Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie
Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do tych osób, które właśnie, niedawno, „przed chwilą” awansowały na stanowisko menedżerskie lub już od jakiegoś czasu pracują jako menedżerowie i mają już za sobą pewne doświadczenia. Jest to także świetna propozycja dla tych, którzy awansują w niedalekiej przyszłości i zdecydowali się dobrze do tej roli przygotować.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do samodzielnego i efektywnego zarządzania zespołem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje wizerunek odważnego lidera | Kryteria weryfikacji Opisuje przyczyny i objawy braku autorytetu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje narzędzia służące do budowania autorytetu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje i stosuje zasady przewodzenia zespołem (podwładnymi) | Kryteria weryfikacji Definiuje model zarządzanie zespołem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Radzi sobie z oporem członków zespołu w związku ze Swoją nową rolą | Kryteria weryfikacji Opisuje strategie radzenia sobie z oporem pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia przyczyny pojawiania się oporu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje i stosuje delegowanie w codziennej pracy | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest delegowanie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia błędy w delegowaniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opisuje i stosuje zasady motywowania pracowników | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i opisuje metody motywowania zespołu do działania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje etapy prowadzenia rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje strategie komunikacyjne ułatwiające porozumiewanie się ze współpracownikami | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i unika typowych błędów i komunikacyjnych w pracy zespołowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasady efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej drogi w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa poniżej. Jesteś szefem już jakiś czas, ale nie miałeś okazji się szkolić – Ciebie także zapraszamy.
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYWĘ MENEDŻERA, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ?
Właśnie zaczynasz … Dowiesz się od czego zacząć i jakie czyhają zagrożenia.
- 7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
- Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
- Najważniejsze działania kierownika na początek
- Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
- Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
MODUŁ II. AWANS PRZEZ REKRUTACJĘ WEWNĘTRZNĄ
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.
- Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
- Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
- Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring
MODUŁ III. JAKIM MAM BYĆ SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?
To wątpliwość wielu, nie tylko młodych menedżerów. Wykorzystamy model ZarządzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.
- Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
- Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?
MODUŁ IV. JAK STWORZYĆ ODPOWIEDZIALNY, WSPÓŁPRACUJĄCY ZESPÓŁ?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się? Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.
- Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
- Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:Naprawdę się angażowali
- Brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
- Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
- Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji
- Zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień
MODUŁ V. JAK DELEGOWAĆ I ROZLICZAĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje, a to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.
- Błędy w delegowaniu
- Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
- Planowanie delegowania
- W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?
MODUŁ VI. JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami. Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!
- Wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie
- Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
- Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej - podejście push vs pull
- Motywujące przekazywanie celów
- Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
- Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania
- STAGES
- Techniki dyscyplinowania i egzekwowania
MODUŁ VII. WALIDACJA
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- symulacje
- ćwiczenia grupowe i indywidualne
- inscenizacje sytuacji zawodowych
- gry
- dyskusje problemowe
- wykłady interaktywne
- studium przypadku
- gorące krzesło
- analiza filmu
- instruktaż
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 70/30
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min).
Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdują się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/mlody-menedzer-zarzadzanie-zespolem-przywodztwo-motywowanie-2025-09-15-warszawa.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie | Prowadzący Katarzyna Poleszak-Jakubowska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie | Prowadzący Katarzyna Poleszak-Jakubowska | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 943,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 580,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 114,32 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 92,94 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Poleszak-Jakubowska
Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, coachingu oraz umiejętności osobistych: automotywacji, skutecznej prezentacji, asertywności, radzenia sobie ze stresem. Prowadzi bezpośredni coaching handlowców i menadżerów.
W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej. Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami, budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta. Pracowałam m.in. dla: Skoda Auto Polska S.A., Bank BPH S.A., Grupa Lotos S.A., Pipe Life Polska S.A., LPP S.A., Nova System, Oceanic S.A., Noredea Bank S.A., Marion Sp. z o.o., Polska Grupa Energetyczna S.A., Koncern Energetyczny Energa S.A., English Unlimited Sp. z o.o., ARiMR, Lifetech Sp. z o.o.
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku Psychologia, na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalizacja: psychologia kliniczna i biznesu. Absolwentka Podyplomowych Studiów Human Resourses w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Trener Personel Profit.
Zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia, testy) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem BUR oraz strony AVENHANSEN
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
- Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
1 godz. szkolenia = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi