Inteligencja emocjonalna, czyli jak budować motywację, komunikację i rezyliencję w organizacji
Inteligencja emocjonalna, czyli jak budować motywację, komunikację i rezyliencję w organizacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Inteligencja emocjonalna, czyli jak budować motywację, komunikację i rezyliencję w firmie produ” skierowane jest do wszystkich pracowników – niezależnie od działu, stanowiska czy poziomu doświadczenia.
Zapraszamy zarówno osoby z obszarów operacyjnych, administracyjnych, jak i specjalistów, liderów, menedżerów czy członków zespołów projektowych. Inteligencja emocjonalna to kompetencja uniwersalna – wspiera skuteczną współpracę, buduje odporność psychiczną i podnosi jakość codziennej komunikacji w miejscu pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi38
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznego wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w wykonywaniu codziennych obowiązków zawodowych i prywatnych. Uczestnik stosuje narzędzia w zakresie efektywnej komunikacji oraz motywacji. Stosuje inteligencję emocjonalną w pracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, tworząc trwałe relacje, personalizując usługi oraz radząc sobie z trudnymi sytuacjami. Wykorzystuje metodę rezyliencji m.in. do budowania odporności oraz zarządzania zmianą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób efektywny oraz empatyczny | Kryteria weryfikacji Definiuje oraz charakteryzuje zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Prowadzi sprawną i precyzyjną komunikację interpersonalną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Buduje, poprzez właściwą komunikację współpracę z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozwiązuje konflikty spowodowane zakłóceniami w komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wypracowuje kompromis. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykazuje się empatią w komunikacji z innymi osobami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Buduje i utrzymuje relacje w zespole oparte na wzajemnym szacunku, zaufaniu i otwartości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Personalizuje usługi i buduje trwałe relacje z klientami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia do budowania motywacji. | Kryteria weryfikacji Definiuje oraz charakteryzuje źródła motywacji i metody zwiększania zaangażowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy pozytywne relacje w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki motywacyjne oraz dostosowuje je do różnych osobowości i sytuacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Motywuje siebie i innych do działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Skutecznie wykorzystuje inteligencję emocjonalną. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz charakteryzuje podstawy inteligencji emocjonalnej i rozumie jej znaczenie w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Zarządza emocjami i jest świadomy swoich emocji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie rozpoznaje i kontroluje własne emocje. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Zwiększa empatię i zdolność do budowania zaufania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje rezyliencję i zwiększa odporność na stres. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki budowania rezyliencji i dbania o zdrowie psychiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki relaksacyjne i radzę sobie ze stresem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Tworzy pozytywną atmosferę w miejscu pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wzmacnia lojalność i satysfakcję klientów poprzez personalizowane podejście. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Formułuje jasne i precyzyjne komunikaty oraz wyraża własne zdanie w sposób asertywny i z szacunkiem dla innych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady jasnej i precyzyjnej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki asertywnego wyrażania opinii i emocji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wdraża postawę szacunku i otwartości w relacjach zawodowych, wzmacniając współpracę i zaufanie w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia: Inteligencja emocjonalna, czyli jak budować motywację, komunikację i rezyliencję w organizacji
INTELIGENCJA EMOCJONALNA - CZĘŚĆ I
Moduł 1: Podstawy inteligencji emocjonalnej
- Wprowadzenie do inteligencji emocjonalnej – czym jest i dlaczego ma znaczenie w środowisku produkcyjnym – zajęcia teoretyczne.
- Samoświadomość – rozpoznawanie własnych emocji i ich wpływu na pracę zespołową i indywidualną– zajęcia praktyczne.
- Samoregulacja – techniki zarządzania emocjami w stresujących i dynamicznych sytuacjach produkcyjnych – zajęcia praktyczne.
Opis: Na początku szkolenia uczestnicy poznają, czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego odgrywa kluczową rolę w codziennej pracy – zarówno na hali produkcyjnej, jak i w biurze. W przystępny sposób omówimy pięć głównych obszarów inteligencji emocjonalnej, skupiając się na ich praktycznym znaczeniu w kontekście współpracy, komunikacji i radzenia sobie ze stresem. Moduł będzie oparty na aktywnym udziale uczestników: krótkie ćwiczenia, analiza codziennych sytuacji z pracy oraz wymiana doświadczeń pomogą przełożyć teorię na realia zawodowe. Celem jest zbudowanie wspólnego zrozumienia, czym jest inteligencja emocjonalna i jak może wspierać efektywną i spokojną współpracę w firmie produkcyjnej.
REZYLIENCJA - CZĘŚĆ II
Moduł 2: Rezyliencja – odporność psychiczna
- Rezyliencja - dlaczego jest tak ważna? – zajęcia praktyczne.
- Techniki budowania rezyliencji – strategie radzenia sobie ze stresem i presją – zajęcia praktyczne.
- Praktyki samopomocowe – jak dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne w pracy – zajęcia praktyczne.
Opis: W tym module uczestnicy poznają, czym jest rezyliencja, czyli zdolność do zachowania spokoju, elastyczności i skuteczności w obliczu stresu, presji i zmian – zjawisk dobrze znanych w środowisku produkcyjnym. Omówimy, jak stres wpływa na koncentrację, jakość pracy, bezpieczeństwo i relacje w zespole – i dlaczego odporność psychiczna to dziś kluczowa kompetencja nie tylko dla liderów, ale także dla każdego członka zespołu. W ramach praktycznych zajęć uczestnicy:
- poznają techniki wzmacniania odporności psychicznej w sytuacjach takich jak nagłe zmiany w planie produkcyjnym, presja czasu, konflikt czy napięcie między zmianami,
- nauczą się prostych strategii radzenia sobie z przeciążeniem i emocjami „na gorąco” – bez względu na stanowisko i doświadczenie.
Celem modułu jest pokazanie, że rezyliencja to nie cecha wrodzona, lecz umiejętność, którą można rozwijać – nawet w wymagającym i dynamicznym środowisku, jakim jest produkcja.
KOMUNIKACJA - CZĘŚĆ III
Moduł 3: Skuteczna komunikacja interpersonalna
- Sztuka aktywnego słuchania – jak słuchać, aby zrozumieć klienta – zajęcia praktyczne.
- Komunikacja niewerbalna – interpretacja i kontrola mowy ciała – zajęcia praktyczne.
- Jasne i precyzyjne formułowanie komunikatów – jak mówić, by być dobrze zrozumianym – zajęcia praktyczne
- Asertywność w codziennej komunikacji – jak wyrażać swoje zdanie z szacunkiem – zajęcia praktyczne
- Rozwiązywanie konfliktów – strategie efektywnej komunikacji w trudnych sytuacjach – zajęcia praktyczne.
MOTYWACJA - CZĘŚĆ IV
Moduł 4: Motywacja i zaangażowanie
- Źródła motywacji – jak zidentyfikować i wykorzystać własne i cudze motywatory – zajęcia praktyczne.
- Techniki zwiększania zaangażowania – budowanie pozytywnej atmosfery w pracy – zajęcia praktyczne.
Opis: W firmie produkcyjnej, gdzie praca bywa powtarzalna, dynamiczna i pod dużą presją czasu, motywacja i zaangażowanie pracowników mają bezpośredni wpływ na jakość, efektywność i atmosferę w zespole. W tym module uczestnicy:
- poznają różne źródła motywacji – zarówno wewnętrzne (poczucie sensu, rozwój, uznanie), jak i zewnętrzne (warunki pracy, relacje, docenienie) – i nauczą się, jak je rozpoznawać u siebie i innych, niezależnie od roli w firmie,
- przećwiczą techniki wzmacniania zaangażowania, które pomagają budować pozytywną atmosferę w zespole, nawet gdy pojawiają się trudności, rutyna czy stres,
Zajęcia są praktyczne i nastawione na wymianę doświadczeń. Uczestnicy wyjdą z modułu z konkretnymi pomysłami na to, jak utrzymać motywację – swoją i zespołu – w codziennej pracy, także wtedy, gdy pojawiają się wyzwania.
Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz obserwacja w warunkach symulowanych
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usługa realizowana przy wykorzystaniu metod aktywizujących uczestników z wykorzystaniem różnorodnych metod aktywizujących uczestników. W trakcie programu stosowane są:
- ćwiczenia praktyczne,
- symulacje sytuacyjne,
- analiza studiów przypadków,
- techniki relaksacyjne i oddechowe,
- dyskusje grupowe,
- testy i zadania praktyczne mające na celu utrwalenie zdobytej wiedzy,
- uczenie oparte na doświadczeniu (experiential learning),
- role-play & shadowing
- feedback w czasie rzeczywistym
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czas trwania szkolenia 38 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 28 godzin 30 min + przerwy 1 godz. 15 min. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia. Walidacja trwa 30 min i wlicza się do czasu szkolenia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- minimalne doświadczenie i wiedza uczestników: min. 3 miesiące pracy w firmie
- doświadczenie zawodowe: nie ma znaczenia
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą usługi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Wprowadzenie do inteligencji emocjonalnej – czym jest i dlaczego ma znaczenie w środowisku produkcyjnym – zajęcia teoretyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Samoświadomość – rozpoznawanie własnych emocji i ich wpływu na pracę zespołową i indywidualną– zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Samoregulacja – techniki zarządzania emocjami w stresujących i dynamicznych sytuacjach produkcyjnych – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Rezyliencja - dlaczego jest tak ważna? – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Techniki budowania rezyliencji – strategie radzenia sobie ze stresem i presją – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Praktyki samopomocowe – jak dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne w pracy – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Praktyki samopomocowe – jak dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne w pracy – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Sztuka aktywnego słuchania – jak słuchać, aby zrozumieć klienta – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Komunikacja niewerbalna – interpretacja i kontrola mowy ciała – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Jasne i precyzyjne formułowanie komunikatów – jak mówić, by być dobrze zrozumianym – zajęcia praktyczne | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Asertywność w codziennej komunikacji – jak wyrażać swoje zdanie z szacunkiem – zajęcia praktyczne | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Rozwiązywanie konfliktów – strategie efektywnej komunikacji w trudnych sytuacjach – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Źródła motywacji – jak zidentyfikować i wykorzystać własne i cudze motywatory – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Źródła motywacji – jak zidentyfikować i wykorzystać własne i cudze motywatory – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Techniki zwiększania zaangażowania – budowanie pozytywnej atmosfery w pracy – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Techniki zwiększania zaangażowania – budowanie pozytywnej atmosfery w pracy – zajęcia praktyczne. | Prowadzący Maciej Szut | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 303,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 165,89 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 134,87 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Szut
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników:
- prezentacja przygotowana przez trenera wraz z materiałami
- dostęp do literatury zgodnej z tematem szkolenia
- zestawy ćwiczeń dla uczestników szkolenia
UZUPEŁNIENIE INFORMACJI DODATKOWYCH:
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Przedsiębiorca zobowiązany jest do zapewnienia udziału Pracowników przedsiębiorcy w usłudze rozwojowej na poziomie frekwencji nie mniejszym niż 80%
- Zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego 80% z walidacji zgodnie z kartą usługi
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia 38 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 28 godzin 30 min + przerwy 1 godz. 15 min. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia. Walidacja trwa 30 min i wlicza się do czasu szkolenia.
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - 100 % obecności, pozytywnym zaliczeniu walidacji
- materiały szkoleniowe - opisane w karcie usług
Dodatkowe informacje:
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Cd - w materiałach dla uczestników.
Adres
Adres
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: Usługa zostanie przeprowadzona w odpowiednio przygotowanej sali konferencyjnej, wyposażonej w klimatyzację, projektor multimedialny oraz flipchart. Pomieszczenie zapewni komfortowe warunki do realizacji zajęć dla wszystkich uczestników.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi