Cross selling i up selling - techniki skutecznego oferowania dodatkowych produktów - SZKOLENIE
Cross selling i up selling - techniki skutecznego oferowania dodatkowych produktów - SZKOLENIE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Skolenie "Cross selling i up selling – techniki skutecznego oferowania dodatkowych produktów" jest skierowane do osób i firm, które chcą zwiększyć wartość transakcji poprzez skuteczne proponowanie dodatkowych lub droższych produktów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji14-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa rozwojowa przygotowuje do skutecznego stosowania technik cross-sellingu i up-sellingu w sprzedaży, stosowania i analizowania potrzeb klienta w celu dostosowania dodatkowych ofert, zwiększenie umiejętności prezentowania dodatkowych produktów/usług w sposób nienachalny i efektywny, zrozumienia mechanizmów psychologicznych, które wpływają na decyzje zakupowe klientów., rozwinięcia zdolności budowania długotrwałych relacji z klientami przy jednoczesnym zwiększaniu wartości transakcjiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje zasady cross-sellingu i up-sellingu | Kryteria weryfikacji Rozróżnianie technik cross-sellingu iup-sellingu oraz ich zastosowanie wróżnych branżach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje produkty komplementarnych i premium w ofercie firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznanie motywacji zakupowych klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia
Zakres tematyczny:
Wprowadzenie do cross-sellingu i up-sellingu
Definicja i różnice między cross-sellingiem a up-sellingiem.
Jakie korzyści przynoszą te techniki dla firmy i klienta?
Zrozumienie potrzeb klienta
Jak analizować potrzeby klienta, aby oferować odpowiednie dodatkowe produkty lub usługi?
Personalizacja oferty jako klucz do sukcesu.
Techniki sprzedażowe w cross-sellingu i up-sellingu
Sztuka prezentowania dodatkowych produktów/usług bez nachalności.
Kiedy i jak proponować klientowi dodatkowe produkty?
Przykłady skutecznych zwrotów i technik argumentacji.
Psychologia decyzji zakupowych klienta
Jak klienci podejmują decyzje zakupowe?
Jakie czynniki psychologiczne wpływają na decyzje o zakupie dodatkowych produktów?
Budowanie relacji przez cross-selling i up-selling
Jak oferować dodatkowe produkty, jednocześnie budując lojalność klienta?
Techniki utrzymywania pozytywnej relacji z klientem po sprzedaży.
Praktyczne ćwiczenia
Symulacje rozmów sprzedażowych z zastosowaniem technik cross-sellingu i up-sellingu.
Analiza przypadków sukcesów i porażek.
Walidacja
--> Usługa rozwojowa przygotowuje do skutecznego stosowania technik cross-sellingu i up-sellingu w sprzedaży, stosowania i analizowania potrzebklienta w celu dostosowania dodatkowych ofert, zwiększenie umiejętności prezentowania dodatkowych produktów/usług w sposób nienachalnyi efektywny, zrozumienia mechanizmów psychologicznych, które wpływają na decyzje zakupowe klientów., rozwinięcia zdolności budowaniadługotrwałych relacji z klientami przy jednoczesnym zwiększaniu wartości transakcji.
--> Szkolenie skierowane do maksymalnie 5 (pięciu) uczestników.
--> W ramach wszystkich tematów zaplanowanych na szkoleniu wykorzystywane będą techniki: ćwiczenia, dyskusje, symulacje, case study, wykłady, wideo, prezentacje, współdzielenie ekranu.
--> Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
--> Organizator usługi zapewnia uczestnikom:
zestaw ćwiczeń praktycznych, pozwalających nabyć i utrwalić zakładane efekty uczenia się, a także na bieżąco weryfikować nabywaneumiejętności,
wyposażenie pozwalające na krótką prezentację efektów ćwiczeń przez uczestników usługi rozwojowej, zależne od sposobu prowadzeniausługi (stacjonarny/online),
dostęp do książek, podręczników, publikacji polsko- i obcojęzycznych, dotyczących prezentowanych zagadnień
--> Uczestnik przed rozpoczęciem usługi może uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojenia programu szkolenia, poprzez zapoznanie się z treścią materiałów szkoleniowych udostępnionych w formie skryptu pdf, wysyłanego na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym min. wykonując ankietę znajdującą się w materiałach szkoleniowych.
--> Dostawca Usługi zapewnia warunki organizacyjne wraz z niezbędnymi materiałami do prawidłowego przeprowadzenia walidacji. W trakcie trwania szkolenia realizowane będą ćwiczenia, testy, scenki sytuacyjne jako metody pracy z uczestnikiem sprzyjające osiągnięciu założonych celów usługi rozwojowej - zaplanowane działania nie stanowią elementu procesu walidacji.
--> Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych tj. 1h szkoleniowa dydaktyczna = 45 min
Ilość godzin szkolenia - szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych:
liczba godzin teoretycznych: 7 H DYDAKTYCZNYCH
liczba godzin praktycznych: 9 H DYDAKTYCZNYCH
łączny czas szkolenia: 12 h dydaktycznych
W tym przerwy o łącznym czasie: 15 minut
Przerwy wliczone są w czas trwania usługi
--> Walidacja usługi jest wliczona do procesu kształcenia, a tym samym do czasu trwania usługi rozwojowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami.
--> Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały autorskie w formie pdf firmy EduEasy Justyna Szewioła.
Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom usługi przed rozpoczęciem procesu szkoleniowego w formie pdf NA WSKAZANYPRZEZ UCZESTNIKA ADRES MEILOWY.
Organizator usługi zapewnia uczestnikom:
• zestaw ćwiczeń praktycznych, pozwalających nabyć i utrwalić zakładane efekty uczenia się, a także na bieżąco weryfikować nabywaneumiejętności,
• wyposażenie pozwalające na krótką prezentację efektów ćwiczeń przez uczestników usługi rozwojowej, zależne od sposobu prowadzeniausługi (stacjonarny/online),
• dostęp do książek, podręczników, publikacji polsko- i obcojęzycznych, dotyczących prezentowanych zagadnień
Warunki uczestnictwa
--> Zapis na usługę z wykorzystaniem odpowiedniego ID wsparcia
-->BEZWZGLĘDNE WARUNKI UKOŃCZENIA SZKOLENIA I OTRZYMANIA REFUNDACJI DLA UCZESTNIKÓW KORZYSTAJĄCYCH ZDOFINANSOWANIA UE - WYMAGANA OBECNOŚĆ NA ZAJĘCIACH MINIMUM 80% POTWIERDZONA RAPORTAMI Z LOGOWAŃ.
Informacje dodatkowe
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego są jednocześnie warunkami do otrzymania przez Uczestnika zaświadczenia o ukończeniuudziału w usłudze rozwojowej.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz przystąpienie do walidacji.
Zaplanowano przerwy, które są wliczone w czas trwania szkolenia. Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej i spełnieniu założonychwymogów (szkoleniu), uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat o jej ukończeniu oraz zobowiązuję się do wypełnienia ankietyoceny szkolenia w BUR.
Usługa ma charakter zamknięty. Usługodawca nie jest podmiotem pełniącym funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek RegionalnymProgramie lub FER.
Usługa realizowana pod adresem ul. Plac Teatralny 10, 41-800 Zabrze
Warunki techniczne
Warunki techniczne
usługa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora umożlwiającego realizacjęoraz monitoring usługi wczasie rzeczywistym - ClickMeeting, umożlwiającej osiągniecie założonych celów i efektów usługi;
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: komputer wyposażony w kameręi głośnik zaktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM;
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: szybkościąpobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s;
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
dostawca usługi udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej w czasie rzeczywistym przez cały okres trwaniausługi(włącznie z przerwami);
Usługa będzie realizowana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
szkolenie będzie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Wymagania systemowe, które muszą zostać spełnione:Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE) Głośniki i mikrofon - wbudowane, wtykUSB lub bezprzewodowy Bluetooth).
Obsługiwane systemy operacyjne: macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym, Windows 10 *
Uwaga: urządzenia z systemem Windows 10 musządziałaćw systemie Windows 10, Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jestobsługiwany, Windows 8 lub 8.1, System Windows 7, Ubuntu 12.04 lub nowszy, Mint 17.1lub nowszy, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lubnowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub nowszy, Fedora 21 lub nowsza, Open SUSE 13.2lub nowszy, Arch Linux (tylko 64-bitowy)d)
Uczestnik nie musi zakładać konta na ClickMeeting, ani ściągać oprogramowania na komputer, choć jest to zalecane
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - permanentnie, do czasu zakończenia terminu usługirozwojowej.
Obsługiwane przeglądarki: Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, macOS: Safari 7+, Firefox 27+,Chrome30+, Linux: Firefox 27+, Chrome 30+g)
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM: minimum: Jednordzeniowy 1 GHz lub wyższyzalecane: Dwurdzeniowy 2 GHz lublepszy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)h) Obsługiwane tablety i urządzenia mobilne: Surface PRO 2 lub nowszy z systememWindows 8.1 lub nowszym, Uwaga: tablety z systemem Windows 10 musząmiećsystem Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb Snie jest obsługiwany, Urządzenia z systemem iOS i Android, Urządzenia Blackberry.
Uczestnicy oraz Administratorzy Regionalni (operator) otrzymają dostęp do usługi minimum jeden dzień przed rozpoczęciem terminuusługi rozwojowej.