KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO C1 ONLINE
KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO C1 ONLINE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby zainteresowane rozwojem języka na poziomie C1.
Szkolenie adresowane do osób posiadających umiejętności językowe na poziomie B2.
Grupa tylko dla pracowników Maple Bear.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji02-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńkursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego i zaawansowanego posługiwania się językiem angielskim na poziomie C1 w sytuacjach akademickich, zawodowych i prywatnych, poprzez rozwinięcie umiejętności planowania nauki, formułowania precyzyjnych wypowiedzi, analizowania złożonych treści oraz świadomej komunikacji międzykulturowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Formułuje precyzyjne i adekwatne wypowiedzi ustne oraz pisemne dostosowane do celu komunikacyjnego, odbiorcy i kontekstu kulturowego. | Kryteria weryfikacji 1.1. Dobiera struktury składniowe i środki leksykalne zgodnie z sytuacją komunikacyjną. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 1.2. Modyfikuje wypowiedź w zależności od zmian rejestru, intencji i poziomu formalności. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji 1.3. Organizuje wypowiedź w sposób spójny, logiczny i zgodny z normami gatunkowymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Konstruuje wypowiedzi argumentacyjne, analityczne i refleksyjne, wykorzystując zróżnicowane struktury językowe oraz zaawansowane słownictwo. | Kryteria weryfikacji 2.1. Rozróżnia i stosuje odpowiednie schematy argumentacyjne. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 2.2. Uzasadnia stanowisko z wykorzystaniem źródeł, przykładów i danych. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 2.3. Oceni jakość argumentacji własnej oraz cudzej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Analizuje i interpretuje złożone teksty akademickie, techniczne i publicystyczne, w tym teksty zawierające idiomy oraz elementy języka potocznego. | Kryteria weryfikacji 3.1. Identyfikuje główne tezy, założenia i strukturę argumentacji tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 3.2. Charakteryzuje elementy stylu, rejestru i języka specjalistycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 3.3. Oceni wiarygodność i adekwatność treści, wskazując elementy potencjalnej stronniczości. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Analizuje, syntetyzuje i ocenia informacje zawarte w różnych typach przekazów ustnych (wykłady, debaty, wywiady, prezentacje). | Kryteria weryfikacji 4.1. Wyodrębnia kluczowe informacje i ich hierarchię. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 4.2. Porównuje różne stanowiska i strategie argumentacyjne. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 4.3. Formułuje krytyczne wnioski oraz syntezę treści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestniczy w rozmowach i negocjacjach, dostosowując rejestr językowy do sytuacji komunikacyjnej. | Kryteria weryfikacji 5.1. Stosuje strategie negocjacyjne i mediacyjne w języku angielskim. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 5.2. Modyfikuje język w zależności od roli komunikacyjnej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji 5.3. Kontroluje dynamikę interakcji, dbając o jasność i uprzejmość wypowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Ocenia własny proces uczenia się i dobiera strategie sprzyjające rozwojowi językowemu. | Kryteria weryfikacji 6.1. Analizuje swoje mocne i słabe strony językowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 6.2. Planuje działania rozwojowe i monitoruje ich realizację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 6.3. Dokonuje refleksji nad efektywnością stosowanych strategii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje język angielski jako narzędzie argumentowania, przekonywania i mediacji językowej. | Kryteria weryfikacji 7.1. Dobiera strategie argumentacyjne i perswazyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 7.2. Przeformułowuje wypowiedzi w celu ułatwienia zrozumienia przez odbiorcę. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Kryteria weryfikacji 7.3. Mediuje między rozmówcami, wyjaśniając nieporozumienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Funkcjonuje w kontekstach międzykulturowych, wykazując się empatią, świadomością kulturową i adekwatnym zachowaniem komunikacyjnym. | Kryteria weryfikacji 8.1. Identyfikuje różnice kulturowe wpływające na komunikację. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 8.2. Dostosowuje styl wypowiedzi do norm kulturowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Kryteria weryfikacji 8.3. Reaguje na potencjalne nieporozumienia w sposób konstruktywny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się : Analizuje treści językowe i medialne oraz formułuje uzasadnione opinie zgodne z zasadami poprawności językowej i retorycznej | Kryteria weryfikacji 9.1. Ocenia rzetelność źródeł i intencje nadawcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 9.2. Porządkuje argumenty i formułuje stanowisko w sposób spójny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 9.3. Weryfikuje zgodność wypowiedzi z zasadami etycznej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Inicjuje współpracę i dzieli się wiedzą w środowisku wielojęzycznym i wielokulturowym | Kryteria weryfikacji 10.1. Udziela wsparcia merytorycznego innym uczestnikom. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 10.2. Buduje atmosferę sprzyjającą komunikacji międzykulturowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Słuchanie (moduł praktyczny)
• analiza audycji i podcastów informacyjnych oraz naukowych,
• odsłuch i interpretacja wykładów, debat akademickich i paneli dyskusyjnych,
• praca na nagraniach dialogów oraz wywiadów w różnych odmianach języka angielskiego.
Czytanie (moduł teoretyczno-praktyczny)
• praca z artykułami naukowymi i esejami,
• analiza tekstów publicystycznych i literackich o podwyższonym stopniu trudności,
• opracowywanie raportów, recenzji i tekstów branżowych.
Pisanie (moduł praktyczny)
• tworzenie tekstów argumentacyjnych i analitycznych,
• redagowanie korespondencji oficjalnej i akademickiej,
• przygotowywanie streszczeń, analiz i notatek krytycznych.
Mówienie (moduł praktyczny)
• udział w debatach, dyskusjach problemowych i negocjacjach,
• formułowanie wypowiedzi o wysokim stopniu złożoności,
• stosowanie technik perswazji i argumentacji.
Gramatyka i leksyka (moduł teoretyczno-praktyczny)
• zaawansowane struktury składniowe i środki stylistyczne,
• idiomy, kolokacje, phrasal verbs i słowotwórstwo,
• struktury typowe dla rejestru formalnego i akademickiego.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Szczepaniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji kursu są udostępniane uczestnikom za pośrednictwem platformy Moodle. Obejmują one:
- prezentacje multimedialne i autorskie opracowania tematyczne,
- zestawy ćwiczeń interaktywnych oraz zadania typu otwartego,
- nagrania audio i wideo (wywiady, wykłady, podcasty, debaty),
- autentyczne materiały prasowe, literackie i publicystyczne,
- modele wypowiedzi i schematy tekstowe,
- listy słownictwa tematycznego oraz wyrażeń idiomatycznych.
Materiały zostały opracowane zgodnie z poziomem C1 oraz zasadami projektowania dydaktyki cyfrowej (w tym dostępności cyfrowej), umożliwiając elastyczne uczenie się i powtarzanie treści w dogodnym dla uczestników tempie.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest skierowanie na kurs od pracodawcy Maple Bear
Informacje dodatkowe
Kurs prowadzony w trybie zajęć lekcyjnych. 1 godzina (lekcja) = 45 minut
Usługi świadczone przez Akademię WSB są zwolnione z VAT zgodnie z treścią Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o VAT oraz zgodnie z treścią §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Szkolenie prowadzone dla jednej grupy 3 osobowej.
Walidacja - egzamin online na platformie Moodle.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h