Sztuka perswazji i wywierania wpływu w marketingu - SZKOLENIE
Sztuka perswazji i wywierania wpływu w marketingu - SZKOLENIE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest skierowana do osób i firm, które chcą skuteczniejprzekonywać, budować zaangażowanie klientów oraz zwiększaćefektywność swoich działań marketingowych.
Główne grupy odbiorców:Specjaliści ds. marketingu, reklamy i sprzedaży
Przedsiębiorcy i właściciele firm, kierownicy
Osoby działające w e-commerce i mediach społecznościowych
Freelancerzy, trenerzy i osoby budujące markę osobistą
Osoby zainteresowane psychologią perswazji i komunikacją
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji26-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do: Zrozumienia kluczowych zasad perswazji i ich zastosowania w marketingu. Rozwinięcia umiejętności tworzenia przekonujących komunikatów reklamowych, które wpływają na decyzje zakupowe klientów.Poznania technik wpływu psychologicznego (np. reguła niedoboru, społeczny dowód słuszności) oraz ich skutecznego wykorzystania w kampaniach marketingowych. Zdobycia wiedzy na temat etyki w perswazji marketingowej, aby unikać manipulacji i budować pozytywne relacje.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie podstawowe mechanizmy perswazji | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie psychologiczne zasady wpływu społecznego, takie jak reguła wzajemności, społecznego dowodu słuszności, autorytetu, niedostępności oraz inne techniki stosowane w marketingu i sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Usługa przygotowuje uczestnika do: Zrozumienia kluczowych zasad perswazji i ich zastosowania w marketingu. Rozwinięciaumiejętności tworzenia przekonujących komunikatów reklamowych, które wpływają na decyzje zakupowe klientów.Poznania technikwpływu psychologicznego (np. reguła niedoboru, społeczny dowód słuszności) oraz ich skutecznego wykorzystania w kampaniachmarketingowych.Zdobycia wiedzy na temat etyki w perswazji marketingowej, aby unikać manipulacji i budować pozytywne relacje.
- W ramach wszystkich tematów zaplanowanych na szkoleniu wykorzystywane będą techniki: ćwiczenia, dyskusje, testy, scenki.
- Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metodyumożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
- Organizator usługi zapewnia uczestnikom:
• zestaw ćwiczeń praktycznych, pozwalających nabyć i utrwalić zakładane efekty uczenia się, a także na bieżąco weryfikować nabywane umiejętności,
• wyposażenie pozwalające na krótką prezentację efektów ćwiczeń przez uczestników usługi rozwojowej, zależneodsposobuprowadzeniausługi (stacjonarny/online),
• dostęp do książek, podręczników, publikacji polsko- i obcojęzycznych, dotyczących prezentowanych zagadnień
5.Szkolenie skierowane do maksymalnie 5 (pięciu) uczestników. 1 h szkoleniowa = 45 min.
6.Zakres tematyczny:
1. 1. Wprowadzenie do perswazji w marketingu
Czym jest perswazja? Definicja i znaczenie w marketingu.
Modele i teorie perswazji: model AIDA, model przekonywania Cialdiniego.
Różnica między perswazją a manipulacją w kontekście etyki marketingowej.
- Psychologia wpływu na decyzje zakupowe
Czynniki wpływające na decyzje konsumentów: emocje, potrzeby, wartości.
Rola emocji i intuicji w procesie zakupowym.
Jak wykorzystać wiedzę o psychologii w tworzeniu przekazu marketingowego?
- Techniki perswazji w reklamie i komunikacji marketingowej
Społeczny dowód słuszności (Social Proof).
Reguła niedoboru i jej zastosowanie w promocjach.
Zasada wzajemności i budowanie lojalności klientów.
Wykorzystanie autorytetu w marketingu (influencerzy, ekspertów).
- Praktyczne zastosowanie perswazji w treściach marketingowych
Jak tworzyć przekonujące hasła reklamowe?
