Komunikacja i efektywna współpraca w zespole – wspólne wartości, wspólne cele
Komunikacja i efektywna współpraca w zespole – wspólne wartości, wspólne cele
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników danej organizacji, chcących poszerzać swoją wiedzę i umiejętności oraz kompetencje z zakresu komunikacji w budowaniu efektywnych zespołów oraz współpracy opartej na wspólnych wartościach, zasadach oraz celu do realizacji, a także do pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń przełożonych, zarządzających zespołem pracowników różnych działów współpracujących ze sobą pracowników z zespołów zróżnicowanych pod względem stażu pracy, wieku, kompetencji, zajmowanego stanowiska.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest przygotowanie uczestnika szkolenia do samodzielnego wykorzystania technik komunikacyjnych opartych na wzajemnym szacunku, zrozumieniu i empatii w efektywnych zespołach oraz rozwijania umiejętności tworzenia spójnych relacji między członkami zespołu oraz wspierania współpracy i osiągania wspólnych celów poprzez świadomą i efektywną wymianę informacji oraz aktywne słuchanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Motywuje siebie i innych do zaangażowania w realizację zadań i celów | Kryteria weryfikacji aktywnie wyraża oraz wspiera nowe pomysły w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji zachęca do aktywności i angażowania się | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji świadomie wykorzystuje swoje motywatory | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Efektywnie współpracuje oraz skutecznie komunikuje się oraz ze współpracownikami | Kryteria weryfikacji wykorzystuje podobieństwa i różnice osobowościowe do efektywnej współpracy w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji słucha innych, wkłada wysiłek w zrozumienie, nawiązuje do wypowiedzi innych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji współpracuje opierając się na zrozumieniu, szacunku i pozytywnych intencjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dopasowuje styl komunikacji indywidualnie do potrzeb i oczekiwań współpracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji stosuje metody aktywnego słuchania (pytania, parafrazy, podsumowania) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Realizuje zadania i cele wspólne dla zespołu i organizacji | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki realizacji celów m.in. SMARTER | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Realizuje cele ze świadomością wpływu na inne działy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Określa priorytety realizowanych zadań i celów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zapobiega i rozwiązuje konflikty w zespole | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przyczyny konkretnego konfliktu w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów zgodne z założeniami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje rozwiązania trudnych sytuacji w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady etyki zawodowej, jako fundament budowania zaufania w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
MODUŁ I Automotywacja do współpracy oraz budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie
- Co motywuje mnie do pracy zespołowej
- główne czynniki i zasady budowania automotywacji – moje mocne strony
- Rola optymizmu i metody wzbogacania własnego potencjału. Wpływ optymizmu na podejmowanie działań i zaangażowanie
- Wzmacnianie poczucia własnej wartości i pewności siebie
MODUŁ II Skuteczna komunikacja i współpraca w zespole oparta na szacunku i zaufaniu
- zachowania wpływające (nie)pozytywnie na współpracę
- techniki komunikacji wspierające współpracę w zespole
- podobieństwa oraz różnice osobowościowe i wewnątrz zespołu, jak wykorzystywać różnorodność
- Jak aktywne słuchanie wpływa na zrozumienie i współpracę.
MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych dla zespołu
- Poprawnie sformułowany cel – pokaż SENS działań
- Wyznaczanie priorytetów – czy można robić wszystko? Koncentracja na sprawach gwarantujących osiągnięcie celu zespołu
- Zasada SMARTER oraz GROW w wyznaczaniu celów i ich praktyczne zastosowanie w realizacji celów zespołowych oraz efektywności pracy własnej.
MODUŁ IV Sytuacje konfliktowe w zespole
- Przyczyny konfliktów w zespołach
- Moja postawa w konflikcie
- Trudne sytuacje w zespole
- Etyka zawodowa i rozwiązywanie dylematów związanych z wykonywanym zawodem -budowanie zaufania w Zespole
MODUŁ V EGZAMIN WEWNETRZNY
Usługa świadczona jest w godzinach zegarowych, gdzie jedna godzina odpowiada 60 minutom . Czas trwania usługi 8 godzin. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi (łącznie 1 godzina).
Zajęcia praktyczne 6 godzin. Zajęcia teoretyczne 45 minut. Egzamin wewnętrzny 15 minut.
Metody aktywizujące: dyskusje grupowe, studia przypadków, obserwacja, ćwiczenia grupowe, analiza przypadków
Warunki organizacyjne: Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy, firma szkoleniowa zapewnia materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi.
Organizator zapewnia dostępność usługi rozwojowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie szkolenia.
Ocena kompetencji pracownika - test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 MODUŁ I Automotywacja do współpracy oraz budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 MODUŁ II Skuteczna komunikacja i współpraca w zespole oparta na szacunku i zaufaniu | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 PRZERWA | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych dla zespołu cz.1 | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 PRZERWA | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych dla zespołu cz.2 | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 PRZERWA | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 MODUŁ IV Sytuacje konfliktowe w zespole | Prowadzący ANDRZEJ ZDANOWSKI | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 MODUŁ V EGZAMIN WEWNĘTRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 206,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 206,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
ANDRZEJ ZDANOWSKI
TRENER /PRAKTYK/AUTOR
tel: 606 490 062
e-mail : andrzej@siegajdalej.pl
Od kilkunastu lat tworzę i prowadzę zespoły sprzedażowe. Moje atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi.
Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają moje osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Cała moja praca to… ludzie.
Efekty moich metod zarządzania zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TP DiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/ nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp z o.o. za efektywność działań.
Jako trener specjalizuję się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa.
Różnorodność branż, w których zdobywałem doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pozwala mi na elastyczne podejście do prowadzonych zajęć i szybkie znalezienie wspólnego języka z uczestnikami. Jestem autorem książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie”. Jestem współautorem książki „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”.
W TVN CNBC występowałem jako ekspert w dziedzinie organizacji i planowania pracy menadżera.
Wykładowca na studiach MBA, tematu Self Management - zarządzanie zespołami biznesowymi w praktyce „Trener zmian” (potwierdzony certyfikatem).
Sprawiam, że ludziom „chce się chcieć” 😊
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych do realizowanej usługi rozwojowej. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne. Dodatkowo uczestnicy otrzymają: notatnik, teczkę, długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Oddzielne stanowiska pracy dla każdego z uczestników ( krzesło, stolik). Dostosujemy nasze usługi do indywidulanych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie trwania szkolenia.
W efekcie ukończenia kursu uczestnicy uzyskają certyfikat ukończenia kursu, potwierdzającym nabycie kwalifikacji w obszarze komunikacji i współpracy w zespole.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VATU:
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi