Zarządzanie Gen Z.
Zarządzanie Gen Z.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Adresatami szkolenia są osoby na co dzień funkcjonujące w zespołach międzypokoleniowych, w których obecne są osoby reprezentujące Gen Z. Grupę docelową usługi stanowią osoby, które chcą doskonalić umiejętności komunikacyjne, aby lepiej rozumieć wzajemne oczekiwania w różnorodnym wiekowo zespole i dobierać skuteczne narzędzia i metody zarządzania osobami Gen Z. Grupę docelową usługi stanowią obecni oraz przyszli liderzy i menedżerowie zespołów Gen Z.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje uczestnika do profesjonalnej komunikacji i budowania relacji z Gen Z. Szkolenie przygotuje do efektywnego prowadzenia komunikacji, uzupełni wiedzę o różnicach pokoleniowych oraz umożliwi nabycie praktycznych umiejętności budowania dialogu oraz udzielania feedbacku. Dostarczy i wskaże uczestnikowi skuteczne narzędzia i metody zarządzania osobami z pokolenia Z.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Komunikuje się z innymi, w zespole wielopokoleniowym z wykorzystaniem wiedzy o elementach, formie i rodzajach komunikatu. | Kryteria weryfikacji - Wyjaśnia i definiuje podstawowe pojęcia komunikacyjne.- Definiuje i charakteryzuje pokolenia: X,Y, Z, Alfa. - Wskazuje na różnice w stylach komunikacji w zależności od pokolenia, w szczególności Gen Z. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W procesie komunikacji interpersonalnej używa technik i narzędzi komunikacji. | Kryteria weryfikacji - Stosuje techniki aktywnej komunikacji.- Wykorzystuje i powołuje się na fakty w komunikacji. - Posługuje się w praktyce narzędziami komunikacji. - Dostosowuje komunikat do odbiorcy Gen Z. - Używa języka inkluzywnego w komunikacji z Gen Z. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Buduje relacje w zespole zróżnicowanym pokoleniowo, ze szczególnym ukierunkowaniem na Gen Z. | Kryteria weryfikacji - Zna i omawia różne style zachowań charakterystyczne dla danego pokolenia.- Wymienia podstawowe kluczowe kompetencje charakterystyczne dla pokolenia Z. - W budowaniu relacji bierze pod uwagę wartości, potrzeby i przyzwyczajenia Gen Z. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Udziela feedbacku Gen Z. | Kryteria weryfikacji - Zna minimum 5 różnych metod udzielania feedbacku.- Dobiera metodę feedbacku Gen Z, w zależności od sytuacji. - Kieruje się konstruktywnością w feedbacku i transparentnością przekazu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Lideruje zespołem którego członkami są Gen Z. | Kryteria weryfikacji - Posługuje się narzędziami zarządzania adekwatnymi do Gen Z.- Używa technik motywacyjnych adekwatnych do potrzeb Gen Z. - Dokonuje bieżącej oceny postępów wykonywanych zadań przez Gen Z dając bieżący feedback. - Dba o work life balance i elastyczność. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Blok I Rozpoczęcie i wstęp
- Przedstawienie się, zapoznanie z uczestnikami.
- Omówienie badania potrzeb (doprecyzowanie potrzeb uczestników).
- Kontrakt szkoleniowy.
- Pre-test.
Blok II Moduł I Wprowadzenie do Gen Z. Komunikacja z Gen Z i ich potrzeby.
- Rozpoznawanie różnic pokoleniowych i ich wpływu na komunikację.
- Dostosowanie stylu wypowiedzi do oczekiwań i języka osób z różnych pokoleń w szczególności z Gen Z.
- Kluczowe obszary potrzeb pracownika Gen Z wynikające z faktu bycia dzieckiem pokolenia X (przeważnie) i Y.
- Prowadzenie dialogu opartego na wzajemnym szacunku i poszanowania potrzeb.
- Aktywizowanie Gen Z za pomocą inkluzywnego języka.
Blok III Moduł II Zarządzanie - motywowanie i ewaluacja jako najważniejsze funkcje zarządzania Gen Z.
- Wartości, priorytety, wewnętrzne motywacje Gen Z - na czym najbardziej takim osobom zależy, czym kierują się w życiu zawodowym?
- Metody i narzędzia zarządzania osobami Gen Z oraz zespołami w których członkami są osoby z pokolenia Z.
- Zarządzanie konfliktem wynikającym z nieporozumień komunikacyjnych.
- Reagowanie na milczenie, ironię, „wycofanie” bez utraty autorytetu.
- Prowadzenie na bieżąco feedbacku w sposób zrozumiały i motywujący (poznanie 7 różnych modeli udzielania informacji zwrotnej).
Blok IV Podsumowanie i zakończenie
- Post-test.
- Feedback dla uczestników oraz dla trenera.
- Zakończenie szkolenia.
Dodatkowa Wartość Szkolenia: Praktyka z Przedstawicielami Generacji Z.
W celu maksymalnego uatrakcyjnienia merytorycznego i zapewnienia praktycznego wymiaru szkolenia, udział w nim wezmą statyści reprezentujący pokolenie Z. Dzięki temu uczestnicy będą mieli wyjątkową możliwość:
- Bezpośredniego kontaktu i interakcji z osobami z Gen Z, co pozwoli na lepsze zrozumienie ich perspektyw, oczekiwań i preferencji komunikacyjnych.
- Praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy w symulowanych sytuacjach, co umożliwi efektywne testowanie narzędzi i metod zarządzania w autentycznym kontekście.
- Natychmiastowego feedbacku od przedstawicieli pokolenia Z, co jest nieocenione w procesie doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i menedżerskich.
Ten element szkolenia znacząco podniesie jego wartość, przekształcając teorię w realne doświadczenie i przygotowując uczestników do efektywnej współpracy z młodym pokoleniem w miejscu pracy.
Program autorski firmy Grupa Tempo sc. Wszelkie powielanie i kopiowanie jest zabronione.
Szkolenie może zostać zorganizowane w charakterze zamkniętym dla danej grupy pracowników organizacji lub uczelni wyższych. Wtedy program modyfikowany jest po konkretne potrzeby uczestników oraz organizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Blok I | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Blok II | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Blok II cd | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Blok III | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Blok III cd | Prowadzący Agnieszka Bornus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Blok IV | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 460,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 307,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Bornus
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Z uwagi na to, ze szkolenie ma charakter otwarty, to uczestnicy zostaną wyposażeni w materiały adresowane do danej grupy odbiorców. Dodatkowo materiały do ćwiczeń będą zaprojektowane specjalnie na to szkolenie. Materiały będą stanowiły podstawę do wykonywania ćwiczeń.
Szkolenie będzie przeprowadzane z zastosowaniem metod interakcyjnych (około 85% czasu szkolenia). Umożliwiają one aktywne i szybkie nabywanie lub rozwijanie wiedzy i umiejętności oraz jednoczesne włączanie ich w indywidualny system wiedzy i doświadczeń zawodowych. Wprowadzenia teoretyczne będą z zastosowaniem środków multimedialnych. Na szkoleniu trener pracuje z uczestnikami wykorzystując cykl Kolba.
Metody pracy na szkoleniu:
- Dyskusje moderowane – wymiana doświadczeń i refleksji w grupie.
- Studium przypadku (case study) – analiza rzeczywistych sytuacji komunikacyjnych międzypokoleniowych.
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe - zadania łączące teorię z praktyką.
- Symulacje i scenki – odgrywanie ról w różnych sytuacjach zawodowych.
- Zadania typu papier, ołówek - testy i zadania indywidualne wymagające przygotowania do ćwiczenia.
- Informacje zwrotne - na bieżąco uczestnicy otrzymują od trenera lub innych uczestników konstruktywny feedback.
- Mini wykład - teoria podawana w "pigułce".
Warunki uczestnictwa
Na szkolenie zapraszamy osoby dorosłe, posiadające doświadczenie zawodowe i na co dzień pracujące w wielopokoleniowych zespołach, w tym z osobami Gen Z.
Informacje dodatkowe
Szkolenie może być zwolnione z opłaty podatku VAT. Podstawa prawna zwolnienia usługi szkoleniowej z podatku VAT - par 3 ust 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku, w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Harmonogram godzinowy jest poglądowy, jest on każdorazowo dostosowywany do preferencji danej grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb grupy szkolonej.
Czas przerw nie jest wliczony w czas szkolenia.
1 godzina szkoleniowa =1 godzina dydaktyczna. Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Sala wyposażona w sprzęt multimedialny, dostęp do światła dziennego.