Struktura perswazyjnej oferty – jak zaprezentować produkt/usługę, aby skłonić klienta do zakupu?
Perswazja w content marketingu i social media.
- Case studies – skuteczna perswazja w kampaniach marketingowych
Przykłady efektywnych kampanii wykorzystujących techniki perswazji.
Analiza błędów w perswazji – jak unikać pułapek manipulacji?
- Warsztaty praktyczne
Tworzenie perswazyjnych komunikatów reklamowych.
Ćwiczenia z perswazji w różnych kanałach marketingowych (reklama online, social media, e-mail marketing).
g. WALIDACJA
7.Ilość godzin teoretycznych: 4 H - 1 H - 45 MIN.
8.Ilość godzin praktycznych: 12 H - 1 H - 45 MIN.
Łączny czas szkolenia: 24 h - 1 H 45 MIN.
W tym przerwy o łącznym czasie: 15 min Czas przerw wliczony w cżas trwania usługi.
SZKOLENIE REALIZOWANE W GODZINACH DYDAKTYCZNYCH - Godzina szkolenia - dydaktyczna tj. 1 h - 45 min.
Uczestnik może przed rozpoczęciem usługi może uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojeniaprogramu szkoleń poprzez zapoznanie się z treścią materiałów szkoleniowych udostępnionych w formie skryptu pdf przed rozpoczęciemusługi na adres meilowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym min. wykonując ankietę znajdującą się w materiałachszkoleniowych.Walidacja usługi jest wliczona do procesu kształcenia, a tym samym do czasu trwania usługi rozwojowej zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie regulacjami. Wybrana metoda walidacji umożliwia zwery
fi
kowanie zarówno wiedzy, umiejętnościjakikompetencji społecznych(postaw).
Dostawca Usług zapewnia warunki organizacyjne wraz z niezbędnymi materiałami do prawidłowegoprzeprowadzenia walidacji.W trakcie trwania szkolenia realizowane będą ćwiczenia, testy, scenki sytuacyjne jako metody pracy zuczestnikiem sprzyjające osiągnięciu założonych celów usługi rozwojowej - zaplanowane działania nie stanowią elementu procesuwalidacji.
Usługa skierowana do firmy CLEVER SOLUTIONS DOMINIKA PELKA-MAGDA, UCZESTNICY USŁUGI: WIOLETTA DUDA, MARTACZERWIŃSKA
UWAGA! W dniu 20.05.2025 r. wprowadzono następujące zmiany w karcie usługi:
Moduły z trenerką Eliza Bednarek zaplanowane od 21.05.2025 r. do 23.05.2025 r. zostały przesunięte na 28.05.2025 r. oraz 29.05.2025 r.wraz z walidacją prowadzoną przez Pana dr Krzysztofa Sala. Przyczyna: choroba trenerki Eliza Bednarek. W dniu 20.05.2025 r.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
=Materiału autorskie firmy EduEasy Justyna Szewioła. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom usługi przed rozpoczęciemprocesu szkoleniowego w formie pdf NA WSKAZANY PRZEZ UCZESTNIKA ADRES e-mail
Organizator usługi zapewnia uczestnikom:
• zestaw ćwiczeń praktycznych, pozwalających nabyć i utrwalić zakładane efekty uczenia się, a także na bieżąco weryfikować nabywane umiejętności,
• wyposażenie pozwalające na krótką prezentację efektów ćwiczeń przez uczestników usługirozwojowej,zależneodsposobuprowadzeniausługi (stacjonarny/online),
• dostęp do książek, podręczników, publikacji polsko- i obcojęzycznych, dotyczących prezentowanych zagadnień
Warunki uczestnictwa
--> Zapis na usługę z wykorzystaniem odpowiedniego ID wsparcia
-->BEZWZGLĘDNE WARUNKI UKOŃCZENIA SZKOLENIA I OTRZYMANIA REFUNDACJI DLA UCZESTNIKÓW KORZYSTAJĄCYCH ZcDOFINANSOWANIA UE - WYMAGANA OBECNOŚĆ NA ZAJĘCIACH MINIMUM 80% POTWIERDZONA RAPORTAMI Z LOGOWAŃ.
