Szkolenie MS-55342 Supporting And Troubleshooting Windows 11
Szkolenie MS-55342 Supporting And Troubleshooting Windows 11
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie MS-55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11 jest przeznaczone głównie dla specjalistów ds. obsługi systemu Windows, administratorów IT oraz profesjonalistów ds. wsparcia technicznego, którzy chcą zdobyć dogłębną wiedzę na temat rozwiązywania problemów i udzielania wsparcia w środowisku Windows 11.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój oraz Projektu Małopolski Pociąg do kariery sezon 1
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom zaawansowanej wiedzy i umiejętności w obszarze rozwiązywania problemów oraz udzielania wsparcia technicznego w środowisku Windows 11.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje i charakteryzuje podstawowe funkcje oraz nowości w systemie Windows 11. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia kluczowe zmiany i nowości wprowadzone w Windows 11.Przedstawia różnice między Windows 11 a wcześniejszymi wersjami systemu. Uzasadnia korzyści z korzystania z Windows 11 w kontekście biznesowym i użytkowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje techniki zdalnego administrowania systemem Windows 11. | Kryteria weryfikacji Opisuje proces konfiguracji narzędzi do zdalnego zarządzania Windows 11.Wykonuje zdalne operacje administracyjne (instalacja aktualizacji, zarządzanie użytkownikami). Rozwiązuje problemy z dostępem zdalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Diagnozuje i rozwiązuje problemy z uruchamianiem systemu oraz opisuje proces przywracania Windows 11. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i rozwiązuje typowe problemy z uruchamianiem Windows 11.Charakteryzuje narzędzia do przywracania systemu do stanu operacyjnego. Uzasadnia wybór metod przywracania systemu w zależności od sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Diagnozuje i rozwiązuje problemy związane z urządzeniami i sterownikami w Windows 11. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje problemy ze sterownikami urządzeń.Aktualizuje, reinstaluje i zarządza sterownikami urządzeń. Rozwiązuje problemy z kompatybilnością urządzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Konfiguruje i rozwiązuje problemy z łącznością sieciową w Windows 11. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje ustawienia sieciowe w Windows 11.Diagnozuje i rozwiązuje problemy z połączeniem sieciowym. Monitoruje i optymalizuje wydajność sieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Konfiguruje i rozwiązuje problemy związane z zasadami grupy w Windows 11. | Kryteria weryfikacji Tworzy i zarządza zasadami grupy.Diagnozuje problemy wynikające z błędnej konfiguracji zasad grupy. Stosuje narzędzia do analizy i rozwiązywania problemów z zasadami grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Konfiguruje i rozwiązuje problemy związane z zabezpieczeniami w Windows 11. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje zabezpieczenia systemu operacyjnego (antywirusy, firewalle).Diagnozuje i usuwa problemy związane z ustawieniami zabezpieczeń. Implementuje polityki bezpieczeństwa zgodne z najlepszymi praktykami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zarządza profilami użytkowników i rozwiązuje problemy związane ze stanem użytkownika w Windows 11. | Kryteria weryfikacji Tworzy i zarządza profilami użytkowników.Diagnozuje problemy z profilem użytkownika. Przywraca uszkodzone profile użytkowników do stanu operacyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zarządza dostępem do zasobów i rozwiązuje problemy z dostępem w Windows 11. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje uprawnienia dostępu do plików i folderów.Rozwiązuje problemy z dostępem do zasobów sieciowych. Monitoruje i audytuje dostęp do zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje proces konserwacji systemu Windows 11 w celu zapewnienia jego stabilności i wydajności. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia do czyszczenia i optymalizacji systemu. Monitoruje stan systemu i podejmuje działania prewencyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie MS-55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11 dostarcza uczestnikom zaawansowanej wiedzy i umiejętności w obszarze rozwiązywania problemów oraz udzielania wsparcia technicznego w środowisku Windows 11. Uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności instalacji, dostosowywania systemu operacyjnego i aplikacji Windows 11, a także konfiguracji lokalnej i zdalnej łączności sieciowej oraz pamięci masowej. Kurs skupia się również na bezpieczeństwie danych, urządzenia i sieci, umożliwiając konfigurację kompleksowych zabezpieczeń. Dodatkowo, szkolenie obejmuje zagadnienia związane z konserwacją, aktualizacją i odzyskiwaniem systemu Windows 11, umożliwiając uczestnikom skuteczne zarządzanie i utrzymanie tego środowiska operacyjnego.
Szkolenie składa się z wykładu wzbogaconego o prezentację. W trakcie szkolenia każdy uczestnik wykonuje indywidualne ćwiczenia - laboratoria, dzięki czemu zyskuje praktyczne umiejętności. W trakcie szkolenia omawiane jest również studium przypadków, w którym uczestnicy wspólnie wymieniają się doświadczeniami. Nad case-study czuwa autoryzowany Trener, który przekazuje informację na temat przydatnych narzędzi oraz najlepszych praktyk do rozwiązania omawianego zagadnienia.
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnik rozwiązuje pre-test badający poziom wiedzy na wstępie.
Walidacja: Na koniec usługi uczestnik wykonuje post-test w celu dokonania oceny wzrostu poziomu wiedzy.
Szkolenie trwa 32 godziny dydaktyczne (28 godzin zegarowych) i jest realizowane w ciągu 4 dni (po 8 godzin dydaktycznych dziennie).
Czas trwania przerw nie wlicza się do ogólnej liczby godzin trwania usługi szkoleniowej.
Trener ma możliwość przesunięcia przerw, tak aby dostosować harmonogram do potrzeb uczestników.
Program szkolenia
:Przedstawienie Windows 11
Zdalne administrowanie systemem Windows 11
Rozwiązywanie problemów podczas uruchamiania i przywracanie systemu
Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i sterownikami urządzeń
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
Rozwiązywanie problemów z zasadami grupy
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z ustawieniami zabezpieczeń
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów ze stanem użytkownika
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
Konserwacja systemu Windows 11
Walidacja: na koniec usługi Uczestnik wykonuje post-test w celu dokonania oceny wzrostu poziomu wiedzy.
SOFTRONIC Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania w przypadku niezebrania się minimalnej liczby Uczestników tj. 3 osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 489,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 140,30 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 114,06 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdemu uczestnikowi zostaną przekazane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej: ebook oraz dostęp do środowiska laboratoryjnego online.
Warunki uczestnictwa
Co warto wiedzieć przed szkoleniem?
Podstawy sieci, w tym protokół kontroli transmisji / protokół internetowy (TCP/IP),
Protokół datagramów użytkownika (UDP) i system nazw domen (DNS).
Zasady działania usług domenowych Microsoft Active Directory (AD DS).
Zrozumienie komponentów infrastruktury klucza publicznego (PKI).
Podstawy systemu Windows Server.
Podstawy klienta Microsoft Windows; na przykład doświadczenie z systemem Windows 10 lub 11 lub wiedza z kursu MS-20697A: Wdrażanie i zarządzanie systemem Windows 11.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój;
Usługa jest skierowana również do Uczestników Projektu MP.
kompetencja związana z cyfrową transformacją
UWAGA! Przed dokonaniem zgłoszenia / złożeniem wniosku o dofinansowanie prosimy o kontakt z SOFTRONIC w celu potwierdzenia terminu szkolenia oraz dostępności miejsc: e-mail: softronic@softronic.pl lub tel. 61 865 88 40
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formule distance learning - szkolenie on-line w czasie rzeczywistym, w którym możesz wziąć udział z każdego miejsca na świecie.
Szkolenie obywa się za pośrednictwem platformy Microsoft Teams, która umożliwia transmisję dwukierunkową, dzięki czemu Uczestnik może zadawać pytania i aktywnie uczestniczyć w dyskusji. Uczestnik, który potwierdzi swój udział w szkoleniu, przed rozpoczęciem szkolenia, drogą mailową, otrzyma link do spotkania wraz z hasłami dostępu.
Wymagania sprzętowe:
- komputer z dostępem do internetu o minimalnej przepustowości 20Mb/s.
- wbudowane lub peryferyjne urządzenia do obsługi audio - słuchawki/głośniki oraz mikrofon.
- zainstalowana przeglądarka internetowa - Microsoft Edge/ Internet Explorer 10+ / Google Chrome 39+ (sugerowana) / Safari 7+
- aplikacja MS Teams może zostać zainstalowana na komputerze lub można z niej korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej