LinkedIn w praktyce – budowanie marki osobistej i eksperckiej z uwzględnieniem etyki, widoczności cyfrowej i zrównoważonego działania/
LinkedIn w praktyce – budowanie marki osobistej i eksperckiej z uwzględnieniem etyki, widoczności cyfrowej i zrównoważonego działania/
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Freelancerów, specjalistów i ekspertów chcących rozwinąć widoczność zawodową online
- Osób poszukujących pracy lub zmieniających branżę
- Właścicieli mikrofirm i osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze
- Osób budujących markę osobistą i ekspercką w środowisku biznesowym
- Osób chcących zdobyć kompetencje cyfrowe w zakresie tworzenia treści i zarządzania obecnością online
- Uczestników projektów aktywizujących zawodowo, którzy chcą zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku pracy
Szkolenie uwzględnia rozwój kompetencji cyfrowych poprzez naukę pracy na platformie LinkedIn oraz zielonych kompetencji poprzez promowanie etycznej komunikacji, zrównoważonego zarządzania wizerunkiem i świadomego korzystania z zasobów cyfrowych.
Usługa adresowana również dla uczestników projektu:
- Kierunek – Rozwój WUP Toruń
- Usługi rozwojowe województwa śląskiego
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem1
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego tworzenia i zarządzania profilem na LinkedIn, budowania sieci kontaktów oraz świadomego kreowania profesjonalnego wizerunku online z uwzględnieniem zasad etycznej, zrównoważonej komunikacji cyfrowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wymienia funkcje i możliwości platformy LinkedIn | Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe funkcje profilu prywatnego i firmowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Omawia zasady budowania profesjonalnego profilu | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe elementy profilu (zdjęcie, nagłówek, opis) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje dobre praktyki komunikacji w sieci | Kryteria weryfikacji Wybiera etyczne i zgodne z zasadami netykiety sposoby interakcji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę LinkedIn w rozwoju kariery i promocji marki osobistej | Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie obecności online dla ścieżki zawodowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Określa elementy wpływające na widoczność profilu | Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby zwiększenia zasięgów (słowa kluczowe, aktywność) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dopasowuje treść profilu do celów zawodowych | Kryteria weryfikacji Dobiera treści i formy prezentacji informacji zgodne z celem zawodowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wybiera odpowiednie strategie budowania sieci kontaktów | Kryteria weryfikacji Identyfikuje skuteczne sposoby nawiązywania relacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dobiera metody publikowania treści w sposób odpowiedzialny społecznie | Kryteria weryfikacji Wskazuje działania promujące wartości społeczne i środowiskowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Interpretuje dane analityczne dostępne na platformie | Kryteria weryfikacji Określa, które wskaźniki informują o skuteczności działań | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Promuje odpowiedzialne i świadome korzystanie z sieci społecznościowych | Kryteria weryfikacji Wskazuje zachowania sprzyjające bezpieczeństwu cyfrowemu i ekologii cyfrowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wspiera komunikację w duchu otwartości, różnorodności i szacunku | Kryteria weryfikacji Wybiera formy wypowiedzi zgodne z zasadami równości i etyki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Planowanie rozwoju zawodowego z wykorzystaniem LinkedIn | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady wykorzystania platformy do celów edukacyjnych i zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs daje konkretne umiejętności potrzebne każdemu, kto chce być widoczny, wiarygodny i aktywny zawodowo w cyfrowym świecie. Uczestnicy uczą się nie tylko obsługi LinkedIn, ale również tego, jak komunikować się etycznie, efektywnie i w sposób zgodny z wartościami społecznymi oraz środowiskowymi.
Praktyczne umiejętności:
Uczestnicy wykonują ćwiczenia krok po kroku: konfigurują profil, wypełniają sekcje, analizują przykłady i testują różne strategie budowania kontaktów i widoczności. Nacisk położony jest na praktyczne przygotowanie do codziennego wykorzystania platformy LinkedIn jako narzędzia kariery.
Interaktywna forma zdalna:
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym, za pomocą platformy Zoom. Umożliwia to uczestnictwo z dowolnego miejsca, oszczędzając czas i koszty związane z dojazdami. Interaktywne sesje wideo, współdzielenie ekranu i chat pozwalają na aktywny udział i bieżącą komunikację z prowadzącymi oraz innymi uczestnikami.
Metody pracy:
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Godziny realizacji szkolenia:
Szkolenie obejmuje 8 godziny edukacyjne. Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut. tj. 6 godzin zegarowych
Walidacja wliczona jest w czas trwania usługi.
Przerwy:
Nie są wliczane w czas trwania usługi. Są ustalane w sposób elastyczny.
Harmonogram szkolenia:
Szczegółowy harmonogram zajęć, uwzględniający podział na dni i godziny oraz przerwy, zostanie ustalony i uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z regulaminem BUR. Będzie on dostosowany do preferencji czasowych uczestników.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt w celu określenia preferowanych godzin szkolenia.
- Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji.
- w związku z powyższym nie wskazano szczegółowego harmonogramu - jesteśmy gotowi dostosować się do potrzeb całej grupy zapisanych osób, tworząc harmonogram, który uwzględni zróżnicowane preferencje czasowe uczestników.
- Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu, zależnie od czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych ćwiczeń i zdolności przyswajania materiału przez uczestników, zgodnie z ich indywidualnym tempem nauki
Dostępność kurs do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
- Wsparcie techniczne: Zapewniamy wsparcie techniczne dla uczestników, którzy mogą potrzebować pomocy w obsłudze platformy
- szkoleniowej lub dostępu do materiałów.
- Sesje Q&A: sesje pytań i odpowiedzi, gdzie uczestnicy mogą zadawać pytania w czasie rzeczywistym, również poprzez czat tekstowy,
- co jest pomocne dla osób, które mogą mieć trudności z komunikacją werbalną.
- platforma ZOOM, na której prowadzone jest szkolenie, jest zgodna z międzynarodowymi standardami dostępności,
- takimi jak WCAG 2.1.
- elastyczny harmonogram szkolenia, aby dostosować tempo nauki do indywidualnych możliwości uczestników.
Doświadczeni prowadzący:
Informacje o osobach prowadzących szkolenie, w tym imiona, nazwiska, kwalifikacje oraz doświadczenie, zostaną podane na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z wymogami regulaminu BUR. Trenera prowadzący usługę oraz osoba walidująca będzie posiadała doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Certyfikat ukończenia:
Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Weryfikacja efektów uczenia się:
Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i umiejętności. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy faktycznie przyswoili potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Program kursu
Moduł 1: LinkedIn – jak działa i dlaczego warto?
- Cele i zastosowania LinkedIn w różnych sytuacjach zawodowych
- Rola platformy w budowaniu widoczności i zaufania
- Przegląd możliwości technicznych i funkcji cyfrowych
Moduł 2: Twój profil zawodowy – wizerunek w praktyce
- Zdjęcie, nagłówek, opis: zasady tworzenia atrakcyjnego profilu
- Optymalizacja sekcji doświadczenia, umiejętności, rekomendacje
- Autoprezentacja zgodna z etyką zawodową i wartością autentyczności
Moduł 3: Publikacje i treści – jak mówić, żeby być słuchanym
- Formatowanie i planowanie treści (posty, artykuły, wideo)
- Storytelling, język inkluzywny, komunikacja wartości
- Wdrażanie treści w zgodzie z zasadami odpowiedzialnej komunikacji
Moduł 4: Relacje, sieć kontaktów i networking
- Kogo zapraszać i jak prowadzić dialog zawodowy
- Rola grup, wydarzeń, komentarzy i udostępnień
- Kultura dialogu online i zielona komunikacja cyfrowa
Moduł 5: Działanie z głową – narzędzia, analiza, plan
- Planowanie działań na LinkedIn krok po kroku
- Narzędzia do monitorowania aktywności i zasięgu
- Jak działać cyfrowo odpowiedzialnie (cyberhigiena, redukcja śladu cyfrowego, dostępność treści)
Usługa adresowana również dla uczestników projektu:
- Kierunek - Rozwój WUP Toruń
- Usługi rozwojowe województwa śląskiego
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1,
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w formie nagrań z zajęć będą udostępnione uczestnikom na 5 dni po zakończeniu szkolenia.
Nagrania umożliwią powrót do przekazywanych informacji, które pojawiły się podczas realizacji usługi, co zapewni pełną dostępność szkolenia dla każdego zainteresowanego uczestnika, w tym osób ze szczególnymi potrzebami.
W celu otrzymania dostępu do materiałów, konieczne jest posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej z domeną @gmail.com
Warunki uczestnictwa
znajomość obsługi komputera i internetu w stopniu dobrym. Dzięki temu uczestnicy będą mogli w pełni korzystać z interaktywnych sesji szkoleniowych i narzędzi online.
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia obowiązkowe jest korzystanie z kamery internetowej przez uczestników.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Zawarto umowę WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój
„Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” został obustronnie podpisany regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu.
Kompetencje związane z zieloną i cyfrową transformacją.
Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością świadczy usługi zwolnione z podatku od towarów i usług na podstawie Art. 43., ust. 1. Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
platforma zoom
Warunki techniczne szkolenia na platformie Zoom:
-
Sprzęt komputerowy:
- Wymagany komputer PC lub Mac z dostępem do internetu.
- Zalecana kamera internetowa oraz mikrofon dla udziału w sesjach wideo.
-
Przeglądarka internetowa:
- Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
- Wymagane zaktualizowane wersje przeglądarek dla optymalnej wydajności.
-
Stabilne połączenie internetowe:
- Minimalna prędkość łącza: 2 Mbps dla udziału w sesjach wideo.
- Zalecane połączenie kablowe dla stabilności.
-
Platforma Zoom:
- Konieczne pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji Zoom przed szkoleniem.
- Aktywne konto Zoom (możliwość utworzenia bezpłatnego konta).
-
System operacyjny:
- Kompatybilność z systemem Windows lub macOS.
-
Oprogramowanie dodatkowe:
- Zalecane zainstalowanie najnowszych wersji programów, takich jak przeglądarka, Java, Flash itp.
-
Dźwięk i słuchawki:
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku.
- Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia.
-
Przygotowanie przed sesją:
- Testowanie sprzętu i połączenia przed planowanym szkoleniem.
- Zapewnienie cichego miejsca pracy dla minimalizacji zakłóceń.
-
Wsparcie techniczne:
- Zapewnienie kontaktu z pomocą techniczną w razie problemów podczas sesji.
-
Zaplanowane przerwy:
- Uwzględnienie krótkich przerw w grafiku dla odpoczynku uczestników.
Zapewnienie powyższych warunków technicznych umożliwi płynny przebieg szkolenia na platformie Zoom, zminimalizuje zakłócenia i zagwarantuje efektywną interakcję między prowadzącym a uczestnikami.