Python + Django + AI | Od podstaw | LearnIT
Python + Django + AI | Od podstaw | LearnIT
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Program szkoleniowy „Python + Django + AI” został zaprojektowany z myślą o osobach dorosłych, które:
- Planują zmianę ścieżki zawodowej – w szczególności osoby niezadowolone z obecnej sytuacji zawodowej, poszukujące stabilniejszego i lepiej opłacanego zatrudnienia w sektorze IT
- Nie posiadają doświadczenia w programowaniu – kurs jest skierowany do osób początkujących
- Są zainteresowane tworzeniem aplikacji internetowych, automatyzacją procesów oraz wykorzystaniem sztucznej inteligencji – uczestnicy poznają nowoczesne narzędzia wykorzystywane w realnych projektach komercyjnych
- Chcą rozwijać się w obszarze backendu, nowoczesnych technologii oraz integracji systemów
- Poszukują elastycznej formy kształcenia dostosowanej do obowiązków zawodowych i rodzinnych
- Są zdeterminowane do zdobycia kompetencji umożliwiających podjęcie pracy na stanowisku Junior Python Developer
- Chcą rozwijać zielone kompetencje, czyli umiejętność tworzenia energooszczędnych, zrównoważonych i odpowiedzialnych środowisk cyfr
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji27-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi161
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do pracy jako Junior Python Developer, z uwzględnieniem kontekstu zrównoważonego rozwoju (zielone kompetencje).Uczestnicy uczą się tworzyć aplikacje webowe, pracować w Scrumie, korzystać z frameworków takich jak Django, Flask i FastAPI oraz poznają dobre praktyki programistyczne i sposoby tworzenia energooszczędnych, świadomych rozwiązań IT.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się obsługuje narzędzia Linux i Terminal | Kryteria weryfikacji • swobodnie porusza się po strukturze systemu plików i wykorzystuje zaawansowane polecenia terminala,• tworzy własne skrypty usprawniające codzienną pracę poprzez automatyzację rutynowych czynności, • potrafi dostosować środowisko pracy do swoich potrzeb lub specyfiki projektu, tak jak robią to profesjonaliści w realnych zespołach IT. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje system Kontroli Wersji Git | Kryteria weryfikacji • sprawnie wykonuje operacje na gałęziach projektu, w tym rozgałęzienia i scalania zmian,• potrafi identyfikować i rozwiązywać konflikty wynikające z pracy wielu osób nad tym samym kodem, korzystając z odpowiednich narzędzi, • zna zasady współpracy zespołowej z wykorzystaniem GitHub i aktywnie publikuje oraz zarządza kodem na tej platformie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje podstawy Programowania Python | Kryteria weryfikacji • potrafi wykorzystywać podstawowe struktury danych (listy, krotki, słowniki) w praktycznych zastosowaniach,• zna metody pracy z plikami – umie odczytywać, zapisywać i przetwarzać dane z różnych źródeł, • rozumie i implementuje proste algorytmy służące do rozwiązywania typowych problemów programistycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje programowanie obiektowe (OOP) w Pythonie | Kryteria weryfikacji • rozumie zasady programowania obiektowego i potrafi tworzyć klasy oraz ich instancje,• wykorzystuje dziedziczenie do organizacji i ponownego użycia kodu, a także stosuje polimorfizm do elastycznego zarządzania zachowaniem obiektów, • stosuje enkapsulację, ukrywając szczegóły implementacji i kontrolując dostęp do danych w celu zachowania spójności i bezpieczeństwa aplikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje prace z wirtualnymi środowiskami | Kryteria weryfikacji • potrafi instalować i aktualizować pakiety Python z użyciem narzędzia pip,• tworzy i obsługuje wirtualne środowiska za pomocą takich narzędzi jak virtualenv, dbając o izolację projektów, • skutecznie zarządza zależnościami, kontrolując wersje bibliotek niezbędnych do działania aplikacji, co jest szczególnie istotne przy pracy z wieloma projektami jednocześnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje framework Django | Kryteria weryfikacji • zna zasady tworzenia aplikacji webowych w Django i potrafi zaprojektować ich podstawową strukturę,• wykorzystuje mechanizm ORM do efektywnej pracy z bazą danych, bez potrzeby pisania zapytań SQL, • umie konfigurować i wykorzystywać Django Admin Panel do zarządzania danymi aplikacji oraz monitorowania jej stanu z poziomu interfejsu administracyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje bazy danych i język SQL | Kryteria weryfikacji • zna podstawy języka SQL i potrafi tworzyć podstawowe zapytania takie jak SELECT, INSERT, UPDATE i DELETE,• stosuje dobre praktyki przy projektowaniu oraz modyfikacji struktur tabel, definiując m.in. klucze główne i obce, • rozumie i wykorzystuje zaawansowane funkcje SQL, w tym operacje JOIN, GROUP BY oraz HAVING do analizy i przetwarzania danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje wzorce projektowe oraz refaktoring i debugowanie kodu | Kryteria weryfikacji • zna i potrafi stosować popularne wzorce projektowe, takie jak Singleton, Factory czy Observer, w praktycznych projektach zespołowych,• pisze przejrzysty, dobrze zorganizowany i łatwy do utrzymania kod zgodnie z zasadami Clean Code, • wykonuje refaktoryzację, usprawniając strukturę istniejącego kodu bez ingerencji w jego działanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje proces testowania | Kryteria weryfikacji • potrafi tworzyć testy automatyczne z wykorzystaniem PyTest oraz stosować asercje do weryfikacji poprawności działania kodu,• zna techniki mockowania zależności przy użyciu unittest.mock, co pozwala izolować testowany fragment programu, • tworzy testy funkcjonalne, sprawdzające działanie całych procesów w aplikacji, zapewniając kompleksową kontrolę jakości oprogramowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje API: HTTP, REST, WebAPI | Kryteria weryfikacji • rozumie zasady działania protokołu HTTP, w tym metody żądań (GET, POST, PUT, DELETE) oraz strukturę nagłówków,• potrafi projektować i implementować interfejsy API zgodne z architekturą REST, • zna metody zabezpieczania API i stosuje mechanizmy autoryzacji w celu kontroli dostępu do zasobów aplikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje Deploy Aplikacji z wykorzystaniem AWS i Dockera | Kryteria weryfikacji • potrafi tworzyć i zarządzać kontenerami przy użyciu Dockera, rozumiejąc jego kluczowe komponenty i zastosowania,• zna podstawowe usługi platformy AWS i potrafi wdrażać aplikacje w środowisku chmurowym Amazon Web Services, • rozumie ideę Continuous Integration/Deployment i potrafi konfigurować procesy CI/CD z wykorzystaniem narzędzia Jenkins w celu automatyzacji wdrożeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje Flask | Kryteria weryfikacji • zna podstawy frameworka Flask, w tym projektowanie tras oraz obsługę żądań i odpowiedzi HTTP,• potrafi korzystać z systemu szablonów Jinja2 do dynamicznego generowania treści HTML, • rozwija aplikacje we Flasku, implementując formularze, dodając nowe funkcjonalności oraz integrując rozszerzenia wspierające rozwój projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się obsługuje Zadania Rekrutacyjne | Kryteria weryfikacji • potrafi rozwiązywać typowe zadania rekrutacyjne z zakresu Pythona i algorytmiki,• analizuje problem, dobiera odpowiednią strukturę danych i pisze czytelny, zoptymalizowany kod, • przygotowuje się do technicznych rozmów kwalifikacyjnych, ćwicząc zadania wymagające logicznego myślenia, debugowania i testowania rozwiązań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Podstawy programowania i Pythona
Lekcja 1: Podstawy algorytmizacji i programowania
- Rozwój architektury komputerowej
- O programowaniu w ogóle
- Powszechne języki programowania (klasyfikacja, rodzaje)
- Środowisko programistyczne
- Algorytmy
- Systemy liczbowe
- Reprezentacja danych w komputerze (z uwzględnieniem efektywności pamięci i wpływu na zużycie zasobów – zielone kompetencje)
- Podstawowe pojęcia algebry logiki (w kontekście optymalizacji kodu i energooszczędnych rozwiązań)
Lekcja 2: Wprowadzenie do ekosystemu Python
- Pierwsze spotkanie z Pythonem
- Podstawowe cechy języka
- Porównanie Pythona z innymi językami
- Zen Pythona
- Narzędzia programistyczne
- Virtualenv
- Najprostszy program w Pythonie
Lekcja 3: Podstawy Pythona – część 1
- PEP
- Zmienne
- Typy danych
- Operatory
- Łańcuchy znaków
- Mutowalne i niemutowalne typy danych
Lekcja 4: Podstawy Pythona – część 2
- Konwersja typów
- Funkcje wejścia i wyjścia
- Reprezentacja zmiennych w pamięci
- Komentarze
- Importy
Lekcja 5: Podstawy Pythona – część 3
- Formy operatora przypisania
- Formatowanie łańcuchów znaków
- Operatory porównania
- Instrukcje warunkowe
- Pętle
- Złożoność algorytmów (Big O Notation)
Lekcja 6: Programowanie strukturalne
- Funkcje i argumenty
- Zakresy zmiennych
- Adnotacje
- Dokumentowanie kodu
Lekcja 7: Programowanie funkcyjne
- List comprehensions
- Funkcje lambda
- Funkcje wyższego rzędu
- Map, filter, reduce
- Domknięcia i przechwytywanie zmiennych
- Dekoratory
Lekcja 8: Obsługa wyjątków
- Wyjątki
- Try/except
- Bloki finally i else
- Podnoszenie wyjątków (raise)
- Asercje
Lekcja 9: Praca z tekstem, serializacja i system plików
- Kodowania
- Praca z modułem os
- Obsługa plików
- Serializacja i deserializacja
- Praca z danymi zewnętrznymi (JSON, CSV)
- Wyrażenia regularne
- Iteratory i obiekty iterowalne
- Generatory
- Wzorce projektowe
Moduł 2: Systemy kontroli wersji i programowanie obiektowe
Lekcja 1: Systemy kontroli wersji
- Git
- Praca z komendami Git
- Git Flow
- Znajomość serwisów: GitHub, GitLab, Bitbucket
Lekcja 2: Programowanie obiektowe – część 1
- Klasy i obiekty
- Metody, atrybuty, konstruktory
- Enkapsulacja
- Property
- Dziedziczenie i abstrakcja
- Przesłanianie metod i rozszerzenie funkcjonalności
- Wielokrotne dziedziczenie
- MRO
Lekcja 3: Programowanie obiektowe – część 2
- Metody instancji, klasy i statyczne
- Klasy danych
- Polimorfizm
- Przeciążanie operatorów
- Tworzenie własnych wyjątków
Moduł 3: Bazy danych i SQL
Lekcja 1: Bazy danych i SQL – część 1
- Bazy danych
- Systemy zarządzania bazami danych
- Język zapytań SQL, proste zapytania
- Funkcje i procedury
Lekcja 2: Bazy danych i SQL – część 2
- Klucze
- Indeksy
- Relacje
- Podzapytania i JOIN
- ORM
Lekcja 3: Bazy danych i SQL – część 3
- Ćwiczenie praktyczne: użycie raw SQL i SQLAlchemy
- Implementacja aplikacji konsolowej na raw SQL
- Implementacja aplikacji z użyciem SQLAlchemy i Alembic
Moduł 4: Sieć, internet i web development
Lekcja 1: Praca z internetem i siecią
- Zasady działania internetu
- Architektura klient-serwer
- Model OSI i stos protokołów TCP/IP
- Wzorce projektowe (MTV, MVC, MVVM)
- Protokół HTTP
- REST – projektowanie lekkich i wydajnych interfejsów API zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju
Moduł 5: Frameworki Flask i Django
Lekcja 1: Flask – część 1
- Ćwiczenie: stworzenie prostej aplikacji w Flask
- Użycie Flask jako głównego frameworka
- Praca z psycopg2 do PostgreSQL
- Pisanie surowych zapytań bez ORM
- Użycie Jinja2 do szablonów
Lekcja 2: Flask – część 2
- Ćwiczenie: stworzenie aplikacji w Flask z użyciem SQLAlchemy ORM
- Pisanie zapytań przy użyciu ORM
- System migracji z Alembic – z naciskiem na kontrolę i ograniczenie niepotrzebnych operacji na bazie (efektywność i zielone podejście)
Lekcja 3: Django – część 1
- Django
- Konfiguracja projektu Django
- Podłączenie do PostgreSQL
- Komendy manage
- Aplikacje Django
Lekcja 4: Django – część 2
- Widoki
- Routing i obsługa zapytań
- Modele, Django ORM
- Migracje
- Szablony
- Formularze
- Pagination
- Ćwiczenie: stworzenie prostej aplikacji
- Ćwiczenie: praca z aplikacją Django
- Użycie Django ORM
- Użycie Jinja2
Lekcja 5: Django – część 3
- Normalizacja bazy danych
- Queryset
- Seeder/Faker
- Ćwiczenie: wypełnienie bazy danymi testowymi
Lekcja 6: Django – część 5
- Konfiguracja widoku w panelu administracyjnym
- Sortowanie, filtry i wyszukiwanie
- Inline, wyświetlanie niestandardowych pól
- Admin Actions
- Ćwiczenie: rozbudowa aplikacji
Lekcja 7: Django – część 6
- Operacje zbiorcze (Bulk Operations)
- Transakcje
- ACID
- Poziomy izolacji transakcji
- Ćwiczenie: rozbudowa aplikacji w Django
- Konfiguracja rejestracji i autoryzacji
Moduł 6: Django REST i Celery
Lekcja 1: Django REST – część 1
- Django Rest Framework
- Postman
- Parametry ścieżki i zapytań
- Serializery
- Ciasteczka
- Ćwiczenie: stworzenie aplikacji w DRF
- Testowanie w Django
- Ćwiczenie: stworzenie aplikacji w DRF – projektowanie pod kątem efektywności i minimalizacji zużycia zasobów (zielone kompetencje)
Lekcja 2: Django REST – część 2
- Middleware w Django
- JWT
- Biblioteki
- Rejestracja/Logowanie
- Ćwiczenie: rejestracja i autoryzacja w DRF
Lekcja 3: Django REST – część 4
- Cache
- Ćwiczenie: praca z aplikacją w DRF
Lekcja 4: Django REST – część 5
- Ćwiczenie: praca z aplikacją w DRF
- Dokumentacja API: Swagger, OpenAPI
Lekcja 5: Celery
- Praca w tle z Celery
- Celery Beat
- Wykonywanie zadań wg harmonogramu
- Ćwiczenie: konfiguracja Celery i Celery Beat
Moduł 7: Równoległość, asynchroniczność i nowoczesne API
Lekcja 1: Równoległość – część 1
- Co to jest równoległe wykonywanie
- Proces i wątek
- GIL
- Wielowątkowość
- Multiprocessing
- Współpraca między procesami
Lekcja 2: Asynchroniczność
- Co to jest asynchroniczność
- Korutyny
- Event Loop
- Futures
- Moduł asyncio
- async/await
- Synchronizacja zadań w asyncio – techniki tworzenia responsywnych, zasobooszczędnych aplikacji
Lekcja 3: Aiohttp – część 1
- Zapoznanie z Aiohttp
- Ćwiczenie: stworzenie aplikacji w Aiohttp
Lekcja 4: FastAPI
- Zapoznanie z FastAPI
- Ćwiczenie: prosta aplikacja w FastAPI
Lekcja 5: Not Only REST
- Zapoznanie z WebSockets
- Zapoznanie z GraphQL
- Ćwiczenie: stworzenie aplikacji z użyciem WebSockets
Moduł 8: DevOps, konteneryzacja i CI/CD
Lekcja 1: DevOps
- Rola inżyniera DevOps
- Wprowadzenie do AWS
- EC2
- S3
Lekcja 2: Amazon – podstawowe usługi
- RDS
- ELB
- Route53
- AWS CLI
- Wdrażanie aplikacji w chmurze AWS
Lekcja 3: Systemy rozproszone
- Konteneryzacja i wirtualizacja
- Docker jako technologia – optymalizacja zużycia zasobów, wdrażanie lekkich kontenerów (w duchu zielonych kompetencji)
- Sieci Docker
- docker-compose
- Ćwiczenie: aplikacja w kontenerze – tworzenie rozwiązań wspierających efektywność energetyczną i ograniczenie śladu środowiskowego
Lekcja 4: CI/CD
- Wprowadzenie do CI/CD
- GitHub Actions
- Inne narzędzia CD
Moduł 9: Przygotowanie do rynku pracy
Lekcja 1: Próba rozmowy technicznej
- Przeprowadzenie próbnej rozmowy technicznej
- Odpowiedzi na pytania, retrospektywa
- Tworzenie CV
- Przygotowanie profilu w LinkedIn
- List motywacyjny
- Wyszukiwanie ofert pracy
- Porady Centrum Kariery
Lekcja 3: Obrona projektu dyplomowego
- Obrona projektu dyplomowego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 41 Podstawy algorytmizacji i programowania | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 41 Wprowadzenie do ekosystemu Python | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 41 Podstawy Pythona – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 41 Podstawy Pythona – część 2 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 41 Podstawy Pythona – część 3 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 41 Programowanie strukturalne | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 41 Programowanie funkcyjne | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 41 Obsługa wyjątków | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 41 Praca z tekstem, serializacja i system plików | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 41 Systemy kontroli wersji | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 41 Programowanie obiektowe – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 41 Programowanie obiektowe – część 2 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 41 Bazy danych i SQL – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 41 Bazy danych i SQL – część 2 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 41 Bazy danych i SQL – część 3 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 41 Praca z internetem i siecią | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 41 Flask – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 41 Flask – część 2 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 41 Django – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 41 Django – część 2 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 41 Django – część 3 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 41 Django – część 4 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 41 Django – część 5 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 41 Django – część 6 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 41 Django REST – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 41 Django REST – część 2 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 41 Django REST – część 3 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 41 Django REST – część 4 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 41 Celery | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 41 Równoległość – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 41 Asynchroniczność | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 41 Aiohttp – część 1 | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 41 FastAPI | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 41 Not Only REST | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 41 DevOps | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 41 Amazon – podstawowe usługi | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 41 Konteneryzacja | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 41 CI/CD | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 41 Próba rozmowy technicznej | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 41 Obrona projektu dyplomowego | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 41 Walidacja za pomocą testu z wynikiem generowanym automatycznie | Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie testy, rozmowy na żywo. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 40,37 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 40,37 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy kursu otrzymują dostęp do kompletnego zestawu materiałów edukacyjnych, w tym autorskich podręczników, prezentacji, przykładów kodu oraz nagrań wszystkich zajęć, co umożliwia naukę w indywidualnym tempie i powrót do omawianych treści w dowolnym momencie.
Dodatkowo kursanci korzystają ze wskazówek przygotowanych przez Doradcę Kariery, które obejmują m.in. tworzenie skutecznego CV oraz budowanie profesjonalnego profilu na LinkedIn – z uwzględnieniem wymagań branży IT i specyfiki rekrutacji na stanowisko Junior Python Developera.
Nasza usługa została przygotowana w zgodzie z założeniami programu Zielone Kompetencje, co oznacza, że w trakcie kursu uczestnicy rozwijają również umiejętności wspierające zrównoważony rozwój, efektywne wykorzystanie zasobów i technologii przyjaznych środowisku – zgodnie z aktualnymi trendami i oczekiwaniami rynku pracy.
Informacje dodatkowe
Nasz kurs to intensywna, praktyczna ścieżka do zawodu Junior Python Developera. Uczymy w czasie rzeczywistym – uczestnicy pracują nad rzeczywistymi projektami, obserwując na bieżąco sposób działania doświadczonych programistów.
Kurs obejmuje 161 godzin akademickich zajęć.
Zapewniamy:
✅ praktyczną wiedzę i umiejętności zgodne z wymaganiami rynku IT
✅ wsparcie mentorów i trenerów z doświadczeniem komercyjnym
✅ doradztwo kariery – pomoc w stworzeniu profesjonalnego CV, profilu na LinkedIn i GitHub
✅ zajęcia na żywo online, prowadzone w małych grupach poprzez platformę Zoom.
Szkolenie prowadzone jest przez zespół ekspertów – każdy temat omawiany jest przez dedykowanego trenera, co gwarantuje najwyższą jakość nauki.
Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje oficjalne zaświadczenie potwierdzające zdobyte kwalifikacje.
Kurs również dedykowany jest dla osób chcących skorzystać z projektu “Małopolski pociąg do kariery”.
Usługa zwolniona z VAT przy finansowaniu minimum 70% ze środków publicznyсh.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe obejmują komputer z systemem operacyjnym Windows 10, macOS lub Linux.
Rekomendowana konfiguracja to procesor klasy i5 lub wyższy, co najmniej 8 GB pamięci RAM oraz dysk SSD dla płynnej pracy.
Niezbędne jest również posiadanie kamery internetowej, słuchawek oraz stabilnego łącza internetowego o prędkości min. 3 Mb/s (zarówno dla pobierania, jak i wysyłania danych).
Wszystkie zajęcia – zarówno część teoretyczna, jak i praktyczna (warsztaty i projekty) – realizowane są w formie zdalnej, na żywo, za pośrednictwem platformy Zoom.