Robić rzeczy dobrze czy robić dobre rzeczy? Dlaczego powinniśmy zmienić podejście z zarządzania czasem na zarządzanie wartością?
Robić rzeczy dobrze czy robić dobre rzeczy? Dlaczego powinniśmy zmienić podejście z zarządzania czasem na zarządzanie wartością?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami usługi będą pracownicy lub kadra zarządzająca przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności uczestników w zakresie efektywnego zarządzania wartością. Szkolenie przełamuje tradycyjne schematy zarządzania czasem, kładąc nacisk na podejście oparte na wartości. Celem jest zwiększenie koncentracji zespołu na działaniach przynoszących największą wartość, rozwinięcie umiejętności priorytetyzacji, skuteczne zarządzanie czasem oraz wzrost efektywności indywidualnej i zespołowej przez lepsze zarządzanie skupieniem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje koncepcję zarządzania czasem oraz analizuje jej możliwe ograniczenia i realia wdrożeniowe. Definiuje kluczowe różnice między zarządzaniem czasem a zarządzaniem wartością, przytaczając konkretne przykłady. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera poprawną definicję zarządzania czasem spośród podanych opcji oraz identyfikuje dwa potencjalne ograniczenia tej koncepcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje różnicę między zarządzaniem czasem a zarządzaniem wartością. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik uzasadnia znaczenie zarządzania wartością poprzez omówienie kluczowych korzyści z tego podejścia. Ocenia, w jaki sposób zarządzanie wartością może przynieść lepsze rezultaty niż tradycyjne zarządzanie czasem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje kluczowe korzyści wynikających z zarządzania wartością. Wskazuje sytuację, w której zarządzanie wartością przynosi lepsze efekty niż zarządzanie czasem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje plan działań skoncentrowanych na zwiększaniu wartości w miejscu pracy, uwzględniając techniki zarządzania priorytetami i skupieniem. Projektuje strategie oraz narzędzia, które wspierają efektywność poprzez utrzymanie koncentracji na najważniejszych zadaniach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje prawidłową sekwencję kroków w planie działań skoncentrowanym na wartości spośród podanych opcji. Wybiera właściwą technikę zarządzania priorytetami, która najlepiej wspiera utrzymanie koncentracji na kluczowych zadaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje wpływ refleksji nad upływem czasu na efektywność działań, proponując metody jej integracji w codziennej pracy. Monitoruje i kontroluje sposoby zwiększania efektywności przez wykorzystanie zarządzania uwagą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera poprawne twierdzenie o roli refleksji nad upływem czasu w zwiększaniu efektywności spośród podanych odpowiedzi. Wskazuje odpowiednie podejście do zarządzania uwagą jako metodę zwiększania efektywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy Plan Usługi
1. Wprowadzenie do szkolenia i identyfikacja potrzeb uczestników (9:00 - 9:45) – 1 godzina dydaktyczna:
- Zidentyfikowanie celów i oczekiwań uczestników względem szkolenia.
2. Zarządzanie czasem: Analiza koncepcji zarządzania czasem (9:45 - 10:30) – 1 godzina dydaktyczna:
- Omówienie podstawowych zasad zarządzania czasem i jego ograniczeń.
3. Zarządzanie wartością: Wprowadzenie do zarządzania wartością (10:30 - 11:15) – 1 godzina dydaktyczna:
- Wyjaśnienie pojęcia wartości i interpretacja jej roli w efektywności.
Przerwa kawowa (11:15 - 11:30)
4. Dlaczego warto zarządzać wartością? (11:30 - 12:15) – 1 godzina dydaktyczna:
- Omówienie korzyści skupienia na celu i dostarczanej wartości.
5. Techniki zarządzania skupieniem (12:15 - 13:00) – 1 godzina dydaktyczna:
- Praktyczne metody zwiększania koncentracji i utrzymywania uwagi na najważniejszych zadaniach.
6. Techniki zarządzania priorytetami (13:00 - 13:45) – 1 godzina dydaktyczna:
- Narzędzia i strategie do skutecznego ustalania priorytetów i realizacji kluczowych celów.
7. Podsumowanie: Refleksja nad upływem czasu i jego wpływem na nasze działania (13:45 - 14:30) – 1 godzina dydaktyczna:
- Jak maksymalizować efektywność poprzez skupienie i zarządzanie uwagą zespołu.
8. Walidacja efektów uczenia się (14:30 - 15:15) – 1 godzina dydaktyczna:
- Test teoretyczny.
Uwagi:
Zajęcia praktyczne: Łącznie 5 godzin i 15 minut
Informacje dodatkowe:
Tryb prowadzenia szkolenia: Szkolenie odbywa się w trybie godzin dydaktycznych (lekcyjnych) trwających 45 minut.
Czas trwania szkolenia: Łącznie8godzin dydaktycznych realizowane w ciągu 1 dnia.
Przerwy: Jedna przerwa kawowa 15 minut dziennie, nie wliczana w czas trwania szkolenia.
Materiały szkoleniowe: Uczestnicy otrzymują komplet materiałów dydaktycznych.
Zaświadczenie: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie potwierdzające. nabyte umiejętności
Uwagi organizacyjne:
Szkolenie ma charakter praktyczny z elementami teorii, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy.
Zajęcia odbywają się w odpowiednio wyposażonej sali szkoleniowej, zapewniającej komfort pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie do szkolenia i identyfikacja potrzeb uczestników | Prowadzący Marta Kasprzycka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Zarządzanie czasem: Analiza koncepcji zarządzania czasem | Prowadzący Marta Kasprzycka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Zarządzanie wartością: Wprowadzenie do zarządzania wartością | Prowadzący Marta Kasprzycka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Dlaczego warto zarządzać wartością? | Prowadzący Marta Kasprzycka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Techniki zarządzania skupieniem | Prowadzący Marta Kasprzycka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 . Techniki zarządzania priorytetami | Prowadzący Marta Kasprzycka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Podsumowanie: Refleksja nad upływem czasu i jego wpływem na nasze działania | Prowadzący Marta Kasprzycka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 885,60 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Kasprzycka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik kursu będzie miał udostępnione materiały szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
Osoba prowadząca walidację Elżbieta Jachymczak tworzy test i weryfikuje jego wyniki po zakończeniu testu. Prowadzący Marta Kasprzycka rozdaje test do wypełnienia uczestnikom.
Podana liczba godzin dotyczy godzin dydaktycznych tzn. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Cena za godzinę szkolenia na jednego uczestnika: 90,00 zł netto = 110,70 zł brutto.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi