku pracy.
Wspieram zespoły i menedżerów w radzeniu sobie z sytuacjami stresowymi, konfliktami, niską motywacją czy wyzwaniami związanymi z pracą zdalną i wielopokoleniową. Prowadzę zarówno szkolenia merytoryczne, jak i warsztaty rozwojowe, które integrują twarde i miękkie kompetencje – od cyberhigieny po komunikację i inteligencję emocjonalną.
Mam doświadczenie we współpracy z sektorem prywatnym, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. Jako koordynatorka projektów społecznych prowadziłam liczne działania edukacyjne i interwencyjne, wspierające rozwój kompetencji interpersonalnych, odporności psychicznej oraz odpowiedzialnego przywództwa.
Moja misja to wspieranie ludzi i organizacji w budowaniu bezpiecznego, efektywnego i empatycznego środowiska pracy. Wierzę, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie procesów – zarówno technologicznych, jak i ludzkich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf zostanie wysłany na adres mailowy każdego uczestnika.
Informacje dodatkowe
Do wybranej metody walidacji nie jest potrzebny walidator, ponieważ uczestnicy dostają link do wypełnienia testu.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób korzystających z bonów rozwojowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. platforma komunikacyjna - Microsoft Teams
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim