Canva – narzędzie do tworzenia grafik i materiałów video- szkolenie
Canva – narzędzie do tworzenia grafik i materiałów video- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy działów marketingu
- Właściciele małych firm
- Osoby prowadzące media społecznościowe
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Canva – narzędzie do tworzenia grafik i materiałów video przygotowuje uczestników do pracy przy wykorzystaniu narzędzia CANVA. Uczestnicy poznają funkcje i możliwości wykorzystania programu w pracy zawodowej i na co dzień w zakresie tworzenia atrakcyjnych grafik i materiałów video. Uczestnicy po szkoleniu będą posiadać umiejętności projektowania własnych materiałów promocyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wykazuje znajomość interfejsu Canvy. Odnajduje i wskazuje ich lokalizację poszczególnych funkcji i narzędzi w programie Canva. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy identyfikują i wykorzystują kluczowe funkcje oraz narzędzia dostępne w programie Canva dopasowane do wymogów planowanego projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy definiują zasady projektowania graficznego w programie oraz wskazują najważniejsze zasady projektowania graficznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy opisują podstawowe zasady projektowania graficznego, w tym zasady kompozycji, kolorystyki oraz typografii w zakresie tworzenia estetycznych i czytelnych projektów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy tworzą grafiki zgodnie ze specyfiką graficzną wymaganą w różnych portalach mediów społecznościowych. Uczestnicy definiuję zasady tworzenia grafik wymagane przez konkretne portale społecznościowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy konstruują atrakcyjne grafiki zgodnie z wymogami różnych portali społecznościowych. Uczestnicy wskazują techniczne elementy wymagane do zawarcia na grafice dopasowane do konkretnego portalu społecznościowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy projektują materiały promocyjne w programie Canva. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy konstruują różnorodne materiały promocyjne, takie jak ulotki i plakaty, posty, grafiki promocyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy identyfikują zasady tworzenia materiałów wideo w programie Canva. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy wskazują najważniejsze elementy i tworzą proste materiały wideo zgodnie z zasadami ich kreacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Uczestnicy dopasowują odpowiedni szablon do kreowanej grafiki/ filmu video w programie Canva. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy wskazują możliwości szablonów w propozycjach programu Canva. Uczestnik zna techniczne możliwości zmiany proponowanych szablonów w zależności od potrzeb projektu oraz wprowadzać własne elementy graficzne do projektów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy identyfikują możliwości programu i zastosowanie sztucznej inteligencji w programie Canva. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy wskazują i opisują możliwości sztucznej inteligencji w Canvie, oraz wskazują jej zastosowanie na konkretnych przykładach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy definiują proces pracy nad projektem graficznym krok po kroku w programie Canva. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy wskazują i opisują elementy procesu projektowania i planowania projektów graficznych zgodnie z obranym celem grafiki i dobranym kanałem przesyłu informacji graficznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do Canvy: możliwości i interfejs
- Podstawy projektowania graficznego
- Tworzenie grafik na media społecznościowe
- Projektowanie materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty)
- Tworzenie materiałów wideo w Canvie
- Wykorzystanie szablonów i własnych grafik
- Tworzenie projektu graficznego krok po kroku
Charakterystyka szkolenia: Całość kursu opiera się na praktycznych zadaniach, które uczestnicy wykonują pod okiem prowadzącego. Dzięki temu wiedza teoretyczna jest bezpośrednio stosowana w praktyce.
Szkolenie zostanie zrealizowane w formule zdalnej w czasie rzeczywistym.
Proces walidacji będzie opierać się o wykonanie testu teoretycznego, dotyczącego dopasowania funkcji Canvy i zastosowania narzędzia w tworzeniu grafik i filmów vide. Test będzie zawierać pytania zamknięte, otwarte wymagające udzielenia długiej odpowiedzi, a także dołączenia opracowanej podczas zajęć grafik z zastosowaniem poznanych podczas szkolenia technik, szablonów Canvy zgodnie z wymogami portali społecznościowych.
W trakcie trwania szkolenia przewidziane są przerwy, które nie są wliczone w czas trwania szkolenia.
Godziny trwania szkolenia liczone są w godzinach dydaktycznych - 8 godzin (1 godzina=45 minut).
Warunki otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia należy:
1. Minimalna frekwencja Uczestnika na poziomie 90% czasu trwania szkolenia oraz
2. Uzyskanie co najmniej 70% możliwych poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Wprowadzenie do Canvy: możliwości i interfejs, Podstawy projektowania graficznego, Tworzenie grafik na media społecznościowe- współdzielenie ekranu, dyskusja, prezentacja multimedialna | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Projektowanie materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty) Tworzenie materiałów wideo w Canvie- współdzielenie ekranu, dyskusja, prezentacja multimedialna | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Przerwa (nie wlicza się w czas trwania szkolenia) | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Wykorzystanie szablonów i własnych grafik, Tworzenie projektu graficznego krok po kroku- współdzielenie ekranu, dyskusja, prezentacja multimedialna | Prowadzący Anna Petynia-Kawa | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Petynia-Kawa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji multimedialnej w wersji elektronicznej, zestaw ćwiczeń wykorzystywanych podczas szkolenia oraz zaświadczenie potwierdzające kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie, przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT: Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT
Usługa zwolniona z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/) Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia. Wymagania sprzętowe: Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do Internetu Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do Internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s Kody dostępowe
Podczas szkolenia wymagane jest posiadanie kamery i jej uruchomienia podczas spotkania.