Change Management Foundation – kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem (Zielone Kompetencje)
Change Management Foundation – kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem (Zielone Kompetencje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
- Każdy, kto jest zainteresowany zrozumieniem podstawowych zasad osiągania udanych zmian organizacyjnych, transformacji lub przekształceń,
- Członkowie zespołów zaangażowanych w projekty zmian organizacyjnych, transformacji lub przekształceń,
- Profesjonaliści dążący do uzyskania certyfikatu Change Management Practitioner – dla których certyfikat Change Management Foundation jest warunkiem wstępnym,
- Członkowie zespołów projektowych z sektora zielonej energii, ochrony środowiska oraz innych branży związanych z ekologiczną transformacją gospodarki. (Zielone Kompetencje).
- Liderzy transformacji organizacyjnej w kierunku zielonych technologii,
- Doradcy ds. zarządzania zmianą w sektorach podlegających zielonej transformacji,
- Koordynatorzy wdrażania polityk środowiskowych w przedsiębiorstwach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy z jednostkami i zespołami z perspektywy uczenia, motywowania, komunikowania się, tworzenia i prezentowania wizji zmiany, radzenia sobie z oporem – efektywność wprowadzania przez nich zmian ulegnie poprawie. Te umiejętności i kompetencje pozwalają skuteczniej zarządzać zmianą zwłaszcza wtedy, gdy są to procesy złożone, a do takich należą zmiany w zakresie ekologii, ochrony środowiska czy transformacji energetycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Innowacyjność, uczestnik:zarządza zmianą w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT; b. tworzy wizje zmiany, twórcze myślenie; c. planuje zmianę w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT. d. definiuje zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji, w tym w organizacji z sektora IT. | Kryteria weryfikacji Znajomość zasad tworzenia wizji. Znajomość typowych źródeł oporu i sposobów radzenia sobie z nimi. Znajomość istotnych elementów planu zmiany. Wpływ neuronauki na planowanie zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. charakteryzuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie; b. rozumie znaczenia i role zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie; c. określa zagadnienia z zakresu wprowadzania zmian w organizacji, w tym w organizacji z sektora IT oraz organizacji realizującej strategię zrównoważonego rozwoju, d. charakteryzuje modele i czynniki zmiany; e. określa zagadnienia związane z poziomami adopcji zmiany i wspierania systemów organizacji, w tym w organizacji z sektora IT oraz organizacji realizującej strategię zrównoważonego rozwoju, | Kryteria weryfikacji Znajomość typowych ról w procesie zmiany i ich odpowiedzialności. Znajomość modeli opisujących transformację w organizacji. Znajomość modelu adopcji zmian E. Rogersa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie i upowszechnianie wizji, uczestnik:a. charakteryzuje praktyki tworzenia wizji zmiany; b. określa sposoby angażowania ludzi we współtworzenie i realizację wizji; c. definiuje zagadnienia z zakresu uczenia się ludzi, motywowania, różnic indywidualnych; d. definiuje zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji. | Kryteria weryfikacji Zapoznanie się z przykładami wizji organizacyjnych. Poznanie koncepcji różnic osobowościowych. Przedstawienie sposobów wykorzystywania koncepcji "dźwigni" organizacyjnych do utrwalania zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wywieranie wpływu, uczestnik:a. charakteryzuje taktyki wywierania wpływu; b. identyfikuje interesariuszy; c. ocenia wpływ interesariuszy czy dotkliwości zmian; d. określa zagadnienia z zakresu uczenia się ludzi, motywowania, różnic indywidualnych; e. określa zagadnienia związane z oporem i pracą z oporem w organizacji. | Kryteria weryfikacji Znajomość różnych koncepcji dot. motywacji. Znajomość narzędzi do identyfikacji i segmentacji interesariuszy. Poznanie metod radzenia sobie z oporem zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Innowacyjność, uczestnika. potrafi dokonać krytycznej analizy procesów zarządczych w organizacji, w tym organizacji z sektora usług IT b. ocenia dotkliwość zmiany czy wpływ interesariuszy, c. projektuje nowatorskie rozwiązania w odpowiedzi na potrzeby zmian; d. tworzy warunki sprzyjające tworzeniu innowacyjnych rozwiązań; e. tworzy warunki dla powstania systemów