Informacje dodatkowe
--> Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego są jednocześnie warunkami do otrzymania przez Uczestnika zaświadczenia o ukończeniu udziału w usłudze rozwojowej. Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu jest przystąpieniedo walidacji. Zaplanowano przerwy, które są wliczone w czas trwania szkolenia.Pozakończeniu udziału wusłudze rozwojowej i spełnieniuzałożonych wymogów (szkoleniu), uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat o jejukończeniu oraz zobowiązuję się dowypełnienia ankiety oceny szkolenia w BUR. Usługa macharakterzamknięty. Usługodawca niejestpodmiotem pełniącym funkcjęBeneficjenta lub partnera w którymkolwiek RegionalnymProgramie lubFER.
Adres wykonawcy: ul. Plac Teatralny 10, 41-800 Zabrze
Podstawa zwolnienia z VAT: Podstawa zwolnienia z podatku VAT (w związku ze stawką VAT zw.): § 3 ust. 1 pkt 14 RozporządzeniaMinistra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2013
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1.
usługa zostanie przeprowadzona za pośrednictwemplatformy/komunikatoraumożlwiającego realizacjęoraz monitoringusługiwczasierzeczywistym ClickMeeting, umożlwiającej osiągniecie założonych celów i efektów usługi;
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: komputer wyposażony w kameręigłośnikzaktualnymsystemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM;
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: szybkościąpobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s;
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
dostawca usługi udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres trwania usługi (włącznie z przerwami);
2. 3. 4. 5.
Usługa będzie realizowana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Warunki techniczne niezbędne do udziału wusłudze:a)szkoleniebędzie realizowane zapośrednictwem platformy ClickMeeting Mb) Wymagania systemowe, które muszą zostaćspełnione:Połączenieinternetowe - szerokopasmoweprzewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)Głośniki i mikrofon - wbudowane,wtyk USBlubbezprzewodowy Bluetoothc)Obsługiwane systemy operacyjne: macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym, Windows 10* Uwaga:urządzenia z systememWindows 10 musządziałaćw systemieWindows 10, Home, Pro lub Enterprise. Tryb S niejestobsługiwany,Windows 8 lub 8.1, SystemWindows 7, Ubuntu 12.04 lub nowszy, Mint 17.1lub nowszy, Red Hat Enterprise Linux 6.4lubnowszy, OracleLinux 6.4 lub nowszy, CentOS6.4 lub nowszy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2lub nowszy, ArchLinux (tylko 64-bitowy)d) Uczestniknie musi zakładać konta na ClickMeeting, ani ściągać oprogramowania na komputer, choć jest to zalecane e)okresważności linkuumożliwiającego uczestnictwo wspotkaniu on-line - do czasu zakończenia telekonferencji. f) Obsługiwaneprzeglądarki:Windows: InternetExplorer 11+, Edge 12+, Firefox27+, Chrome 30+, macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome30+, Linux: Firefox27+, Chrome30+g) Wymaganiadotyczące procesora ipamięci RAM: minimum: Jednordzeniowy 1 GHz lub wyższyzalecane: Dwurdzeniowy2 GHz lublepszy (Intel i3 / i5 /i7 lub odpowiednikAMD)h) Obsługiwane tablety i urządzenia mobilne: Surface PRO 2 lub nowszy zsystememWindows 8.1 lub nowszym,Uwaga : tablety zsystememWindows 10 musząmiećsystem Windows 10 Home, Pro lub Enterprise.Tryb S niejest obsługiwany,Urządzenia z systemem iOSi Android,Urządzenia Blackberry
Ważność linku: Przez cały okres trwania szkolenia.