Figma - poznaj narzędzie do projektowania
Figma - poznaj narzędzie do projektowania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla początkujących i wszystkich osób, które na jakimkolwiek etapie pracy, mają styczność z Figmą, Developerów, Frontendowców, Testerów, dla osób pełniących funkcje: Business Owner, Project Manager, Customer Journey Specialist, Marketing Specialist, dla osób pracujących jako: Service Designer, Product Designer, UX Designer, UI Designer, Copywriter.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji25-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dowiedz się jak używać Figmy do tworzenia projektów od podstaw. Poznaj, jak działa Figma i jak zacząć pracę w tym narzędziu, niezależnie od tego, na jakim etapie pracy projektowej z niej korzystasz.Poznanie Figmy jako narzędzia do projektowania, prototypowania i testowania
Poznanie możliwości współdzielenia projektów w Figmie, ich komentowania i pracy grupowej
Nauczenie się tworzenia konkretnych rozwiązań - makiet, UI, prezentacji, user flow
Nabycie umiejętności wykorzystania Figmy do przep
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie Figmy jako narzędzia do projektowania, prototypowania i testowaniaPoznanie możliwości współdzielenia projektów w Figmie, ich komentowania i pracy grupowej Nauczenie się tworzenia konkretnych rozwiązań - makiet, UI, prezentacji, user flow Nabycie umiejętności wykorzystania Figmy do przeprowadzenia spotkań online, warsztatów, badań Dbanie o efektywną i skuteczną wymianę informacji poprzez stosowanie ogólnie przyjętego słownictwa z dziedziny testowania oprogramowania Znajomość podstawowych pojęć związanych z testowaniem oprogramowania Zrozumienie różnych praktyk wytwarzania i testowania oprogramowania oraz różnych ograniczeń związanych testowaniem, które mogą mieć zastosowanie w przypadku optymalizowania testowania pod kątem różnych kontekstów Sprawne uczestniczenie w przeglądach Stosowanie ogólnie przyjętych technik projektowania testów na wszystkich poziomach testów Interpretowanie i wykonywanie testów na podstawie otrzymanych specyfikacji testów oraz raportowanie na temat rezultatów testów Znajomość zasad zarządzania testami w zakresie dotyczącym zasobów, strategii, planowania, nadzoru nad projektem i zarządzania ryzykiem Sporządzanie i udostępnianie przejrzystych, zrozumiałych raportów o defektach Znajomość czynników związanych z projektem, które decydują o priorytetach testów i podejściu do testowania Świadomość korzyści, jakie testowanie oprogramowania przynosi interesariuszom Świadomość tego, w jaki sposób czynności testowe i produkty pracy związane z testowaniem wpisują się w realizację celów i założeń projektu oraz osiąganie przyjętych miar Udzielanie pomocy w procesie wyboru i implementacji narzędzi testowych Praktyczne ujęcie BABOK® Guide - szkolenie skupione na przełożeniu wiedzy teoretycznej na aspekt praktyczny Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-howprezentacji | Kryteria weryfikacji Nabywa umiejętności wykorzystania Figmy do przeprowadzenia spotkań online, warsztatów, badań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Każdego dnia zajęcia w godz. 9:00-17:00, z przerwą na lunch około godz. 13:00
Wprowadzenie do Figmy
Figma - porównanie planów
Rozpoczęcie pracy z Figmą
Blat roboczy Figmy
Makieta czy Prototyp?
Rozpoczęcie projektu
Realizacja projektu
Wykorzystanie potencjału Figmy
Co dalej?
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 warsztaty, chat, rozmowa na żywo - Wprowadzenie do Figmy. Figma - porównanie planów. Rozpoczęcie pracy z Figmą. Blat roboczy Figmy. Makieta czy Prototyp? | Prowadzący Marcin Trzeszczyński | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 warsztaty, chat, rozmowa na żywo, ankiety - Rozpoczęcie projektu. Realizacja projektu. Wykorzystanie potencjału Figmy. Co dalej? Walidacja. | Prowadzący Marcin Trzeszczyński | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 908,95 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 365,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,81 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 147,81 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Trzeszczyński
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
część teoretyczna szkolenia, slajdy - zostanie przekazana uczestnikom na szkoleniu w formie pdf.
uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa z opisem nabytych umiejętności
Warunki uczestnictwa
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z projektowaniem i Figmą. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia, dlatego niezależnie od tego, czy jesteś totalnym nowicjuszem, czy masz trochę doświadczenia, nauczysz się solidnych fundamentów projektowania w tym narzędziu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
szkolenie na platformie zoom, wymagane:
stabilne połączenie internetowe (zalecane min. 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload)
przeglądarka internetowa Chrome
zainstalowana aplikacja Zoom App
dobrej jakości słuchawki oraz mikrofon (opcjonalnie) kamera internetowa
link do szkolenia zostanie przesłany uczestnikom przed szkoleniem i będzie aktywny do końca szkolenia.