wspierających zmianę. f. komunikuje zmiany wprowadzane w organizacji, w tym w organizacji z sektora usług IT. | Kryteria weryfikacji Umiejętność identyfikacji czynników wpływających na powodzenie zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. inicjuje zmiany i potrafi zostać liderem ich wprowadzania w organizacji; b. identyfikuje źródeła oporu wobec zmian w przedsiębiorstwie, także z sektora usług IT, i projektuje działania służące w jego przezwyciężeniu; c. stosuje techniki efektywnej komunikacji zmian w przedsiębiorstwie i umie je skutecznie dobierać; d. ocenia gotowość przedsiębiorstwa do zmiany; e. definiuje i wyjaśnia kierunki zmian i ich skutki; f. posiada umiejętność konceptualizacji i tworzenia dźwigni zmiany; g. tworzy wizję zmiany; h. tworzy i realizuje plany zarządzania zmianą; i. stosuje modele zmiany indywidualnej; j. stosuje wiedzę z zakresu zarządzania zmianą w praktyce; k. planuje proces edukacyjny. | Kryteria weryfikacji Umiejętność przeprowadzania analizy wpływu zmiany z zastosowaniem podejścia do zarządzania ryzykiem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Wywieranie wpływu, uczestnik:a. stosuje strategie wywierania wpływu; b. buduje wizerunek jako osoby wiarygodnej i skutecznej; c. tworzy maski i mapy empatii; d. mapuje interesariuszy; e. identyfikuje interesariuszy i określa ich wpływ. | Kryteria weryfikacji Umiejętność stosowania wybranych narzędzi do identyfikacji i segmentacji interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 1. Innowacyjność, uczestnik:a. posiada zdolnośc do wychodzenia poza schematy postępowania; b. zachęca współpracowników do aktywnego uczestnictwa w procesach twórczych. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie zmianą, uczestnik:a. posiada pozytywne i proaktywne nastawienie wobec nowych możliwości, wyzwań i zmian; b. przewodzi w zakresie implementacji zmian; c. jest kreatywny w poszukiwaniu możliwych rozwiązań, propozycji zmian; d. jest otwarty na zmiany i korzyści, jakie ze sobą niosą. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Tworzenie i upowszechnianie wizji, uczestnik:a. świadomie buduje swojąwiarygodność jako eksperta w zakresie zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie; b. prezentuje charyzmę i postawy przywódcze; c. naturalnie i łatwo isnpiruje, motywowuje i angażuje współpracowników bez stosowania manipulacji negatywnej. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Wywieranie wpływu, uczestnik:a. posiada swobodę w poruszaniu się w obszarze społecznym organizacji; b. inspiruje i motywuje współpracowników. | Kryteria weryfikacji Poziom kreatywności i zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zastosowanie wiedzy dotyczącej zarządzania zmianą (zdobytej na kursie Change Management Foundation) w kontekście zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować możliwości zastosowania poznanych koncepcji w zmianach związanych z zielonymi inicjatywami i zrównoważonym rozwojem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje narzędzia wspierające przeprowadzanie zmian w inicjatywach, które promują efektywność energetyczną, zmniejszanie śladu węglowego lub inne cele związane z ekologiczną odpowiedzialnością. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje, jak bieżące angażowanie interesariuszy poprzez działania informacyjne, edukacyjne i warsztatowe może przyczynić się do efektywnego wdrażania inicjatyw związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem w organizacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje i realizuje zmiany organizacyjne sprzyjające wdrażaniu polityk środowiskowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęInprogress
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoAPMG International
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz Internetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
Usługa prowadzona w godzinach dydaktycznych, planowe przerwy nie wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Dzięki szkoleniu Change Management Foundation uczestnicy zdobywają praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania zmianą, technik, narzędzi i podejść wspierających ten proces, a także ról i odpowiedzialności liderów we wprowadzaniu zmian. Potrafią również tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające zmianie oraz identyfikować odpowiednie preferencje osobowościowe interesariuszy.
Program szkolenia:
Pre test. Wprowadzenie do zarządzania zmianą.
Moduł 1: Kontekst organizacyjny i podejście
• Związek między zarządzaniem zmianą a korzyściami
• Poziomy adopcji zmiany
• Wsparcie w procesie decyzyjnym - Cynefin
• Zmiana planowana i wyłaniająca się
• Myślenie systemowe
• Kultura organizacyjna
• Analiza pola sił
• Współtworzenie (co-design)
• Model ADKAR
• Ewolucja procesu n-etapowego
• Strategie dostarczania zmiany
• Zwinne praktyki (agile)
• Skuteczny Change Manager i zwinne praktyki zmiany
• Strategia zmiany
Moduł 2: Ludzie i zmiana
• Różnice indywidualne (różne typy osobowości)
• Preferencje dotyczące uczenia się i zmian w miejscu pracy
• Wprowadzenie do neuronauki
• Reakcje ludzi na zmiany (krzywa zmiany, transformacja)
• Przywództwo w procesie zmian
• Motywacja ludzi
• Psychologia pozytywna i odporność (rezyliencja) osobista
• Wzór na zmianę i lęk przed zmianą
• Lęk przed uczeniem i lęk o przetrwanie
• Kompetencje i uczenie się
• Style uczenia się
Moduł 3: Przywództwo i zespoły w zmianie
• Kluczowe role w zmianie organizacyjnej
• Przywództwo i bezpieczeństwo psychologiczne w procesie zmian
• Przywództwo, kultura i zmiany organizacyjne
• Zespoły efektywne – struktura, etapy rozwoju
• Korzyści płynące z różnorodności w zespołach
Moduł 4: Komunikacja i angażowanie interesariuszy
• Interesariusze – definicja, identyfikacja, analiza, narzędzia, budowanie zaangażowania
• Podstawy teorii komunikacji
• Ograniczenia poznawcze
• Tworzenie kluczowych komunikatów w zmianie
• Docieranie do serc i umysłów
• Sposoby komunikowania się z ludźmi
• Kanały komunikacji
• Planowanie komunikacji
Moduł 5: Praca Change Managera
• Ocena wpływu zmiany i jej dotkliwości
• Opór wobec zmian – przyczyny, sposoby radzenia sobie z nim
• Analiza efektywności zmian (pomiar)
• Budowanie zrównoważonej karty wyników wprowadzenia zmian
• Tworzenie strategii pomiaru efektywności zmian
• Ograniczenia analizy danych
Pytania podsumowujące. Post test. Omówienie wyników. Szkolenie prowadzone jest metodą wykładową i warsztatową.
Szkolenie nie jest ukierunkowane na zarządzanie zmianami w konkretnej dziedzinie czy branży, jednak uczestnicy, w tym osoby zajmujące się zrównoważonym rozwojem, zdobędą wiedzę i umiejętności pozwalające na efektywne przeprowadzanie zmian również w tym obszarze. Modele, narzędzia, techniki i metody zarządzania zmianą rozwijane w trakcie kursu Change Management Foundation mogą zostać praktycznie wykorzystane i wdrożone przez Uczestników szkolenia, we wszystkich wskazanych branżach technologicznych np. w obszarze technologii dla środowiska (np. 3.2 Technologie poprawy jakości terenów zdegradowanych).
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do pracy z osobami i zespołami w kontekście uczenia się, motywowania, komunikacji, formułowania oraz prezentowania wizji zmiany, a także radzenia sobie z oporem wobec niej – dzięki temu będą skuteczniejsi we wdrażaniu zmian. Rozwijane podczas szkolenia umiejętności i kompetencje wspierają efektywne zarządzanie procesami transformacyjnymi, szczególnie gdy mają one charakter złożony, jak w przypadku działań związanych z ekologią, ochroną środowiska czy transformacją energetyczną.
Na początku pierwszego dnia kursu uczestnicy przystępują do wypełnienia pre testów, składających się z 10 pytań jednokrotnego wyboru. Ostatniego dnia kursu uczestnicy będą rozwiązywać analogiczne post testy. Wyniki uzyskane przez uczestników pokażą, czy w trakcie kursu ich wiedza poszerzyła się. Wyniki zostaną ponadto opracowane w raporcie - walidacja wewnętrzna. Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Pre -test. Wprowadzenie: Powitanie, prezentacja uczestników; Sprawy organizacyjnej dotyczące szkolenia i egzaminu; Cele szkolenia - wspóldzielenie ekranum test | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Moduł 1: Podejście i kontekst organizacyjny: Sceneria zmiany; Związek między zarządzaniem zmianą a korzyściami; Model Cynefin -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Moduł 1 (cd): Zmiana planowana a zmiana wyłaniająca się; Myślenie systemowe; Kultura organizacyjna -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Moduł 1 (kontynuacja): Analiza pola sił; Współtworzenie (co-design); Model ADKAR (Prosci) -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Moduł 1 (cd): Ewolucja procesu n-etapowego; Strategie dostarczania a zarzadzanie zmianą; Zwinne praktyki w zmianie; Skuteczny Change Manager i zwinne praktyki zmiany; -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Moduł 2 Ludzie i zmiana: Różnice indywidualne – różne typy osobowości; Preferencje uczenia się i zmian w pracy; Neuronauka – co to jest? Model SCARF -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Moduł 2 (kontynuacja): Jak ludzie reagują na zmiany: krzywa zmiany, model transformacji; Motywacja ludzi; Psychologia pozytywna -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Moduł 2 (kontynuacja): Wzór na zmianę i lęk przed zmianą; Kompetencje i uczenie się; Preferencje i style uczenia się -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Moduł 3 Przywództwo i zespoły w zmianie: Kluczowe role w zmianie organizacyjnej; Rola agenta zmiany i jego osobisty wpływ na zmianę; -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Moduł 3 (cd): Przywództwo, kultura i zmiany organizacyjne; Zespoły i zmiany; Sieci agentów zmiany; Etapy rozwoju zespołu; Korzyści płynące z różnorodności zespołu -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Moduł 4 Komunikacja i angażowanie interesariuszy: Definicja, identyfikacja i Analiza interesariuszy; Budowanie zaangażowania interesariuszy: zasady i bariery; -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Moduł 4 (cd): Podstawy teorii komunikacji: Bariery komunikacyjne i ograniczenia poznawcze; Tworzenie kluczowych komunikatów w zmianie -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Moduł 4 (cd): Docieranie do serc i umysłów; Sposoby komunikowania się z ludźmi; Preferencje VARK -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Moduł 4 (cd): Kanały komunikacji: Planowanie komunikacji -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Moduł 5 Praca Change Managera: Ocena wpływu i dotkliwości zmiany; Model McKinsey 7-S i analiza luk; Monitorowanie wpływu zmian; Opór wobec zmian -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Przerwa | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Moduł 5 (cd): Analiza efektywności zmian; Zrównoważona karta wyników wprowadzenia zmiany; Budowanie strategii pomiaru efektywności zmiany; -współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Podsumowanie kursu. Post test -współdzielenie ekranu, test | Prowadzący Artur Mochocki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Egzamin Change Management Foundation TEST. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 030,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 030,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 72,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 72,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 940,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 940,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Artur Mochocki
Akredytowany Trener PRINCE2, PRINCE2Agile, Change Management, AgilePM, AgileBA, Agile Change Agent, Digital Transformation, DTMethod, PM2, SCRUM.
Ponad dwudziestoletnia praktyka w m.in. realizacji projektów biznesowych związanych z poprawą efektywności przedsiębiorstw w obszarach wsparcia biznesu, sprzedaży i obsługi klienta, zarówno w polskich jak i międzynarodowych organizacjach z branży IT, outsourcingu, spożywczej oraz w bankowości. Doświadczenie zawodowe zdobywał również pełniąc rolę menedżerskie oraz agenta zmian podczas fuzji przedsiębiorstw.
Specjalizacja
Szczególny obszar zainteresowań stanowi szeroko rozumiane zarządzanie zmianą.
Wykształcenie
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie oraz „Leadership Academy” Harvard Business School.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- praca przedkursowa
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z przykładowymi egzaminami,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoelniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji niezbędnych w zarządzaniu projektami oraz zmianą organizacyjną między innymi w sektorach objętych transformacją energetyczną i środowiskową. Tematyka szkolenia wpisuje się więc także w cele strategiczne określone w Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019–2030 oraz Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030, w szczególności w zakresie wspierania adaptacji do skutków zmian klimatu, zwiększania efektywności energetycznej i ograniczania emisji gazów cieplarnianych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
- Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
- Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu.
- Okres ważności aplikacji.
- Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.