„Diagnoza i zmiana – rozwój osobisty w oparciu o mechanizmy zmiany mentalnej. Szkolenie stacjonarne."
„Diagnoza i zmiana – rozwój osobisty w oparciu o mechanizmy zmiany mentalnej. Szkolenie stacjonarne."
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- Osób dorosłych, aktywnych zawodowo, które są zainteresowane rozwojem osobistym
- Specjalistów i menedżerów pracujących z ludźmi (np. liderów zespołów, HR, trenerów, coachów)
- Osób stojących w obliczu zmian zawodowych lub życiowych i poszukujących narzędzi do lepszego zarządzania sobą
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom:-Zidentyfikowania i zdiagnozowania własnych kompetencji oraz barier ograniczających rozwój osobisty i zawodowy.
-Rozpoznania i zrozumienia psychologicznych mechanizmów zmiany mentalnej oraz teorii mindsetu.
-Rozwijania umiejętności planowania procesu zmiany mentalnej poprzez zastosowanie narzędzi diagnostycznych i psychologicznych koncepcji rozwojowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje mechanizmy zmiany psychologicznej. | Kryteria weryfikacji Poprawne wskazanie mechanizmów zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia podstawy teorii dynamiki spiralnej i psychologii zmiany. | Kryteria weryfikacji Definiuje teorię dynamiki spiralnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje znaczenie mindsetu w procesie zmiany | Kryteria weryfikacji Opis wpływu mindsetu na zachowania własne i innych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie diagnozuje swoje kompetencje i obszary do rozwoju | Kryteria weryfikacji Uzupełnienie narzędzia diagnostycznego i omówienie wyników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje bariery mentalne i formułuje plan zmiany | Kryteria weryfikacji Definiuje bariery i projektuje sposoby jej zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik integruje teorię z praktyką w oparciu o studium przypadku | Kryteria weryfikacji Sformułowanie rekomendacji lub planu działania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie ma charakter warsztatowy i opiera się na metodach aktywizujących, takich jak ćwiczenia diagnostyczne, gry szkoleniowe i studia przypadków. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie, refleksję i pracę indywidualną oraz grupową. Wiedza teoretyczna jest przekazywana w formie krótkich mini-wykładów i od razu wdrażana w praktyce. Proces sprzyja autorefleksji i budowaniu gotowości do zmiany. Przewidziane są regularne przerwy na regenerację i integrację.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych - 1 h = 45min
Każdego dnia szkolenia przewidziane są:
- Dwie krótkie przerwy kawowe (ok. 15 minut każda)
- Jedna dłuższa przerwa obiadowa (ok. 30 minut)
Dzień 1: Diagnoza potencjału i zarządzanie zmianą
Moduł 1: Wprowadzenie i integracja
- Omówienie celu i struktury szkolenia
- Zasady współpracy i bezpieczeństwa psychologicznego
- Ćwiczenie integracyjne
Moduł 2: Samodiagnoza potencjału
- Ćwiczenie: „Pole możliwości edukacyjnych”
- Indywidualna refleksja i wymiana w parach
Moduł 3: Mechanizmy działania pod presją i w zmianie
- Gra szkoleniowa: „Biznes na czas”
- Omówienie gry w kontekście psychologii zmiany i postaw
- Studium przypadku: reakcje na zmianę w środowisku zawodowym
Moduł 4: Ograniczenia mentalne i wewnętrzne zasoby
- Ćwiczenie: „MOST” – mapa myśli: możliwości, ograniczenia, strategie i transformacja
- Podsumowanie i refleksja indywidualna
Dzień 2: Mindset i dynamika zmiany mentalnej
Moduł 1: Diagnoza przekonań i wewnętrznego nastawienia
- Ćwiczenie: „Koło Wiary” – analiza własnych przekonań i schematów
- Wymiana w grupach – co mnie wzmacnia, co mnie ogranicza?
Moduł 2: Dynamika zmiany i rozwój osobisty
- Gra szkoleniowa: „30 dni” – symulacja decyzji w warunkach zmiany
- Omówienie dynamiki spiralnej – miniwykład i dyskusja
- Studium przypadku: osobiste kryzysy jako momenty transformacji
Moduł 3: Mindset – jak zmienić sposób myślenia
- Mini-wykład: „Czy można zmienić myślenie?”
- Praca indywidualna: identyfikacja kluczowego przekonania do zmiany
- Tworzenie planu rozwoju mentalnego
Moduł 4: Zamykanie procesu
- Refleksja nad dwiema osiami zmiany: świadomość i odpowiedzialność
- Autoprezentacja najważniejszych wniosków
- Ewaluacja i zakończenie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł 1: Wprowadzenie i integracja | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Moduł 2: Samodiagnoza potencjału | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Moduł 3: Mechanizmy działania pod presją i w zmianie. | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Moduł 4: Ograniczenia mentalne i wewnętrzne zasoby. Ćwiczenie: „MOST” – mapa myśli: możliwości, ograniczenia, strategie i transformacja | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Podsumowanie i refleksja indywidualna | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Moduł 1: Diagnoza przekonań i wewnętrznego nastawienia | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Moduł 2: Dynamika zmiany i rozwój osobisty A | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Moduł 3: Mindset – jak zmienić sposób myślenia. Miniwykład: „Czy można zmienić myślenie?” | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Moduł 3: Mindset – jak zmienić sposób myślenia. Praca indywidualna: identyfikacja kluczowego przekonania do zmiany Tworzenie planu rozwoju mentalnego | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Moduł 4: Zamykanie procesu | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja efektów uczenia się. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 148,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 560,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 196,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 160,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych,
komunikacyjnych, oceny pracowniczej
i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Właścicielka firmy szkoleniowej Level Up Business. Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Posiadam liczne
certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym Q-sobie. Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia iExecutive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Mam na swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej. Zakres Szkoleń:
Wszystkie kompetencje z Zakresu Akademii Menadżera MŚP I, II ponad 300h pracy warsztatowej. Projektuję usługi rozwojowe, karty usług oraz procesy rozwojowe w ramach projektów z BUR. Projekty Sektorowe. Godziny na sali szkoleniowej:
Zarządzanie zmianą ponad 150h
Efektywna komunikacja w zespole pracowników ponad 200h
Techniki sprzedaży w oparciu
o sprawną komunikację z klientem ponad 300h
Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz techniki skutecznej sprzedaży ponad 100h
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem ponad 100h
Optymalizacja działalności firmy
w obszarze marketingu i sprzedaży ponad 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji przykładów, dyskusji grupowej oraz na ćwiczeniach grupowych które odbywają się pomiędzy blokami teoretycznymi.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych - 1 h = 45min
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Informacje dodatkowe
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi